0 800 307 555
0 800 307 555
Сенс Банк

Сенс Банк

Відгуки про Сенс Банк

Анна 

24 грудня 2024 р.

Крайне недовольна работой банка. Просто хочется навсегда от вас избавиться. Как и у всех с началом войны, возникли проблемы, в первую очередь сокращение на работе, естественно денег платить не было за кредит. Так за первый год из моего долга в 40000 грн, я стала должна 120000??? Как так??? И оказывается , что только в вашем банке услуга реструктуризации - это новый кредит, а не распределение оплаты по старому. Так ещё с большими процентами. Часть долга я оплатила, а часть не могу. Так как денег совсем нет. Работы нет. И платить я больше не собираюсь. Если сойдёмся с вами на общем знаменатели, то хорошо. Но проценты, которые вы насчитали во время войны, я платить не собираюсь. В приложение зайти не могу. Связать с оператором невозможно.

24 грудня 2024 р.

Дякуємо за ваш відгук і розуміємо ваші емоції. Нарахування відсотків регулюється умовами договору, і, на жаль, можливості відмовитися від їх сплати немає. Однак, ми рекомендуємо звернутися до нашого відділу роботи з простроченою заборгованістю за номером 0800 50 17 99 або в месенджера https://sense.top/viber_chat https://sense.top/cb — фахівці допоможуть знайти варіанти врегулювання ситуації та узгодити взаємоприйнятне рішення. З повагою, Денис

Тарас 

22 грудня 2024 р.

Заблокували карту без причини. І заморозили гроші на три дні. Крутять клієнтські гроші.

23 грудня 2024 р.

Нам дуже прикро, що у вас склались такі враження про нашу роботу😢 Банк ніколи не блокує картки просто так, для кожного блокування є свої причини. І якщо так сталось, що рахунок заблокований, то ваші кошти залишаються на ньому та чекають на вас. В жодному випадку їх ніхто і ніде не "крутить". Щоб ми могли у всьому розібратись, будь ласка, напишіть нам на help@sensebank.com.ua. В листі, будь ласка, вкажіть ваші дані (ПІБ та номер, що вказаний в системі банку) та додайте короткий опис ситуації З повагою, Андрій

Тельман 

21 грудня 2024 р.

Я ветеран войны, и это единственный банк который одобрил мне кредит подж Еоселя, спасибо вам, приятно что есть хоть один банк не думает ТОЛЬКО о своей выгоде

23 грудня 2024 р.

Добрий день 👋 Ми безмежно раді, що у вас залишились такі емоції після знайомства з банком та нашими продуктами. Дякуємо вам, що знайшли час поділитись своїм досвідом з нами. Впевнені, що подальша співпраця з нами залишить після себе не одну приємну згадку 😉 З повагою, Андрій

Юлія 

11 грудня 2024 р.

Ставлю 1* за некомпетентність у консультації з картки Red Cash. Мені подзвонив менеджер, запропонувала цю картку. Сказала, що вона аналогічна до кредитних, якими я розраховуюся по терміналу: тобто, якщо я вношу до розрахункової дати всі витрачені кредитні кошти, то я нічого не сплачую (в мене зазвичай є відсоток в межах 15-20 коп). Єдина відмінність: я маю знімати кредитні кошти з картки Red Cash. Що я і зробила і поповнила всі зняті кредитні кошти до розрахункової дати... При цьому я декілька разів запитала чи буде якась комісія чи %, на що мені сказали "ні". Чомусь менеджер не вважала за потрібне сказати, що на кожну зняту кредитну гривню мені щодня нараховується 0,102% ( в моєму випадку, на 50 тис грн я платила 51 грн щодня). Про це я дізналася, коли отримала виписку з вимогою погасити заборгованість! Ця некомпетенція мене просто вбила!!! Навіщо ви пропонуєте продукт постійним клієнтам, обманюючи?!! Моя вина ж в тому, що я не прочитала договір і зняла по факту не потрібні на той момент мені кошти! Але ж і два менеджери, консультуючи мене, навіть на заїкнулися про ці щоденні 0,102%! Як постійний клієнт, що з вашим банком вже років 10, я дуже розчарована таким відношення!

15 грудня 2024 р.

Юлія, щиро перепрошуємо за цю ситуацію. Нам дуже прикро, що консультація, яку ви отримали, була недостатньо коректною, і це спричинило для вас незручності. Ми цінуємо, що ви довіряєте нам уже 10 років, і нам важливо, щоб ви завжди залишалися задоволені співпрацею з нами 💙 Дійсно, за умовами картки Red Cash, на зняті кредитні кошти щоденно нараховується стандартна відсоткова ставка, а пільгового періоду по картці не передбачено. Нам дуже шкода, що під час консультації менеджери не пояснили цей момент більш детально. Інформацію вже передали відповідальним підрозділам — працюємо над тим, щоб такі ситуації не повторювались 🙌🏻 Щодо компенсації відсотків, на жаль, ми не можемо виконати ваше прохання, оскільки умови продукту передбачають ці нарахування відсотків. Проте ми хочемо, щоб ваш досвід із нами був лише позитивним, і будемо раді допомогти вам у майбутньому з будь-якими питаннями або пропозиціями 😊 Ще раз перепрошуємо за цю ситуацію і щиро дякуємо, що залишаєтеся з нами вже стільки років. З повагою, Володимир 💎

Лина 

10 грудня 2024 р.

