Сенс Банк
Ставлю 1* за некомпетентність у консультації з картки Red Cash. Мені подзвонив менеджер, запропонувала цю картку. Сказала, що вона аналогічна до кредитних, якими я розраховуюся по терміналу: тобто, якщо я вношу до розрахункової дати всі витрачені кредитні кошти, то я нічого не сплачую (в мене зазвичай є відсоток в межах 15-20 коп). Єдина відмінність: я маю знімати кредитні кошти з картки Red Cash. Що я і зробила і поповнила всі зняті кредитні кошти до розрахункової дати... При цьому я декілька разів запитала чи буде якась комісія чи %, на що мені сказали "ні". Чомусь менеджер не вважала за потрібне сказати, що на кожну зняту кредитну гривню мені щодня нараховується 0,102% ( в моєму випадку, на 50 тис грн я платила 51 грн щодня). Про це я дізналася, коли отримала виписку з вимогою погасити заборгованість! Ця некомпетенція мене просто вбила!!! Навіщо ви пропонуєте продукт постійним клієнтам, обманюючи?!! Моя вина ж в тому, що я не прочитала договір і зняла по факту не потрібні на той момент мені кошти! Але ж і два менеджери, консультуючи мене, навіть на заїкнулися про ці щоденні 0,102%! Як постійний клієнт, що з вашим банком вже років 10, я дуже розчарована таким відношення!
Юлія, щиро перепрошуємо за цю ситуацію. Нам дуже прикро, що консультація, яку ви отримали, була недостатньо коректною, і це спричинило для вас незручності. Ми цінуємо, що ви довіряєте нам уже 10 років, і нам важливо, щоб ви завжди залишалися задоволені співпрацею з нами 💙 Дійсно, за умовами картки Red Cash, на зняті кредитні кошти щоденно нараховується стандартна відсоткова ставка, а пільгового періоду по картці не передбачено. Нам дуже шкода, що під час консультації менеджери не пояснили цей момент більш детально. Інформацію вже передали відповідальним підрозділам — працюємо над тим, щоб такі ситуації не повторювались 🙌🏻 Щодо компенсації відсотків, на жаль, ми не можемо виконати ваше прохання, оскільки умови продукту передбачають ці нарахування відсотків. Проте ми хочемо, щоб ваш досвід із нами був лише позитивним, і будемо раді допомогти вам у майбутньому з будь-якими питаннями або пропозиціями 😊 Ще раз перепрошуємо за цю ситуацію і щиро дякуємо, що залишаєтеся з нами вже стільки років. З повагою, Володимир 💎
... очень трудно заказать доставку за рубеж, а цена отправки неоправдано выросла. По сравнению с Приватбанком отправка в пять раз дороже. Пенсионерам нет никаких скидок. Мы же хотим быть в Европе, так перенимайте и хороший опыт. Приват отправляет бесплатно. Почему с сентября отправка выросла почти вдвое? Мой отзыв не понравится, но вы виноваты сами!
Вітаю! Насправді, замовити доставку можна доволі швидко та просто через наш чат) Колеги з радістю вам допоможуть на всіх етапах! Стосовно ціни - рішення про зміну в тарифах приймається банком в односторонньому порядку, на що впливає багато факторів. Щоб написати до нас у Чат підтримки, для початку, будь ласка, оберіть зручний для вас канал зв'язку: ◾ Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport ◾ Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання) Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧
Це вже втретє ! Я залишаю відгук!! Кошти з рахунку зникли, співробітники сенс банку вже 12 днів не можуть з'ясувати причину мінусу на моєму рахунку! Сьогодні вже вимагать погасити заборгованість , при цьому офіційної відповіді де поділися кошти я так і не отримала. Консультанти перекидають питання один на одного! І "годують" очікуванням 4-5 робочих днів! Сьогодні вже 12й робочий день!!!
Анна, вітаю Для нас дуже важливо, щоб ваше питання було якнайшвидше вирішене, і ми зробимо все можливе для цього Мені дуже прикро, що ви отримали негативне враження при вирішенні ситуації 😥️ Можливо, що мінус виникає через арешт, якщо він наявний, але необхідно перевірити детальніше Будь ласка, для розв'язання даного питання напишіть нам на пошту help@sensebank.com.ua Лицар підтримки Кирило 🛡️
Сенс банк не несе відподальність за кошти, що знаходяться на рахунках. Тут два варіанти: система безпеки сенс банку не захищена від шахраїв, або сенс банк сам шахрай і обкрадає клієнтів!
