0 800 307 555
0 800 307 555
Райффайзен Банк

Райффайзен Банк

3,23

Відгуки про Райффайзен Банк

  • 23 грудня 2025 р. о 15:14

    Класна карта

    Райффайзен Банк
    24 грудня 2025 р. о 17:28

    Добрий день! Дякуємо за зворотній зв'язок! Радіємо, що картка від Райфу Вам подобається. Постійно працюємо над тим, щоб наші продукти були максимально зручними, сучасними та корисними для клієнтів. На цьому не зупиняємось і щодня вдосконалюємося. Ваші відгуки надихають нас ставати кращими. З повагою і турботою, фахівець Оксана.

  • 18 грудня 2025 р. о 20:27

    Банк легко може вас зробити якщо не шахраєм то чуть не терористом з нібито брудними доходами і подати вас як у себе так і у інші банки у червоний список неблагонадійних.Я працюю на двох роботах офіційно і по договору на іншій роботі, у мене навіть вихідних днів немає. Так от банку не сподобалися мої нарахування на картку, на протязі року сума нарахувань була біля 20 000 грн.Коли на другій роботі я оформлював картку іншого банку то мені нарахували також ж аванс на картку Райфайзенбанк, так от після цього банк заблокував мій рахунок, при з зверненні до нього запросили довідки ОК5 і ОК7 які я звісно надав, потім цього виявилося мало і почали вимагати ще і ще.У мене немає часу їздити постійно до банку і доказувати що я не злодій і не терорист і не відмиваю гроші, звісно банк розірвав зі мною ділові стосунки іба більше, передав мене як злісного і не добропорядного громадянина до інших банків. Так от по картці банка я сплачував практично тільки за комунальні послуги і за свої мобільні номери і моїх дітей, а також переводив гроші по сто… триста гривень на свою ж картку іншого банку яку давав на потреби дітям.Тепер ще й доводиться їздити по інших банках де я є також клієнт і доказувати що я не злодій і не терорист за майже 20 000 грн чесних доходів у місяць!Райфайзен банк схаменіться, не хворійте шизофренією і подібною хворобою.І без того тяжке життя і війна на дворі в ви намагаєтеся чесних і порядних людей облити брудом і зробити ізгоями!

    Райффайзен Банк
    22 грудня 2025 р. о 09:22

    Добрий день! Шкода, що у Вас склалося таке враження про співпрацю з Райфом. Розуміємо, наскільки неприємною та виснажливою може бути ситуація, коли виникають додаткові перевірки, особливо в такий непростий час. Хочемо запевнити, що Банк не має на меті створювати незручності чи ставити під сумнів Вашу добропорядність. Райф - європейський системний Банк, який суворо дотримується вимог законодавства та постанов НБУ. Перевірка джерел надходження коштів - це обов’язкова вимога закону, спрямована на безпеку клієнтів і фінансової системи загалом. Для детального аналізу ситуації запит передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере його під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення. Просимо очікувати на дзвінок. З повагою і турботою, фахівець Оксана.

  • 17 грудня 2025 р. о 14:10

    Банк был навязан как зарплатный, и началось - при оформлении карт приехали не сотрудники банка а цирк с конями - девочки по вызову не иначе - маты ругань - пока делали копии с оригинальных документов - порвали и даже испачкали в жирное паспорт и код - сидят и улыбаются - ой извините обед мы тут чай с печеньем пьем. На вопрос где моя копия договора - а у нас бумаги мало, полал их на 3 буквы и начал орать - и вдруг появилась моя копия. Но обслуживание самого банка это просто шедевр - при наличии техники и "специалистов" - понабирали по окружным шалав - и те по шаблону говрят и то не в попад. Проблемы не решаются ни по их приложению - ни по вопросам с банкоматом и картами. Обеспечение банка видимо еще в 90х осталось. Никому в нем Не Рекомендую - обходите стороной!

