Ми підібрали 34 картки для вас
Спасибо если поможете, очень сильно надо
Добрий день, пані Наталіє! Ми завжди готові зробити все, щоб допомогти наших клієнтам 😉 Але допомога може бути різною, тому будемо вдячні, якщо ви більш детальніше поділитесь із нами вашою ситуацією. Зробити це можна написавши нам на електронну адресу help@sensebank.com.ua. У листі, будь ласка, вкажіть дані про себе (ПІБ та номер телефону, що вказано у системі банку) та додайте короткий опис ситуації, що склалась та потребує нашої допомоги. У темі вкажіть номер звернення 6920491. Чекаємо на ваш лист 🤗 З повагою, Андрій💙
Доброго дня хочу замовити карту
Вітаємо! Дякуємо, що обираєте Райф. Відкрити новий рахуночок та картку до нього можливо у нашому застосунку "MyRaif". Для зручності надаємо посилання для його завантаження: https://surl.li/yqmduh . Зверніть увагу, це можна зробити за умови, що Ви маєте застосунок "Дія"з id-карткою або закордонним паспортом. Якщо у Вас паспорт-книжечка, то відкрити картку дистанційно можливо в застосунку "MyRaif", але додатково потрібно мати водійські права (після 2004 року) або закордонний паспорт. У випадку коли відсутні такі документи, то для відкриття потрібно буде звернутись до відділення. Якщо Ви вже наш діючий клієнт, замовити нову віртуальну чи фізичну карту до існуючого рахунку можливо за зверненням до чату в "MyRaif" ("Навушники" - "Написати в чат"). Також можна зателефонувати до Інформаційного центру Банку за номером: 0 800 500 500 або ж за допомогою "Viber"із введенням короткого номеру *521. З повагою та турботою, фахівець Альона.
Хочу оформити