Підписувала договір з банком та отримання картки Київ вул Антоновича 170. Відношення до клієнта ніяке, ні на одне питання не дали конкретної відповіді! Кодове слово для договору не запитали. Коли приїхала отримувати картку- не вірно вказане прізвище на картці! Перевипуск! Банк нікому не раджу!
Я колишній працівник Укрсиббанку. І хочу попередити кожного хто хоче іти працювати в цей банк то будьте готові до булінгу збоку всього колективу що ви нові і нічого не знаєте а ще як не дай Бог з досвідом іншого банку , відсутності будь якого навчання(вчіться на помилках за які ви потім і получатимете), до надто емоційного і незавжди цензурного висказування керівництва( присутність матів),відсутність субординації у керівництва і найважливіше відсутності кінцевого розрахунку з вами при звільнені. Особисто мені при і так їх копійчаній зарплаті не доплатили 4000 грн. бонусами. При виясняні чому мені їх не нарахували з розрахунковими дізналась що мій керівник не подав запит на дострокове нарахування бонусів. На моє питання чому ви цього не зробили то керівник Галина Миколаївна відповіла що вона не знала цього бо в неї рідко звільняється персонал( особисто за моїх неповних 4 місяці роботи я 2 працівник який звільняється а перед тим рік тому звільнилось ще 2)тому через те що мій колишній керівник з 15 річним стажем з відсутністю компетенції у своїй справі я не отримала коштів які заробила. Ну і я не буду вже поглинатися в те що банк віддалений від інших банків на років 30 бюрократія цвіте та пахне, затримка на роботі регулярна а також постійне докидання якигось обов'язків. Банк знаходиться в м.Тернополі вул.Крушельницька 25.
Добрый день! Сегодня открывал счет в отделение Киева на Голосеевский проспект 94. Спасибо огромное Анне Борщ!!! Профессионально, вежливо, участливо ! Рад , что такие люди есть ! Благодарю и управляющую! Вы большие молодцы!
Номер горячей линии не не когда не поднимает , в банк звонишь они тоже не берут трубку , Я звоню с Европы не могу дозвонится уже пару месяцев, ужасно относятся к своей работе!
был оговоренный и проверенный порядок доступа к аккаунту; а именно, при входе приходил пароль в СМС и Я подтверждал вход. в один день СМС перестали приходить, — Я находился за границей! доступа к счету нет! денег нет! Оказалось, что они (банк) самовольно изменили порядок доступа и переадресовали пароли через Вайбер, но только Вайбер в Азии Н Е РАБОТАЕТ! Я сидел несколько дней без денег, даже пришлось занять у коллеги! Когда Я всё-таки подключил Вайбер через VPN и добрался до счета, некоторые платежи уже были просрочены! когда Я попал в/на Украину, Я попытался попасть в банк, записался на приём к начальнику отделения. Всё объяснил по телефону, когда пришёл в банк, эта дамочка ни сделала НИЧЕГО к моему приходу. Так она ещё и забыла всё что Я объяснял! Когда мы дошли по второму кругу до ответственности банка началось мычание, что они ничо никому не должны, а отправкой сообщений рулят как хотят и т. д. Короче, прошло четыре года, Я попытался поинтересоваться что с моим вопросом? Работы с моей стороны было потрачено немеряно! Если в деньгах выразить, то это где-то 1500 Евро, это на момент обращения в банк, сейчас неплохо бы прояснить ситуацию, что с деньгами? Там еще депозитарную ставку добросить надо-бы! Написал на их сайт, ответ, — просто снёс остатки мозга: «Якщо Ви зверталися до відділення, то в нас відсутня інформація про це. Наразі запит до відділення для уточнення зафіксований, потрібно лише очікувати на зворотний зв’язок.» Вот это уровень банка! Теперь связался с начальником отделения с которым Я общался ещё в августе 2021 года. Она отрицает, что вообще такое общение было! Короче, лжецы и мошенники. Такое их поведение полностью исключает возобновление сотрудничества. Я, наверное, и дальше буду обслуживаться в Турции; там такого скотства нет. Вот только деньги в/на Украину заходить не будут и, соответственно, налоговые отчисления тоже!
