Кристалбанк
Користуюся іноді можливістю гнучкої оплати на АЗК, проблем не було. Дізнався, що через цю функцію можна ще й кошти переказувати з картки на картку, ось тут у банка, щось напартачили, не проходять такі трансакції. Або я щось неправильно розумію і ці перекази не стосуються фізичних осіб.
Відділено нічого не можна зробити, ані закрити депозит, ані картку перевипустити, ані пенсію на інший банк перевести. В моєму місті відділення позакривали і маю тепер їхати за 100 кілометрів. Якщо вже закриваєте, чого не робити якісь кроки, щоб дистанційних послуг було достатньо?!
Нарікань поки що немає, все подобається, завжди швидке вирішення питань. Згодна з попеперднім відгуком, дуже зручно, що з'явилась чатова підтримка, не завжди є можливість телефонувати.
Нарешті зробили чат і чатбот у Телеграм! По телефону додзвонитися можна було через раз( Сподіваюся лише, що не підключать, як більшість якогось автомата, який буде шаблонами сипати. А то знову доведеться зі слухавкою час гаяти!