Сенс Банк
самий жахливий банк в якому мені доводилось бути.
Відношення до клієнтів жахливе. Намалювали якийсь борг, ніяких пояснень , просто поставили автоматичне списання з картки зарплатної, на звернення розібратися дівчина Марина пообіцяла допомогти за що попросила гарний відгук, рещутьтату ніякого, просто гроші списали і все. Ніяких пояснень
Якщо всі працівники такі ж не стримані та неадекватні як 33 номер сенса 13.12.2025 на грі з будівельником то залишається питання навіщо такі співробітники і загальне питання: з такими співробітниками навіщо такий банк?
Гідна спортивна поведінка та взаємоповага безперечно є одними із найважливіших цінностей нашої команди з футзалу, тому ми не залишились осторонь цього епізоду. Розуміємо, що після побаченого у вас могли скластись негативні враження про працівників нашого банку, але це не так. Адже наші співробітники є кваліфікованими спеціалістами кожен в своїй сфері роботи. Гравець під номером "33" не є працівником АТ "Сенс Банк", але не зважаючи на це з ним було проведено відповідну роботу і також, як нам повідомили, то він особисто вибачився перед командою суперників. Будь-який спорт має місце для емоцій, але ми впевнені, що ці емоції можна контролювати, тут з вами згодні. Всі ми люди, у всіх можуть бути різні переживання чи занепокоєння, які проявляються різними способом, але це жодним чином не впливає на кваліфікацію наших співробітників при виконанні своїх службових обов'язків. Ми сподіваємось, що в майбутньому буде гідна поведінка з обох сторін та подібних ситуацій більше виникати не буде 🙌 З повагою, Андрій 💙
Скарга. Звернулася до банку для відкриття відкриття електронної картки онлайн з подальшим формування кеп ключів для пенсійного фонду для мамы 76років,у зв'язку з тими, що вона не може ходити , у відкритті рахунку було відмовлено тому, що не було кредитної історії, хоча всю процедуру відеозв'язку пройшла і документи онлайн відправила. Дискримінація пенсіонерів, виходить, що ми нікому не потрібні, якщо в тебе немає кредитної історії, паспорт старого зразка і немає закордонного паспорта.
Оплатив онлайн 02 грудня 64 грн за послуги Нової пошти карткою RED . При цьому ніякоі заборгованості до цього не було. 07 грудня Сенс банк нарахував 100грн за розрахунково-касове обслуговування! Тобто за один платіж через пять днів нарахував РКО в півтора рази більше, ніж сам платіж! Дуже клієнтоорієнтований підхід!
Ми розуміємо, наскільки неприємно отримати неочікуване списання комісії, тому хочемо трішки детальніше все пояснити 🙌🏻 Справа полягає у тому, що плата за розрахунково-касове обслуговування списується один раз на місяць — у вашу розрахункову дату, тобто кожного 7 числа, адже саме цього дня був оформлений картковий договір 📆 Під час списання система перевіряє лише одну умову: чи є на момент розрахункової дати заборгованість від 50 грн і більше. Якщо така заборгованість існує — відбувається списання плати у розмірі 100 грн. Важливо, що ця плата не залежить від того, скільки операцій ви проводили або коли саме вони були здійснені. Система орієнтується виключно на суму боргу в конкретну дату ⚠️ Саме тому, у разі, якщо ви бажаєте уникнути плати за розрахунково-касове обслуговування, ми завжди рекомендуємо повністю погасити заборгованість заздалегідь, за 2-3 дні до розрахункової дати по картці, щоб усі операції точно встигли коректно зарахуватися 💙 У разі, якщо у вас залишилися додаткові питання щодо користування вашою кредитною карткою або іншими продуктами банку — ви завжди можете звернутися до нашої служби підтримки, ми будемо щиро раді вам допомогти 😊 Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Дуже незадоволений роботою Сенс Банку. Оператори не відповідають за свої слова й не виконують обіцянок. Отримати нормальну консультацію майже неможливо — кожен говорить по-різному, а конкретної допомоги нуль. Сервіс на дуже низькому рівні.»
