Супер банк
Картка виглядає топово. Але схоже я її "недостоїн". Інші банки дають кредитний ліміт, а райф - не хоче )
27 листопада 2025 р.Добрий день! Вадиме, нам шкода, що відсутність кредитної пропозиції викликала у Вас такі емоції. Цінуємо кожного клієнта і прагнемо, щоб співпраця з нами була максимально комфортною. Хочемо пояснити, що рішення про надання кредитного ліміту залежить від багатьох об’єктивних факторів, серед яких: рівнень доходу, стабільність надходжень та кредитна історія. Зміни в цих показниках можуть відкрити нові можливості і ми одразу повідомимо Вас про це. Рекомендуємо час від часу переглядати актуальні пропозиції у застосунку "MyRaif" у розділі "Кредити". Сподіваємось, що найближчим часом з’явиться пропозиція, яка буде цікавою саме для Вас. З повагою і турботою, фахівець Оксана.
Жахливий банк, відверто хамське обслуговування. нікому не раджу. Обходьте його стороною. Нічого не робиться для клієнта,
14 листопада 2025 р.Добрий день! Нам прикро, що досвід взаємодії з нами не виправдав Ваших очікувань, а ситуація, яку Ви описали - абсолютно суперечить стандартам обслуговування в Райфі. Ми прагнемо, щоб кожен клієнт отримував якісний сервіс та відчував впевненість у нашій підтримці. Для нас важливо не лише вирішувати питання, а й робити все, щоб подібні ситуації не повторювалися. Хочемо детально розібратися, що саме сталося та допомогти з вирішенням, тому передаємо Ваш запит менеджеру, який зателефонує Вам найближчим часом на фінансовий номер телефону, щоб уточнити деталі та запропонувати рішення. Сподіваємось нам вдасться змінити Вашу думку на краще. З повагою і турботою, фахівець Інна.
Жахливий банк!!! Був кредит під пенсійні виплати. Банк сам списував потрібну суму кожного місяця. В 2022 році кредит був погашений повністю. Ще й подзвонила і перепитала - я більше нічого не винна? Відповіли - ні! Пенсійні виплати продовжували надходити... Але раптом в мене виник борг по кредиту!!! Через 3 роки!!! Пішла в банк, кажуть - в вас нема кредиту. Отже, кредиту нема, а борг є? Як так? Звідки? Запитала - скільки я винна? - 252грн... Оплатила... Попросила закрити рахунок, відповіли, що через 3 дні прийде повідомлення про закриття. Прийшло... Що в мене знову борг 252грн. НЕ шановні, ви там зовсім совість втратили?!
23 жовтня 2025 р.Добрий день. Нам дуже прикро, що Ваш досвід обслуговування в Райфі виявився саме таким. Згодні з Вами на 100%, ситуація неприємна. При погашенні заборгованості по кредитній картці, якщо вона не знаходиться в пільговому періоді - можуть зберігтись відсотки, що були нараховані до моменту погашення. Їх списання відбувається щомісяця, 25 числа. У випадку, якщо кредитний рахунок закрився до їх погашення, сума нарахованих відсотків може зарезервуватись до сплати на основному рахунку. Після сплати цього платежу блокування з рахунку знімається протягом кількох годин. Якщо ж блокування залишилось, для його зняття Ви можете звернутись до Райфу у чаті застосунку. Розуміємо Ваше обурення та хотіли б допомогти з вирішенням питання, тому передали запит в роботу менеджеру з клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під свій контроль та буде надалі з Вами комунікувати. Очікуйте, будь ласка, на зворотній зв'язок. З повагою і турботою, фахівець Валерія.
