0 800 307 555
0 800 307 555
ПУМБ

ПУМБ

3,3
Рейтинг складено на підставі оцінок відвідувачів сайта Finance.ua. Одна людина може залишити тільки один голос. Ми не видаляємо відгуки, якщо вони не протирічать нашим правилам.
(76)

Відгуки про ПУМБ

Інна 

21 жовтня 2024 р.

Заблокували картку на яку приходили кошти для військового.В нашому місті немає відділення.А щоб приїхати немає часу і коштів 😭

24 жовтня 2024 р.

Вітаємо! Дякуємо Вам за очікування, ми провели детальну перевірку, та хочемо повідомити, що з урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на Вашу анкетну електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.

Олег 

17 жовтня 2024 р.

На жаль, відчув на собі наслідки напрофесійності, причому на рівні вищого менеджменту. Коли розробляються і пропонуються продукти, абсолютно не думаючи про можливі негативні наслідки іх використання для клієнта. Мається на увазі послуга "кредитні канікули". Ця послуга має наслідком реструктуризацію, про що клієнта не повідомляється. В результаті ця інформація попадає в ро кредитних історій і псує кредитний рейтинг на багато років. Це є формальним приводом у відмові до державної підтримки, грантів і т.ін. Кредитні канікули по картці з лімітом 30000. Смішно, але не дуже. Жалкую, що вибрав цей банк.

22 жовтня 2024 р.

Вітаємо! Нам шкода, що у Вас склалася така думка про роботу нашого банку. Під час відкриття кредитних канікул у застосунку ПУМБ, Ви підписуєте договір електронним підписом, в якому зазначено, що всі умови кредитних канікул вкладені в ДКБО(Договір Комплексного Банківського Обслуговування). При підключенні кредитних канікул відбувається зміна в умовах та погашенні продукту. При встановлені кредитних канікул дотримані всі вимоги законодавства, оскільки згідно з ст.17 ЗУ "Про споживче кредитування": Стаття 17. Реструктуризація зобов'язань за договором про споживчий кредит 1. Кредитодавець має право проводити за погодженням із споживачем реструктуризацію зобов'язань за договором про споживчий кредит. Реструктуризація зобов'язань за договором про споживчий кредит - це зміна істотних умов договору про споживчий кредит, що здійснюється кредитодавцем на договірних умовах із споживачем і впливає на умови та/або порядок повернення такого кредиту. Дякуємо за розуміння!

Олександр 

15 жовтня 2024 р.

Поменял финансовый номер в приложении. Заблокировали счёт. От поддержки нет никакого толка. Отсылают в отделение банка. Никому не рекомендую. Очень не надёжная контора. В любой момент вы можете потерять ваши деньги.

16 жовтня 2024 р.

Вітаємо, Олександре! Нам дуже прикро, що у Вас склалось негативне враження про роботу нашого банку. На жаль, за даними, що Ви надали нам до відгуку, ми не знайшли клієнта нашого банку, але хочемо розібратись в даній ситуації. Просимо детальніше описати інформацію та вказати Ваші ПІБ та ІПН в один із каналів: на нашу ел.пошту info@fuib.comабо офіційну сторінку в Facebook https://www.facebook.com/pumbua

Наталія 

13 жовтня 2024 р.

Без підставно заблоковують, в чат ботах не компетентні люди, нічого не дізнатися, треба у відділення іхати, а там не краще, короче розчарування, зато зазиввють гарно, не ведіться це все брехня, навіть елементарно кешбек за приведення людини(((

14 жовтня 2024 р.

Вітаємо, Наталія! Шкодуємо, що у Вас склалось негативне враження про роботу нашого банку. Просимо Вас звернутися на гарячу лінію нашого банку за будь-яким з номерів: +38 044 290 7 290 +38 096 290 7 290 +38 050 290 7 290 +38 093 290 7 290 або надіслати ПІБ, ІПН та суть звернення у приватні повідомлення нашої офіційної сторінки за посиланням: https://www.facebook.com/pumbua , аби ми мали змогу все перевірити та розібратись в ситуації.

Яна 

2 жовтня 2024 р.

Хочу відкрити карту але не можу ще раз зареєстроватися або увійти у створений акаунт

2 жовтня 2024 р.

