Дно! Зробили "акцію" по референтній програмі отримай за друга ,і за 5 друзів до 1250. Не начислять кешбек!!1 з 5 начислять в все. Не тільки в мене. Написав в підтримку сказали зараз допоможемо , попросили всі мої данні особисті , фіо, інн, платформу телефона, також інфу друга. І сказали добре за 5 днів надамо відповідь! Гор лінія не працює... Не рекомендую!
Банк нараховує якісь відсотки незрозумілі пояснити нічого не може. Служба підтримки не компетентна. Не рекомендую втрачати час на нього.
Alliance bank це як на мене шахрайський банк. Залишалося на рахунку 300 + грн, прийшовши у відпустку хотів ними скористатися, але виявляється вони їх списали за обслуговування як за неактивний рахунок по 100 грн за місяць... Гаряча лінія не працює, замовив зворотній зв'язок не з фінансового номера. Перетелефонували після 18 години), дивно якось... Зробив скаргу на неправомірне списання коштів, повідомивши що з 2022 року по теперішній час знаходжуся в лавах ЗСУ. Побачимо, але розгляд 30 днів... І справа не тільки в 300 грн, а в відношенні.
Депозитними програмами і обслуговуванням в офісі №2 в Києві повністю задоволений. Але виникла проблема при спробі магазину повернути на картку кошти за покупку у сумі 349.90 грн. 17.1024 р. Повідомлення в кабінеті "Збій". Звернувся в банк зі скаргою 28.10.24 . У відповідь - тиша. Звернувся повторно 1.11.24 р. - мовчання. Звернуся втретє 18.11.24. - чекаю. Сума невелика, але відношення банку жахливе.
Банк не советую!!!Обходите стороной , сами решили сами заблокировали, ответ только ждите и все больше банк ничего не умеет! единственное что это звонить в нацбанк чтоб разбирались с ним? все данные предоставлены в полном размере и даже больше скрины могу предоставить как банк отвечает
Ігоре, добрий день! Нам дуже важливо розібратися в кожному випадку та обов'язково надати вам відповідь на ваш відгук. Наразі у вашому повідомленні не вистачає конкретики, щоб ми могли відповісти вичерпно. Будь ласка, зв'яжіться з нашою службою підтримки в Telegram @Alliancebank_Bot, щоб ми могли детальніше розглянути вашу ситуацію та знайти відповідне рішення. Зазвичай блокування відбуваються лише у разі виявлення певних ризиків у роботі з клієнтом. Дякуємо за розуміння і запевняємо, що всі наші дії спрямовані на забезпечення безпеки та надійності наших послуг.
Це саме найгірший банк України! Більше я з ним ніколи не буду працювати і вам раджу! Я в них брав кредит а потім коли віддавати то грошовий позик ріс наче гриби кожен день!
Максиме, добрий день! Нам шкода, що у вас склалося таке враження про наш банк. Ми не розуміємо, про який саме кредит йдеться у вашому відгуку, проте всі умови кредитування, включно з відсотками та платежами, прозоро прописані в договорі. Ми абсолютно відкрито комунікуємо умови і в жодному разі не маємо ніяких прихованих комісій. В будь-якому разі, ми завжди готові допомогти вам розібратися в усіх питаннях стосовно кредитів та інших послуг. Якщо вам необхідна будь-яка допомога або додаткова інформація по даному питанню, наша служба підтримки з радістю надасть усі потрібні відповіді — @Alliancebank_Bot в Telegram.
Все пройшло супер
Романе, дякуємо за ваш чудовий відгук! Дуже раді, що все пройшло на відмінно. Цінуємо вашу довіру і робитимемо все, щоб ви залишалися задоволені нашим сервісом!
Затримують гроші з еквайрингу по декілька діб. Не бачимо своїх грошей вже третю добу. Категорично не рекомендую, у банка, судячи по всьому, великі проблеми
Оксано, дякуємо за ваш відгук. Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з проблемою. Затримки у процесингу еквайрингових операцій — це поодинокий випадок і не є нормою нашої роботи. Зазвичай усе працює коректно, і ми завжди прагнемо забезпечити максимальну швидкість та надійність фінансових операцій. У разі виникнення технічних проблем ви завжди можете звернутися до нашої служби підтримки (@Alliancebank__Bot в Telegram), яка працює 24/7 і допоможе якнайшвидше вирішити будь-яке питання. Щодо стану банку — у нас все чудово, тому жодних причин для хвилювання немає. Банк працює стабільно, випустив зручний застосунок, що дозволяє одночасно керувати особистими та бізнес-фінансами, і в кожному нашому сервісі ми тримаємо фокус на покращенні клієнтського досвіду.
Не подобається , відсутня можливість перерахувати на іншу карту банка кошти. Пише спробуйте пізніше, і так продовжується більше року.
Ольго, доброго дня і перепрошуємо за незручності. Схоже, це був поодинокий технічний збій у ранній версії застосунку. Зараз усе працює відмінно — ви можете легко переказувати кошти на картки інших банків без будь-яких проблем. Також у застосунку доступно багато інших функцій: відкриття депозитів, управління особистими та бізнес-рахунками, постійний кешбек на більшість покупок тощо. Якщо у вас виникнуть будь-які питання чи потрібна допомога, ви завжди можете звернутись до нашої служби підтримки в Telegram @Alliancebank_Bot. Вона працює 24/7 і швидко допоможе вирішити будь-яку проблему. Сподіваємось, ви зміните свою думку про нас і будете користуватися застосунком із задоволенням 😊
Відділення м.Черкаси, вулиця Небесної Сотні, 31. Керівник відділення, хам і грубіян. Працівники відділення компетентністю не вирізняються. Жахливий банк! Категорично не рекомендую!