0 800 307 555
0 800 307 555
Всі страхові компанії
Уніка

Уніка

3,97
(51)

Відгуки про Уніка

Юлія 

02 червня 2025

Це жах ,який ще не закінчився для мене , нажаль.Аваль з Унікою " рука руку миє".Нікому не раджу і клієнтом більше точно не буду,хоча і планувала при нормальному перебігу подій.А в мене ж навіть не страховий випадок,а просто накопичення.

03 червня 2025

Вітаємо, пані Юліє! Шкодуємо, що у Вас склалося негативне враження про компанію. Ми прагнемо до відкритого діалогу, тому будемо вдячні, якщо Ви надішлете деталі ситуації та номер договору на електронну адресу quality@uniqa.ua для подальшого розгляду. З повагою, Команда контролю якості UNIQA Україна.

Неля 

26 травня 2025

Жахлива, брехлива страхова, нікому не раджу((((

27 травня 2025

Вітаємо, пані Нелю! Нам прикро, що взаємодія з компанією UNIQA залишила у Вас негативні враження. Щоб ми могли детальніше розглянути ситуацію, просимо надіслати номер Вашого договору та інформацію щодо страхового випадку на електронну адресу quality@uniqa.ua. Ми обов’язково проведемо перевірку та надамо зворотний зв’язок. З повагою, Команда контролю якості UNIQA Україна.

Христина 

26 травня 2025

Мої враження від обслуговування цієї страхової — на жаль, гірші не буває. 1. До профілактичного пакету дописують обстеження і аналізи, яких фактично не проводили, щоб швидше "вичерпати" пакет 2. Під час звернення із проханням записати до дерматоонколога — запропонували хірурга, що неприйнятно з точки зору спеціалізації. 3. Вся комунікація в Telegram — суцільне знущання: доводиться тричі пояснювати одне й те саме, кожного разу новому оператору, який нічого не знає про попереднє звернення. 4. Дзвінки на гарячу лінію — безрезультатні, проблему не вирішують, відповідальність не беруть.Такий рівень сервісу навіть на “1” не тягне — це 0. Категорично не рекомендую.

27 травня 2025

Вітаємо, пані Христино! Нам щиро шкода, що Ваш досвід взаємодії з нашою компанією не виправдав очікувань. Хочемо надати роз’яснення. Ліміт на «профілактичний огляд» був використаний у липні 2024 року. Згідно з умовами полісу, така послуга надається один раз на рік у межах страхового випадку тривалістю 30 днів. Ознайомитися з деталями покриття та переліком виключень Ви можете у мобільному застосунку MyUNIQA Ukraine. Щодо консультації дерматоонколога — це фахівець вузької спеціалізації, тому звернення до нього можливе лише за направленням. Саме з цієї причини Вам було запропоновано запис до дерматолога як початковий етап. Ми визнаємо, що в чат-боті було надано неповну інформацію щодо використаного ліміту, і приносимо щирі вибачення за ці незручності. Ваш зворотний зв’язок дуже цінний для нас — на його основі буде вжито заходів для підвищення якості обслуговування та запобігання подібним ситуаціям у майбутньому. З повагою, Команда контролю якості UNIQA Україна.

Ольга 

11 травня 2025

Жахливе ставлення до клієнта. Виплат немає. НЕ РЕКОМЕНДУЮ!

12 травня 2025

Вітаємо, пані Ольго! Шкодуємо, що взаємодія з компанією UNIQA залишила у Вас негативні враження. Для детальної перевірки ситуації просимо надати номер Вашого договору та інформацію щодо страхового випадку на електронну адресу quality@uniqa.ua. Ми обов’язково розглянемо звернення та надамо відповідь найближчим часом. З повагою, Команда контролю якості UNIQA Україна.

