0 800 307 555
0 800 307 555
Банк Глобус

Банк Глобус

3,38
Рейтинг складено на підставі оцінок відвідувачів сайта Finance.ua. Одна людина може залишити тільки один голос. Ми не видаляємо відгуки, якщо вони не протирічать нашим правилам.
(40)

Відгуки про Банк Глобус

Ніка 

18 листопада 2024 р.

Не завжди, але зазвичай приємні працівники у цьому банку, завжди допомагають. Додзвонитись на гарячу лінію не проблема, не потрібно довго чекати, лише один раз були якісь перебої з зв'язком.

18 листопада 2024 р.

Дякуємо за відгук. Щиро сподіваємось, що сервіс, який надаватиметься банком в майбутньому буде оцінений вами максимальною кількістю зірочок)

Ніна 

7 листопада 2024 р.

Не можу знайти на сайті банку інформацію про купівлю металів, так важко написати?? По цьому питанню я маю зараз дзвонити-писати банку, я не розумію, невже це так важко зазначити на сайті?!

7 листопада 2024 р.

Ніна, вітаємо👋🏻 На сайті відсутня інформація щодо даної послуги в зв'язку з тим, що вона не надається. Дякуємо за відгук.

Валера 

15 жовтня 2024 р.

Потрібно було терміново переказати кошти, думаю через інтернет банкінг перекажу, вибиває помилку, спробував через хв 10, знов помилка. На вулицю виходити не дуже хочеться, але що робити, мені потрібно було через пів міста добиратись у відділення, у свій вихідний витратив купу часу.

18 жовтня 2024 р.

Валерій, вітаємо👋🏻 Дякуємо за відгук. Нам прикро, що ви отримали негативний досвід під час користування послугами банку. Щоб ми могли перевірити ситуацію, надайте, будь ласка, більш детальну інформацію та контактні дані для зворотного звʼязку.

Тіна 

7 жовтня 2024 р.

Дуже недооцінений банк, 5 з 5. Персонал і сервіс - клас! У відділенні швидко замінили картку і проконсультували з інших питань. Дякую!

Єлізавета 

1 жовтня 2024 р.

Не рекомендую никому! Не предупредив заблокировали карты с деньгами теперь не могу вернуть потому что в моем городе нет отделения банка, а в онлайн они не могут. Все банки могут закрывать счета онлайн а они не могут, короче осталась без денег. Администрация должна решать что-то это не по моей вине у нас в городе нет отделения это ваши проблемы, ну людей оставлять без копья это зачем

1 жовтня 2024 р.

Вітаємо👋🏻 Нам прикро, що Ви отримали негативний досвід при користуванні нашою карткою. Наші спеціалісти вже надали Вам зворотній зв’язок. Дякуємо за Ваш відгук.

Анатолій 

28 вересня 2024 р.

Я військовий не раджу ні кому цей банк скидувались на коробку на військову машину і вони заблокували.......

30 вересня 2024 р.

Вітаємо👋🏻 Нам прикро, що Ви отримали негативний досвід під час користування нашою карткою. Наші спеціалісти наразі повідомили про успішне вирішення ситуації. Щиро сподіваємось, що сервіс, який надаватиметься банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.

Марина 

24 вересня 2024 р.

Давно користуюсь карткою Глобусу і все подобається, одна з кращих карток, яка в мене була. Сподіваюсь, що буде працювати закордоном, точної інформації не знайшла на сайті банку і це до речі маленький мінус, бо в наш час коли багато людей їдуть закордон було б не погано, щоб на сайті банку був розділ з інформацією для клієнтів банку, які закордоном (можливо така інформація і є, але я не знайшла, бо вона десь схована, що теж не дуже добре)

24 вересня 2024 р.

Марина, вітаємо! Дякуємо за приємний відгук. Картки Банку Глобус працюють закордоном. Окрім того, за покупки закордоном нараховується кешбек по обраним вами категоріям. Також для зручності ви можете відкрити валютні картки. Детальніше про них можна дізнатись за посиланням: https://globusplus.ua/credit-cards/usd-eur . В разі виникнення додаткових питань, ви можете звернутись до нашої служби підтримки, яка радо допоможе знайти відповідь на всі ваші питання.

Тарас 

10 вересня 2024 р.

Мені здається, що зараз через різні причини, потрібно банкам в першу чергу думати про онлайн-банкінг і розвивати його, а відділення не так актуальні. Я бував у відділеннях Глобусу, і це не погані, не гірші за інших, відділення, а ось додаток не дуже, треба вдосконалювати, він на 3, ну може на 3+. Звісно, таких гігантів, як приват і моно буде важко наздогнати, але треба, якщо хочуть зберегти клієнтів

10 вересня 2024 р.

Тарасе, вітаємо! Дякуємо за відгук. Нам прикро, що застосунок не задовільнив повністю ваші потреби. Ми цінуємо зворотний зв'язок від клієнтів, тому будемо вдячні, якщо напишете що саме ви б хотіли вдосконалити. Щоб ми могли допомогти у вирішенні проблеми, надайте, будь ласка, детальну інформацію та контактні дані для зворотного звʼязку.

Наталія 

9 вересня 2024 р.

Багато років користуюся послугами банку Глобус в Києві на Саксаганського 55 (відділення 27).Зазвичай я розміщую там депозити із поповненням. Отже виходило, що тільки в іншому банку закінчується термін депозиту, я знімаю гроші і переводжу їх саме до цього відділення.Доброзичливість співробітників та їхній високий професіоналізм мене завжди приваблювали.Сьогодні у мене закінчився депозит на досить велику суму. Без жодних перешкод мені видали цю суму в касі і більше того, мені потрібно було купити на цю суму валюту.Дуже кваліфікований і доброзичливий касир Щуцька Іона Василівна видала мені євро саме тими купюрами, які мені були дуже потрібні.В банку Глобус дуже гарний контакт-центр, всі питання там вирішуються миттєво.В мене в банку залишається ще кілька депозитів. І я маю намір продовжувати співпрацю, дуже рекомендую цей банк, особливо відділення 27.З повагою Наталія Миколаївна.

10 вересня 2024 р.

Вітаємо👋🏻 Дякуємо за приємний відгук! Передали Ваш коментар колегам, адже це результат їх роботи.

Олександр 

22 серпня 2024 р.

Банк повна шляпа...говорять одне,пишуть друге,роблять восьме....

22 серпня 2024 р.

Вітаємо. Прохання надати будь-яким зручним способом більш детальну інформацію та контактні дані для зворотнього зв’язку.

Дані перевірені Finance.ua 22.11.2024
Дані перевірені Finance.ua 22.11.2024
Finance.uaБанки УкраїниБанк ГлобусВідгуки про Банк Глобус