Пане Сергій, дякуємо за ваш зворотний зв'язок 🙏 Нам дуже шкода, що вирішення вашого питання зайняло багато часу і створило незручності. Зазвичай наш сервіс працює стабільно та відповідає високим стандартам, та ми розуміємо, як неприємно, коли питання залишається невирішеним 😔 Ми цінуємо вашу терплячість і щиро хочемо допомогти, щоб подібні ситуації більше не повторювались Щоб ми могли детально ознайомитись з проблемою, яка у вас виникла, та допомогти у її вирішенні, напишіть нам, будь ласка, на пошту help@sensebank.com.ua З нетерпінням чекатимемо на ваше звернення 💛 Валерія 🐈⬛
Дуже жахливо! Ідентифікація юридичної особи проходить майже місяць, рахунок заблоковано ,сплатити податки до бюджету неможливо і це у воєнний стан..Обіцянки менеджера Галини, що сьогодні все буде......Куди звертатись незнаю. Шановні керівники банку ви скоро будете без клієнтів.
Пані Ольго, дякуємо вам, що знайшли час поділитись власним досвідом з нами. Ми цінуємо зворотній зв'язок від клієнтів та робимо все можливе, щоб покращувати його 😊 Будь-які банківські операції мають відбуватись у короткі терміни, щоб клієнти могли і надалі виконувати фінансові операції без проблем, і повторна ідентифікація не є виключенням. Ми дуже хочемо розібратись у вашому питанні, тому будемо вдячні якщо ви поділитесь із нами деталями вашого звернення на help@sensebank.com.ua. У листі, будь ласка, вкажіть ваші дані (ПІБ та номер телефону), а також короткий опис ситуації. Чекаємо на ваш лист ✅ Андрій
Після зняття арешту з карток ви почали мені всякі лякалкі слати на вайбер. Все не можете ніяк заспокоїться? Ще якісь борги у мене найдете. Не лякайте мене судом бо я теж можу вас в суд подати. Скільки нервів витріпали і ще далі тріпаєте. І ще якісь гроші я вам винна.
Пані Олеся, розуміємо, що така ситуація може викликати обурення й нерозуміння 😔 Якщо вам надходять повідомлення про наявну заборгованість, то це дійсно може бути пов'язано з заборгованістю за вашими картками, тому банк надсилає повідомлення, аби проінформувати вас про потребу погашення боргу. Щоб все детально перевірити та надати вам відповідь — напишіть до нас на пошту help@sensebank.com.ua, аби ми проаналізували детально вашу ситуацію й допомогти вам розібратися ✅ Оскільки наразі так і не отримали від вас зворотного зв'язку 😓 Анастасія 💙
Дикі відсотки за переказа та платежі. Наче цей банк із минулого століття. Мабуть він не в курсі що на дворі 2025 рік
Дякуємо, що знайшли час поділитись своїми враженнями з нами. Для нас дуже важливий зворотній зв'язок від наших клієнтів 😊 Якщо виконувати перекази коштів з кредитної картки за рахунок кредитних коштів, то за таку операцію передбачено комісію відповідно до тарифів. За умовами вашої картки розмір такої комісії складає 4% мінімум 20 грн від суми операції, а також додатково списується комісія сервісу за переказ коштів у розмірі 1%+5 грн від суми. При здійсненні операції, застосунок додатково попереджає про ці комісії. Ознайомитись з тарифом вашої картки можна у застосунку банку Sense SuperApp або за посиланням на нашому сайті https://sensebank.ua/upload/Tariffs-red-2.pdf. З повагою, Андрій 💙
Цей російський банк колись дограється. Ви забрали гроші з виконавчої служби і перекинули на кредитку і нараховуєте відсотки. Ви не мали право таке робити. Для чого ви людей дурите і на нроші розводите. Після піндулей від виконавця дзвінки припинилися. Мало того що ви займаєтеся незаконною діяльністю то ви ще чужі гроші привласнюєте собі і ще більше грошей від людини вимагаєте. Після такої співпраці з вашим банком я не хочу більше з вами мати ніяких справ. Скільки нервів треба було витріпати і ще якісь борги находите. То мабуть в слідуючий раз вже я буду вас подавати до суду тоді вже ви будете мені виплачувати моральну шкоду.
Таке списання можливе, якщо за вашою карткою існує просрочена заборгованість та не вносяться платежі для її погашення. Керуючись ст. 26 Закону України "Про платіжні системи та переказ коштів в Україні" та на підставі розділу 7 Договору про банківське обслуговування фізичних осіб в порядку договірного списання кошти списуються з вашого карткового рахунку в рахунок погашення заборгованості за даними кредитним договором, де наявна така заборгованість. Ми розуміємо, що можливі різні життєві ситуації, і таке списання може завдати певних незручностей. Тому, будь ласка, напишіть нам на адресу help@sensebank.com.ua. У листі вкажіть ваші дані (ПІБ та номер телефону, що вказано у системі банку), а також додайте короткий опис ситуації, що склалась. Зробимо все можливе, щоб допомогти вам 😊