Порушують закони України. Нотаріальний особливо
Банк загубив кошти ,які були відправлені з Европи.Адресат в Україні ,кліен Приват банку ,так і не отримав грошовий переказ з Франції .Не рекомендую Приват банк!!!
Всюди, всюди де тільки можна потрібен телефон директора — для підтвердження входу, для створення ключа УЕП, кожного дня підтвердження через його особистий кабінет… Ну яка велика компанія, де директор не завжди знає бухгалтерів особисто, чи кожної секунди є в офісі, щоб бігати з телефоном до бухгалтерів? Так, можна знайти вихід, забрати двофакторну ідентифікацію, зробити бухгалтера довіреною особою, але сам факт. Інші банки формують ключ і пароль і на тому все. Їм все рівно хто заходить з тим ключем, хто підписує платежі — це все на совісті керівників і тих кому дали доступ. А в приваті що не зробиш — відправлено підтвердження на телефон. Це можна здуріти. Якби не певні обставини ніколи не оберу банк Приват для ведення бізнесу.Відкриття рахунку той ще квест — приходиш з директором і документами у відділення, там тримають годину часу, щось заповнюють, щось сканують. І в кінці очікуйте — відкриття рахунку — 8 робочих днів. І ще не все — приходить сповіщення — відмова не вистачає документів. Знову кличеш директора береш ті самі документи, лізеш у відділення, щоб працівник відділення покліпала очима і сказала, ну людський фактор, одна сторінка не додалась… Слів не хватає, одні мати. Хочеш зайти у відділення і вийти з реквізитами, а не бігай подавай документи декілька разів. А потім квест з телефоном — дайте доступ, робимо ключ, пустіть у кабінет. Одне питання нашо таки складнощі? Спростіть ці процедури — цей вхід і нескінченні підтвердження через додаток нах нікому не потрібен, особливо великим компаніям. Просто ТРЕШ
Самий конечний банк! Банк шахраїв і аферистів! Береш в банку 20000$ на кредит, відаєш 60000$.20 років платиш без затримок і бац, в кінці терміну тобі дописують якихось 9000$. Подаємо до суду. Тварей треба наказувати! Хто ще не навчився порада : переходьте на інші банки, пумб порядної банк, боронь Боже з приватом мати справу! Залишитесь з голою дупою. Окрема тема - жахливе обслуговування. Яким конченим банком треба бути щоб таких ділетантів тримати на роботі. Банк на наші самий гірший . Не рекомендую і застережую від їх шахрайства !
Це напевно у румунів (циганів). Їм надати таким людям кредити немає питань. А ось іншим можуть бути труднощі, якщо неофіційно працюєш або тимчасово безробітні. Також зачасту надають кредити легко тим, які взагалі не розуміються ні у чому. Не вміють відсотки щитати. Їм головне сказати мінімальний платіж на місяць. А за увесь період строку кредиту і по закінченню, щоб були на місці. Саме із такими людьми у них проблеми.
Жахлива якість сервісу. Не використовувала додаток якийсь час - попросили залогінитись заново і випадково ввела пін від карти іншого банку. Все, без візиту до відділення банку зробити нічого неможливо. Звертаюсь в підтримку - онлайн 15 хв верифікації і шось пішло не так. Без верифікації - онлайн консультанта підключити неможливо. Трешак. Архаїчний сором, а не банк.
На сегодня единственный банк, который в момент войны и потери работы, бизнеса у людей, через суд отжимает и отбирает все что может за долг на карточке. Вместо помощи, когда нужно менять образ жизни, работу, приспосабливаться к нюансам воюющей экономики, государство в лице приват банка объявляет охоту на людей и остатки их нищенских заработков.
Некомпетентність просто вражає. Надсилають претензії про які нічого не знають. Операторка кол-кентру не змогла відповісти в чому суть претензії, грубо перебивала, маніпулювала і взагалі кинула трубку.
Шахрайський банк.Після смерті матері залишився депозит 40000 гривень.Через пів року як спадщину банк віддав 28000.12000 то комісія виявляється.Не вкладайте гроші у цей банк,та й взагалі не тримайте в фінустановах гроші.
Найгірший досвід із ПриватБанком. Повна байдужість до військових.Звертався до підтримки ПриватБанку з проханням зняти ліміт на отримання переказів — ситуація критична, мова йшла про терміновий збір коштів на авто для військових. Збір закривається, кожна хвилина важлива. Всі пояснення, емоції, прохання, навіть погрози — були проігноровані. У відповідь — шаблонні фрази, нуль співпереживання і стандартне "до 24 годин".На війні немає 24 годин. Є або зараз, або ніколи.Пояснення, що йдеться про життя наших воїнів, теж нічого не дали. Банку просто байдуже. Технічно "немає можливості", людяності — теж.Замість підтримки — сухі смайлики в чаті. Невже це рівень обслуговування в Україні, що воює?Я більше не хочу бути клієнтом ПриватБанку. І точно не рекомендую тим, хто зараз на фронті чи займається волонтерською діяльністю.