Сервіс нормальний, але інколи підтримка здається мало клієнтоорієнтованою, особливо коли виникають проблеми з переказами
27 листопада 2025 р.Тетяно, вітаємо👋🏻 Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією та отримали негативний досвід. Ми хочемо детально розібратися у тій ситуації, що виникла, тому просимо надати ваші контактні дані для уточнення деталей пошта - info@globusbank.com.ua або у месенджерах: Telegram — t.me/GLOBUSBANK_bot Viber — у пошуку введіть Глобус Банк Мessenger- messenger.com/t/globusbank Ми постійно вдосконалюємося для вас, тому цінуємо зворотній звʼязок!!🧡
При спробі вивести кредитні кошти — комісія зростає до 4 %, це трохи неприємно для частих переказів.
20 листопада 2025 р.Павло, вітаємо 👋🏻 Дякуємо, що поділилися своїм досвідом та залишили відгук. Комісія за зняття чи переказ коштів за рахунок кредитного ліміту становить 4%. З тарифами картки ви можете ознайомитися в мобільному застосунку GlobusPlus або на нашому сайті за посиланням: https://globusplus.ua/credit-cards/globusplus Якщо виникнуть додаткові питання, будемо раді допомогти.
Стафф в банке перфетто, но тех поддержка задница. Набрали школьников а те по бета версии решили повыделываться. Идентификация проходит то голову вправо, то в лево, то моргни, и все без толку.
10 листопада 2025 р.Валентине, вітаємо👋🏻 Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією та отримали негативний досвід. Вже отримали необхідні дані для зв’язку з вами задля вирішення проблеми. З вами сконтактують найближчим часом!
У підтримки ніколи, нічого неможливо з'ясувати! Некомпетентні взагалі! Вчора, до прикладу, не змогли пояснити, чому не відображається транзакція за покупку в продуктовому. Щось бекають-мекають про оновлення, про трошки почекати і т.д. Перед цим була аналогічна ситуація у жінки, там вже по комуналці не відображалося. Керівництво банка Глобус, дайте вказівку, щоб якесь навчання провели вашим співробітникам, а також полагодьте відображення платежів у додатку!
17 жовтня 2025 р.Сергію, вітаємо👋🏻 Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Ми слідкуємо, щоб наші клієнти завжди були задоволені наданими послугами, тому хотіли б детальніше розібратися у вашій ситуації. Просимо надати ваші контактні дані для уточнення деталей і зворотного зв’язку на пошту info@globusbank.com.ua або у месенджерах: Telegram — t.me/GLOBUSBANK_bot Viber — у пошуку введіть Глобус Банк Мessenger- messenger.com/t/globusbank
Постійно маю якісь трабли із покупками на закордонних сайтах з картки Глобус банку( То не по тому курсу порахують, то не нараховують кешбек! Не закривала тут картку тільки через можливість отримувати кешбек за такі покупки. У підтримку телефонувала вже три рази, годують обіцянками щось там з'ясувати і надати відповідь. Чекаю вже 2 тижні!
9 жовтня 2025 р.Добрий день. Прохання надати відповідь на відгук: Марино, вітаємо👋🏻 Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Ми б хотіли детальніше розібратися у вашій ситуації, тому просимо надати ваші контактні дані для уточнення деталей і зворотного зв’язку на пошту info@globusbank.com.ua або у месенджерах: Telegram — t.me/GLOBUSBANK_bot Viber — у пошуку введіть Глобус Банк Мessenger- messenger.com/t/globusbank
Не надають змоги закрити картку віддалено, кажуть що можна тільки в відділенні. При тому що карта відкривалась через додаток. Компромісні варіанти, як от відправити заяву завірену електронним підписом ігноруюють. Сервіс на рівні районного ощадбанку середини нульових, не рекомендую!
6 жовтня 2025 р.Олександре, вітаємо👋🏻 Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Хочемо уточнити, що картку відкриту в застосунку, можна закрити онлайн. Після вашого звернення в службу підтримки вам одразу надали відповідну інформацію та прийняли заяву на віддалене закриття картки. Ми завжди працюємо над тим, щоб сервіси були максимально зручними, і шкодуємо, якщо виникло непорозуміння.
Подобається обслуговування в Глобус банку. У відділенні дівчата швиденько зі всіма питаннями допомагають, завжди привітні та ввічливі. Застосунок мені зрозумілий та зручний, добре, що не пхають туди зайвого, як деякі. Бажаю і надалі тримати рівень!
22 вересня 2025 р.Іване, вітаємо👋🏻 Вдячні за теплі слова та пишаємося нашими колегами. Ми й надалі працюватимемо над тим, щоб застосунок був ще зручнішим для вас. Дякуємо, що обираєте нас!
Розблокувати рахунок без відвідування відділення нереально! Які документи їм не відправляй результат буде нульовий. Тільки у відділенні вирішили питання, притому за 30 хвилин часу, при тому, що пакет документів на підтвердження був той самий, що і надавався віддалено! І не тільки у мене так, знайомі скаржаться на таку саму ситуацію.
11 вересня 2025 р.Надіє, вітаємо👋🏻 Нам дуже прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією та отримали негативний досвід. Для того щоб ми могли детальніше розібратись у вашому запиті, просимо надати додаткову інформацію та контактні дані для уточнення деталей і зворотного зв’язку на пошту info@globusbank.com.ua або у месенджерах: Telegram — t.me/GLOBUSBANK_bot Viber — у пошуку введіть Глобус Банк Мessenger - messenger.com/t/globusbank
З ранку поповнив карту для здійснення платежу, але кошті не доступні, бо не оновілась система. І це все ростягнулося на цілий день, відповідь оператора чекайте. Не зміг вчасно проплатити замовлення, і тому вчасно його не отримаю.Хто це компенсує? Банк ні кому не рокомендую, це просто жахіття
8 вересня 2025 р.Вітаємо, Ігоре👋🏻 Дякуємо за ваш відгук і вибачаємося за ситуацію, що стала причиною таких незручностей. Шкодуємо, що цього разу сервіс не виправдав ваших очікувань. Ми постійно працюємо над тим, щоб подібні випадки не повторювались. Для оперативного вирішення питань ви завжди можете звернутися до нашої служби підтримки у месенджерах: Telegram — t.me/GLOBUSBANK_bot Viber — у пошуку введіть Глобус Банк Messenger — messenger.com/t/globusbank
Заблокували рахунок для виплат онлайн. Ми вислали всі докази походження коштів.Замість допомоги пропонують закрити КАРТКОВИЙ рахунок про який мова не йшла.Жахливий сервіс.
8 серпня 2025 р.Вітаємо, Ліліє👋🏻 Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Банк зобов’язаний діяти виключно в межах вимог чинного законодавства, саме тому в окремих випадках можуть застосовуватись тимчасові обмеження по рахунках. Ми прагнемо максимально швидко вирішувати такі ситуації та надавати клієнтам підтримку. Щоб ми могли детально розглянути ваше питання, будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки у зручному для вас месенджері: Telegram — t.me/GLOBUSBANK_bot Viber — у пошуку введіть Глобус Банк Messenger — messenger.com/t/globusbank