0 800 307 555
0 800 307 555
izibank

izibank

2,81
Рейтинг складено на підставі оцінок відвідувачів сайта Finance.ua. Одна людина може залишити тільки один голос. Ми не видаляємо відгуки, якщо вони не протирічать нашим правилам.
(101)

Відгуки про izibank

Виктория 

4 грудня 2025 р.

Пыталась открыть счёт в этом банке.После подачи всех документов, приложение зависло на подписи.Висело 2-е суток.Обратилась в поддержку, посоветовали перезагрузить приложение.В итоге висит на проверке документов.В поддержке, постоянно передают запрос в "определенный" отдел.И обратной связи потом нет,пока сама не напишу.Итог,4 день не могу оформить счёт.Очень разочарована таким подходом к клиентам.

Дан 

12 листопада 2025 р.

Довго користувався банком, доки не довелось звернутись в підтримку, через що мав негативний досвід: 1. тікети не створюють і не дають номера заявки 2. Оператор коли має труднощі і не знає що відповісти одразу завершує чат, надавши відповідь яку вона важає істиною, не розібравшись (3 оператокри). 4. Кажуть, що звернення зафіксоване, але номер і тікет відсутній. Сервіс дизайн, нє? не чули?

Иван 

10 листопада 2025 р.

40 дней заморожена карта , каждый день просто какие-то отговорки , прошу закрыть счёт ,отвечают что не закрывают счёт если стоит ограничения. Прошу их подорвать договор ,не разрывают . Прошу разморозить счёт ,не размораживают, докумен в предоставил . Отвечают отписками стандартными. В субботу пишут ,что дадут конкретный ответ в понедельник и опять стандартные отписки ,это какое-то мошенничество ,кто сталкивался когда вам разблокировали карту?

Ігор 

10 листопада 2025 р.

Гамно полнейшее трубку не беруть не хочуть гроші заморозили пі**** одним словом с**

Анастасія 

4 листопада 2025 р.

Ужасный банк, не рекомендую никому!!!связи с операторами нет,в чате ответ не потеме.после ихнего обновление не могу зайти в личный кабинет,деньги скинула по реквизитам который скинули смс.в итоге деньги не дошли,а мне влепили штраф, ещё и судом теперь пугают,это пиз,,ц какой-то.

Максим 

30 жовтня 2025 р.

Вже 3 день не можу зв'язатися з оператором або з чатом , весь час всі оператори зайняті , карту заблокували за секунду , а як розморозити або як мінімум відписати в телеграмі або підняти трубку то ні , днями телефоную та чекаю на звʼязок годинами і нічого

Альона 

23 жовтня 2025 р.

Найгірший банк з усіх які я бачила. Підтримка працює жахливо, я не могла додзвонитися більше ДВОХ тижнів, відповідають повну брєдятіну. Мені заблокували карту через те, що я начебто не актуалізувала дані ( хоча все було упорядку з усим) заблокували у вересні на початку місяця, зараз кінець жовтня і вони досі не перевірили мої документи а натомість надіслали лист про те, що не хочуть щоб я була клієнтом їхнього банку. Для повернення моїх коштів написала заяву, так там ще й комісія за повернення 20%. Це просто жесть. Ніколи не звертайтеся до цього банку.

Клиент 

18 жовтня 2025 р.

Не банк, а какое-то ***…Уже несколько месяцев при переводе своих средства по реквизитам на свой же счет — удачных 1 из 10 попыток!Можно себе представить, что происходит с переводами на счета третих лиц…А у этой псевдоподдержи лишь одно: «технически не удалось — мы ***банк! спасибо»

Вікторія 

30 вересня 2025 р.

17.09.25 прийшло повідомлення від izibank про обмеження витратних операцій з вимогою актуалізувати дані. Хоча дані актуалізовані були відразу після вклейки фото. Добре. Знову 18.09.2025 я актуалізувала дані через додаток. Всн прийняли, написали дані відправлені в роботу. І, Увага! - 27.09.2025 картку заблокували через неактуалізовані дані. На гарячій лінії відповідають не менше як за півгодини, а то і довше. Причому відповіді тупо "на морозі". То в чат надішліть фото паспорта, а потім ні не в чат, а в додаток. То в них технічний збій в додатку. І тут вони самі без відома клієнта поміняли канал зв"язку і пишуть на нього. Четвертий день писананини то надішліть фото в додаток, то надішліть селфі, то не надішліть. І кожного разу новий операціоніст і по старому сценарію починається все спочатку... Відношення до клієнта взагалі ніяке. А на гарячу лінію додзвонитися взагалі неможливо. Реально якась "кантора" , а не банк. Працювати з ними дуже важко.

Данил 

29 вересня 2025 р.

Заморозили мне все карты для актуализации данных. Я прислал им в приложение новые данные и подпись. Прошло 3 дня, карты по прежнему заморожены, на горячую линию пишу в чем проблема а они ОТВЕЧАЮТ ЧЕРЕЗ 55 МИНУТ: ЖДИТЕ, ВАШ ЗАПРОС ОБРОБАТЫВАЕТСЯ. И ЗАВЕРШАЮТ ЧАТ. ЗАВЕРШАЮТ ЧАТ ПРОСТО БЕЗ ВОЗМОЖНОСТИ ДИАЛОГА ВЫ ПОНИМАЕТЕ? ТО ЕСТЬ ЕСЛИ Я ХОЧУ СПРОСИТЬ СКОЛЬКО ЖДАТЬ ЕЩЁ РАЗМОРОЗКИ КАРТ, МНЕ ПРИДЁТСЯ ЗАНОВО ПРОЙТИ ПУТЬ 55 МИНУТНОГО ОЖИДАНИЯ В ДИАЛОГЕ С ОПЕРАТОРОМ ЧТО БЫ ПОЛУЧИТЬ ОТВЕТ: ХЗ, ОЖИДАЙТЕ.

Дані перевірені Finance.ua 04.12.2025
Дані перевірені Finance.ua 04.12.2025
Finance.uaБанки УкраїниizibankВідгуки про izibank