Надали кредитну картку 100 днів в користування, спочатку користувалась, потім не було потреби і місяці три не користувалась, картка дійсна до 29 року потім прийшло сповіщення що мою картку видалено. Людина поповнює кредитну картку і на ній залишається ще залишок власних коштів. Банк без попередження закрив картки не уточнивши чи потрібно тобі та картка чи ні. Якщо день затримка погашення кредиту вони без попередження перекидають кошти з власного рахунку на кредитну картку. Це найжахливіший банк, халатне відношення до клієнтів, повна неповага. Ніколи в житті не звернусь в цей банк. Картки автоматично йдуть у смітник. Приват Банк та Моно банк ніколи такого собі не дозволяють без попередження клієнта робити якісь дії. Райфайзен Банк Аваль найгірший банк.
Банк порушує регламент і правила фінмону. Спочатку попросили допомогти виконати плани і порадити банк щоб хтось у них відкрив рахунок. Люди знаючи цю нечесну контору не зовсім хочуть, але всеж одна бідолашна знайшлась. Відкрили.. пройшли звісно вивчення клієнта, все влаштувало, все ок. Дали попросив банк зробити 3 операції щоб рахунок виглядав активним, там теж якісь у них свої бонуси за це... зробили 3 сплати, сумою до 9000 на всі три сумарно. По тім рахунок Бевз не задіяний міцясь-два. Ви тут банк понесло як дитину в підгузок... А саме без запитів, без листів, звернень тощо закрили рахунок, 15 стаття. При тому що сплати за мед вироби. Кошти не переводились далі і та, так і лишились на рахунку. Директор і КБВ не має іншого бізнесу і рахунків. Не має поганої кредитної історії, боргів, насплат податків, якихось кримінальних справ тощо. Навіть по всім родичам не має ... На запит в банк що сталось,на решті прислали листа про закриття рах без пояснення причини. Тобто хронологія така... Спочатку перевірка клієнта статус Ок. Далі 3 платежа по 2-3тис кожний, далі павука, потім одразу закриття рахунку без звернень надати документи, щось пояснити, без листування та запитів фін.мон. Тобто закриття клієнту з хорошим статусом без будь&яких запитів фінмону. Долі може звернення, штук 5-7 їх було, і потім банк нарешті прислав відповідь в Кл.Банк за їх словами куди немає доступу для клієнту... Ще б в Африку відправили .. добився з рештою паперового екземпляру. Так і ж без пояснень причини без жодної незрозумілої дії з боку клієнта закривають 15 стаття.. а де може легалізація якщо кошти зайшли з рахунку рафіка на рахунок в рафіка, на їх же прохання зробити 3 платежа... ? Довелось купити товари які ще не бу в нагоді, але потрібні в майбутньому. Ок, сплатили, і отримали блок по 15 ст. Відмивання? Як? Кошти на рахунку ходять в середні банку... Тероризм? Як кошти в банку, лежали на рах. Не виводились... Корупція? Як? Жодних договорів з ДП ще не було і ні сплат ні прийомів платежів.... Якесь недолуге мислення там у фінмону банку... Немає у них жодних питань по клієнту, по коштам, по КБВ і директору (це одна особа) взагалі питань немає і одразу блок на новостворену, тільки відкритий, перевірений рахунок... Як де тоді ви його відкрили ? Як ви перевіряли і тп, щоб через місяць заблокувати за три платежі які самід і просили зробити? І це на загальну суму в 9000грн мед. вироби... Товари для реабілітації і протезування. Де тут тероризм, корупція, ФОПи з дробленням, готівка чи ще хоч щось? В Україні вже з'явилось 2 нові найгірші служби які стосуються громадян ..ТЦК калічать в бусіках та підвалах, і ФІН.МОН. зупиняє реальні бізнеси, стартапи, при тому що там сидять дівчатка хлопчики, які ніколи не мали свого бізнесу. Не знають навіть бух.стандартів. не розуміють і не вивчали законодавства. Тотальні дилетанти як в бізнесі і його складових і так і в аналітиці як наслідок, через нерозуміння процесів та залежностей в них. Реалії війни взагалі не беруться до уваги.
Вітаємо! Нам дуже шкода, що Ваше враження про співпрацю з Райфом виявилось саме таким. Перш за все, хочемо зазначити, що банк не блокує рахунки безпідставно. Райф — великий європейський системний банк, який суворо дотримується вимог законодавства та постанов НБУ. Ми розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Сподіваємося на розуміння важливості періодичних перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання відповідних документів. Зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін. Для детального аналізу ситуації запит з Вашого питання передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере його під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення. З повагою і турботою, фахівець Валерія.
