0 800 307 555
0 800 307 555
Сенс Банк

Сенс Банк

Відгуки про Сенс Банк

  • 23 грудня 2025 р. о 11:43

    Самий жахливий банк в якому мені доводилось бути.

    самий жахливий банк в якому мені доводилось бути.

  • 19 грудня 2025 р. о 18:47

    Відношення до клієнтів жахливе. Намалювали якийсь борг, ніяких пояснень , просто поставили автоматичне списання з картки зарплатної, на звернення розібратися дівчина Марина пообіцяла допомогти за що попросила гарний відгук, рещутьтату ніякого, просто гроші списали і все. Ніяких пояснень

  • 13 грудня 2025 р. о 17:34

    Якщо всі працівники такі ж не стримані та неадекватні як 33 номер сенса 13.12.2025 на грі з будівельником то залишається питання навіщо такі співробітники і загальне питання: з такими співробітниками навіщо такий банк?

    Сенс Банк
    18 грудня 2025 р. о 15:10

    Гідна спортивна поведінка та взаємоповага безперечно є одними із найважливіших цінностей нашої команди з футзалу, тому ми не залишились осторонь цього епізоду. Розуміємо, що після побаченого у вас могли скластись негативні враження про працівників нашого банку, але це не так. Адже наші співробітники є кваліфікованими спеціалістами кожен в своїй сфері роботи. Гравець під номером "33" не є працівником АТ "Сенс Банк", але не зважаючи на це з ним було проведено відповідну роботу і також, як нам повідомили, то він особисто вибачився перед командою суперників. Будь-який спорт має місце для емоцій, але ми впевнені, що ці емоції можна контролювати, тут з вами згодні. Всі ми люди, у всіх можуть бути різні переживання чи занепокоєння, які проявляються різними способом, але це жодним чином не впливає на кваліфікацію наших співробітників при виконанні своїх службових обов'язків. Ми сподіваємось, що в майбутньому буде гідна поведінка з обох сторін та подібних ситуацій більше виникати не буде 🙌 З повагою, Андрій 💙

  • 13 грудня 2025 р. о 14:42

    Скарга. Звернулася до банку для відкриття відкриття електронної картки онлайн з подальшим формування кеп ключів для пенсійного фонду для мамы 76років,у зв'язку з тими, що вона не може ходити , у відкритті рахунку було відмовлено тому, що не було кредитної історії, хоча всю процедуру відеозв'язку пройшла і документи онлайн відправила. Дискримінація пенсіонерів, виходить, що ми нікому не потрібні, якщо в тебе немає кредитної історії, паспорт старого зразка і немає закордонного паспорта.

  • 9 грудня 2025 р. о 18:34

    Оплатив онлайн 02 грудня 64 грн за послуги Нової пошти карткою RED . При цьому ніякоі заборгованості до цього не було. 07 грудня Сенс банк нарахував 100грн за розрахунково-касове обслуговування! Тобто за один платіж через пять днів нарахував РКО в півтора рази більше, ніж сам платіж! Дуже клієнтоорієнтований підхід!

    Сенс Банк
    11 грудня 2025 р. о 09:37

    Ми розуміємо, наскільки неприємно отримати неочікуване списання комісії, тому хочемо трішки детальніше все пояснити 🙌🏻 Справа полягає у тому, що плата за розрахунково-касове обслуговування списується один раз на місяць — у вашу розрахункову дату, тобто кожного 7 числа, адже саме цього дня був оформлений картковий договір 📆 Під час списання система перевіряє лише одну умову: чи є на момент розрахункової дати заборгованість від 50 грн і більше. Якщо така заборгованість існує — відбувається списання плати у розмірі 100 грн. Важливо, що ця плата не залежить від того, скільки операцій ви проводили або коли саме вони були здійснені. Система орієнтується виключно на суму боргу в конкретну дату ⚠️ Саме тому, у разі, якщо ви бажаєте уникнути плати за розрахунково-касове обслуговування, ми завжди рекомендуємо повністю погасити заборгованість заздалегідь, за 2-3 дні до розрахункової дати по картці, щоб усі операції точно встигли коректно зарахуватися 💙 У разі, якщо у вас залишилися додаткові питання щодо користування вашою кредитною карткою або іншими продуктами банку — ви завжди можете звернутися до нашої служби підтримки, ми будемо щиро раді вам допомогти 😊 Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️

  • 6 грудня 2025 р. о 13:10

    Дуже незадоволений роботою Сенс Банку. Оператори не відповідають за свої слова й не виконують обіцянок. Отримати нормальну консультацію майже неможливо — кожен говорить по-різному, а конкретної допомоги нуль. Сервіс на дуже низькому рівні.»

