Банк ниже плинтуса.Платил за электричество.яПлатил счот,что выставили.Итог:рассол через неделю.И в итоги долг 24грн.Как.Ч плачу ,что выставили.яги больше ни мень ше.Рекомендую не пользоваться этим банком.
18 листопада 2025 р.Вітаємо, Іване! Для того, аби ми мали можливість перевірити інформацію стосовно коректності відображення суми до сплати у застосунку відповідно до квитанції, просимо Вас надіслати нам фото самої квитанції або її електронний варіант. Надати її можна на пошту банку info@fuib.com або ж у приватні повідомлення наших офіційних сторінок у соціальних мережах (вказавши ПІБ, ІПН та суть звернення) за посиланнями: https://www.instagram.com/pumb.ua/ https://www.facebook.com/pumbua Бажаємо гарного дня!
Жахливий банк. Обслуговувався як юридична особа, на спрощеній системі оподаткування, заблокували рахунок через те, що оплачував за матеріали на ФОПИ, із претензіями чому я не відшкодовую ПДВ,😵💫🤨😁😁😁😁. Склалось враження, що персонал набрали по оголошенню. Закрив рахунок, гроші перевели в інший банк. Проблем не має. Із не обережності залишив на обслуговуванні ПУМБ обслуговування ФОП. Після виводу зароблених коштів, та сплати податків на свою особисту карточку, мені встановили ліміт у 100 тис грн. В іншому випадку потрібно їм показати походження моїх зароблених коштів. Не рекомендую зв'язуватись із даними ********😡😡😡😡😡😡
1 грудня 2025 р.Вітаємо, Володимире! З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на Вашу ел.пошту. Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
У цьому банку зібрали самих некваліфікованих працівників. Звертався ща допомогою 4 рази з одним і тим питанням протягом години і усі 4 різні оператори надали різні відповіді, які в кінцевому результаті не вирішили проблему. Не рекомендую цей банк нікому і сам теж буду тікати звідси. Жахливе обслуговування і ставленя з неповагою до клієнтів та ще багато інших негативних факторів!
24 жовтня 2025 р.Вітаємо, Олександре! Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про наше обслуговування. Ми бажаємо все перевірити, тому просимо Вас надіслати ПІБ, ІПН та суть звернення у приватні повідомлення нашої офіційної сторінки за посиланнями: https://www.instagram.com/pumb.ua/ https://www.facebook.com/pumbua аби мати можливість зафіксувати запит та розібратись в ситуації.
Жахливе відділення по обслуговуванню клієнтів,вимагають документи які ні в одному банкі не вимагають.Пофігістскі відносяться до всіх клієнтів,непрофісіалізм зашкалює.Пропонують та хочуть надати послуги які вам не потрібні.
21 жовтня 2025 р.Вітаємо, Юрію! Нам прикро, що у Вас склалося таке враження про банк. Ми бажаємо уточнити про яке саме відділенні йде мова, тому просимо звернутися у приватні повідомлення нашої офіційної сторінки Facebook або Instagram, щоб ми могли більш детально розглянути Вашу ситуацію: https://www.facebook.com/pumbua https://www.instagram.com/pumb.ua
Відмовляються віддалено закрити картку, яка була відкрита через додаток
14 жовтня 2025 р.Вітаємо, Олександре! Закрити карту можна в мобільному застосунку у розділі «Головна»: оберіть карту, натисніть на неї ще раз, а потім натисніть кнопку «Закрити карту» та підтвердьте операцію. Проте в такому випадку закривається лише пластикова або віртуальна карта, тоді як рахунок залишається відкритим. Якщо ж Ви бажаєте закрити кредитний рахунок, зверніться, будь ласка, до чат-підтримки в Telegram або Viber.
