Ідея Банк блокує доступ до моїх коштів, порушуючи мої права як клієнта.Мені в односторонньому порядку було відмовлено в обслуговуванні відповідно до Закону України «Про запобігання легалізації доходів…». При цьому банк вимагає фізичної присутності у відділенні, щоб отримати власні кошти, попри те, що я перебуваю за кордоном.Я неодноразово звертався до банку з вимогою надати дистанційну можливість подання заяви — поштою або через електронну форму. Банк системно ігнорує запити, посилаючись на внутрішні регламенти, які не мають вищої сили над законами України.Я подав офіційну скаргу до НБУ. Якщо вам відмовляють у доступі до ваших коштів в Ідея Банку — дійте. Вимагаємо законність і захист прав клієнтів.#ІдеяБанк #ІдеяБанкПорушення #скарга #банк #гроші #НБУ #праваклієнта #банківськийсвавілля
НІКОЛИ НЕ ЗВʼЯЗУЙТЕСЯ З Ідея Банком у мене по лояльній пропозиції залишалося 15000грн...і Вони ще тероризують оплачувати 75239,30грн...НІКОЛИ НЕ ЗВʼЯЗУЙТЕСЯ З Ідея БАНКОМ
Прошу обратить внимание на компетентность управляющего банка и как построена организация работы и управление отделением. Жалобу я оставил, прошу рассмотреть и учесть тот факт что касса в момент моего прихода работала и обслуживала клиента. То что собралась очередь в другом зале где работают специалисты по кредитованию и решили там посидеть , а не подойти к кассе и стать в очередь я по мнению управляющего должен был подойти и у каждому клиенту задать вопрос. А управляющий и его ключевая цель это максимально приложить усилий и закрыть конфликт, а не улыбаться и рассказывать про инкассацию. Инкасация это вопрос Банка , не клиента и еще раз прошу обратить внимание что касса работала и я к ней подошел и с другого зала , тут очередь и т.д. Я ж не против в нее стать ). А сам управляющий даже знает конституцию, запретил мне сфоткать его табличку с ФИО. Проведите беседу. До оскарблений в мою сторону дошло. И управляющий имеет твердое мнение , что я не прав. А поставить например красиво стулья столик для ожидания, чтоб клиентам приятно было, ума не хватило. Проведите беседу. Очень неприятный руководитель. Персонал Золото от кассира до специалиста по кредитованию.
Я абсолютно розчарованаІдея Банком. Їхній додаток "О.Банк" постійно глючить і видає помилки, що робить його практично непридатним для використання. Процентні ставки за кредитами просто грабіжницькі, а обслуговування клієнтів – це окрема історія.Диспетчери банку – це, мабуть, найгрубіші та найнекомпетентніші люди, з якими мені доводилося спілкуватися. Вони не слухають, не намагаються допомогти, а просто хамлять і поводяться так, ніби роблять мені велику послугу. Після спілкування з ними залишається тільки одне бажання – ніколи більше не мати справи з цим банком.Раніше я вважав Ощадбанк найгіршим банком в Україні, але Ідея Банк легко обійшов його. Це просто дно банківського обслуговування. Я нікому не раджу зв'язуватися з цим банком, якщо ви не хочете зіпсувати собі нерви та втратити гроші.
В січні 2022 взяли кредит в цьому ******** банку . Почалася війна. В липні 2022 прийшли у відділення м Київ пр Перемоги узнали суму боргу і відразу в касі погасили. Ще не вийшли з банку нам кажуть Ще треба 1200 . Доплатили. Всё да все . Проходить деякий час дзвінок....вы винні ..... платіть бо ..... Що можна сказати тільки послати за російським кораблем
Треба було зняти гроші з депозиту,одразу таку суму не дали (100000)хоча казали гроші є завжди,прийшлося забирати валютою.Одразу не попередили що тільки 500євро одною купюрою,потім прийшла поміняти бо треба віддати меншу суму відмовила,треба тільки продати.Як це розуміти?Самі питають потім відмовлять,є постійним клієнтом.Напевно будемо шукати інші банки
Абсолютно згоден з відгуком ВИКИ. Працівники непрофесійні, неввічливо, не вислуховують клієнта. Працюють по методиці, на автоматі та ще з винятковим підтекстовим презирством. З таким відношення до людей ми вже звикли. Але питання все одно не вирішують. Формально начебто все вірно а по суті це знущання.
Негативный отзыв о Идея БанкеХочу выразить свое недовольство обслуживанием в Идея Банке, а точнее — работой оператора Сергея (индекс 235), который занимается моим делом.Я столкнулась с крайне неадекватным и грубым отношением со стороны этого сотрудника. После того как я сообщила о возникших проблемах с оплатой по кредиту (болезнь в семье, задержка зарплаты), мне начали задавать странные вопросы о том, на что я трачу деньги, как если бы они имели право контролировать мои личные финансы.Более того, несмотря на то, что я честно сообщила о сроках, в которые смогу погасить долг (до конца месяца), Сергей продолжал давить и угрожать различными мерами, игнорируя мои объяснения и реальные обстоятельства. Ответы носили угрожающий и неуважительный характер.Особенно возмутило его предложение, что я должна "влезть в большие долги", взять деньги в других организациях или занять их у кого угодно, что абсолютно неприемлемо и неуважительно. Это просто шокирует!Надеюсь, что банк обратит внимание на качество обслуживания и поведение своих сотрудников, так как такие ситуации только ухудшают имидж финансовых учреждений в глазах клиентов.
Дуже дивна виникла ситуація.2 тижні тому банк за невідомі послуги вкрав 417 грв.Кошти було знято вночі .02:50,як "послуги ".А головне, що нічого не можна вияснити, на гарячій лінії нічого пояснити не можуть.Лише питають, чи я не переводила в інший банк кошти,а може купувала щось.А може був технічний збій,але протягом 2 тижнів повинні були повернути гроші.Даною карткою не користувалась місяць, а гроші знято.Багато років була клієнтом даного банку, але останнім часом одні непорозуміння,вже не той банк, що був колись.Де гроші ,так досі невідомо мені...
Найгірший банк країни