Я не знаю, може, це тільки мені так «пощастило», але вже близько двох років час від часу намагаюся встановити застосунок MyRaif на свій телефон. І щоразу після встановлення не можу в нього увійти — після введення пароля з’являється повідомлення про технічний збій.Додаток дозволяє скинути пароль і створити новий, але після цього ситуація повторюється: новий пароль теж не приймається, знову технічний збій. Після кількох безрезультатних спроб увійти банківська картка взагалі блокується.За цей час застосунок багато разів оновлювався у Google Play Market, а мій телефон оновився з Android 11 до Android 14, проте нічого не змінилося. Кожного разу при вході бачу лише повідомлення: «Технічний збій, спробуйте пізніше.»Неодноразово звертався до служби підтримки банку. Кожного разу чую одне й те саме: «Вашу заявку передано до IT-відділу, вона опрацьовується.» Але жодних змін досі немає. Навіть у самому банку не можуть пояснити, у чому причина — чому саме в мене застосунок не працює.Я б зрозумів, якби додаток не запускався через модифіковану систему, але в мене root-доступ відсутній, завантажувач заблокований (bootloader locked), встановлено оригінальний Android 14. На смартфоні без проблем працюють Дія, Monobank, Google Гаманець, ПУМБ, Приват24, PayPal, Ощад, Резерв+, а також Old Raiffeisen. Працює безконтактна оплата через NFC як на телефоні, так і на смартгодиннику. Також можна створити та використовувати Bank ID-підпис.Тому вважати, що проблема у смартфоні, — щонайменше дивно.Доти, поки працював Old Raiffeisen, мене така ситуація ще влаштовувала. Але нещодавно оголосили, що до кінця 2025 року можливість користування рахунком через цей застосунок буде припинено. І тут уже постає питання: що робити далі — іти у відділення й закривати рахунок чи користуватися карткою без жодних застосунків?До того ж звернутися до служби підтримки нормально теж неможливо. На всі дзвінки відповідає «супер-ШІ-бот» Рая, який постійно відсилає до застосунку MyRaif (який у мене не працює) і по колу повторює одні й ті самі фрази, або взагалі завершує розмову. У підсумку — мало шансів поговорити з оператором-людиною.Спочатку банк вимкнув можливість онлайн-банкінгу через браузер, тепер на черзі Old Raiffeisen. Читаючи відгуки в Google Play Market,та й на цьому сайті, бачу, що на негативні коментарі завжди йдуть однакові стандартні відповіді: «Ми робимо все можливе, щоб наш сервіс ставав кращим.»Не знаю, на кого розраховані ці шаблонні відписки. Складається враження, що або керівництво банку справді вважає клієнтів наївними, або йому просто байдуже до свого сервісу. Бо фактично складається враження — і, думаю, не лише в мене — що якість обслуговування не зростає, а навпаки, погіршується.
20 жовтня 2025 р.Добрий день! Нам шкода, що Ви тривалий час стикаєтесь із труднощами при вході в "MyRaif". На жаль, іноді вирішення проблем потребує більше часу, ніж очікується. Запевняємо, наша команда продовжує пошук причин та шляхів вирішення. Усвідомлюємо, що закриття "Old Raiffeisen" викликає занепокоєння, адже наразі для Вас це єдиний канал керування рахунками. Саме тому ми приділяємо особливу увагу стабільності та доступності "MyRaif", щоб забезпечити безперервний сервіс. Ваш випадок не залишено без уваги - розгляд триває та, на жаль, точні терміни невідомі. Щодо Реї - вона створена, щоб швидко реагувати на поширені запити. Розуміємо, що це не завжди зручно, тому працюємо над вдосконаленням сервісу. Ми прагнемо забезпечити прості та комфортні умови обслуговування, щоб наші послуги були доступними для всіх. Ваш запит передали до менеджера з клієнтського сервісу. Він контролює процес та зв’язувався з Вами для надання пояснень. Надалі триматиме в курсі всіх змін. З повагою і турботою, фахівець Інна.
В м.Рівне банкомати по забирали по місту бігаєш, шукаєш щоб зняти кошти, навіщо ви взагалі існуєте, якщо не надаєте зручностей?
16 жовтня 2025 р.Добрий день! Дякуємо за очікування відповіді. Розуміємо, як важливо мати швидкий і зручний доступ до банкоматів. Дозвольте пояснити, кількість банкоматів у місті визначається на основі аналізу потреб клієнтів. Ми постійно моніторимо навантаження і працюємо над тим, щоб забезпечити комфортне обслуговування. На нашому сайті за посиланням: https://raiffeisen.ua/bankomaty можна переглядати актуальну інформації щодо розташування банкоматів. Водночас хочемо нагадати, що зняти кошти з картки Райфу можна в будь-якому банкоматі по території України без комісії, незалежно від того, якому банку він належить. Також є зручна альтернатива - зняття готівки в магазинах. Для цього достатньо придбати хоча б один товар і попросити на касі видати готівку (до 6000 грн). Працюємо над тим, щоб забезпечити комфортні умови та безперешкодний доступ до необхідних послуг. З повагою і турботою, фахівець Інна.