    Райффайзен Банк
    19 грудня 2025 р. о 09:30

    Добрий день! Дякуємо за сигнал, вибачте за всі незручності, яких Ви зазнали. Ми прагнемо надавати сервіс найвищого рівня і дуже хочемо проаналізувати ситуацію, адже вище описане не припустиме та суперечить стандартам обслуговування Райфу. Будь ласка, напишіть нам у приватні повідомлення у Facebook або Instagram - детально розберемо Ваше звернення та зробимо все можливе, щоб змінити враження на краще. Очікуємо на Ваше повідомлення. З повагою та турботою, фахівець Оля.

  • 16 грудня 2025 р. о 18:05

    Маю дуже негативний досвід взаєможії із цим банком! Застосунок MyRaif - це катастрофа!!! Половину додатків не працює!!! Половину потребують настройки!!!! Працівники банку самі не заюдть як із ти працюівати!!! Не реклмендую!!! А гаряча лінія та чат - це окрема іторія! Або не відповідають! А якщо відповідають то повну хрінь!!!

    Райффайзен Банк
    19 грудня 2025 р. о 09:31

    Добрий день! Дякую, що поділились своїм досвідом. Шкода, що Ви зіткнулися з такими складнощами. Ми щодня працюємо над тим, щоб застосунок був максимально зручним і функціональним, а сервіс - швидким та якісним. Розуміємо, що очікування відповіді може бути неприємним. Іноді під час високого навантаження на підтримку доводиться трохи почекати, адже ми прагнемо приділити кожному клієнту достатньо часу для якісної консультації та вирішення всіх питань. Робимо все можливе, щоб оптимізувати роботу застосунку та підвищити швидкість опрацювання звернень. Хочемо допомогти із вирішенням Вашого питання, тому передаємо запит в роботу менеджеру, який зателефонує Вам. Очікуйте, будь ласка, на дзвінок на фінансовий номер телефону. З повагою та турботою, фахівець Оля.

  • 2 грудня 2025 р. о 15:00

    Супер банк

    Райффайзен Банк
    10 грудня 2025 р. о 09:26

    Добрий день! Дуже приємно отримувати такий фідбек. Для нас це не просто слова - це сигнал, що ми рухаємося в правильному напрямку. Прагнемо, щоб кожен сервіс був зручним, а кожена взаємодія із нами залишала позитивне враження. З повагою і турботою, фахівець Інна

  • 26 листопада 2025 р. о 21:34

    Картка виглядає топово. Але схоже я її "недостоїн". Інші банки дають кредитний ліміт, а райф - не хоче )

    Райффайзен Банк
    27 листопада 2025 р. о 15:04

    Добрий день! Вадиме, нам шкода, що відсутність кредитної пропозиції викликала у Вас такі емоції. Цінуємо кожного клієнта і прагнемо, щоб співпраця з нами була максимально комфортною. Хочемо пояснити, що рішення про надання кредитного ліміту залежить від багатьох об’єктивних факторів, серед яких: рівнень доходу, стабільність надходжень та кредитна історія. Зміни в цих показниках можуть відкрити нові можливості і ми одразу повідомимо Вас про це. Рекомендуємо час від часу переглядати актуальні пропозиції у застосунку "MyRaif" у розділі "Кредити". Сподіваємось, що найближчим часом з’явиться пропозиція, яка буде цікавою саме для Вас. З повагою і турботою, фахівець Оксана.

  • 14 листопада 2025 р. о 15:24

    Жахливий банк, відверто хамське обслуговування. нікому не раджу. Обходьте його стороною. Нічого не робиться для клієнта,

    Райффайзен Банк
    14 листопада 2025 р. о 17:54

    Добрий день! Нам прикро, що досвід взаємодії з нами не виправдав Ваших очікувань, а ситуація, яку Ви описали - абсолютно суперечить стандартам обслуговування в Райфі. Ми прагнемо, щоб кожен клієнт отримував якісний сервіс та відчував впевненість у нашій підтримці. Для нас важливо не лише вирішувати питання, а й робити все, щоб подібні ситуації не повторювалися. Хочемо детально розібратися, що саме сталося та допомогти з вирішенням, тому передаємо Ваш запит менеджеру, який зателефонує Вам найближчим часом на фінансовий номер телефону, щоб уточнити деталі та запропонувати рішення. Сподіваємось нам вдасться змінити Вашу думку на краще. З повагою і турботою, фахівець Інна.

