Кристалбанк
Доброго дня! Мені не підходить жоден варіант кредитування, чомусь працівники не хочуть йти назустріч моїм проханням
Депозити під не поганий відсоток можна покласти, якщо порівнювати з іншими банками. Звісно, інфляція все їсть, але так хоч щось залишається. Ще з плюсів можна виділити, що банк намагається в сторону дистанційного обслуговування розвиватись, ще є куди, але всеодно молодці
Хочемо подякувати банку, наша матуся виграла( перший раз в житті! )в акції. Побачили про їхню акцію для пенсіонерів ще в минулому році, порадилися, сходила вона до відділення, поговорила та відкрила картку. Вчора зателефонували та повідомили, що виграла. Дуже задоволена.
Дуже класний банк, все сучасне, а люди привітні, єдиний мінус це маркетинг, мало хто взагалі про цей банк чув, кого не спитаю з знайомих ніхто не знає.
Є відділення цього банку біля моєї роботи, раніше постійно ловив тут валюту по хорошому курсу, касирка привітна і видавала купюрами новенькими. Останнім часом по обом пунктам банк програє іншим і курс таке і купюри.
Є депозит в цьому банку, нещодавно вмовили відкрити картку, мовлялв там і ліміт великий і кешбек буде. Ліміт взагалі не дали, хоче депозит на досить велику суму. А умови кешбеку, то взагалі сміх та й годі! Лише на операції понад 200 грн. і лише 0,75% за рахунок власних коштів. Мені її утримувати дороще виходитиме, закрив. Закінчиться депозит, подивлюся, якщо будуть цікаві пропоциції, як раніше, продовжу, як ні...Банк не дуже цікавий у плані продуктів.
Вже не вперше відхиляють платежі в My crystalbank, хоча всі поля заповнені і заповнені вірно! Телефоную на гарячу, там спочатку не можуть пояснити причину, якісь відмовки і запевнення, що з інтернет-банкінгом все ок, а потім намагаються на мене перекласти відповідальність, мовляв я щось не так ввів. Таке ставлення до клієнтів тільки роздратування викликає і бажання розірвати відносини. Маєте проблему, то визнайте і вирішіть!
Користуюся іноді можливістю гнучкої оплати на АЗК, проблем не було. Дізнався, що через цю функцію можна ще й кошти переказувати з картки на картку, ось тут у банка, щось напартачили, не проходять такі трансакції. Або я щось неправильно розумію і ці перекази не стосуються фізичних осіб.
Відділено нічого не можна зробити, ані закрити депозит, ані картку перевипустити, ані пенсію на інший банк перевести. В моєму місті відділення позакривали і маю тепер їхати за 100 кілометрів. Якщо вже закриваєте, чого не робити якісь кроки, щоб дистанційних послуг було достатньо?!
Нарікань поки що немає, все подобається, завжди швидке вирішення питань. Згодна з попеперднім відгуком, дуже зручно, що з'явилась чатова підтримка, не завжди є можливість телефонувати.