0 800 307 555
0 800 307 555
Сенс Банк

Сенс Банк

Відгуки про Сенс Банк

Ірина 

12 листопада 2024 р.

Постоянно задерживают деньги,которые я получаю от пенсионного,то есть крутят детские деньги

12 листопада 2024 р.

Добрий день, пані Ірино! Дякуємо за ваш відгук. Хочемо вас запевнити, що банк не затримує зарахування коштів. Як тільки фінансування та списки одержувачів надходять до банку, ми відразу зараховуємо кошти на ваш рахунок. У разі затримок радимо звернутися до організації, яка здійснює виплати, щоб уточнити стан відправлення. Зазвичай зарахування займає від 1 до 3 робочих днів після надходження фінансування до банку. З повагою, Ваш вартовий підтримки, Денис.

Оксана 

12 листопада 2024 р.

Хочу оплатити борги сина, телефонувала кілька раз, "помічниця" голосова гикає, нічого не добилася

12 листопада 2024 р.

Добрий день, пані Оксано Щоб дізнатися інформацію за договором вашого сина, ви можете звернутись до найближчого відділення банку. У відділенні ви зможете уточнити суму та дату платежу, а також суму для повного закриття кредиту. Для цього у вас при собі має бути ідентифікаційний документ (оригінал паспорту) або його наявність в застосунку ДІЯ), а також потрібно буде вказати ПІБ та дату народження позичальника і один з документів: *кредитний договір клієнта; *квитанція про оплату; *пам'ятка з реквізитами для погашення Знайти найближче відділення ви можете за посиланням https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/9159664480658 у нашій Базі Знань для клієнтів З повагою, Андрій

Ярослав 

11 листопада 2024 р.

Хочу замовити картку хамелеон

11 листопада 2024 р.

Ярославе, дякуємо за вашу зацікавленість нашими продуктами 😊 Будемо раді бачити вас серед наших клієнтів, і щоб це сталось якнайшвидше ви можете оформити картку онлайн прямо у нас у застосунку Sense SuperApp, щоб зробити це вам потрібні актуальні документи в Дія і трішки вільного часу 😉 Додаю інструкцію з оформлення картки: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4402854621330 А щоб мати можливість розраховуватись карткою навіть за відсутності телефону можна замовити пластикову картку на відділення/поштомат Нової Пошти, це безкоштовно і доступно виконати онлайн 🙌🏻 Інструкцію із замовлення можна переглянути за посиланням https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360021072739 Впевнені, що вже найближчим часом зможете оцінити нашу картку Хамелеон та застосунок Sense SuperApp 💙 Ваш друг та помічник, Володимир 💎

Юлия 

2 листопада 2024 р.

Самый отстойный банк,5 раз звонила ничего не решает,

10 листопада 2024 р.

Пані Юліє, добрий день. Нам дуже прикро, що у вас склались такі враження від співпраці з банком. Нам дуже хочеться змінити вашу думку про нас на краще, тому будемо вдячні, якщо ви більш детальніше розповісте нам про проблему. Напишіть нам, будь ласка, на help@sensebank.com.ua. В листі вкажіть ваші дані (ПІБ та номер телефону) та короткий опис ситуації. Чекаємо на ваш лист, щоб якнайшвидше розібратись та допомогти вам З повагою, Андрій

Павло 

28 жовтня 2024 р.

Найгірший банк України

28 жовтня 2024 р.

Добрий день, пане Павле! Нам дуже прикро, що співпраця з нашим банком залишила після себе негативні враження🥲 Ми дуже хочемо виправити цю ситуацію та покращити вашу думку про Sense Bank. Тому будемо дуже вдячні, якщо ви більш детально поділитесь інформацією листом до нас на help@sensebank.com.ua. У листі, будь ласка, вкажіть ваші дані та короткий опис проблеми. З повагою, Андрій 💙

Ірина 

27 жовтня 2024 р.

Хочу замовити карту

Валентина 

26 жовтня 2024 р.

Також тільки негативні емоції, навіть не можливо з'єднатися з оператором, щоб вирішити питання

28 жовтня 2024 р.