  • 23 жовтня 2025 р. о 15:52

    Жахливий банк!!! Був кредит під пенсійні виплати. Банк сам списував потрібну суму кожного місяця. В 2022 році кредит був погашений повністю. Ще й подзвонила і перепитала - я більше нічого не винна? Відповіли - ні! Пенсійні виплати продовжували надходити... Але раптом в мене виник борг по кредиту!!! Через 3 роки!!! Пішла в банк, кажуть - в вас нема кредиту. Отже, кредиту нема, а борг є? Як так? Звідки? Запитала - скільки я винна? - 252грн... Оплатила... Попросила закрити рахунок, відповіли, що через 3 дні прийде повідомлення про закриття. Прийшло... Що в мене знову борг 252грн. НЕ шановні, ви там зовсім совість втратили?!

    Райффайзен Банк
    23 жовтня 2025 р. о 18:22

    Добрий день. Нам дуже прикро, що Ваш досвід обслуговування в Райфі виявився саме таким. Згодні з Вами на 100%, ситуація неприємна. При погашенні заборгованості по кредитній картці, якщо вона не знаходиться в пільговому періоді - можуть зберігтись відсотки, що були нараховані до моменту погашення. Їх списання відбувається щомісяця, 25 числа. У випадку, якщо кредитний рахунок закрився до їх погашення, сума нарахованих відсотків може зарезервуватись до сплати на основному рахунку. Після сплати цього платежу блокування з рахунку знімається протягом кількох годин. Якщо ж блокування залишилось, для його зняття Ви можете звернутись до Райфу у чаті застосунку. Розуміємо Ваше обурення та хотіли б допомогти з вирішенням питання, тому передали запит в роботу менеджеру з клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під свій контроль та буде надалі з Вами комунікувати. Очікуйте, будь ласка, на зворотній зв'язок. З повагою і турботою, фахівець Валерія.

  • 18 жовтня 2025 р. о 16:01

    Я не знаю, може, це тільки мені так «пощастило», але вже близько двох років час від часу намагаюся встановити застосунок MyRaif на свій телефон. І щоразу після встановлення не можу в нього увійти — після введення пароля з’являється повідомлення про технічний збій.Додаток дозволяє скинути пароль і створити новий, але після цього ситуація повторюється: новий пароль теж не приймається, знову технічний збій. Після кількох безрезультатних спроб увійти банківська картка взагалі блокується.За цей час застосунок багато разів оновлювався у Google Play Market, а мій телефон оновився з Android 11 до Android 14, проте нічого не змінилося. Кожного разу при вході бачу лише повідомлення: «Технічний збій, спробуйте пізніше.»Неодноразово звертався до служби підтримки банку. Кожного разу чую одне й те саме: «Вашу заявку передано до IT-відділу, вона опрацьовується.» Але жодних змін досі немає. Навіть у самому банку не можуть пояснити, у чому причина — чому саме в мене застосунок не працює.Я б зрозумів, якби додаток не запускався через модифіковану систему, але в мене root-доступ відсутній, завантажувач заблокований (bootloader locked), встановлено оригінальний Android 14. На смартфоні без проблем працюють Дія, Monobank, Google Гаманець, ПУМБ, Приват24, PayPal, Ощад, Резерв+, а також Old Raiffeisen. Працює безконтактна оплата через NFC як на телефоні, так і на смартгодиннику. Також можна створити та використовувати Bank ID-підпис.Тому вважати, що проблема у смартфоні, — щонайменше дивно.Доти, поки працював Old Raiffeisen, мене така ситуація ще влаштовувала. Але нещодавно оголосили, що до кінця 2025 року можливість користування рахунком через цей застосунок буде припинено. І тут уже постає питання: що робити далі — іти у відділення й закривати рахунок чи користуватися карткою без жодних застосунків?До того ж звернутися до служби підтримки нормально теж неможливо. На всі дзвінки відповідає «супер-ШІ-бот» Рая, який постійно відсилає до застосунку MyRaif (який у мене не працює) і по колу повторює одні й ті самі фрази, або взагалі завершує розмову. У підсумку — мало шансів поговорити з оператором-людиною.Спочатку банк вимкнув можливість онлайн-банкінгу через браузер, тепер на черзі Old Raiffeisen. Читаючи відгуки в Google Play Market,та й на цьому сайті, бачу, що на негативні коментарі завжди йдуть однакові стандартні відповіді: «Ми робимо все можливе, щоб наш сервіс ставав кращим.»Не знаю, на кого розраховані ці шаблонні відписки. Складається враження, що або керівництво банку справді вважає клієнтів наївними, або йому просто байдуже до свого сервісу. Бо фактично складається враження — і, думаю, не лише в мене — що якість обслуговування не зростає, а навпаки, погіршується.