Вітаємо! Для входу в особистий акаунт потрібно вводити фінансовий номер телефону. Якщо виникають з цим проблеми, то просимо написати для перевірки Ваші ПІБ, ІПН та суть звернення у приватні повідомлення нашої офіційної сторінки за посиланням: https://www.facebook.com/pumbua

Тетяна 

27 вересня 2024 р.

Банк розчарував,користуюсь послугами вдруге і в останнє! Останній платіж по кредиту про платила на 1 год 13 хв пізніше строку по договору,нарахували пеню 1040 грн!!??? Це притому,що це був блекаут у той період і світло бігала ловила,щоб оплатити кредит ..НЕ рекомендую ваш банк!!!!

30 вересня 2024 р.

Вітаємо, Тетяно! Нам прикро, що у Вас виникло дане враження. Хочемо зауважити, що платіж потрібно вносити згідно термінів, що вказані у договорі. Якщо внесення відбувається не вчасно, то нараховуються відсотки. В застосунку ПУМБ Ви можете переглядати дату та суму внесення. Будемо вдячні за розуміння!

Юрій 

27 вересня 2024 р.

Банк мені дуже подобається...

30 вересня 2024 р.

Вітаємо, Юрію! Дякуємо, що поділились враженнями! Для нас дуже важливо, що Ви задоволені послугами нашого банку.

Наталья 

23 вересня 2024 р.

Невозможно оформить онлайн карту, при регистрации окно для идетификационного кода квадратное. А по факту этот документ прмямоугольный. И из-за этого регистрация дальше не идёт. Почему просто не запросить код?

23 вересня 2024 р.

Вітаємо! Під час реєстрації необхідно надати саме фото оригінального документа. Для успішної реєстрації рекомендуємо спробувати віддалити рамку під час виконання фотографування документів. Якщо ситуація повториться, просимо Вас надіслати Ваші ПІБ, ІПН та суть звернення у приватні повідомлення нашої офіційної сторінки за посиланням: https://www.facebook.com/pumbua. Після надання інформації, ми матимемо змогу провести детальну перевірку. В іншому випадку реєстрація можлива лише за зверненням до відділення банку з документами. Гарного дня

Руслан 

16 вересня 2024 р.

Банк дуже засмутив, я є переселенець з окупованої території де була домівка, зараз проживаємо в орендній квартирі. Тата нажаль в живих немає(. Я студент і навчаюсь і у вільний час намагаюсь працювати де є можливість. Частину заощаджень або зароблених коштів перераховую на картку банку ПУМБ, або готівку також зараховую. Також є допомога від родичів або знайомих які вирішили нам допомогти. В один день банк ПУМБ вводить обмеження по рахунку, і всі кошти які були зароблені та з фінансовою допомогою близьких - просто блокуються, і просять надати документи походження коштів. Я не бізнесмен та не терорист, я звичайний українець який намагається вижити в умовах війни, і вчусь і працюю де можу (неофіційно). Моя сімʼя не може чекати 10-100 днів поки банк розгляне це питання.

19 вересня 2024 р.

Вітаємо, Руслане! З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на електронну пошту. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.

Артем 

13 вересня 2024 р.

Доброго времени суток что-то начинает банк ПУМБ портится во всех банках 15-17% годовых на депозитах а ПУМБ 12,5 что это такое. Буду переходить в другой банк, ложить депозит.

16 вересня 2024 р.

Вітаємо, Артеме! Наш банк встановлює відсоткові ставки на депозити, орієнтуючись на поточну фінансову стратегію, стабільність та довіру клієнтів. Ми пропонуємо не тільки конкурентні відсотки, але й надійність, безпеку ваших коштів та високий рівень обслуговування. Крім того, варто враховувати, що умови депозитів можуть змінюватися залежно від ринкової ситуації. Ми завжди раді запропонувати додаткові продукти та консультації, щоб Ви могли вибрати найкраще рішення для себе. Бажаємо гарного дня!

Дані перевірені Finance.ua 25.10.2024
Дані перевірені Finance.ua 25.10.2024
Finance.uaБанки УкраїниПУМБВідгуки про ПУМБ