Надійшов дзвінок від банку, про прострочений кредит.З оператором не можна зв'язатись у післяробочий час. Чому тоді мені телефонують ввечері? І саме головне, що у мене немає карти цього банку і послугами даного банку я ніколи не користувалась.
Виникла така ситуація .27.08.2024р. знімав готівку в Києві , під час видачі готівки пропало світло , гроші списали із карти , готівку банкомат не видав,готівка уже нараховувалася банкоматом , але в останній момен банкомат купюри не видав .Банківська карта укрсіб , банкомат в якому знімав готівку приват банк.Я звернувся на гарячу лінію укрсіб відразу повідомивши що трапилось , оператор сказала я звернення зафіксувала , ми будемо розбиратися термін повернення коштів 50-120днів, я обурився на такий термін в попросив обгрунтувати , я в цій ситуації так не винен, враховуючи стан в країні , на що оператор відповів в нас такі стандарти міжнародні .Я після розмови набрав приват , так як не розумів чи при появі світла він не закінчить цю процедуру і гроші забере якийсь перехожий, на що працівник приват банку запевнив , що при включенні кошти залишатися буде як надлишок банкомат їх не видасть ,на запитання чому такий термін повернення 50-150 днів , приват відповів що інкасація раз в 14 днів , при заяві вашого банку ми зразу повертаємо після інкасації , на вказаний рахунок в звернені укрсіб банка.При повторному зверненні в укрсіб , на гарячу лінію а також в чат , чому приват повертає на протязі 14 днів , а у вас терміни мінімум 50до 120днів, чому не вказати в реквізитах зразу рахунок клієнта який постраждав , внятної відповіді не отримав , все заучені шаблонні відповіді , міжнародний стандарт , такі правила банку . На мою думку це абсурд , коли така ситуація в країні , підхід до клієнта як 90 роки коли все по бумажних накладних , і відправляли укр поштою .Таке враження , що їх ніхто не контролює , закони в них свої , на людей плювати хотіли .Також уявити , коли виникають в людей якийсь складні питання , коли при такому невеликому форс мажорі ,так людей не поважають .Дуже шкода що в нашій країні , так все працює !А таких випадків безліч , і людині може бути край ці кошти потрібні , її кошти , а банки базнаказанно знущаються із людей .Я вважаю це абсурд , не повага ...
Усім привіт. Ніколи не беріть у них кредит на техніку. Говорять що під 0% а потім при закриті докидають різні комісії.
НІКОЛИ не зв'язуйтесь з цим банком!!! - гіршого не знайдете. Спеціалістів адекватних немає. Програмне забезпечення таке, як ребус - зовсім не зрозуміле і некорректне. Якби не зарплатна картка, то оминала б його десятою дорогою. При формленні віддали всі данні з роботи централізовано, щоб пришвидшити і час назначили заключити договір. В підсумку півтори години в банку, купа паперу в смітнику, бо зробили 1001 помилку... Минув час - сплив термін картки. Сказали, що міняти не обов'язково - пролонгується під час воєнного часу. В магазині розрахуватися можна, але онлайн сервіси її не сприймають!!! Замінила на нову. При зміні картка активується заміною пін-коду. Але цього не сталося. Дзвоню їм - вислуховуваю по пів години який важливий мій дзвінок,відповідаю на 20 запитань ще 10 хвилин музики і тільки задаю питання - скидають дзвінок. Так повторювалося декілька разів з різними "спеціалістами".
РОБОТА БАНКУ ЖАХЛИВА. Кліентоорікнтовність на 0! Банкомат списав кошти але не видав (іншого банку ПриватБанк). Вжебільше 57 днів не можуть вирішить питання. зробити інкасацію та повернути кошти на рахунок ПриватБанк робе у продовж 3 доби. Оператор кожний раз при зверненні повідомляє що статус заявки в роботі. Сума зняття була 9500 гривень, ... жахливе відношення до клієнтів! Зарплатний проект переводимо до іншого банку.