0 800 307 555
0 800 307 555
Банк Глобус

Банк Глобус

3,38
Рейтинг складено на підставі оцінок відвідувачів сайта Finance.ua. Одна людина може залишити тільки один голос. Ми не видаляємо відгуки, якщо вони не протирічать нашим правилам.
(64)

Відгуки про Банк Глобус

Алла 

7 липня 2025 р.

Ужасний банк! Одна повільна каса. Якщо хочете простояти 40 хвилин в черзі з трьох людей то приходьте

7 липня 2025 р.

Вітаємо, Алло 👋🏻 Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам прикро, що у вас склалося негативне враження під час користування послугами банку. Щоб ми могли детальніше розібратись у ситуації та покращити сервіс, будь ласка, надайте нам більше деталей. Зв'яжіться з нами через зручний для вас месенджер: Telegram (t.me/GLOBUSBANK_bot) або Viber (у пошуку введіть Глобус Банк) або напишіть нам на info@globusbank.com.ua.

Андрій 

1 липня 2025 р.

28 травня 2025 року в магазині Епіцентр за адресою місто Київ, пр. Степана Бандери 11а, я здійснив покупку на суму 299 грн (автомобільні змазки), розрахунок був здійснений банківською пенсійною карткою банку Глобус. Оскільки дані товари не підійшли до мого автомобіля то я впродовж 2 годин повернув дані товари на касі повернення цього ж магазину. Кошти на картку не були одразу зараховані. В мобільному застосунку Банку Глобус транзакція про покупку товарів в магазині була, повернень коштів не було. Не дочекавшись повернення коштів я 03.06.2025 року зателефонував на гарячу лінію банку, де оператор перевіривши всі дані повідомив мені що триває перевірка транзакції, і кошти повернуться в термін до 30 днів. Пройшов період часу коштів не повертались. 10.06.2025 року я знову зателефонував до банку, і оператор знову мені повідомив про те що транзакції перевіряють і кошти повернуть автоматично через 30 днів. Я вже змирився бо чекати лишилось два тижні. Минув термін що перевищує більш ніж 30 діб, кошти не повертаються, транзакція з історії розрахунків зникає повністю, оператори розводять руками ніби то я взагалі нічого не купляв. Магазин повідомив що повернення здійснив у повній сумі без затримок та вчасно. Де ділись мої кошти мені не відомо, чому в історії розрахунків була видалена транзакція з купівлі, не відомо. Зараз очикую на повернення ще однієї суми на 960 грн, чекаю мабуть туж саму історію. НІКОМУ НЕ РЕКОМЕНДУЮ КОРИСТУВАТИСЬ ПОСЛУГАМИ ДАНОГО БАНКУ, ВІДНОШЕННЯ НЕГАТИВНЕ ДО КЛІЄНТІВ. Прошу здійснити перевірку даного факту, відреагувати на халатність та вчинити дії з повернення моїх коштів.

2 червня 2025 р.

Вітаємо👋🏻 Дякуємо за детальний відгук. Нам прикро, що ви зіткнулися з подібною ситуацією. Наші спеціалісти вже зв'язалися з вами для оперативного вирішення питання. Ми цінуємо ваш зворотний зв’язок, завдяки таким повідомленням маємо змогу вдосконалювати сервіс. Сподіваємось, що подальше користування послугами банку буде для вас зручним і позитивним досвідом.

Олег 

30 червня 2025 р.

Прошло уже 3 дня с момента отправки, денег все еще нет

30 червня 2025 р.

Вітаємо, Олеже👋🏻 Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам прикро, що ви зіткнулися з затримкою під час переказу коштів. Розуміємо, наскільки це важливо, і хочемо якнайшвидше розібратися в ситуації. Будь ласка, надайте нам більше деталей, щоб ми могли перевірити інформацію та надати вам зворотний зв'язок. Зв'яжіться з нами через зручний для вас месенджер: Telegram (t.me/GLOBUSBANK_bot) або Viber (у пошуку введіть Глобус Банк) або напишіть нам на info@globusbank.com.ua.

Олег 

28 червня 2025 р.

Ужасный банк, перевел деньги прошло больше 15 часов денег на счету все еще нет

Леся 

27 червня 2025 р.

Глобус Банк загалом непоганий — користуватись зручно, додаток простий і зрозумілий. Інколи бувають затримки або технічні збої, але в цілому терпимо...

30 червня 2025 р.

