0 800 307 555
0 800 307 555

Банківські програми лояльності: огляд вигідних варіантів

Розповідаємо про найпривабливіші варіанти

Редакція Finance.ua ознайомилася з різноманітними пропозиціями програм лояльності, які в наші дні можуть запропонувати банки. Подробиці у цьому огляді.
Зміст

Практично всі українські банки пропонують своїм клієнтам стандартний набір послуг: відкриття поточних або депозитних рахунків, оформлення пластикових або віртуальних банківських карток, платежі на інші банки та P2P-перекази на картки інших банків.

Також, щоб зацікавити клієнтів у продовженні співпраці, банки почали активно розвивати власні програми лояльності. Однією з перших подібних масштабних програм в Україні стала «Бонус Плюс» від «ПриватБанк», запущена на початку 2000-х років. Вона дозволяла клієнтам накопичувати до 5% бонусів за покупки у мережі партнерів та використовувати їх для подальших покупок. Пізніше й інші банки почали розвивати власні програми чи копіювати в конкурентів.

На Finance.ua існує сторінка, на якій ми зібрали усі депозити. Тут можна легко порівняти ставки та умови. Отримати спеціальний «Бонус до депозиту». Та навіть швидко оформити варіант, що вам сподобається.

Бонусна програма «Привіт» від ПриватБанк

Рік тому ПриватБанк запустив нову програму лояльності «Привіт». «Привіт» від ПриватБанк — перша на українському банківському ринку інтелектуальна персоналізована програма лояльності, яка ґрунтується на аналізі споживчої поведінки клієнтів з використанням штучного інтелекту.

Вона надає індивідуальні пропозиції знижок та кешбеків від різних брендів з огляду на платіжні звички, географію проживання та сезонні потреби клієнтів.

Щоб нею скористатися, необхідно зайти в розділ «Привіт» у мобільному Інтернет-банку Приват24 та переглянути всі доступні пропозиції від партнерів зі знижкою або кешбеком. Набір пропозицій є індивідуальним для кожного клієнта банку.

Пропозиції, що сподобалися, потрібно активувати, при цьому вони перемістяться із закладки «Пропозиції» в закладку «Активовані».

Знижки та кешбек надаються за кожною з активованих пропозицій автоматично під час дії тієї чи іншої пропозиції. Нарахований кешбек (від 1 грн) може бути виведений на одну з клієнтських карток у будь-який час.

Програми нарахування кешбеку

Деякі банки з метою зацікавити клієнтів використовують програми нарахування кешбеку за категоріями. Для цього на початку кожного місяця клієнту пропонується єдиний набір із 6−8 категорій, з яких треба вибрати 2−4 (залежно від «щедрості» банку. — Ред.).

Вперше такий підхід до нарахування кешбеку запропонував monobank. Згодом кілька банків скопіювали ідею monobank і також реалізували їх у своєму додатку.

Наприклад, Банк Кредит Дніпро, який одним з останніх впровадив подібну програму нарахування кешбеку, пропонує вибрати 4 з 8 категорій щомісяця:

Зазвичай банки дозволяють на місяць накопичити до 500 грн кешбеку, виведення — від 100 грн. Врахуйте, з вашої суми вираховуватимуть податок на прибуток (18%) та військовий збір (5%).

Водночас деякі банки, вирішивши не «заморочуватися» зі щомісячним набором категорій, просто нараховують клієнтам кешбек у розмірі певного відсотка від усіх їхніх витрат.

Тут варто згадати Юнекс Банк, який за витрати з кредитною карткою Smart виплачує 1,5% кешбеку, та Піреус Банк, який за витрати з дебетової картки Winbank виплачує 2% кешбеку.

Крім того, деякі банки пропонують також «партнерський» кешбек за оплату їхньою карткою в магазинах фірм-партнерів. Він може сягати 20%, а окремих випадках — навіть до 50%.

До речі, Finance.ua щомісяця першого числа публікує огляд «Комбінація карток для максимального кешбеку», в якому розглядає актуальні пропозиції від банків у цьому напрямку.

Cash’U Club від Сенс Банк

Ще одна досить оригінальна програма лояльності — Cash’U Club, створена Альфа Банком Україна, пізніше продовжена в Сенс Банк (після ребрендингу).

Особливість цієї програми у цьому, що клієнт, який бере в ній участь, поступово проходить кілька етапів, на кожному з яких його можливості зростають.

Якщо на старті «Новичок» (перший етап) може вибрати 2 з 6 категорій покупок, за витрати в яких нараховуватиметься кешбек, то на 10 етапі у званні «Гуру» — вже 7 категорій з 10 доступних. Для того, щоб перейти в ранг «Гуру», потрібно заробити понад 8 тис. грн кешбеку. Нещодавно Сенс Банк додав і 11 ранг — «Сенсей», в якому можна вибрати 7 категорій з 12. Але щоб перейти в нього, потрібно заробити 18 тис. грн кешбеку.

Крім того, банк дає можливість заробити 0,5% кешбеку при оплаті гаджетом (смартфоном, годинником тощо) в інших категоріях, які не увійшли до обраних.

Для того щоб вивести кешбек, необхідно сплатити бонусами будь-яку з покупок від 50 грн, зроблену за останні 30 днів. При цьому бонусів має бути достатньо для зняття прибуткового податку та військового збору. Наприклад, якщо купівля на суму 50 грн, потрібно мати 64,94 грн на бонусному рахунку.

Також у Cash’U Club є десятки пропозицій знижок та кешбеку від партнерів — як для звичайних, так і для преміальних карток. Якщо за категоріями на місяць можна заробити не більше 500 грн, то для партнерського кешбеку обмежень за сумою немає.

Реферальні програми

Окремо варто згадати також про «реферальні програми», які банки розвивають для збільшення числа клієнтів. За кожного клієнта, який зареєструвався, встановив мобільний банківський додаток, відкрив та активував банківську картку, банки платять клієнтам від 50 грн (monobank) до 300 грн (ПУМБ, Obank).

При цьому якщо одні банки обмежують кількість друзів, які можуть прийти за реферальним посиланням протягом місяця (наприклад, Банк Альянс — не більше десяти), то інші готові, щоб за вашим посиланням прийшла необмежена кількість людей.

Головна вимога — це справді має бути новий клієнт. Якщо новачок раніше встановлював банківський додаток або був клієнтом банку, бонус ні він, ні той, хто його запросив, не отримають.