*** банк. ні відкривали зарплатну картку поки не відкрию кридитну карту.авже в дугому віділені цего банку повидомили що її можна невідривати кредитну карту .асамеголовне після усіх оформень карток мені почали звонить с райфазен банка і на вязівати непотрибні послугі .закрив уси катки нікому ні рокомендую райфазент банк
Доброго дня ,шахраї з карти ,зняли кошти ,30,12 2024 в 16-30 ні куди додзвонитися не можливо там сидить тупий робот який не може вирішити питання,со сторони працівників банку обслужіваніе клієнтів просто жахливе,цей банк потрібно минати стороною ,він не вирішує ні чього і пропускае всі платежі від шахраїв вони працюють в свою вигоду а не в вигоду клієнтів.
Вітаємо! Нам прикро, що Ви потрапили у таку неприємну ситуацію. Безпека є невід'ємною складовою продуктів та послуг Банку. Захист данних є одним із ключових пріоритетів для нас. Ми невпинно працюємо над цим та завжди гарантуємо нашим клієнтам повну безпеку, попереджуємо про шахраїв на офіційних сторінках Банку, в банкоматах, мобільному додатку. Зауважимо, сам держатель карти також має дбати про безпеку: не передавати дані карти шахраям, не вносити дані карти на не захищеному сайті, перевірити чи підключено карту до послуги 3D Secure ( послуга, яка формує ОТП-пароль у вигляді смс при проведенні платежу). В нашому Банку працюють компетентні та досвідчені співробітники, які завжди готові допомогти. Фіксуємо Ваше звернення до менеджера з клієнтського сервісу, який зв’яжеться з Вами для вирішення ситуації. З повагою і турботою, фахівець Інна.
Доброго дня! хотіла написати відгук за жахливе обслуговування, але бачу, що тут і без мене весело.Якщо є можливість, оминайте банк стороною.у мене закінчився термін дії картки. замовити онлайн заміну – неможливо. Поміняти можна тільки у відділенні з купою документів, а без документів (дія, закордонний паспорт, посвідчення не підходять) вам помахають ручкою. відділень по місту мало, потрібно ще підлаштуватися під їх графік та й у тревогу не працюють. Шановнi, з таким розрахунком вам у Харкові робити нічого, даремно платите зп співробітникам
Добрий день! Нам прикро, що у Вас склалась така загальна думка, щодо роботи Банку ☹ Замовити карту віртуальну чи фізичну до існуючого рахунку можливо дистанційно в застосунку "MyRaif" написавши в «Чат». Доставка фізичної можлива у відділення Банку або Нової Пошти. За візитом у відділення клієнт має надати документ, що засвічує особу (паспорт громадянина України, закордонний з обов’язковим пред’явленням ідентифікаційного коду, "Дія" із завантаженою ID-карткою або паспортом громадянина України для виїзду за кордон) Також, зазначаємо, що першим пріоритетом для нас буде безпека життя наших Клієнтів та співробітників. Саме тому, під час повітряної тривоги ми зупиняємо роботу відділень. Наразі звернення передано в роботу менеджеру, який бере ситуацію під свій контроль та проведе комунікацію з Вами. З повагою та турботою, фахівець Ксенія.
Доброго дня. Два дні вже пишу в чат у додатку, але нажаль ніхто не відповідає ( на гарячій лінії сказали, щоб закрити рахунок писати туди. У відділенні мені не допомогли, сказали закриття тільки в чаті. Жахливе обслуговування і неприємні враження за банк
Добрий день! Нам шкода, що ця ситуація залишила за собою негативне враження про нас. Дійсно, для закриття рахунків необхідно писати до чату застосунку. Зазвичай оператор дає першу реакцію протягом 1 хвилини в робочий час. Ми завжди готові аналізувати ситуацію та перевірити консультацію, а тому Ваш запит передано в роботу менеджеру з клієнтського сервісу, який бере ситуацію під свій контроль та прокомунікує. Просимо очікувати на зворотній зв'язок. З повагою та турботою, фахівець Оксана.
Вітаю! Куди можна подати офіційну скаргу на жахливе обслуговування у Ваших електронних ресурсах і зухвале ігнорування запитів менеджерами банку? Всі ці відгуки не мають жодного значення. Цинічні відповіді без намагання хоч щось змінити.
Добрий день! Нам сумно, що Ви отримали саме такі емоції, щодо співпраці з Райфом ☹ Ми щиро перепрошуємо за незручності, які Ви зазнали. Хочемо запевнити, що у нас працюють компетентні фахівці, які завжди прагнуть надати найкращий сервіс та допомогти у вирішенні питання. Ми обов’язково проаналізуємо Ваші звернення. Наразі запит передано менеджеру з питань клієнтського сервісу, який зв'яжеться з Вами найближчим часом, для уточнення та вирішення ситуації. Просимо, будь ласка, очікувати на зворотній зв'язок. З повагою та турботою, фахівець Ксенія.
З таким жахом зіткнулася вперше.Після відновлення даних за допомогою оператора, отримала заблоковані карткові рахунки.Під час розмови оператор запевнила що все добре тепер можете використовувати додаток і що я отримала блокування.Такого жахливого банку я не зустрічала
Добрий день! Нам шкода, що Ви зіткнулись з цією ситуацією, яка стала причиною негативного враження про нас ☹ Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ. Виходячи з цього, Банк проводить актуалізацію даних (повторну ідентифікацію, не рідше одного-п’яти років, залежно від оціненого банком ризику). При несвоєчасній переідентифікації - банк вимушений здійснювати блокування рахунків та обмежувати видаткові операції по ним. Райф завчасно інформує своїх клієнтів, щодо необхідності здійснити актуалізацію даних. Після проведення оновлення, карти буде розблоковано через годину після звернення. Наразі звернення передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере ситуацію під свій контроль та проведе комунікацію з Вами. Просимо, будь ласка, очікувати на зворотній зв'язок. З повагою та турботою, фахівець Ксенія.