Віолетта 

26 квітня 2025

Я клієнт Uniqa вже кілька років. На жаль.З кожним роком сервіс усе гірший. Здавалося б — куди ? Якщо ви цінувач класичної музики , а часу на філармонію нема — ця страхова створена саме для вас.Дозвонитися — мінімум 10 хвилин очікування.Поставиш оператору “не зручне” питання — скидає слухавку і дзвони знову, бо ніхто не передзвонить. У мене таких випадків було кілька. І був момент, коли двоє різних операторів кидали слухавку на одному й тому ж питанні. Вітаю, ви в Колесі Сансари.Скаргу я залишала. Чи була фіксація? Невідомо. Зворотного зв’язку — 0.ОРВІ - ліки на вибір з різним призначенням (сироп або таблетки ) Аналізи? У минулому році покривали С-реактивний білок. У цьому — вже не гарантуємо. У минулому році по призначенню терапевта можна було отримати вітамін D. Призначення було, терапевт підтвердив. Але оператор телефонує і каже: “Це не вітамін D.”Я — лікарю, лікар — здивований. Звісно, це був вітамін D, і його ще й призначали в дозі 10 таблеток.Вже лікарі коли дізнаються яка страхова важко зітхаютьПрограма у мене — “Класік”.Є напряму відчуття - що на тобі економлять . Представники цією компанії шахраї ! Якщо ВИ ЦІНУЄТЕ СВОЇ НЕРВИ ТА ЧАС- НЕ КУПЛЯЄТЕ ПОСЛУГИ У ЦІЄЇ КОМПАНІЇ- ВИ ТІЛЬКИ ВИГРАЄТЕ , ПОВІРТЕ

29 квітня 2025

Вітаємо, пані Віолетто! Щиро перепрошуємо за незручності, які виникли під час Вашого звернення до нашої компанії. Детально вивчивши обставини ситуації, повідомляємо наступне: З фахівцем, який допустив помилку при створенні запису до лікаря-дерматолога, проведено роботу згідно з внутрішнім регламентом страхової компанії. Для запобігання подібним випадкам у майбутньому ситуацію також доведено до відома безпосереднього керівника співробітника, а сам випадок взято на додатковий моніторинг відділом контролю якості. Щодо покриття вартості аналізів та ліків: рішення про гарантування або відмову приймаються фахівцями медичного асистансу на основі умов Вашої страхової програми, договору, списку виключень та встановленого діагнозу. Відмова у гарантуванні певних призначень лікарів від 07.01.2025 та 26.01.2025 є правомірною відповідно до цих критеріїв. Ваш запит щодо організації препарату Відеїн супроводжувався певними складнощами через індивідуальні обмеження, закладені у Ваш поліс. Спершу фахівець, не врахувавши всі деталі, надав неточну інформацію. Проте після додаткового опрацювання запиту ситуацію було виправлено, і Ви отримали коректну консультацію. На підставі Вашого відгуку ми посилимо заходи щодо підвищення якості сервісу UNIQA та мінімізації таких випадків у майбутньому. Щиро вдячні Вам за небайдужість і за те, що допомагаєте нам ставати кращими! З повагою, команда контролю якості UNIQA Україна.

Оля 

26 квітня 2025

Жахлива компанія . Працівники не компетентні, додзвонитись інколи взагалі неможливо , відповіді в тг можна чекати роками.Нікому не раджу зв'язуватися з цією компанією

29 квітня 2025

Вітаємо, пані Ольго! Щиро перепрошуємо за незручності. У компанії стався технічний збій, який тимчасово вплинув на роботу телефонної лінії та швидкість обробки звернень. Ми вже все відновили та працюємо над додатковим підсиленням сервісу, щоб подібні ситуації більше не повторювались. З повагою, Команда контролю якості UNIQA Україна.

Людмила 

10 квітня 2025

Вітаю. Хочу поділитися з своїм "спілкування" з компанією УНІКА. Лікар призначив низку аналізів, три з них компанія прогарантували, решту я попросила оплатити з мого особистого ліміту який передбачає договір. Прийшовши до лабараторії я почула що аналізи не прогарантовані, зробила все за свої кошти. На другий день я дізналася що сума тущо я потратила на аналізи була списана з мого особистого ліміту . По телефону ніхто нічого пояснить не може, всі відразу включають "дуріка" . Будьте обережні!