Вітаємо, Леся👋🏻 Дякуємо, що поділилися своїм досвідом користування сервісами банку. Нам приємно, що ви відзначили зручність застосунку. Щодо технічних моментів - шкода, що виникали незручності. Ми постійно працюємо над покращенням стабільності роботи. Будемо вдячні, якщо поділитесь деталями: це допоможе нам оперативно все перевірити та виправити. Напишіть, будь-ласка, нам на офіційну електронну адресу info@globusbank.com.ua або у зручний для вас месенджер: Telegram (t.me/GLOBUSBANK_bot) або Viber (у пошуку введіть Глобус Банк).

Іванна 

18 червня 2025 р.

Глобус Банк приємно здивував зручним мобільним додатком та ввічливим обслуговуванням. Загалом задоволена сервісом, хоча хотілося б більше банкоматів у місті.

18 червня 2025 р.

Вітаємо, Іванно👋🏻 Дякуємо за ваш відгук і теплі слова, нам дуже приємно. Ми щодня працюємо над тим, щоб робити наш застосунок ще зручнішим, а сервіс - приємним та доступним. Ваше побажання щодо банкоматів, передали до відповідного підрозділу для врахування в подальшому плануванні. Дякуємо, що допомагаєте нам ставати краще!

Николай 

9 червня 2025 р.

Банк Глобус Который находится в Город Киев ул Евгения Сверстюка 23 Просто Ужасный , из-за Одной Работницы Банка Которая постоянно Пытается на Грубить Клиенту, На Просьбу дать Какую-то информацию по Определеном Вопросе Посылает чёрт зная Куда Там где точно нету этой Информации, Питаясь Дать понять Этому Не До Работнику Банка что Эта ваша Работа надавать информацию по всем Операции Клиента но в Ответ ******* ВЗГЛЯД.

10 червня 2025 р.

Вітаємо, Миколо👋🏻 Дякуємо, що поділилися своїм досвідом і залишили відгук. Нам прикро, що у вас склалося негативне враження від відвідування нашого відділення. Ми прагнемо до високих стандартів обслуговування і завжди готові виправляти недоліки. Щоб ми могли детально розібратися в цій ситуації та покращити сервіс, будь ласка, надайте більше деталей. Напишіть нам на офіційну електронну адресу info@globusbank.com.ua або у зручний для вас месенджер: Telegram (t.me/GLOBUSBANK_bot) або Viber (у пошуку введіть Глобус Банк).

Вася 

27 травня 2025 р.

Обслуживание слабое, постоянные задержки и безразличие к клиентам.Не рекомендую — полная неразбериха и отсутствие нормального сервиса.

27 травня 2025 р.

Вітаємо, Василь👋🏻 Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам прикро, що у вас склалося таке враження про наш сервіс. Ми прагнемо до високих стандартів обслуговування, тому будемо вдячні, якщо ви надасте більше деталей щодо ситуації - це допоможе нам краще розібратись та виправити недоліки. Напишіть, будь ласка, деталі на info@globusbank.com.ua або у зручний для вас месенджер: Telegram (t.me/GLOBUSBANK_bot) або Viber (у пошуку введіть Глобус Банк). Або, якщо вам так зручніше, залиште, будь ласка, свої контактні дані - ми обов’язково з вами зв’яжемося.

Андрій 

20 травня 2025 р.

Проходьте подалі від цього банку. Після розблокування рахунків виконавчою службою не можу скористатися своїми грошим що є на картковому рахунку цього банку. І пройшло вже три тижні При чому в інших банках такої проблеми не було як в цьому дикому Глобусі. Підтримка нічого не рішає, а є тільки для того щоб була.

20 травня 2025 р.

Вітаємо, Андрію 👋🏻 Дякуємо за ваш відгук. Після завершення виконавчого провадження для повного розблокування рахунків банк має отримати офіційне підтвердження від виконавчої служби. У деяких випадках надходження такого документа може зайняти певний час. Щоб ми могли детально розглянути саме вашу ситуацію, будь ласка, зверніться до нашої підтримки в зручному для вас месенджері: Telegram (t.me/GLOBUSBANK_bot) або Viber (у пошуку введіть Глобус Банк).

Катерина 

13 травня 2025 р.

Банк Глобус залишає змішані враження: з одного боку, бренд викликає довіру й виглядає сучасно, з іншого — сервіс у відділеннях іноді непослідовний, а відповіді на запити доводиться чекати довше, ніж хотілося б.

15 травня 2025 р.

Вітаємо, Катерино👋🏻 Дякуємо, що поділились вашим досвідом і залишили відгук. Щоб ми могли краще розібратись у ситуації та покращити сервіс, будь ласка, надішліть деталі на info@globusbank.com.ua або залиште свої контакти для зворотного зв’язку.

Дані перевірені Finance.ua 10.07.2025
Дані перевірені Finance.ua 10.07.2025
Finance.uaБанки УкраїниБанк ГлобусВідгуки про Банк Глобус