0 800 307 555
0 800 307 555
Райффайзен Банк

Райффайзен Банк

3,49
Рейтинг складено на підставі оцінок відвідувачів сайта Finance.ua. Одна людина може залишити тільки один голос. Ми не видаляємо відгуки, якщо вони не протирічать нашим правилам.
(49)

Відгуки про Райффайзен Банк

Валентина 

26 листопада 2024 р.

З таким жахом зіткнулася вперше.Після відновлення даних за допомогою оператора, отримала заблоковані карткові рахунки.Під час розмови оператор запевнила що все добре тепер можете використовувати додаток і що я отримала блокування.Такого жахливого банку я не зустрічала

27 листопада 2024 р.

Добрий день! Нам шкода, що Ви зіткнулись з цією ситуацією, яка стала причиною негативного враження про нас ☹ Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ. Виходячи з цього, Банк проводить актуалізацію даних (повторну ідентифікацію, не рідше одного-п’яти років, залежно від оціненого банком ризику). При несвоєчасній переідентифікації - банк вимушений здійснювати блокування рахунків та обмежувати видаткові операції по ним. Райф завчасно інформує своїх клієнтів, щодо необхідності здійснити актуалізацію даних. Після проведення оновлення, карти буде розблоковано через годину після звернення. Наразі звернення передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере ситуацію під свій контроль та проведе комунікацію з Вами. Просимо, будь ласка, очікувати на зворотній зв'язок. З повагою та турботою, фахівець Ксенія.

Олег 

11 листопада 2024 р.

Банк самый плохой который есть в Украине, поддержки "0" если есть возможность избежать сотрудничества с этим банком лучше бегите от него !

11 листопада 2024 р.

Добрий день! Зізнаємось відверто, дуже неочікувано для нас і прикро, що у Вас виникли саме такі емоції. Ми з великою повагою відносимось до наших клієнтів та завжди готові підтримати і допомогти. Дуже хочемо розібратися у питанні, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла, які готові докласти максимальних зусиль для його вирішення. Наразі звернення передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере ситуацію під свій контроль та проведе комунікацію з Вами, для уточнення. Просимо очікувати на зворотній зв'язок. З повагою та турботою, фахівець Ксенія.

Оксана 

29 жовтня 2024 р.

Я вже зморилась писати одне і теж. Ваш банк не повернув мої 1500 грн. 06.10.24 мною були вставлені у банкомат 49500. Банкомат вимкнувся, перезагрузився, кошти були не зараховані. Мною одразу було зателефоновано до райфу на спірну транзакцію. Я оголосила суму ту , яку було внесено 49500 одразу після цієї ситуації через хвилину. 09.10.24 банк зарахував 48000грнНа карту. Питання: де мої 1500 грн??????? Я хотіла у вашому банку відкрити рахунок фоп, але тепер довіри до вас не маєБанк грабить своїх клієнтів. Тому оцінка 00000Вже втретє я подаю на розгляд. 1) 09.10.242) 22.10.243) 27.10.24 сьогодні у мене був шок після дзвінка на гарячу лінію. Оператор повідомив що не зареєстровано моє звернення Це як????Усі дзвінки у вас записуються. Можете прослухати. Радити банк райфайзен не можу.Ваш банк ВКРАВ у мне моїх 1500 грн. Сором.

29 жовтня 2024 р.

Добрий день! Будемо відвертими, нам дуже прикро, що склалась така ситуація та Ви отримали негативне враження про Банк в цілому. Ми прагнемо до того, щоб кожен наш Клієнт отримував виключно гарний настрій після вирішення питання. Дійсно, інколи техніка може виходити з ладу та нести за собою наслідки. Ви зробили правильно, що одразу звернулись до нас для створення запиту на оскарження. Спеціалісти Банку ретельно перевіряють інформацію та інформують Клієнта після аналізу про результат заявки. Ми зафіксували Ваш запит до менеджера з клієнтського сервісу, який візьме питання під свій контроль та зв’яжеться з Вами в індивідуальному порядку. Просимо очікувати на дзвінок. З повагою і турботою, фахівець Інна.

Оксана 

22 жовтня 2024 р.

