Полтава-Банк
Звертався до служби підтримки банку.Довелося довго чекати на відповідь, оператор не зміг вирішити мою проблему і направив мене до іншого відділу. Така ситуація повторилася декілька разів. Складається враження, що співробітники банку не зацікавлені в тому, щоб допомогти клієнту
Якийсь совковий сервіс! Касир запитує всю особисту інформацію,яка не потрібна для оплати.Я відмовився сказати адресу. Навіщо? Є ІПН.Подзвонив на гарячу лінію,щоб з ясувати. Почала нести якусь "дічь" про співпадіння з іншими людьми.Є ІПН -унікальний номер.Яке співпадіння?
Не отримала чек про обмін валюти. Можливо вони зовсім не проводять по базі інфу. Шахрайство?
Неможливо розрахуватись картками інших банків
Дозвонитися неможливо, смс про наявність та витрати приходять через 25-30днів, або стає відомо на касі в магазині. Банк ніякий. Не рекомендую.
Не поганий банк, у відділені працівники ввічливі
Чому немає чату або вайбера, через який можна поспілкуватись з підтримкою?! Це великий мінус!
Як на мене, непогані відсотки на депозити. Можливо ризикну покласти трохи грошенят.
Нахожусь за границей на карте есть деньги не могу уже вторые сутки перекинуть деньги в Украину дозвониться до горячей линии невозможно
Старші люди, які не розбираються в цифрових технологіях і не можуть оплатити за комунальні онлайн, у банках вимушені платити великі суми грошей за квитанцію та послуги банку, часто ці послуги навіть більші за сам платіж. На жаль, Полтава-банк один з таких, що наживаються на пенсіонерах.