Пумб передає персональні дані третім особам,нав'язують неіснуючі борги.Це самий найгірший банк
3 жовтня 2025 р.Вітаємо, Євгеніє! Нам прикро, що у Вас склалося таке враження про банк. Запевняємо, що передача персональних даних третім особам відбувається виключно у межах законодавства України та умов договору з клієнтом. Ми ніколи не нараховуємо неіснуючих боргів. Будь ласка, зверніться у приватні повідомлення нашої офіційної сторінки Facebook або Instagram, щоб ми могли більш детально розглянути Вашу ситуацію: https://www.facebook.com/pumbua https://www.instagram.com/pumb.ua
Пумб це *****, який розкидається красивими слоганами, а на ділі не хоче і не може вирішити елементарні проблеми постійних клієнтів. Гаряча лінія фікція, де хамки віддочюють свою базарну майстерність, служба підтримки глухі,сліпі,відписуються на вiдчепись завченими фразами. Під час вiйни, коли багато людей за кордоном, ви навіть не намагаєтесь вирішувати проблеми , з якими до вас звертаються. Цікаво, скільки людей приїхали за тисячю киломентрів до вашого відділення з паспотрм в руках ,щоб вирішити проблему, яку можна вирішити оператору дистанційно за 5 хвилин? І скільки людей обрали, що дешевше, спокійніше і вигідніше просто перестати мати справу з вашим банком після вашого ганебного відношення до них.
2 жовтня 2025 р.Вітаємо, Ольго! На жаль, нам не вдалося виконати перевірку щодо наданої консультації через недостатність даних. Саме тому, просимо Вас звернутися у приватні повідомлення нашої офіційної сторінки Facebook або Intagram за посиланням: https://www.facebook.com/pumbua https://www.instagram.com/pumb.ua з зазначенням номеру телефону, дати та часу звернення на Гарячу лінію. Додатково маємо зауважити, що процедура зміни фінансового номеру телефону відбувається згідно ДКБО, а саме, п. 6.3.11. «При зміні Номера мобільного телефону Клієнт зобов’язаний надати до Банку відповідну письмову заяву про зміну Номеру мобільного телефону Клієнта. За погодженням з Банком клієнт може повідомити Банк про зміну Номеру мобільного телефону шляхом відправлення відповідного повідомлення за допомогою Системи «Інтернет-банкінг». При направленні Клієнтом повідомлення про зміну Номеру мобільного телефону за допомогою Системи «Інтернет-банкінг», Банк проводить автентифікацію для прийняття рішення про зміну Номеру мобільного телефону, і якщо Клієнт не може пройти автентифікацію (з будь-яких причин), Банк не приймає таке звернення Клієнта до виконання та може запропонувати Клієнту звернутися до відділення Банку для надання відповідної письмової Заяви на приєднання до Договору, встановленого Банком зразка, з повідомленням про зміну Номеру мобільного телефону Клієнта.» Вдячні за розуміння!
Самий ******* банк, якому військові мають доводити свої доходи, щоб перевести власні кошти, які надходять як грошове забезпечення військових, своїм рідним, бо ці використані гумові вироби сліпі, тупі і глухі, бо не бачать, що гроші надходять від мін оборони… Довідку їм бачите треба. Потім дзвонять, що ліміт збільшено — перераховуйте. Тільки *** там — намахали. А те що в родини кожен день знімаються відсотки за використані кошти їх не хвилює… вони розглядатимуть 5 днів… 5 *** днів!!!
29 вересня 2025 р.Вітаємо, Валерій! З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надали в іншому каналі зв’язку. Своєю чергою підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг. Бажаємо Вам гарного дня!
Найжахливіший банк яким доводилось користуватися! Не встигаєш до внести кошти по кредитному ліміту, нараховують відсотки не на суму заборгованості на дату закінчення пільгового періоду, а на суму найбільшого користування коштами! Тобто на закінчення періоду борг в 30к, вони нараховують відсотки на 130к, бо в цьому періоді це було найбільше користування! Це називається здирництво. Умови кредитки жахливі. Більше не буду користуватися цим банком. І нікому не рекомендую.
Цілу ніч кошмарили ракетами країну та місто,9:05 телефонує особа пропонує кредитну картку. Ви адекватні чи ні? День до того телефонували також, інформацію я послухала за цікавості. Кажу матиму на увазі, звернусь у разі потреби в відділення банку. Цілий вечір набридали дзвінками.
22 серпня 2025 р.Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про роботу нашого банку. Ми провели внутрішню перевірку та хочемо зазначити, що фахівець телефонував із метою допомогти Вам завершити реєстрацію в мобільному застосунку ПУМБ. Водночас ми врахували Ваше прохання та вилучили Ваш номер із бази для подальших дзвінків. Бажаємо Вам гарного дня!