Заблокував видаткові операції ,надав їм докуманти про доходи. Спочатку сказали 2-3дні,потім говорять місяць. Одним словом,я розумію що це ********,я не можу зняти свої кошти,я військовий.
Шахраї зняли гроші, підтвердження списання не отримала поки випадково не зайшла у додаток. Подала заяву у кібер поліцію, надала банку всі документи… він продовжує нараховувати відсотки, на мої листи банк не відповідає Телефонують колектори Жах, а не банк В поліції одразу казали, якщо Приват або моно все вирішиться добре… а цей навряд
У меня старая карта закрыта! Как открыть новую! Дозвониться операторам нереально
На горячую линию невозможно дозвониться, постоянно операторы заняты
Самий дибільний банк України, треба змінити номер для входу. До номера я не маю доступу, при вході у застосунок телефонують на номер ЯКОГО НЕ МАЄ В МЕНЕ ВЖЕ, ПІДТРИМКА НЕ ВІДПОВІДАЄ ВЗАГАЛІ. НІ ТЕЛЕГРАМ, НІ ВАЙБЕР, НІ НОМЕР ТЕЛЕФОНУ. НА ДНЯХ ПЛАНУЮ ЗАЇХАТИ НА ФІЗИЧНУ АДРЕСУ
Другу неділю висить перевірка документів, звоню всі оператори зайняті. Ізі банк ви там що????
Который раз звоню дозвонится не возможно все операторы заняты,только смс присылают за какой-то кредит который я не брала
Якось я вирішив провести експеримент спробувавши зателефонувавши до ізібнанку о третій годині ночі, у результаті ніхто годину не брав слухавку)), наскільки я правильно зрозумів то типу працюють цілодобово, але нікого немає в цей час, потім було ще одне звернення від мене, але я використовую у чаті завжди лайфхак (щоб швидко з'єднатись з оператором обирайте тему звернення реєстрація, потім ті - будуть на звичайних операторів з'єднувати, і мені просто звершувала чат дівчина з реєстрації бо о 23 00 нікого взагалі не було з звичайних операторів походу і казала що зі мною з'єднаються п.с. ніхто навіть не написав))Окреме питання це підготовка операторів, Ви це можете навіть перевірити зателефонувавши або запитавши звичайні питання)) Який у них процесинг в банку, як працює конвертація валюти при розрахунку в магазинах за кордоном, хто у них голова правління і т.д., за моїми підсумками та усіма звернення там оператори 2 щось знають, інші РЕАЛЬНО нічого не знають.Потім - це питання закриття рахунків) Коли в інших банках або це швидко роблять як в Ощаді за заявою, або в інших де просто натиснув на кнопку і закрив, то в ізібанку навіть заява для закриття цікаво оформлена), і треба у оператора уточнити а чому ж у полі для вказання СВОГО ІПН, написано ЄДРПОУ))Технічні проблеми у процесі вирішення протягом 2 місяців, не раз стикався із цим, навіть у знайомого у якого дійсно була проблема із кешбеками, хоч я і розумію що кожен термінал треба окремо вносити для нарахування кешбеку, але там постійно у них з цим проблеми, тобто банк навіть не може банально організувати кешбеки САМЕ СОЛОДКЕ)) БАНК настільки не може організувати навіть гарні відгуки що прибіг до їх накрутки у Плей Маркеті, та АпСторі, тобто кожен відгук це НЕІСНУЮЧИЙ Депозит у 17%%, і кожен радіє кредитному ліміту у розмірі 59%%, сплаті за комунальні (які взагалі незручне та багаюче), банк вирішує приводити клієнтів до себе веденням в оману клієнтів накруткою відгуків та відповідіями у плеймаркеті тільки на позитивні відгуки)) Можете самостійно подивитись п'ятизіркові відгуки та впевнитись у цьомуОстаннє..., як же смішно у себе в тіктоці банківському виставити тікток з відгуком клієнтки, яка написала в інсту ізі, що - "взяв слухавку Богдан, потім просто мовчав і скинув" (текст більший був, але скорочено написав), і потім під це зробити мініатюру зі сторони оператора. Це дійсно так смішно, тягнути прикол що у Вас погана підтримка?)Будь ласка, не користуйтесь цим банком. Моє бачення що цей проєкт ТАСКОМБАНКУ закриється вже через пів року, або рік, коли буде зрозумілим що він банкротує і дуже великий відтік клієнтів (це видно навіть по відгукам і навантаженості підтримки) і уявіть тільки, це те про що пишуть, а скільки всього про що навіть не кажуть нічого...
Це сама жахлива ****** для того ,щоб розвести вас на гроші. Я у цьому ******* банку взяла кредит, досрочно його погасила, закинула ще більше коштів,щоб не було до чого доколупатися! Заблокувала карту, і почалось..... Почали з якогось переляку нараховувати комісію, заплатити я не можу бо заблокована карта...зателефонувати не можу бо ваш дзвінок дуже важливий але всі оператори зайняті вже 2 місяці кожного дня, в месенджерах не відповідають.....!!!
Заблокували рахунок, не можливо зв'язатись з підтримкою, коли все таки зв'язався не почув ніякої відповіді