Доброго дня. Хочу написати відгу. Перекинула грощі за кредит, банк їх загубив. Зв'язатися з співробітником банка не можливо, це жах!!! Хоча б для того щоб надати квитанцію, що підтверджує оплату, а потім вони мені будуть нараховувати відсотки!!!
Добрий день, Юліє! Впевнені, що кошти нікуди не губились, але для аналізу нам потрібно більше інформації. Хочу вам допомогти, тому напишіть до нас на пошту help@sensebank.com.ua й вкажіть, будь ласка, ваші дані та коротко суть ситуації — я зі свого боку зроблю все, аби ваше питання розв'язати 💙 Зауважу, що наша підтримка завжди готова допомогти й доступна 24/7. Щоб написати до нас у Чат підтримки, для початку, будь ласка, оберіть зручний для вас канал зв'язку: ◾ Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport ◾ Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання) ◾ Чат підтримки в Instagram: https://ig.me/m/sensebank.official А також ви можете звернутись до нашого контакт-центру за номером 0 800 50 35 30 😊 Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Доброго дня. З мого рахунку зникли кошти, на рахунку мінус! На питання де поділися мої гроші, ніхто з співробітників банку(і Святошинського відділення) відповіді не дає. Хто може вирішити це питання?
Добрий день! Мене звати Валерія, я агентка Sense Bank 💙 Звучить як дуже неприємна ситуація( Я хочу допомогти вам та розібратися - напишіть, будь ласка, нам на пошту help@sensebank.com.ua, і при зверненні уточніть ваші ПІБ та номер телефону, щоб я змогла переглянути детальніше) Дуже чекатиму! Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧
В банку працюють некомпетентні співробітники куча запитань а 0 відповіді,питання моє з яким я звернулася було не вирішено 10 днів я намагалася вирішити моє питання на що співробітники гарячої лінії мені так і не допомогли,якась кантора а не банк.
Добрий день, пані Надіє! Мені дуже прикро чути, що у вас залишилися негативні враження після звернення до нашого банку :( Чи зможете, будь ласка, розповісти детальніше про свою ситуацію? Дуже хочу розібратися, та допомогти вам 💙 Розпишіть, що саме сталося та обов’язково вкажіть свої дані, щоб могли вас знайти. Написати нам можете на help@sensebank.com.ua 😉 Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧
Чому так довго не присилають анкету на пошту на підпис? Через це не можна активувати картку.
Вітаю вас, пані Яно 💙 Якщо я правильно вас зрозуміла - то на пошту вам мала надійти анкета для оновлення даних, яку вам потрібно підписати, та відправити на офіційну пошту банку ccd@sensebank.com.ua. Колеги відправляють лист одразу на ваш email. Лист міг не надійти якщо ви змінювали ел. адресу, або ж він міг потрапити у "Спам" Спробуйте перевірити, будь ласка) Якщо вже все перевірили - та проблема залишилася актуальною, я раджу вам звернутися до нашого відеочату) Додаю для вас інструкцію - як звернутися до відеочату: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/8168236255378 - без авторизації в застосунку https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/6105882228114 - в авторизованому застосунку Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧
Постоянно задерживают деньги,которые я получаю от пенсионного,то есть крутят детские деньги
Добрий день, пані Ірино! Дякуємо за ваш відгук. Хочемо вас запевнити, що банк не затримує зарахування коштів. Як тільки фінансування та списки одержувачів надходять до банку, ми відразу зараховуємо кошти на ваш рахунок. У разі затримок радимо звернутися до організації, яка здійснює виплати, щоб уточнити стан відправлення. Зазвичай зарахування займає від 1 до 3 робочих днів після надходження фінансування до банку. З повагою, Ваш вартовий підтримки, Денис.
Хочу оплатити борги сина, телефонувала кілька раз, "помічниця" голосова гикає, нічого не добилася
Добрий день, пані Оксано Щоб дізнатися інформацію за договором вашого сина, ви можете звернутись до найближчого відділення банку. У відділенні ви зможете уточнити суму та дату платежу, а також суму для повного закриття кредиту. Для цього у вас при собі має бути ідентифікаційний документ (оригінал паспорту) або його наявність в застосунку ДІЯ), а також потрібно буде вказати ПІБ та дату народження позичальника і один з документів: *кредитний договір клієнта; *квитанція про оплату; *пам'ятка з реквізитами для погашення Знайти найближче відділення ви можете за посиланням https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/9159664480658 у нашій Базі Знань для клієнтів З повагою, Андрій