Банк самый плохой который есть в Украине, поддержки "0" если есть возможность избежать сотрудничества с этим банком лучше бегите от него !
Добрий день! Зізнаємось відверто, дуже неочікувано для нас і прикро, що у Вас виникли саме такі емоції. Ми з великою повагою відносимось до наших клієнтів та завжди готові підтримати і допомогти. Дуже хочемо розібратися у питанні, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла, які готові докласти максимальних зусиль для його вирішення. Наразі звернення передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере ситуацію під свій контроль та проведе комунікацію з Вами, для уточнення. Просимо очікувати на зворотній зв'язок. З повагою та турботою, фахівець Ксенія.
Я вже зморилась писати одне і теж. Ваш банк не повернув мої 1500 грн. 06.10.24 мною були вставлені у банкомат 49500. Банкомат вимкнувся, перезагрузився, кошти були не зараховані. Мною одразу було зателефоновано до райфу на спірну транзакцію. Я оголосила суму ту , яку було внесено 49500 одразу після цієї ситуації через хвилину. 09.10.24 банк зарахував 48000грнНа карту. Питання: де мої 1500 грн??????? Я хотіла у вашому банку відкрити рахунок фоп, але тепер довіри до вас не маєБанк грабить своїх клієнтів. Тому оцінка 00000Вже втретє я подаю на розгляд. 1) 09.10.242) 22.10.243) 27.10.24 сьогодні у мене був шок після дзвінка на гарячу лінію. Оператор повідомив що не зареєстровано моє звернення Це як????Усі дзвінки у вас записуються. Можете прослухати. Радити банк райфайзен не можу.Ваш банк ВКРАВ у мне моїх 1500 грн. Сором.
Добрий день! Будемо відвертими, нам дуже прикро, що склалась така ситуація та Ви отримали негативне враження про Банк в цілому. Ми прагнемо до того, щоб кожен наш Клієнт отримував виключно гарний настрій після вирішення питання. Дійсно, інколи техніка може виходити з ладу та нести за собою наслідки. Ви зробили правильно, що одразу звернулись до нас для створення запиту на оскарження. Спеціалісти Банку ретельно перевіряють інформацію та інформують Клієнта після аналізу про результат заявки. Ми зафіксували Ваш запит до менеджера з клієнтського сервісу, який візьме питання під свій контроль та зв’яжеться з Вами в індивідуальному порядку. Просимо очікувати на дзвінок. З повагою і турботою, фахівець Інна.
Сьогодні відвідали відділення в місті Бровари. Потрібно було закинути кошти на рахунок, сума була немала і виходила велика сума комісії бо небули клієнтами банку. Порадили зробити картку щоб бути клієнтом, так і зробили. Оформлення картки зайняло майже годину часу, нервова система вже починала кипіти. (так як поспішали, були інші плани а це все так сказать було попуті). Розібрались з карткою, на касі допомогли закинути гроші на картку, а далі кажуть робіть все самі, рахунки, призначення платежу і все що там потрібно робіть ви. Просили в касира введіть це ви, заповніть і перекиньте. Ні. Помилялись разів 5, вводили все десь годину, було кілька рахунків. Враження самі найгірші, нерозумію нащо сидять касири, якщо в банк прийшла щоб мене обслуговували працівники банку а не я сама себе. Таке враження що вони знімають з себе такими діями відповідальність, ви самі все вводили то ви і винні якщо щось нетак. Короче це був перший і останній раз.
Добрий день! Нам сумно, що досвід відвідування відділення Райфу призвів до таких емоцій. Вдячні, що Ви звернулись до нас та залишили зворотній зв'язок, це надає можливість аналізувати ситуацію, щоб надалі надавати лише якісний сервіс. Кожен працівник нашого Банку зацікавлений у тому, щоб знайти для клієнта найбільш зручний спосіб отримання послуги. Дійсно, для переказу коштів за реквізитами в касі Банку наявна комісія, тому для уникнення додаткових витрат, касиром було запропоновано відкрити рахунок, щоб здійснити цей платіж без комісії в застосунку Raiffeisen Online (Платежі - За реквізитами IBAN). Наразі Ваш запит передано в роботу менеджера з клієнтського сервісу, який бере ситуацію під свій контроль та прокомунікує. Просимо очікувати на зворотній зв'язок. З повагою та турботою, фахівець Оксана.
Делал покупки на сервисе Prom. Средства сначала заблокировались потом без никакого увидомления вернулись мне на счет. Я не этого не заметил и потратил эти средства, потом у меня карта (не кридитная ) ушла в минус. Можете показывать в приложении все операции по карте или наладьте работу с этой площадкой и блокировкой средств.
Добрий день! Нам щиро прикро, що у Вас склалась така ситуація, яка доставила незручностей. Хочемо зазначити, що при здійсненні операції блокується необхідна сума коштів на рахунку. У заблокованому стані кошти перебувають до моменту надходження від банку, що обслуговує той чи інший сайт запиту на фактичне списання коштів. Максимальний термін блокування коштів встановлюється Міжнародними Платіжними Системами та становить до 8 календарних днів, після чого сума списується або розблоковується та стає доступною на рахунку. У разі розблокування, операція зарахування у виписці по рахунку не відображається, а лише збільшується залишок. Також, сервіс може надіслати повторний запит на списання, якщо послугу було надано, а фактична оплата не пройшла, у разі відсутності доступних коштів виникає мінус на рахунку. Ваше звернення передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами. З повагою та турботою, фахівець Ксенія.