monobank | Universal Bank
ЗА "новий" дизайн 0 балів. Був легкий і зручний старий дизайн, не розумію які рукожопі беруться створювати покращення. Для чого таке робити, ускладнювати??? Що робити нічого чи що?
Це просто не банк а не зрозуміло що, гаряча лінія там заучені фрази відповідь не можуть на поставлені запитання дати, тільки одне торочять що це найкращий банк . І чим ви кращі , що шахраї знімають кошти і ви нічого не можете зробити
заказал перевыпуск карты. на сайте указан срок 6 дней. результат. прошло 10 дней карты так и нет снять со счёта не могу т.к старую карту сразу при заказе новой заблокировали. если в начале проблем с банком не возникало то чем дальше тем больше
Монобанк зараз просто жахливий . Кредитний ліміт - вирішує людина , захотіли дали , захотіли ні . Бомж без роботи(умовно , без образ) - тримай 50к . Роботяга з доходом - фіг тобі . Повернення коштів - автоматично списались кошти за відмінену підписку . Банк не може повернути кошти більше ніж півмісяця . Подає заявку якусь на платіж цей і перекладає відповідальність на клієнта і штрафи також якщо моно програють спір . Підтримка - стандартні шаблонні відповіді по методичці ( типу наш банк кращий ) .по факту той же пумб або приват24 зараз в100разів краще . Шахрайство - зробив платіж , монобанк скасував його . Далі платежі на ресурс цей повністю і завжди скасовуються . В 2 години ночі через день приблизно , платіж іде по невідомому назначенню і не приходить куди треба. Виходить, з карти гроші списались і там де повинні прийти їх немає. Де гроші ?! Короче кажучи банк став великою купою лайна .якщо по факту банк списав більше ніж ,n к...шахраї та й все .
Як таким ............ довіряти свої кошти. Донька за кордоном, необхідно терміново зробити виписку по єврокарті, але з мокрою печаткою та живим підписом і щоб не повертатись із-за кордону заради цієї виписки звернулась до банку, щоб отримала її мати. Сказали - оформлюйте в онлайн доручення на матір і ми їй видамо. ПЯТЬ ДІБ недолугі думали як це зробити, на шосту добу сказали, що нічим допомогти не зможемо і вихід - НЕВАЙ ВАША НЕПОВНОЛІТНЯ ДОНЬКА повертається із-за кордону і сама забирає цю довідку. У мене вже закінчились всі нецензурні слова, які я їм висказував протягом 5 діб. Краще б я у Приват звернувся. А саме погане в томиу, що тиждень тому така ж дитина оформила доручення в онлайні і її матір отримала цю виписку в відділення м. Києва і відправила дитині за кордон.
Добрый день. Я взяла креДит всегда оплачивала во время. Но к сожалению я осталась без дома , с одним ребёнком в другом городе. Просила хоть как-то решить о закрытии кредита. На что они мне отказали. Типо им жаль но ничего не предложили. Теперь из за них кредит вырос на 160000 из-за процентов. Самый ужасный банк Украины. Люди не берите у них кредит. Правильно девушка пишет это мошенники, плюс загонят вас адский круг . Не будете платить будут названивать, плюс угрожать УБКИ. Типо плохой кредитной историей . А может хуже...
Поддержка работает на 8 из 10 иногда они реально помогают . И деньги посторались мне вернуть , когда я нечаянно не туда отправила и тд , но бывают моменты , когда они идут по шаблону и отвечают по шаблону , это тогда когда им не выгодно решать вашу проблему или менеджер просто вредный попался. А на днях меня выбесили сотрудница , которая находится в офлайн точке. Я зашла положить деньги на карту , через кассу , мне сказали , что нужно обновить данные , - я говорю: зачем ? Чтобы контролировать людей ? Она : каждые три года нужно обновлять. На секундочку я уже лет 7 их клиент и первый раз об этом слышу 😹 к тому же , я обновляла данные , в прошлом году когда меняла фамилию , а недавно выпустила карту платинум😹 но ей ведь не это надо , а доходы 😹😹я ей прямо так и сказала: что если вы хотите контролировать людей и просите обновить данные , не нужно придумывать карусели и врать в лицо !!!
Не рокемендую цей банк ! Жахливе ставлення до клієнта!😡😡😡 Вразі не вчасно сплати по кредиту, відразу погрози, подають до суду. Причому не питають причини, або коли зможете внести суму. На моє прохання заблокувати мій рахунок вони відмовлялися, пропонували типу користуватися. Декілька разів мені треба було їм телефонувати і просити щоб заблокували мені рахунок так як я не бажаю бути їхнім клієнтом. Люди, якщо хочете брати кредит беріть краще в сенс банку, або ПУМБ, приват. Але не в цій шахрайській канторі. Фу!
Команда підтримки працює швидко, висококваліфіковано. Допомагають справитись з шахрайством в інтернеті, дякую!
Безпечність платежів залишає бажати кращого. Немає сенсу звертатись у підтримку,бо вирішення небуде. Бо їм шкода, але інакше в них непрацює. А щось змінювати не планується