Найгірше відділення м Києва це відділення 156 вул Полярна 8А. Нікому не раджу нам обслуговуватись.
Неадекватний банк неадекватна гаряча лінія. Блокують картки тому що я нею рік не користувався - але як чарівно дізнатися про це коли захотів скористатися. Не отримати повідомлення в смс, меседжер, додаток. А тупо бачити ваш платіж відхилений і думати якого хріна вони морозять Мої гроші !!! Не кредитні! Муд** та недо сервіс.
Хочу подякувати Ларисі та Наталії (відділення Ощадбанку на Грушевського, М. Біла Церква), що швидко врегулювали моє питання щодо розмінки. Тепер мені не треба чекати на неї місяць і в касі знаходять посильну для мене суму.
Чому як банкомат забрав карту клієнту її не повертають а ще знімають кошти за виготовлення другої
Ощадбанк краде кошти у клієнтів банку, дуже розчарована цим банком, щоб провести своє розслідування банк вимагає 900 грн, тоді вони розслідуватимуть, кошти ніхто не поверне.
Хочу залишити жахливий відгук, про відділення яке знаходиться на Науковій 47, ситуація яка склалася просто в голові не вкладається, , провели шахрайські дії з карточки, зняли відсоткові гроші з депозиту , і 10 тис депозиту, ні смс ні дзвінків по даній ситуації не було, , звинуватили клієнта в даній ситуації , а керівник відділу зовсім не поцікавилась даною ситуацією яка склалась,, думаю такі шахрайські дії неодноразово проводились в банку ,
Були за кордоном, треба було оплатити квиток для проїзду в міському транспорті з картки , замість стоимости квитка 9.5 євро з картки списали 0.02 цента і як ітог квиток я не отримала. Але через три дні знаходячись в Україні в мене з картки списують стоимость квитка 9.5 євро 😡 Тепер я должна банку за НЕ ОТРИМАНИЙ КВИТОК!!! Якщо є можливість не зв'язуватися з цим банком,то раджу з ним не зв'язуватися!!!
Сьогодня в ощад банку в мена була така ситуація я платила кредит і касирша не доплатила 1000 грн по приїзду до дому я взяла квитанцію і побачила що там не вистачає коштів, звоню в банк мені говорять що треба персонально туди приїхати , я беру таксі їду туди і чекаю дооовго чекаю, по приходу касир перерахувала кошти і так звісно в неї є зайва тисяча, як би це була перша ситуація я б не повернулась туди, в вересні мене надурили так само на 1000 грн тільки в той раз я думала що це я не додала кошти і не пішла зьясовувати коли це знов повторилось я повернулась до банку і мені повернули кошти все що мені сказала касир зі мною це вперше я не розумію як так вийшло, тож будьте уважні і обережні коли приходете до роздільнянського ОЩАД БАНКУ!!!!!!!
Чудове обслуговування.Компетентність працівника ст контролера Самойлик Ольга відділення 10026/045Дякую
Багато років я є клієнткою Ощадбанку і завжди була задоволеною його роботою, але останні час виникають проблеми з відвідуванням відділент, бо потрібна попередній запис , неможливо відвідати банк, коли потрібно срочно. Не пускають без запису навіть до залу банку. Заисалася до спеціаліста. Мені була потрібна виписка по моєму картковому рахунку за останні 5 років. Спеціаліст сказала, що ця виписка коштує 100грн. за рік, тобто мені потрібно було заплатити 500грн за виписки, тому я попросила виписку за 1 рік. На мій телефон прийшов код підтвердження " Твоя страховка". Я страховку не замовляла и сказала про це спеціалісту. Я погодилась сплатити 100грн, але без підтвердження страховки. Спеціаліст розгубилася и сказала, що ї доведеться платити свої кошти, раз я не хочу оформлювати страховку. Я подзвонила на гарячу лінію,мале і там меі не змогли пояснити, навіщо я повинна замовляти страховку, щоб отримати виписку. Мов би існує дійсно комісія за виписку за довільний термін - 100грн. Тоді поясніть мені, будь ласка, чому це оформлюється як страховка?! Якщо я пенсіонерка, то можна мене дурити? Згідно закону мені повинні надати любу інформацію, яка стосується моїх рахунків абсолютно безкоштовно. Ніколи не думала, що державний банк може дурити своїх клієнтів.