... очень трудно заказать доставку за рубеж, а цена отправки неоправдано выросла. По сравнению с Приватбанком отправка в пять раз дороже. Пенсионерам нет никаких скидок. Мы же хотим быть в Европе, так перенимайте и хороший опыт. Приват отправляет бесплатно. Почему с сентября отправка выросла почти вдвое? Мой отзыв не понравится, но вы виноваты сами!

12 грудня 2024 р.

Вітаю! Насправді, замовити доставку можна доволі швидко та просто через наш чат) Колеги з радістю вам допоможуть на всіх етапах! Стосовно ціни - рішення про зміну в тарифах приймається банком в односторонньому порядку, на що впливає багато факторів. Щоб написати до нас у Чат підтримки, для початку, будь ласка, оберіть зручний для вас канал зв'язку: ◾ Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport ◾ Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання) Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧

Анна 

10 грудня 2024 р.

Це вже втретє ! Я залишаю відгук!! Кошти з рахунку зникли, співробітники сенс банку вже 12 днів не можуть з'ясувати причину мінусу на моєму рахунку! Сьогодні вже вимагать погасити заборгованість , при цьому офіційної відповіді де поділися кошти я так і не отримала. Консультанти перекидають питання один на одного! І "годують" очікуванням 4-5 робочих днів! Сьогодні вже 12й робочий день!!!

10 грудня 2024 р.

Анна, вітаю Для нас дуже важливо, щоб ваше питання було якнайшвидше вирішене, і ми зробимо все можливе для цього Мені дуже прикро, що ви отримали негативне враження при вирішенні ситуації 😥️ Можливо, що мінус виникає через арешт, якщо він наявний, але необхідно перевірити детальніше Будь ласка, для розв'язання даного питання напишіть нам на пошту help@sensebank.com.ua Лицар підтримки Кирило 🛡️

Анна 

9 грудня 2024 р.

Сенс банк не несе відподальність за кошти, що знаходяться на рахунках. Тут два варіанти: система безпеки сенс банку не захищена від шахраїв, або сенс банк сам шахрай і обкрадає клієнтів!

Юлія 

7 грудня 2024 р.

Доброго дня. Хочу написати відгу. Перекинула грощі за кредит, банк їх загубив. Зв'язатися з співробітником банка не можливо, це жах!!! Хоча б для того щоб надати квитанцію, що підтверджує оплату, а потім вони мені будуть нараховувати відсотки!!!

9 грудня 2024 р.

Добрий день, Юліє! Впевнені, що кошти нікуди не губились, але для аналізу нам потрібно більше інформації. Хочу вам допомогти, тому напишіть до нас на пошту help@sensebank.com.ua й вкажіть, будь ласка, ваші дані та коротко суть ситуації — я зі свого боку зроблю все, аби ваше питання розв'язати 💙 Зауважу, що наша підтримка завжди готова допомогти й доступна 24/7. Щоб написати до нас у Чат підтримки, для початку, будь ласка, оберіть зручний для вас канал зв'язку: ◾ Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport ◾ Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання) ◾ Чат підтримки в Instagram: https://ig.me/m/sensebank.official А також ви можете звернутись до нашого контакт-центру за номером 0 800 50 35 30 😊 Ваш друг та помічник, Володимир 💎

Анна 

2 грудня 2024 р.

Доброго дня. З мого рахунку зникли кошти, на рахунку мінус! На питання де поділися мої гроші, ніхто з співробітників банку(і Святошинського відділення) відповіді не дає. Хто може вирішити це питання?

2 грудня 2024 р.

Добрий день! Мене звати Валерія, я агентка Sense Bank 💙 Звучить як дуже неприємна ситуація( Я хочу допомогти вам та розібратися - напишіть, будь ласка, нам на пошту help@sensebank.com.ua, і при зверненні уточніть ваші ПІБ та номер телефону, щоб я змогла переглянути детальніше) Дуже чекатиму! Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧

Надія 

28 листопада 2024 р.

В банку працюють некомпетентні співробітники куча запитань а 0 відповіді,питання моє з яким я звернулася було не вирішено 10 днів я намагалася вирішити моє питання на що співробітники гарячої лінії мені так і не допомогли,якась кантора а не банк.

2 грудня 2024 р.

Добрий день, пані Надіє! Мені дуже прикро чути, що у вас залишилися негативні враження після звернення до нашого банку :( Чи зможете, будь ласка, розповісти детальніше про свою ситуацію? Дуже хочу розібратися, та допомогти вам 💙 Розпишіть, що саме сталося та обов’язково вкажіть свої дані, щоб могли вас знайти. Написати нам можете на help@sensebank.com.ua 😉 Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧

Дані перевірені Finance.ua 24.12.2024
Дані перевірені Finance.ua 24.12.2024
Finance.uaБанки УкраїниСенс БанкВідгуки про Сенс Банк