Уніка
Категорично не рекомендую зв'язуватися з цією конторою, яка має не європейський напрямок розвитку, а проводить політику дискримінації за віком. Відмовили в оформленні медичного страхового договору лише із - за того, що заявнику 85 років, посилаючись на внутрішні інструкції. Так ці інструкції НЕ повинні суперечити законодавству України. Отож ваші вказівки своїм працівникам щодо відмов літнім людям незаконні! Україна це Європа, а ваша компанія - це совкове ***!
Не рекомендую дану страхову компанію. В січні робила операцію по розриву сітківки на оці. Не виплатили страхового відшкодування оскільки пізно звернулася. В листопаді був інший страховий випадок, також оперативне втручання по заміні кришталика. І знову знайшли причину відмовити . Як пояснили це один в той же діагноз. Хоча він не може в принципі бути одинаковим. Різні страхові випадки. Але причину знову знайшли. Жахлива страхова компанія.
26 листопада 2025Вітаємо, пані Валентино! Дякуємо Вам за звернення та розуміємо Ваше розчарування у цій ситуації. Ми уважно проаналізували всі надані документи та умови договору і змушені повідомити, що рішення про відмову у виплаті є правомірним відповідно до чинних правил страхування. Страхова виплата передбачена лише у випадку діагнозів, які прямо зазначені у додатку до договору. На жаль, захворювання, з яким Ви звернулися, не входить до цього переліку. Також хочемо звернути Вашу увагу на умову договору щодо своєчасного інформування страхової компанії про настання страхового випадку — це є важливою частиною процедури виплати. Ми завжди готові допомогти Вам із будь-якими питаннями щодо умов договору та можливостей подальшої підтримки. Якщо Вам потрібна додаткова консультація — будь ласка, звертайтеся! З повагою, Команда контролю якості UNIQA Україна.
Не рекомендую ! 7 років були клієнтами, але коли трапилось ДТП переконалися що багато негативних відгуків про UNIQA це правда
23 жовтня 2025Вітаємо, пане Сергію! Нам щиро шкода, що ситуація з ДТП залишила у вас негативне враження. Хочемо надати роз’яснення щодо обставин справи. Ваш автомобіль було визнано тотальним, і компенсація була здійснена відповідно до умов договору. Оскільки звернення проходило за процедурою прямого врегулювання (ПВЗ), усі необхідні етапи були виконані, а справа закрита після узгодження деталей. Також вам було надано лист з розрахунком суми компенсації. Якщо ви не погоджуєтесь із розміром виплати, ви маєте можливість звернутися безпосередньо до страхової компанії винуватця ДТП для врегулювання питання щодо додаткової грошової компенсації. Крім того, ви можете вирішити це питання з винуватцем у судовому порядку. Ми вдячні вам за довіру протягом багатьох років і завжди відкриті до діалогу. Якщо у вас залишилися питання — будь ласка, зверніться до нас напряму. Ми готові надати всю необхідну інформацію. З повагою, Команда контролю якості UNIQA Україна.
Крайне не рекомендую! После дтп компания приняла пакет документов, инцидент был зафиксирован. Спустя какое-то время никакой обратной связи. После неоднократной связи со специалистами, в том числе и через адвоката, компания ничего не выплатила, просто молча закрыла страховое производство по истечению срока обращения. Я не виновник ДТП, но я заплатил в свои деньги за ремонт авто. Страховая никак не отреагировала. Мошенники, не более. Никогда не воспользуюсь и всем не рекомендую! Попадаете в ДТП - компания просто никак не отреагирует. Вплоть до того, что я связывался с ними и по телефону, и по мессенджеру, и когда мой адвокат вышел на диалог с ними, моих данных в компании не нашли. Гниды
29 вересня 2025Вітаємо, пане Максиме! Нам щиро прикро, що ви залишилися незадоволені сервісом UNIQA. Ми уважно ставимося до кожного звернення та готові детально розібратися у вашій ситуації. Просимо надіслати ваші дані (номер полісу, дату ДТП та контакти) на quality@uniqa.ua, щоб ми могли перевірити інформацію та надати вам офіційну відповідь. З повагою, Команда контролю якості UNIQA Україна.
Краще одразу померти, чим зв'язуватись з цією конторою! Собі дорожче, витрачені нерви і час.
17 вересня 2025Вітаємо, пані Анастасіє! Щиро перепрошуємо за ситуацію, яка викликала Ваше невдоволення. Хочемо уточнити, що питання, яке стосується відкриття лікарняного листка, не регулюється страховою компанією. Відповідно, ми не маємо можливості вносити зміни до прізвища чи впливати на технічні аспекти роботи платформи E-Health. Разом з тим, щодо організації отримання ліків у межах страхового випадку, дійсно з боку наших фахівців була надана неповна інформація стосовно процедури подання документів. Ми визнаємо цю помилку. З усіма причетними працівниками вже проведено роз’яснювальну роботу, щоб надалі уникати подібних ситуацій і надавати клієнтам максимально чіткі та коректні роз’яснення. Ми цінуємо Ваш відгук, адже саме завдяки йому маємо змогу вдосконалювати сервіс. Ще раз перепрошуємо за незручності, які виникли під час Вашого звернення до страхової компанії. З повагою, Команда контролю якості UNIQA Україна.