Банк відмовив в обслуговуванні не роз’яснюючи причини і не віддає кошти без коміссії. Поповнив на 80 тис. з власної(!) картки та 40 тис від родича 1 категорії, щоб обміняти на долари через обмінний депозит). На їх прохання надав більшість документів, дохід за минулий рік, попередній рік, родинні зв’язки. Все одно відмовляються від співпраці, розривають обслуговування. На прохання прояснить детальніше причину — не відповідають.Ок, пішов закривати. Гроші не віддають через внутрішній наказ не видавать більше 30 тис. гривень. Пропонують лише переказ SWIFT`ом з їхньою комісією 0,75%. (Та ще може доведеться платити комісію у другому банку за зняття).Відділення, звичайно, тут не винувате, рішення від керівництва.Хтось зіштовхувався з таким? Можна якось хоча б забрати свої кошти без комісії? Або виправить проблему з розриванням обслуговування?
Добрий день! Дякуємо за очікування відповіді. Будемо з Вами відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження щодо співпраці з Райфом. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі - Вам може надійти запит щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно - рахунок блокується. Якщо було прийнято рішення про закриття рахунків та залишок складає менше, ніж 30 000 грн, то отримати кошти можливо у відділенні Банку. Але такий варіант отримання залишку залежить від причини блокування. Якщо це валютний рахунок, то переказ буде за допомогою Swift системи. Наразі Ваш запит знаходиться в роботі менеджера з клієнтського сервісу, який контролює ситуацію та комунікує з Вами щодо вирішення. З повагою турботою, фахівець Інна.
Доброго дня. Користуюся послугами банку дуже давно. Хочу подякувати працівників відділення за адресою м.Одеса, вул. Дерибасівська, 14. Особливо, Олену Миколаївну, за її компетентність та повагу.
Вітаємо! Дякуємо, що знайшли час поділилитись своїм досвідом співпраці з Райфом. Саме відгуки від клієнтів є однією з найголовніших мотивацій для кожного з нас надавати найкраще обслуговування та вдосконалювати послуги. Ми надзвичайно раді дізнатися, що спілкування з нашими колегами залишило у Вас позитивні емоції та гарний настрій. Це дійсно важливо для нас, і ми обов'язково передамо Вашу подяку команді. З повагою і турботою, фахівець Валерія.
Банк наплутав, щось в транзакціях мого рахунку. Виписка виглядає так: на рахунку було 0, ми зробили перерахунок на -4.76, баланс став -10.76. Два дні підтримка не може відповісти на елементарне питання, яким чином 0-4.76 стає -10.76. Мені розповіли вже купу всього, але відповіді немає. Перевіряйте кожну транзакцію, якщо вам не пощастило стати клієнтом банку!
Вітаємо! Нам дуже шкода, що ця ситуація завдала Вам незручностей та вплинула на Ваше враження. Невідповідності в балансі рахунку можуть виникати з ряду різних причин, серед яких: списання комісій за фінансові операції, пізнє списання транзакцій з торгівельних точок за товари чи послуги, різницю в конвертації валют, яка може виникати під час міжнародних операцій та інше. Маємо інформацію, що Ваше звернення вже знаходиться в роботі менеджера з клієнтського сервісу, зі свого боку зафіксували додатковий запит для аналізу. Зробимо все можливе, щоб допомогти Вам розібратись якнайшвидше. Просимо очікувати на зворотній зв'язок у чаті застосунку "MyRaif". З повагою і турботою, фахівець Валерія.
Доброго дня. Хотілося залишити і свій відгук. Користуємося послугами цього банку вже дуже давно. Як фізична особа так і юридична . Зручний і доволі зрозумілий застосунок. Якщо виникають питання, завжди можна вирішити як в телефонному режимі так і безпосередньо у відділенні. Хотілось висловити особисту подяку для працівників Деснянського відділення 4 за адресою Рональда Рейгана 6. працівники ввічливі, компетентні. Особливо хотілось подякувати Ізгагіній Тетяні Володимирівн за її професіоналізм , повагу , компетентність . Дякую Вам !Рекомендую.
Добрий день! Дякуємо, що поділилися своїм досвідом співпраці з нашим Банком. Ваші слова - це найкраща нагорода для нашої команди та потужна мотивація ставати ще кращими. Надзвичайно радіємо, що Ви залишилися з гарним настроєм і приємними емоціями, після спілкування з нашими колегами. Обов'язково передамо Ваші слова подяки. Цінуємо, що Ви з нами. З повагою і турботою, фахівець Інна.
