0 800 307 555
0 800 307 555
Укргазбанк

Укргазбанк

3,21

Відгуки про Укргазбанк

  • 19 грудня 2025 р. о 11:10

    Без будь-яких попереджень (SMS, мобільний додаток, тел.дзвінок) починають щомісячно списувати щойноухвалену комісію до повного вичерпання коштів на рахунку. А далі рахунок закривають як неактивний. ВСЕ! Працівники відділення не бачать автоматично закритих рахунків і не бачать ніякої інформації, щодо причин списання коштів. Моя порада всім клієнтам: перевірте всі свої рахунки в Укргазбанку, бо якщо вони неактивні, то всі кошти буде списано, а рахунок закрит.

  • 16 грудня 2025 р. о 23:00

    Працівники банку не змогли надрукувати платіжку і через це виручка не була здана.Мене 30хв тримали,а все тому,що людина,яка це робила була на лікарнянлму,а заміни нема.Вони просто розвели руками і сказали ..та здазте в інший день...я просто шокована низьким професіоналізмом і некаліфікованістю осіб, які прцюють в банку. На мої запитання хто буде штраф платити за нездачу коштів і що робити...не сказали нічого.

  • 16 грудня 2025 р. о 20:24

    Оновив дані через дію,але пише щоб звернутися до відділення банку.Можливості такої немає. Вхід в додаток заблокували і карту. Це жахіття а не банк,гроші зняти не можливо,то грошей в банкоматі немає,то поломаний. Не рекомендую!!!!!!!

  • 16 грудня 2025 р. о 17:25

    Я літня людина, інвалід 2 групи. Це не банк, а контора "рога і копита" ! мавже пів року не можу отримати гроші (пенсію) на мій банківській рахунок. за словами керівника 70 відділення київського банку, це проблема Пенсійного фонду (ПІУ) до якого вони звернулись із письмовою заявою 4 місяці тому. Згідно з інфо з ПФУ, банк до них не заертаася. На мій лист-запит до банкк, отримав "листт відповідь" через строк 30+ днів, без дати, без підпису, без вихідного номеру ,тощо. В тексті цієї ганчірки, банк мене інформує, що банк передав заяву до ПФУ, але ПФУ не ставлять на моєму примірнику заяви вхідний номер. Банк навіть не має для кліентів етектр адреси. Це не банк, а кодло безвідповідальних субєктів. За своїм статутом, це Державний банк.....Народ, робіть висновки !

  • 2 грудня 2025 р. о 14:38

    Жахливий банк. Працівники безвідповідальні і не професійні. Роботу свою виконують тільки через нагадування, що це їх обов'язки. Прийшов термін оновлення даних по підприємству і заповнення опитувальника ( в клієнт банку прийшло повідомлення). Через два місяці насилу випросила у менеджера опитувальник. За пів ріку два рази відправляла документи, поновлювала заново дані, бо попередні вже були не актуальні через не своєчасне внесення даних менеджером, але цього було не достатньо. Через пів року знову "поновіть дані", бо вони не вкурсі , що вже надавались документи. В ультимативній формі заявили, що надішлють знову опитувальник - або в третій раз знову все заповнюєте і відсилаєте, або блокуємо вихідні платежі. В результаті за тиждень ніхто опитувальника не прислав, платежі заблоковані.Порозгоняйте те кодло, яке вважає що обід у них тоді, коли їм захтілось, а клієти мають чекати в залі, поки вони на перекурі в робочий час біля входу в банк.Відділення банку м.Вінниця, вул. Бевза.

  • 28 листопада 2025 р. о 10:56

    Жахливий банк. Вирішити питання про заміну корпаративної картки, якої закінчився термін дії, банк не може. А закрити відділення в м. Нікополь вони можуть. Для отримання нової картки треба їхати до м. Дніпро. За обслуговування банком клієнта ви не забуваєте взяти гроші і використовувати в обороті наші кошти теж собі дозволяєте. А вирішити елементарне питання по заміні картки, ви не знаєте, як це зробити. Банкіри, нарешті вирішить це питання!!!! І ГУДБАЙ вашому банку.

  • 26 листопада 2025 р. о 17:56

    Найгіршого банку і не професіаналізму банкірів годі і шукати. Банкіри які взялися обслугогувати мій запит максимально не компетентні і не професіональні. Одну заяву ми подаємо місяць. Триста разів банкір міняв інформацію яку я їм повинна надати. Поті перераховувала суми також два рази. Я про ігнорування з боку менеджерів взагалі мовчу. Раз в два дні відповідати це вже норма. Ніколи, ніколи не порекомендую нікому не штовхнутися з цим Банком у Львові. Обходіть його стороною. Всі жахливі відгуки в інтернеті які ви читаєте то 100% правда, тепер я це на своєму досвіді перевірила.

  • 13 листопада 2025 р. о 07:24

    Ніколи не відкривайте рахунок у Укргазбанку, якщо не хочете потрапити у нервову історію з бюрократією та байдужістю до клієнтів. Обслуговування залишає бажати кращого — постійні затримки, незрозумілі комісії та складності з технічною підтримкою. Відповіді від менеджерів доводиться чекати днями, а вирішити навіть просте питання практично неможливо.Сервіс не клієнтоорієнтований, відчуття таке, ніби ви винні, що звернулися. Якщо цінуєте свій час і нерви — краще обрати інший банк.

  • 11 листопада 2025 р. о 20:49

    Знімав кошти з банкомату, кошти не видало, але з рахунку знало, техпідтримки сказали нічого путнього склали заявку будуть розбиратися на це мають 90 днів. Для чого мені такий банк в якому я неможу з рахунку кошти зняти а ще маю звонить випрошувати щоб повернули. Після того як заберу свої кошти закрию рахунок. Не рекомендую цей банк .

  • 13 жовтня 2025 р. о 14:06

    Обслуговування дуже гарне, велика подяка Олені Родіоновні!!!

Показати ще
Сторінка 1 з 9
Finance.uaБанки УкраїниУкргазбанкВідгуки про Укргазбанк