Пишу аж злість бере. Сказали що термінал буде працювати через 15 хвилин. А потім працівник Каміла, не підкріпила договір. І ми тепер на 3 дні без терміналу. Обманюють клієнтів, не хочуть працювати, не звертайтесь в цей банк, обходьте його стороною, це просто жах.
6 жовтня 2025 р.Добрий день! Нам щиро шкода, що дана ситуація вплинула на Ваші плани та враження про Райф. Розуміємо, як важливо мати доступ до терміналу і прикро, що питання не було вирішено вчасно. Хочемо запевнити, що ми завжди намагається забезпечити найкращий сервіс і комфорт, прагнемо реагувати на потреби користувачів якомога швидше. Для детального аналізу просимо написати в особисті повідомлення в соціальних мережах Facebook чи Instagram та вказати деталі ситуації. Будемо чекати на зворотній зв'язок. З повагою і турботою, фахівець Оксана.
Райфайзен заблокував виплату пенсії пенсіонеру тільки через те, що пенсіонер не пройшов ідентифікацію свого ФОП. Як взагалі можна блокувати соціальні виплати? Постанова НБУ № 65 не передбачає блокування пенсії, бо пенсію отримує фізична особа, яка проходить ідентифікацію окремо від юридичної особи. Будемо писати скаргу до Національного банку України, бо Райфайзен перевищує свої повноваження.
6 жовтня 2025 р.Добрий день! Хочемо пояснити, що відповідно до чинного законодавства, Райф не може обслуговувати клієнтів без своєчасного оновлення даних, тому ми завжди попереджаємо про необхідність актуалізації інформації. Якщо дані не оновлені вчасно - Банк змушений блокувати рахунки, але після їх оновлення вони знову стають доступними. Ми зацікавлені розібратися та допомогти у вирішенні питання. Просимо написати нам в приватні повідомлення Facebook/Instagram Ваші дані (ідентифікаційний код чи контактний номер телефону). Щиро очікуємо. З повагою та турботою, фахівець Оксана.
30.09.2025 хотіла купити дол. то менеджер майже вигнала з банку, сказала, що зараз якісь клієнти її, і будуть обслуговувати їх, хоча я прийша перша і вже чекала в черзі до їх приходу 10 хвилин. Різне відношення до клієнтів. В результаті мені прийлось піти так і не отримавши послугу. Не раджу.
1 жовтня 2025 р.Добрий день. Нам дуже прикро, що ця ситуація вплинула на враження про обслуговування в Райфі та Ви не отримали послугу, за якою звертались. Хочемо пояснити, що у випадку, якщо клієнт банку попередньо записався до відділення на фіксований час, його обслуговування відбувається поза чергою. Обслуговування відвідувачів, що очікують у живій черзі, продовжується після вирішення питання клієнта, який звернувся за попереднім записом. Розуміємо, що дана ситуація могла вплинути на Ваші плани і настрій та хотіли б виправити це, тому передали запит в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який візьме запит під свій контроль та буде надалі з Вами комунікувати. Очікуйте на зворотній зв'язок. З повагою і турботою, фахівець Валерія.
Сегодня платила в Держмайно три платежки. Там где платеж составлял 0,51 коп , Комиссия составила 65 грн, вы серьезно???? Ладно я работающий человек, что блин делать пенсионерам, сказать что я в шоке ничего не сказать
1 жовтня 2025 р.Добрий день! Здійснення вільних платежів в касі відділень Райфу супроводжується комісією відповідно до встановлених тарифів. Розмір комісії залежить від суми операції. Так, платіж від 0,01 грн до 500 грн здійснюється із комісією в розмірі 65 грн; для платежів у сумі від 500,01 грн до 1500 грн - 75 грн, і так далі. Хочемо звернути Вашу увагу, якщо Ви є нашим клієнтом, то можете оплачувати за реквізитами або переказувати кошти з картки на картку в застосунку "MyRaif" без комісії. Це зручний спосіб, який дозволяє уникнути додаткових витрат. З повагою і турботою, фахівець Інна.