monobank | Universal Bank
Нікому не раджу користуватися даним банком не цінують своїх клієнтів користувався більше десяти років кредитним лімітом не було ніяких проблем по картці а зараз банк просто взяв і закрив ліміт на картці якось дивно як ви вважаєте пишіть відгуки якщо і тому що це дивно по відношенню до клієнтів і ніде у договорі не прописано що так робиться
Користувався банком більше 10 років а саме кредитним лімітом переважно)небулотніразу просрочки за карткою а зараз банк просто взяв і знизив кредитний ліміт до нуля не розумію даного ходу як на мене фігня якась нічого не порушував по договору відсотки якщо нараховувались вносив і якось так підло зробили на даний час нікому не радитиму даний банк від сьогоднішнього дня
Не корректно працює застосунок, підтягуются контакти яких немає в телефоній книжці. При звернені кажуть що такого не може бути, коли надаєш скрін то все одно стоять на своєму. Кошти не повернули, користуватись не рекомендую.
Доброго вечора звертаюсь до всіх людей не користуватися послугами монобанку тому що це шахраї які 6 грудня викрали кошти з картки загнали в мінус всі не обхідні записи розмов та виписки в мене є.
Как по мне, это мошенничество. 3 декабря мне перевели деньги из Райффайзен Банка. Я планировал сразу же закрыть кредитный лимит на карте супруги, но перевод так и не поступил. 2–3 декабря Деньги не пришли. Я обратился в поддержку банка через Viber, отправил квитанцию. Поддержка заявила, что файл поврежден. После предоставления скриншота мне объяснили: «Мы работаем в новой версии системы электронных платежей (СЭП). Если оба банка — участники новой версии, платежи зачисляются в течение часа. Если нет — сроки могут достигать трех рабочих дней». 4–5 декабря Перевод не поступил, и у супруги списали 1800 грн за использование кредитного лимита. Я снова связался с поддержкой. Ответы были формальными: благодарности за терпение и заверения, что проблема будет решена. 6 декабря Поддержка сообщила, что платеж на сумму 39 900 грн был отклонен и возвращен отправителю 5 декабря. Однако к концу дня деньги так и не вернулись отправителю. Итог: банк, декларирующий отсутствие комиссий и удобство сервиса, может несколько дней удерживать средства клиента без объяснений. За это время, используя эти деньги, он может получать прибыль на финансовых рынках. Выводы я сделал: закрыл карту и счет в банке, супруга поступит так же. Советую быть осторожными с подобными «безкомиссионными» банками.
Блокирует каждый второй платеж. На вопросы не отвечает. Ты должен выпрашивать и объяснять куда и зачем ты совершаешь перевод своими деньгами. Служба поддержки на все присылает одно и то же сообщение "мы заботимся о клиентах и не хотели вас расстроить", не желая решать вопрос. Не рекомендую более использовать моно банк.
На карту клієнтки монобанку я перерахувала кошти завдяки шахраям. Звернулася до банку про повернення коштів, надавши документ про перерахунок коштів, скрини листування в телеграм каналі з шахраєм, де він мені надає номер карти клієнтки монобанку на яку я перерахувала кошти. Монобанк відмовив мені в повернені коштів, так написали мені в телеграмканалі монобанку, мабуть банку так вигідно, щоб шахрайство процвітало.
Розчарована банком! Затримка платежу, неможливо вчасно отримати кошти
Поверніть Мастеркард!!!!
Жах! Рівень банку скотився просто в прірву! Випадково перевів кошти не на ту картку. Одразу помітив і написав в тез підтримку. Пообіцяли повернути продовж 3 днів. Через пів години написали, що такої можливості немає, сказали якщо щось не подобається - іти до суду, і менеджери просто перестали відповідати на повідомлення! Тобто завжди все було нормально, Гороховський пише, що це найкращий банк, але як тільки якась проблема - "ідіть далеко і судіться з нами, нам пофіг, у нас багато адвокатів".