Пані Валентино, доброго вам дня! Дякуємо за ваш зворотній зв'язок. Нам дуже прикро, що у вас залишились негативні враження після співпраці з нами. Тому будемо дуже вдячні, якщо ви більш детально розповісте нам, що саме трапилось. Так ми зможемо виправити ситуацію та максимально допомогти вам. Напишіть, будь ласка, нам на help@sensebank.com.ua: у листі вкажіть ваші дані та короткий опис проблеми. Зробимо все можливе, щоб допомогти вам та вирішити ваше питання якнайшвидше З повагою, ваш помічник Андрій💙

Сергей 

24 жовтня 2024 р.

Добрый вечер. Открыл дебетовую карту white. За услуги 50 грн буду платить только после авторизации карты или с первого дня?

25 жовтня 2024 р.

Вітаю вас! І дякую за ваше запитання 🤗 Отже, перше списання комісії виконується за повний місяць після оформлення нового пакету послуг. Тобто, комісія за перший місяць не стягується. Також нагадаю, що плати за пакет послуг не буде, якщо: за всіма рахунками в рамках пакета буде виконуватися 10 і більше покупок в місяць; або загальна сума покупок за картками з пакета перевищить 2 500 грн.; або залишок коштів на всіх рахунках в банку буде перевищувати 50 000 грн. Якщо жоден з цих параметрів не буде виконаний — плата становитиме 50 грн. Якщо ж у вас виникнуть додаткові запитання по умовам та тарифам картки, будемо раді вам відповісти у нашому чаті підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport 💙 Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️

Юля 

23 жовтня 2024 р.

Не советую связываться с этой шарашкиной конторой ! Заблокировали карту , причину не озвучили. По видеосвязи сказали , ваш остаток средств мы вам вернем на другой счёт и связь прервалась . После этого пыталась с ними связаться пол дня , связалась и они сказали , что банк решение поменял и я могу забрать свои средства только в отделении банка через месяц!!! Очень интересно , почему именно через месяц?? На это мне внятно не ответили . Сказали , что мои средства меня будут ждать ))) А у меня есть другое логичное объяснение этой ситуации !! Банк просто решил попользоваться месяц этими средствами . Если хотите сохранить свои нервные клетки , не связывайтесь !! Также попросила отправить на имейл официальный документ от службы безопасности банка , который заблокировал мою карту . На законодательном уровне , я имею права знать почему карту заблокировали !! Но им видимо закон не писан!

24 жовтня 2024 р.

Пані Юліє, доброго вам дня! Прикро, що співпраця з нами залишила після себе негативні емоції🥲 Я хотів би також додати, що, згідно з пунктом 4.3 Договору про банківське обслуговування, банк може заблокувати картки і відмовити у їх розблокуванні без зазначення причини. Прошу вас ознайомитись з переліком можливих причин тут: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554 Отримати залишок коштів можна лише після повного закриття вашого рахунку в системі банку, на що піде 30 днів. Саме тому колеги вам і називали такий термін. Хочу вас запевнити, що вашими коштами ніхто користуватись не буде. Вони перебувають на вашому балансі та очікують на повне закриття рахунку, після чого ви зможете їх отримати. З повагою, Андрій 💙

Павло 

23 жовтня 2024 р.

а как можно убрать даже одну звездочку ??? Служба поддержки отвечает исключительно заготовленными фразами - и никаких изменений

24 жовтня 2024 р.

Пане Павле, доброго дня! Щиро шкодую, що контакт із Sense Bank викликав у вас негативні емоції. Ми хочемо розібратись та виправити цю ситуацію. Якщо ви ще не отримали відповіді, будь ласка, напишіть про неї на пошту help@sensebank.com.ua (тема листа - "Відгук Finance.ua"). Ми залюбки допоможемо вам і спробуємо змінити ваше враження про банк на краще. Ваш друг та помічник, Володимир 💎

Дані перевірені Finance.ua 21.11.2024
Дані перевірені Finance.ua 21.11.2024
Finance.uaБанки УкраїниСенс БанкВідгуки про Сенс Банк