Дуже застережую не користуватись Приватбанком. Четвертий день заблоковані всі рахунки без пояснення причин. Підведуть у самий відповідальний момент.
Просто жах, при знятті значної суми, потрібно чергувати біля банкомату кожних три години, щоб за день зняти 100 000 грн. Після зняття 40000 грн, через 3 години пішла знову, банкомат видає повідомлення, що вже зняла 100 000 грн, і вже переліміт. 20 хвилин під банкоматом слухаєш тупі запитання помічника, післ чого нарешті тебе зєднують з оператором, якв каже, що ти ще можеш зняти 60000 грн, але якщо банкомат видає тобі таке повідомлення вона нічого не може зробити. Жах, чому не можна зняти однією сумою в межах лфміту, чому потрібно ходити до банкомату кожних три години?Якесь знущання
Нарахували мені пенсію на картку приват банка. Я вирішив перевести кошти на свою картку яка привязана до банку. Заставляють підвердити що че мої кошти.
Сегодня,без обьяснения причин .заблокировали кредитную карту,хотя просрочки по платежам не было и я укладывалась в льготный период.Пользовалась лет 20.Что произошло.так и не обьяснили.
Банк ***, який мало того що водить вас колами , краде гроші, так ще і отримує гроші з продажу ваших персональних даних. Клієнтської підтримки взагалі 0, ніхто нічого не знає, на питання не відповідають. При спілкуванні з 3700 - відповідей не отримала, тільки щось взагалі не по темі питання, а коли почала перепитувати , оператор спочатку вирішила 2 хвилини мовчати, а потім почала плакати. Ніколи не відкривайте рахунки в цьому банку , бо *** вони, а крайні будете ви !
Нахожусь на работе в ООН, за границей, официально, от украинской компании. К сожалению есть в мире места, где не поддерживается работа украинских операторов связи. И из-за этого, оператор кол центра банка, прекраснейшая девушка Юлия, заблокировала мне любой доступ к картам и к приват 24. При этом, я прошёл фото контроль. Обращения банк не читает. Отвечают роботизированными отписками, вообще не имеющими отношения к решению вопроса. Поставил в оценке одну звёздочку — это очень много!!!
Являюсь клиентом банка больше 20 лет,все авторизации в отделении прошла,у меня стабильно один и тот же оборот по картам вот уже много лет.Я не превышаю лимиты.И вот в ноябре 2025 года банк по неведомой причине делает мне лимит на переводы до 50 тыс,хотя ранее был 100,затем через пару дней я обнаруживаю,что не могу зайти в приложение совсем .Позвонив на горячую линию,мне сообщили,что банк разорвал со мной договор в одностороннем порядке.Не уведомив,так как вообще ни на почте не было письма,ни в почтовом ящике!!Деньги оставшиеся на карте сказали,надо ждать решения выдадут или нет!Так как если там была задолженность по карте кредитной,то деньги пойдут просто на погашение задолженности!!Мошенники и аферисты просто.а также у них совершенно бестолковая горячая линия!никто ничего не знает,направляют в отделение,а оттуда опять на горячую линию!никогдв не держите деньги в этом банке !
Доброго дня мене звати Ельвіра я громадянка України і клієнт приват банк
Дуже погане відношення до клієнтів,дивляться так наче я ворог
Жах ! Вкрали 200 грн просто на пустому місці! Мені нараховували 200 грн а вони просто пропали ! Розмовляла з операторами , обіцяли що повернуть і не повернули . Остання оператор сказала що у мене немає на карті проблем і вони мені нічого не винні 😡😡😡я йду з цього недобанку!