ПриватБанк
Доброго дня, 21.03.2025 о 10.42 проводив операцію із зняття готівки з моєї картки ПриватБанку з банкомату УкрГазБанку ATM NRC6626 UGB 369, сума операції 8000.00 грн., проте кошти з банкомату не отримав. На гарячій лінії УкрГазБанку повідомили, що потрібно робити звернення в Банк емітент картки, таку заявку створено ID заявки 3342428 (https://privatbank.ua/refund/3342428#refund_table).Через контакт-цент неодноразово повідомлялось, що ПриватБанк зробив всі запити і очікує відповіді.01.04.2025 я самостійно написав звернення до УкрГазБанку щодо обставин та інформації по транзакції.24.04.2025 отримав лист-відповідь АБ УКРГАЗБАНК вих. № 156/13361/2025, про те, що Банк 07.04.2025, отримав запит від АТ КБ «ПРИВАТБАНК» на повернення коштів у сумі 8 000,00 грн., які того ж дня було повернуто.!!!Хоча ПриватБанк розповідав, що такі запити від самостійно робив і 21.03.2025 і в інші дати, що виявилося неправдою.А, саме головне, що на сьогодні 28.04.2025 ПриватБанк не повернув кошти, які вже на його рахунку з 07.04.2025 та продовжує використовувати клієнтські кошти.Дуже не раджу використовувати цей банк, клієнтська підтримка жахлива.
Очень разочарован работой сервиса и сотрудников ПриватБанка. После того как банк перешёл в собственность государства там творится невообразимый бардак!Не могу внутри ПриватБанка дочке на обеды в школу деньги скинуть !Для финмониторинга ПриватБанка сбросил документы по происхождению денег, продал квартиру, машину, офис, подал выписку с налоговой о происхождении денег . Оказывается этого недостаточно для того чтоб с карточки ПриватБанка оплатить ребёнку обеды в школе ! Оформил уже четыре жалобы, вторую неделю требую чтоб со мной связался менеджер по работе с клиентами и тишина, никакой реакции , в этом банке никому ничего не надо ! Мой телефон 8 0 67 473 28 22
Якщо до кінця квітня гроші не будуть повернуті - буду писати скаргу в НБУ та подавати на чарджбек після 5 травня
Отримую листи про те що за адресою квартири яка у власності проживає якісь боржник.... спроба повідомити співробітника банка про те щоб вони виправили помилку або про шахрайські дії і дана особа ніколи не проживала і не була прописана за адресою квартири зтикнулась з тим що мені треба доводити банку що невідома мені людина не прописана в квартирі. Розібратись і взяти адресу чи перевірити можливо хтось помилився при внесенні даних.... нажаль. Підтримка займається відшиванням клієнтів.
У цьому місяці мені надійшов від знайомої платіж близько 4000 грн в якості повернення боргу. У призначенні платежу у квитанції людина (оскільки повної довіри до неї не було) на моє попереднє прохання зазначила: повернення боргу.Після платежу пройшло 2 дні і ця 'людина' написала скаргу до привата, про те, що платіж помилковий та вона не отримала послуги/товар та хоче повернути кошти.Я писала у підтримку привата, надала квитанцію та пояснення про те, що це повернення боргу, про що зазначено у квитанції. Оскільки сума невелика борг ніяк документально не оформлювався. Натомість підтримка попросила надати фото картки відправника. Співробітниця банку надзвонювала у робочий час, я була зайнята на роботі і не могла відволіктися, щоб надати додаткові документи. Після роботи я з’ясувала, що ПриватБанк заблокував усі рахунки та вхід у додаток з приміткою: 'ваші рахунки не можуть бути розблоковані'.Як я дізналася пізніше, гроші позчальниця відправляла з віртуальної інтернет картки, отже нема в принципі ніякої можливості покласти картку на стіл та сфотографувати для банку. Банк про це знав, але все одно вимагав від мене фото карти, якої не існує, бо вона віртуальна. Відповідно заблокував по бєспрєдєлу без можливості розблокування.
Найжахливіший банкомат в світі,знімала кошти,а банкомат їх просто не видав ,щ рахунку кошти були списані, ніколи не підходьте до їх банкоматів,на рівному місці обдирають на кошти
Прошу обратить внимание на общение сотрудников Приват банка. Жалоба оставлена. Появилась небольшая задолженность за услуги Приват Банка, даже не за использования кредитной карты. Сотрудник ввел себя как каллектор, не уважая даже возраст и не смотря что человек болел и всю жизнь посветил ВСУ. Прошу уволить данного сотрудника и принести извинения. Долг 100 грн ) заплачен Карточка закрыта. Ноу-Хао.
Нікому не рекомендую співпрацювати з ПриватБанком . Я як бізнес клієнт мала рахунок у Приватбанку. Минулого року як підприємець закрила ФОП . Цього року 19 березня 2025 року написала звернення лист в ПриватБанк з запросом надати мені копії деяких платіжних доручень по сплаті податків.Для звірки з податковою . ПриватБанк нічого не надав. Мало того доступ до програми в якій я могла б сама ці доручення скачати і розпечатати закритий. Реакції від банку 0. Через декілька днів вже відбудеться 30 днів з моменту подачі заяви . При тому що у листі я написала що надання копії платіжних доручень потрібні терміново .
никому не рекомендую иметь дело с приватбанком, незаконно списывают со счетов средства куда попало, при попытке выяснить телефоны не берут мейлы возвращаются назад выдает система что они не существуют, в чате бот генератор случайных фраз пишет всякую ***** не по делу!
25.03.25 в мене ******* вкрали 5 000,перевели з кредитки за якісь ігри.Подала заявку про шахрайство у приват 24,реакції ноль.Не рекомендую користуватися послугами приватбанка,самі працівники і є ********.