Сьогодні відвідали відділення в місті Бровари. Потрібно було закинути кошти на рахунок, сума була немала і виходила велика сума комісії бо небули клієнтами банку. Порадили зробити картку щоб бути клієнтом, так і зробили. Оформлення картки зайняло майже годину часу, нервова система вже починала кипіти. (так як поспішали, були інші плани а це все так сказать було попуті). Розібрались з карткою, на касі допомогли закинути гроші на картку, а далі кажуть робіть все самі, рахунки, призначення платежу і все що там потрібно робіть ви. Просили в касира введіть це ви, заповніть і перекиньте. Ні. Помилялись разів 5, вводили все десь годину, було кілька рахунків. Враження самі найгірші, нерозумію нащо сидять касири, якщо в банк прийшла щоб мене обслуговували працівники банку а не я сама себе. Таке враження що вони знімають з себе такими діями відповідальність, ви самі все вводили то ви і винні якщо щось нетак. Короче це був перший і останній раз.

23 жовтня 2024 р.

Добрий день! Нам сумно, що досвід відвідування відділення Райфу призвів до таких емоцій. Вдячні, що Ви звернулись до нас та залишили зворотній зв'язок, це надає можливість аналізувати ситуацію, щоб надалі надавати лише якісний сервіс. Кожен працівник нашого Банку зацікавлений у тому, щоб знайти для клієнта найбільш зручний спосіб отримання послуги. Дійсно, для переказу коштів за реквізитами в касі Банку наявна комісія, тому для уникнення додаткових витрат, касиром було запропоновано відкрити рахунок, щоб здійснити цей платіж без комісії в застосунку Raiffeisen Online (Платежі - За реквізитами IBAN). Наразі Ваш запит передано в роботу менеджера з клієнтського сервісу, який бере ситуацію під свій контроль та прокомунікує. Просимо очікувати на зворотній зв'язок. З повагою та турботою, фахівець Оксана.

Владимир 

21 жовтня 2024 р.

Делал покупки на сервисе Prom. Средства сначала заблокировались потом без никакого увидомления вернулись мне на счет. Я не этого не заметил и потратил эти средства, потом у меня карта (не кридитная ) ушла в минус. Можете показывать в приложении все операции по карте или наладьте работу с этой площадкой и блокировкой средств.

21 жовтня 2024 р.

Добрий день! Нам щиро прикро, що у Вас склалась така ситуація, яка доставила незручностей. Хочемо зазначити, що при здійсненні операції блокується необхідна сума коштів на рахунку. У заблокованому стані кошти перебувають до моменту надходження від банку, що обслуговує той чи інший сайт запиту на фактичне списання коштів. Максимальний термін блокування коштів встановлюється Міжнародними Платіжними Системами та становить до 8 календарних днів, після чого сума списується або розблоковується та стає доступною на рахунку. У разі розблокування, операція зарахування у виписці по рахунку не відображається, а лише збільшується залишок. Також, сервіс може надіслати повторний запит на списання, якщо послугу було надано, а фактична оплата не пройшла, у разі відсутності доступних коштів виникає мінус на рахунку. Ваше звернення передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами. З повагою та турботою, фахівець Ксенія.

Анжела 

4 жовтня 2024 р.

Дуже жахливий банк! Жахливе відношення до клієнтів. Зверталася до даного банку по проханню брата який зараз служить у лавах ЗСУ.У нього у даному банку був картковий рахунок, який він понад рік тому відкривав для отримання заробітної плати. На даний час перебуваючи у лавах ЗСУ він ще користувався інколи даною картою, і перекидував туди гроші ,які отримував як зп за службу. На даний час банк самостійно без попередження заблокував йому дану карту а також застосунок Райффайзен у телефоні. Запропонував моєму брату прийти на відділення написати заяву на закриття рахунку, хоча добре знають що він знаходиться на даний час у зоні бойових дій на Донеччині. І це є абсолютно не можливо.Усі підтверджуючі документи працівники банку отримали -але їм всерівно , що можливо людина їсти не має за що купити. Сказали кошти не повернуть поки не прийдеш не напишеш заяву, щоб ми закрили дану карту і перерахували кошти на карту іншого банку. Тиждень вели перемовини з банком -абсолютно безрезультатно. Отак працює даний банк у військовий час в країні. Так цінує клієнтів. І таку повагу має до військових!

4 жовтня 2024 р.

Добрий день! Команда Райфу з великою повагою відноситься до наших військових. Не перестаємо висловлювати вдячність за те, що захищають нашу країну та українців! Віримо в довгоочікувану Перемогу! Зізнаємось відверто нам прикро, що Ви отримали саме такі емоції, щодо співпраці з Райфом. Хочемо пояснити, що Райф - великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Щиро хочемо розібратись та допомогти у вирішенні ситуації. Ваше звернення передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення. З повагою та турботою, фахівець Оксана.

Олександра 

2 жовтня 2024 р.