14 квітня 2025

Вітаємо, пані Людмило! Нам шкода, що у Вас лишилися негативні враження після взаємодії з компанією UNIQA. Для детальної перевірки ситуації надішліть нам, будь ласка, номер Вашого договору та деталі страхового випадку на quality@uniqa.ua. Ми проведемо перевірку та зможемо надати Вам зворотній зв'язок найближчим часом.З повагою, Команда контролю якості UNIQA Україна.

Диана 

26 березня 2025

23.03.25 рано утром сломала ногу и обратилась в Унику. Пол дня записывали в травмопункт, наконец то я попала туда. И началось... очень долго не отвечали на звонок из травматологии чтобы подтвердить покрытие страховкой сначала рентген.... по результату которого определили перелом... опять звонок из травматологии и снова долгое ожидание, на которое уже жаловался врач-травматолог... подтверждают ли гарантийное покрытие на наложение гипса... Гипс наложили в диапазоне по времени 15-16.00.. Во вторник я с удивлением увидела что больничный мне НЕ открыт. Открываю приложение а там страховая отметила что больничный лист мне не нужен!!! НЕ спросив у меня!! И началось самое "интересное": На мои жалобы 25.03.25, мне предложили открыть больничный по ОРВИ на 3 дня......... Вот так работает УНИКа... с перелом вы ждете ВСЕ время....плюс если у вас ПЕРЕЛОМ - вам предлагают больничный на 3 дня по ОРВИ, не смотря на то что в базе есть висновок травмотологии о переломе и наложении гипса... НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!! УЖАСНО!!! НЕКОМПЕТЕНТНО!!!

27 березня 2025

Вітаємо, пані Діано! Приносимо Вам вибачення від імені компанії UNIQA за принесені незручності. Детально вивчивши обставини Вашої справи хочемо повідомити наступне. З фахівцем, який допустив помилку та не уточнив при зверненні чи необхідний лікарняний лист проведено роботу згідно внутрішнього регламенту страхової компанії для уникнення подібних випадків у майбутньому, додатково про ситуацію повідомлено прямого керівника співробітника та взято на моніторинг відділом контролю якості для покращення роботи та сервісу. Дякуємо, що залишаєтесь з нами, сподіваємось на розуміння та подальшу плідну співпрацю. З повагою, Команда контролю якості UNIQA Україна.

Сергій 

26 березня 2025

В лютому 2025 року мав місце страховий випадок із застрахованою дитиною. Відшкодування було виплачено дуже оперативно - на другий день після подачі документів (онлайн). Бюрократії було мінімум. При дзвінку на горячу лінію з'єднання було дуже швидким, а надана консультація ефективною і зрозумілою. В цілому я задоволений реагуванням та взаємодією з боку компанії

26 березня 2025

Вітаємо, пане Сергію! Дякуємо за Ваш відгук!

Анна 

18 березня 2025

Це не компанія,всіх попереджаю не заключайте з цією компанією унікум ніяких договорів ,це ******** з великої букви,нам нічого не виплатили,знайомій відмовили,дитина була застрахованих теж відмовили.В них одна відповідь для всіх "не страховий випадок"

19 березня 2025

Вітаємо, пані Анно! Нам дуже шкода, що у Вас склався негативний досвід після взаємодії з компанією UNIQA. Для детальної перевірки ситуації надішліть нам, будь ласка, номер Вашого договору та деталі страхового випадку на quality@uniqa.ua. Ми проведемо перевірку та зможемо надати Вам зворотній зв'язок найближчим часом.З повагою, Команда контролю якості UNIQA Україна.

Дані перевірені Finance.ua 24.06.2025
ГоловнаСтрахові компаніїУнікаВідгуки про Уніка