Неймовірно розчарована обслуговуванням цього банку. Мала зарплатну картку, прив’язану до офіційного місця роботи. Після того, як робота перейшла на інший банк, я не користувалася цією карткою більше двох місяців — жодних операцій, жодного поповнення чи зняття.І що ж? Банк продовжує знімати кошти за обслуговування. На моє звернення у відповідь лише формальна фраза: “Ми не знаємо, чи ви користуєтесь карткою чи ні” — серйозно? Ви бачите рух коштів, бачите, що картка неактивна, але все одно знімаєте плату? Підтримка — непривітна, не допомагає, а просто кидає формальні фрази.Ані в онлайн-чаті, ані у відділенні елементарної людської ввічливості не відчулося.Більше того, щоб закрити картку, потрібно особисто їхати у відділення і писати заяву — в епоху онлайн-банкінгу це просто абсурд.Цей банк повністю втратив мою довіру. Не рекомендую ні для зарплатних проєктів, ні для особистого користування. Є набагато сучасніші й клієнтоорієнтованіші банки.
Одеса,вул Марсельська- обслуговування ЖАХ! Мама (69років), два дні не може закрити рахунок,у співробітників не виходить. На зауваження відповідь-"Що ви мені голову морочите! Приходьте завтра!"
Сьогодні оператор просто верещала. Я в щоці від рівня банківських послуг!
Оператор не компетентний
Ужасный банк и сотрудники тоже
Добрий вечір. Хочу повідомити про шахрайство ,яке було здійснено через Мобільний Ощад. З моєї карти були переведені гроші на карту іншого банку. Можливо з кимось теж таке трапилось .Як повернути кошти?
Хочу написати що самий поганий банк в Україні це Ощадбанк.Це касається тільки тих кто ім керує. Дуже погане програмне забезпечення, на горячей лінії теж ніколи ні чим не могут допомогти.Тільки в відділеннях дівчата працюють гарно но на жаль у них не має ніяких прав щоб допомогти клієнту. А у всяких БЕК офісах працюють недоумки. Мабудь вони родичі наших депутатів
2 роки!!! Не можуть знять арешт з карти! 2 роки, як закрито ВП по іншому кредиту. На всі мої звернення.Реакція одна зараз перевіримо. Перевіряють, вибачаються. Фіксують звернення. Обіцяють, що найближчим часом розблокують. І так 2 роки))
Дуже професійне обслуговування Васевич Марією
Звернулась до працівника про закриття 2 рахунків. Під час прийому аідволікалась на телефонну розмову відносно надання іпотечного кредиту, інша працівниця підійшла й почала розпитувати оперативну інфорсацію про кількість відкритих рахунків за день. В результаті: видали заявку про закриття тільки 1 рахунку, хоча я наголошувала, що хочу закрити 2 рахунка. Пройшов місяць з дати звернення- рахунки залишились відкритими... на гарячій лінії відповіли, що рахунки відкриті - за поясненнями звертатись до банку особисто.