Заходила в банк в Запоріжжі по адресі В'ячеслава Зайцева (Лермонтова), 20. Не знаю на кого розраховпний цей банк і чи важливі для них клієнти. Але зустріли мене дуже дивно, керівник-чоловік, чи хто це був? Доволі грубо розмовляв, задавав питання також не прихильно якось. Давно такого не зустрічала. Вже при обслуговуванні на касі, була гарна дівчина, ввічлива. В банк цей більше не планую звертатись)))

3 жовтня 2024 р.

Добрий день! Ми дуже засмучені, що Ви отримали негативні емоції відвідавши наше відділення. Вдячні, що звернулись до нас та залишили зворотній зв'язок, це дає можливість аналізувати ситуацію, щоб надалі надавати лише якісний сервіс. Кожен працівник нашого Банку наполегливо працює для того, щоб забезпечити комфорт та зручність для наших Клієнтів. Вже взяли на аналіз даний момент, будемо працювати на краще та зробимо все можливе, щоб Ви відчували підтримку та увагу в кожній взаємодії. З повагою та турботою, фахівець Оксана.

Ігор 

25 вересня 2024 р.

Відправили на карту витрати на відрядження за кордон. Банк їх одразу ж заблокував, і пишуть мені типу: ми все вирішимо, передзвонимо вам на протязі 24 годин. На наступний день ніхто звичайно не передзвонив, більше того вони заблокували переписку зі мною у своєму додатку. У підсумку інші працівники, які також їдуть зі мною у відрядження та мають картки інших банків - усі без проблем отримали кошти на свої рахунки. Я так розумію що цей банк лише у росії може нормально працювати, і забезпечення фінансування агресора - ось це їхня головна мета діяльності. Картки україннців вони литшще можуть блокувати. Обходьте цю клоаку стороною.

25 вересня 2024 р.

Вітаємо. Нам шкода, що досвід обслуговування в Райфі призвів до таких емоцій та вражень і вдячні, що Ви звернулись до нас та залишили зворотній зв'язок. Хочемо повідомити, що банк не блокує платежі безпідставно. Якщо Вам направляли переказ SWIFT та його було призупинено - на Ваш номер телефону направляється смс щодо причини (наприклад, неправильно вказані чи взагалі не зазначені відправником дані, необхідні для зарахування) і канал зв'язку, яким Ви можете звернутись для вирішення питання(чат застосунків банку чи відділення). Крім цього, хочемо зазначити, що Райффайзен Банк в Україні є окремою юридичною особою, що діє у відповідності до українського законодавства та дотримується всіх вимог воєнного стану. По Вашому запиту сформовано запит до менеджера з обслуговування клієнтів, він проаналізує ситуацію та зв'яжеться з Вами для вирішення питання. Сподіваємось, ми зможемо змінити Вашу думку. З повагою та турботою, фахівець Валерія.

Роман 

20 вересня 2024 р.

Отрицательно

21 вересня 2024 р.

Добрий день! Будемо відвертими, ми дуже засмучені, що у Вас склалось таке враження про роботу Банку в цілому. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та отримував виключно якісний сервіс. Просимо уточнити, що саме вплинуло на Вашу думку, зворотній зв’язок для нас дуже важливий. Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення Facebook/Instagram із детальним описам ситуації. А також, вкажіть Ваші дані (ідентифікаційний код чи контактний номер телефону). Чекаємо на Вас! З повагою та турботою, фахівець Інна.

Тетяна 

10 вересня 2024 р.

Доброго дня. Хочу висловити вдячність співробітникам відділу Управління аналізу та підтримки зовнішньоекономічної діяльності клієнтів, менеджеру Наталії, за компетентність, швидкість обробки інформації та надання зворотного зв'язку. За індивідуальний підхід у вирішенні питань. На сьогоднішній день підприємство, яке я представляю, повною мірою задоволене роботою з банком з питань ЗЕД. Дякую.

11 вересня 2024 р.

Добрий день! Нам надзвичайно приємно отримувати такі відгуки, тішать теплі слова, адже задоволені Клієнти свідчать, що команда Райфу працює на всі 100 %. Ми вдячні, що Ви не пройшли повз та залишили свій коментар, щодо роботи Банку, а гарний настрій наших клієнтів окриляє . У разі виникнення питань в подальшому, ми завжди раді допомогти. З повагою та турботою, фахівець Ксенія 😊

Дані перевірені Finance.ua 06.12.2024
Дані перевірені Finance.ua 06.12.2024
Finance.uaБанки УкраїниРайффайзен БанкВідгуки про Райффайзен Банк