Нажаль, дуже прикро писати такий відгук. З цією компанією я знайома ще по роботі/я є фінансовим директором підприємства великого холдингу/ ніяких нарікань не було, тому і довірила, погодилася підписати 2 договори на 10 років/на себе та чоловіка/. Сумлінно та своєчасно сплачувала внески одночасно на 2 договори. Після настання терміну повернення страхової винагороди- почався жах. Виплату провели з різницею у 25 тис грн, на наші з чоловіком запити надали незрозумілі розрахунки. У мене враження що мене обманули та обікрали. Не рекомендую дану страхову
23 липня 2025Вітаємо, пані Олено! Нам щиро шкода, що взаємодія з компанією UNIQA залишила у Вас неприємні враження. Щоб ми могли детально розібратися у ситуації, просимо Вас надіслати номер Вашого договору та інформацію про даний випадок на електронну адресу quality@uniqa.ua. Ми обов’язково проведемо перевірку та повідомимо Вас про результати. З повагою, Команда контролю якості UNIQA Україна.
Це жах ,який ще не закінчився для мене , нажаль.Аваль з Унікою " рука руку миє".Нікому не раджу і клієнтом більше точно не буду,хоча і планувала при нормальному перебігу подій.А в мене ж навіть не страховий випадок,а просто накопичення.
03 червня 2025Вітаємо, пані Юліє! Шкодуємо, що у Вас склалося негативне враження про компанію. Ми прагнемо до відкритого діалогу, тому будемо вдячні, якщо Ви надішлете деталі ситуації та номер договору на електронну адресу quality@uniqa.ua для подальшого розгляду. З повагою, Команда контролю якості UNIQA Україна.
Жахлива, брехлива страхова, нікому не раджу((((
27 травня 2025Вітаємо, пані Нелю! Нам прикро, що взаємодія з компанією UNIQA залишила у Вас негативні враження. Щоб ми могли детальніше розглянути ситуацію, просимо надіслати номер Вашого договору та інформацію щодо страхового випадку на електронну адресу quality@uniqa.ua. Ми обов’язково проведемо перевірку та надамо зворотний зв’язок. З повагою, Команда контролю якості UNIQA Україна.
Мої враження від обслуговування цієї страхової — на жаль, гірші не буває. 1. До профілактичного пакету дописують обстеження і аналізи, яких фактично не проводили, щоб швидше "вичерпати" пакет 2. Під час звернення із проханням записати до дерматоонколога — запропонували хірурга, що неприйнятно з точки зору спеціалізації. 3. Вся комунікація в Telegram — суцільне знущання: доводиться тричі пояснювати одне й те саме, кожного разу новому оператору, який нічого не знає про попереднє звернення. 4. Дзвінки на гарячу лінію — безрезультатні, проблему не вирішують, відповідальність не беруть.Такий рівень сервісу навіть на “1” не тягне — це 0. Категорично не рекомендую.
27 травня 2025Вітаємо, пані Христино! Нам щиро шкода, що Ваш досвід взаємодії з нашою компанією не виправдав очікувань. Хочемо надати роз’яснення. Ліміт на «профілактичний огляд» був використаний у липні 2024 року. Згідно з умовами полісу, така послуга надається один раз на рік у межах страхового випадку тривалістю 30 днів. Ознайомитися з деталями покриття та переліком виключень Ви можете у мобільному застосунку MyUNIQA Ukraine. Щодо консультації дерматоонколога — це фахівець вузької спеціалізації, тому звернення до нього можливе лише за направленням. Саме з цієї причини Вам було запропоновано запис до дерматолога як початковий етап. Ми визнаємо, що в чат-боті було надано неповну інформацію щодо використаного ліміту, і приносимо щирі вибачення за ці незручності. Ваш зворотний зв’язок дуже цінний для нас — на його основі буде вжито заходів для підвищення якості обслуговування та запобігання подібним ситуаціям у майбутньому. З повагою, Команда контролю якості UNIQA Україна.
Жахливе ставлення до клієнта. Виплат немає. НЕ РЕКОМЕНДУЮ!
12 травня 2025Вітаємо, пані Ольго! Шкодуємо, що взаємодія з компанією UNIQA залишила у Вас негативні враження. Для детальної перевірки ситуації просимо надати номер Вашого договору та інформацію щодо страхового випадку на електронну адресу quality@uniqa.ua. Ми обов’язково розглянемо звернення та надамо відповідь найближчим часом. З повагою, Команда контролю якості UNIQA Україна.