    Райффайзен Банк
    20 жовтня 2025 р. о 12:16

    Добрий день! Нам шкода, що Ви тривалий час стикаєтесь із труднощами при вході в "MyRaif". На жаль, іноді вирішення проблем потребує більше часу, ніж очікується. Запевняємо, наша команда продовжує пошук причин та шляхів вирішення. Усвідомлюємо, що закриття "Old Raiffeisen" викликає занепокоєння, адже наразі для Вас це єдиний канал керування рахунками. Саме тому ми приділяємо особливу увагу стабільності та доступності "MyRaif", щоб забезпечити безперервний сервіс. Ваш випадок не залишено без уваги - розгляд триває та, на жаль, точні терміни невідомі. Щодо Реї - вона створена, щоб швидко реагувати на поширені запити. Розуміємо, що це не завжди зручно, тому працюємо над вдосконаленням сервісу. Ми прагнемо забезпечити прості та комфортні умови обслуговування, щоб наші послуги були доступними для всіх. Ваш запит передали до менеджера з клієнтського сервісу. Він контролює процес та зв’язувався з Вами для надання пояснень. Надалі триматиме в курсі всіх змін. З повагою і турботою, фахівець Інна.

  • 14 жовтня 2025 р. о 13:38

    В м.Рівне банкомати по забирали по місту бігаєш, шукаєш щоб зняти кошти, навіщо ви взагалі існуєте, якщо не надаєте зручностей?

    Райффайзен Банк
    16 жовтня 2025 р. о 09:47

    Добрий день! Дякуємо за очікування відповіді. Розуміємо, як важливо мати швидкий і зручний доступ до банкоматів. Дозвольте пояснити, кількість банкоматів у місті визначається на основі аналізу потреб клієнтів. Ми постійно моніторимо навантаження і працюємо над тим, щоб забезпечити комфортне обслуговування. На нашому сайті за посиланням: https://raiffeisen.ua/bankomaty можна переглядати актуальну інформації щодо розташування банкоматів. Водночас хочемо нагадати, що зняти кошти з картки Райфу можна в будь-якому банкоматі по території України без комісії, незалежно від того, якому банку він належить. Також є зручна альтернатива - зняття готівки в магазинах. Для цього достатньо придбати хоча б один товар і попросити на касі видати готівку (до 6000 грн). Працюємо над тим, щоб забезпечити комфортні умови та безперешкодний доступ до необхідних послуг. З повагою і турботою, фахівець Інна.

Показати ще
Сторінка 1 з 13
Finance.uaБанки УкраїниРайффайзен БанкВідгуки про Райффайзен Банк