Ми підібрали 15 карток для вас
Спасибо если поможете, очень сильно надо
Добрий день, пані Наталіє! Ми завжди готові зробити все, щоб допомогти наших клієнтам 😉 Але допомога може бути різною, тому будемо вдячні, якщо ви більш детальніше поділитесь із нами вашою ситуацією. Зробити це можна написавши нам на електронну адресу help@sensebank.com.ua. У листі, будь ласка, вкажіть дані про себе (ПІБ та номер телефону, що вказано у системі банку) та додайте короткий опис ситуації, що склалась та потребує нашої допомоги. У темі вкажіть номер звернення 6920491. Чекаємо на ваш лист 🤗 З повагою, Андрій💙
Хочу замовити карту хамелеон
Добрий день, пане Олександре 👋 Дякуємо за вашу зацікавленість продуктами банку 🤗 Для оформлення картки Cameleon достатньо встановити наш застосунок Sense SuperApp та пройти коротеньку реєстрацію у ньому, під час якої ви зможете обрати потрібну вам картку. Ось за цим посилання можете ознайомитись із покроковою інструкцією щодо оформлення картки у нашому застосунку https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4402854621330 З повагою, Андрій
Хочу замовити картку хамелеон
Ярославе, дякуємо за вашу зацікавленість нашими продуктами 😊 Будемо раді бачити вас серед наших клієнтів, і щоб це сталось якнайшвидше ви можете оформити картку онлайн прямо у нас у застосунку Sense SuperApp, щоб зробити це вам потрібні актуальні документи в Дія і трішки вільного часу 😉 Додаю інструкцію з оформлення картки: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4402854621330 А щоб мати можливість розраховуватись карткою навіть за відсутності телефону можна замовити пластикову картку на відділення/поштомат Нової Пошти, це безкоштовно і доступно виконати онлайн 🙌🏻 Інструкцію із замовлення можна переглянути за посиланням https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360021072739 Впевнені, що вже найближчим часом зможете оцінити нашу картку Хамелеон та застосунок Sense SuperApp 💙 Ваш друг та помічник, Володимир 💎