Доброго дня. Підтримую попередній відгук про Рею, невдалий бот. Клієнтом банку є вже понад 20 років, зараз за кордоном, картка заблокована, не поновила дані, хотіла розблокувати але стільки процедур... що напевно будемо прощатись... Тим паче, що багато друзів відкривають картки Моно банку на закордонні номер, простіше... Шкода що банк втрачає клієнтів...
Добрий день! Цінуємо Вашу лояльність за стільки років довіри і шкодуємо, що у Вас виникли труднощі. Погоджуємось, що приємно спілкуватися з "живою" людиною, тим паче - це бажання взаємне. Проте, у Вас є можливість вирішити питання самостійно, не чекаючи на з'єднання з оператором. Ми працюємо над покращенням наших сервісів і впроваджуємо ШІ для забезпечення максимально швидкого вирішення питань. В "MyRaif" є функція оновлення даних: меню "Інше" - "Профіль і налаштування" - "Оновити дані анкети". Якщо технічно така можливість відсутня - провести актуалізацію даних із-за кордону можливо за номером +380442309998 (за тарифами оператора). Якщо ж відбулись паспортні зміни - документи можна підписати через "Дія.Підпис" та надіслати на пошту Райфу або пройти відеоверифікацію. Ми зацікавлені розібратись у Вашому запиті, будь ласка, напишіть нам в приватні повідомлення Facebook/Instagram Ваші дані (ідентифікаційний код чи контактний номер телефону). З повагою і турботою, фахівець Інна.
Дуже незадоволена роботою банку . Нема зв ' язку з живою людиною - ОПЕРАТОРОМ . Зв ' язок тільки через Рею однтсторонньонав ' язливий . Нагальні питання нема кому задати . Ось , наприклад : ще о 16 : 42 було переказано 270 грн на мою картку 4149 .... .... 3157 , а зараз - 19 : 35 . Коштів на картці нема . У чому справа ? Рея ? З неї толку , як із козла молока . Вважаю роботу банку безвідповідальною ...
Добрий день! Розуміємо, що спілкування з роботом ніколи не замінить живого спілкування з оператором, з яким простіше порозумітись. Ми активно працюємо над покращенням сервісів і впроваджуємо ШІ для швидшого вирішення. Наша Рея не сприймає довгі запити (більше 15 слів), пропонує сформулювати більш стисло або рекомендує писати в чаті. Якщо запит звучить: "з'єднайте з оператором" - спершу вона запитує, що цікавить клієнта, щоб самостійно відповісти на питання. Ви завжди можете написати також до чату в "MyRaif". Наразі зафіксували звернення до менеджера, який зв’яжеться з Вами для можливості вирішення ситуації, щодо поповнення та уточнення деталей дзвінка, щоб перевірити роботу Реї. Сподіваємось, що в майбутньому досвід з Райфом приноситиме лише позитивні емоції. З повагою і турботою, фахівець Інна.
самый *** банк, экономия в АТБ составила 12 гривен, а комиссия банка 300
Добрий день! Перш за все, дякуємо за очікування відповіді. Правду кажучи, ми дуже засмучені, що Ви отримали негативний досвід від співпраці з Райфом☹ Хочемо зазначити, що плата за обслуговування неактивного рахунку списується згідно тарифу. Вона застосовується у випадку, коли протягом 6-ти місяців відсутні будь-які операції. Тут можемо розповісти маленький лайфхак: щоб уникнути плати - потрібно просто здійснювати хоча б одну операцію на місяць. Всі тарифи можна переглянути на нашому офіційному сайті за посиланням: https://raiffeisen.ua/storage/files/tariff-25052025.pdf Запит було передано менеджеру з клієнтського сервісу, та вже маємо інформацію, що питання успішно вирішено. Сподіваємося, що в майбутньому користування нашими послугами приноситиме Вам тільки позитивні емоції. З повагою та турботою, фахівець Альона.
Сьогодні до обіду хотів скористатися у відділенні просп. Європейського Союзу, 49, Київ, 02000 касою. Відстоявши чергу зайшов до кімнати касирка просто сміється в очі і каже вимітайтеся з відділеня. Я відверто кажучи шокований навіть нічого не встиг сказати. Поведінка працівника просто неадекватна.
Добрий день! Ситуація, яку Ви описали, абсолютно не відповідає нашим стандартам обслуговування, адже співробітники Банку роблять все можливе для комфорту відвідувачів. Ваш фідбек не залишаємо осторонь та беремо на аналіз. Хочемо зауважити, якщо на момент Вашого звернення пролунав сигнал тривоги - відділення негайно припиняє свою роботу, відвідувачі та співробітники прямують до укриття. Ми хотіли б розібратися в ситуації максимально детально, тому Ваше звернення передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами. Очікуйте, будь ласка, на дзвінок. З повагою та турботою, фахівець Альона.