    Сенс Банк
    9 грудня 2025 р. о 09:23

    Пане Сергій, дякуємо за ваш зворотний зв'язок 🙏 Нам дуже шкода, що вирішення вашого питання зайняло багато часу і створило незручності. Зазвичай наш сервіс працює стабільно та відповідає високим стандартам, та ми розуміємо, як неприємно, коли питання залишається невирішеним 😔 Ми цінуємо вашу терплячість і щиро хочемо допомогти, щоб подібні ситуації більше не повторювались Щоб ми могли детально ознайомитись з проблемою, яка у вас виникла, та допомогти у її вирішенні, напишіть нам, будь ласка, на пошту help@sensebank.com.ua З нетерпінням чекатимемо на ваше звернення 💛 Валерія 🐈‍⬛

  • 5 грудня 2025 р. о 10:16

    Дуже жахливо! Ідентифікація юридичної особи проходить майже місяць, рахунок заблоковано ,сплатити податки до бюджету неможливо і це у воєнний стан..Обіцянки менеджера Галини, що сьогодні все буде......Куди звертатись незнаю. Шановні керівники банку ви скоро будете без клієнтів.

    Сенс Банк
    9 грудня 2025 р. о 09:23

    Пані Ольго, дякуємо вам, що знайшли час поділитись власним досвідом з нами. Ми цінуємо зворотній зв'язок від клієнтів та робимо все можливе, щоб покращувати його 😊 Будь-які банківські операції мають відбуватись у короткі терміни, щоб клієнти могли і надалі виконувати фінансові операції без проблем, і повторна ідентифікація не є виключенням. Ми дуже хочемо розібратись у вашому питанні, тому будемо вдячні якщо ви поділитесь із нами деталями вашого звернення на help@sensebank.com.ua. У листі, будь ласка, вкажіть ваші дані (ПІБ та номер телефону), а також короткий опис ситуації. Чекаємо на ваш лист ✅ Андрій

  • 2 грудня 2025 р. о 11:54

    Після зняття арешту з карток ви почали мені всякі лякалкі слати на вайбер. Все не можете ніяк заспокоїться? Ще якісь борги у мене найдете. Не лякайте мене судом бо я теж можу вас в суд подати. Скільки нервів витріпали і ще далі тріпаєте. І ще якісь гроші я вам винна.

    Сенс Банк
    2 грудня 2025 р. о 15:18

    Пані Олеся, розуміємо, що така ситуація може викликати обурення й нерозуміння 😔 Якщо вам надходять повідомлення про наявну заборгованість, то це дійсно може бути пов'язано з заборгованістю за вашими картками, тому банк надсилає повідомлення, аби проінформувати вас про потребу погашення боргу. Щоб все детально перевірити та надати вам відповідь — напишіть до нас на пошту help@sensebank.com.ua, аби ми проаналізували детально вашу ситуацію й допомогти вам розібратися ✅ Оскільки наразі так і не отримали від вас зворотного зв'язку 😓 Анастасія 💙

  • 27 листопада 2025 р. о 21:01

    Дикі відсотки за переказа та платежі. Наче цей банк із минулого століття. Мабуть він не в курсі що на дворі 2025 рік

    Сенс Банк
    28 листопада 2025 р. о 14:08

    Дякуємо, що знайшли час поділитись своїми враженнями з нами. Для нас дуже важливий зворотній зв'язок від наших клієнтів 😊 Якщо виконувати перекази коштів з кредитної картки за рахунок кредитних коштів, то за таку операцію передбачено комісію відповідно до тарифів. За умовами вашої картки розмір такої комісії складає 4% мінімум 20 грн від суми операції, а також додатково списується комісія сервісу за переказ коштів у розмірі 1%+5 грн від суми. При здійсненні операції, застосунок додатково попереджає про ці комісії. Ознайомитись з тарифом вашої картки можна у застосунку банку Sense SuperApp або за посиланням на нашому сайті https://sensebank.ua/upload/Tariffs-red-2.pdf. З повагою, Андрій 💙

  • 27 листопада 2025 р. о 14:25

    Цей російський банк колись дограється. Ви забрали гроші з виконавчої служби і перекинули на кредитку і нараховуєте відсотки. Ви не мали право таке робити. Для чого ви людей дурите і на нроші розводите. Після піндулей від виконавця дзвінки припинилися. Мало того що ви займаєтеся незаконною діяльністю то ви ще чужі гроші привласнюєте собі і ще більше грошей від людини вимагаєте. Після такої співпраці з вашим банком я не хочу більше з вами мати ніяких справ. Скільки нервів треба було витріпати і ще якісь борги находите. То мабуть в слідуючий раз вже я буду вас подавати до суду тоді вже ви будете мені виплачувати моральну шкоду.

    Сенс Банк
    27 листопада 2025 р. о 16:09

    Таке списання можливе, якщо за вашою карткою існує просрочена заборгованість та не вносяться платежі для її погашення. Керуючись ст. 26 Закону України "Про платіжні системи та переказ коштів в Україні" та на підставі розділу 7 Договору про банківське обслуговування фізичних осіб в порядку договірного списання кошти списуються з вашого карткового рахунку в рахунок погашення заборгованості за даними кредитним договором, де наявна така заборгованість. Ми розуміємо, що можливі різні життєві ситуації, і таке списання може завдати певних незручностей. Тому, будь ласка, напишіть нам на адресу help@sensebank.com.ua. У листі вкажіть ваші дані (ПІБ та номер телефону, що вказано у системі банку), а також додайте короткий опис ситуації, що склалась. Зробимо все можливе, щоб допомогти вам 😊

Показати ще
Сторінка 1 з 20
Finance.uaБанки УкраїниСенс БанкВідгуки про Сенс Банк