Банк Альянс
Найгірший банк з всіх які знаю!Заблокували карту після переказу 15000, і вже більше 2 місяців утримують гроші без конкретних пояснень!Просто ужас!
открыл счет . положил деньги в размере 10000 грн. карту заблокировали . прикольный банк . и дозвонится невозможно. и без денег теперь
Добрый вечер я случайно отправил деньги не на ту карту можно ли вернуть деньги
Незадоволена банком неможливо додзвонитись вкрали гроші зі счету внесли в мінус і жоден оператор не відповідає ця історія ділиться другу неділю а оператор не відкликається😡
З карти списали кошти не зрозуміло за що, ( в вечері баланс був один, зранку наступного дня інший) з підтримкою банку неможливо звʼязатись. В історії транзакцій жодного повідомлення про списання цих коштів немає(просто зняли собі тай все) Перерахувавши витрати (знаючи точний баланс карти) на карті не вистачає +-350 грн. З банком звʼязатись неможливо просто, що по вказаному номеру телефона, що через боти в соц мережах. Одним словом клієнтоорієнтовність на нулі. Взагалі не в перше проблема з балансом на карті у цему банку, що в першій що вдругій ситуації не вдалось з ними звʼязатись
Открывал сегодня депозит на 4 мес под 14.15 % все выставил правильно, проверил открыл депозит а он открылся на 12 месяцев под 14.5%. *********. И ничего исправлять не хотят. Ужасный банк. Не рекомендую
Существует ли служба поддержки в этом банке ? Не могу связать не через телеграмм , не по номеру телефона ,не через почту ответа нигде нету!
Странный банк. Уже несколько дней не могу связаться с колл-центром для решения своего вопроса. Один тлф звонит, обещает соединить с оператором, потом все заняты и вам перезвонят. И так несколько дней. Второй контактный тлф вообще не срабатывает. То ли в банке не хватает средств для содержания дежурного оператора, то ли ему на все по хрен и он не собирается долго задерживаться в банковской системе. Обратился в отделение, пообещали связаться с колл-центром и им не удаётся. Странное заведение, уже начинаю переживать держать ли дальше депозит в этом банке.
Я не знаю як це зробити не має кода на карту трьох значного числа
Юрію, добрий день! Якщо у вас виникли труднощі із застосунком, ми з радістю вам допоможемо. Ви завжди можете звернутися до нашої служби підтримки в Telegram — @Alliancebank_Bot, і ми зробимо все можливе, щоб вирішити ваше питання 😊
Жахливий банк!!! Нікому не рекомендую!!! Списуюють кошти з рахунку і кажуть що це відсотки, пояснити не можуть чому саме така сума і за який період. Коли сплачуєш борг і виходиш в нуль пізніше знову випливає який борг і так безкінечно. Жоден оператор не може допомогти і всі різне говорять. Коли вирішила закрити рахунок, теж саме, сплатила суму яку оператор зазначив, і це не все, пізніше знову пишуть про нараховані відсотки
Ліно, добрий день! Нам дуже шкода, що у вас склалося таке враження про банк. Наші спеціалісти телефоном повідомили вам про необхідність погасити 119,38 грн відсотків за грудень по вашій картці “Стартова”, адже на момент звернення місяць ще не був завершений. Усі нарахування в Alliance bank здійснюються прозоро, і ви завжди можете перевірити суму до сплати по картці "Стартова" безпосередньо в застосунку, вона відображається коректно. Якщо у вас залишилися питання, напишіть до нашої служби підтримки в Telegram — @Alliancebank_Bot, і ми з радістю допоможемо розібратися в усіх деталях, щоб у вас не було сумнівів. Нам важливо, щоб ви були задоволені нашими послугами. Сподіваємося, ви зміните свою думку про нас 😊