0 800 307 555
0 800 307 555

Реферальні програми: огляд найпривабливіших варіантів від банків-партнерів

Розповідаємо про те, чиї пропозиції для залучення нових клієнтів є найбільш вигідними

На початку реферальні програми базувались на простому розповсюдженні реферальних посилань із пропозицією стати клієнтом нового банку, завантажити та встановити його мобільний застосунок та відкрити банківську пластикову картку. З часом подібні програми почали розвиватись, вдосконалюватись, наповнюватися новим змістом та умовами.
Зміст

Кілька років тому на українському банківському ринку з’явились нові інструменти для активного залучення нових клієнтів — реферальні програми. Нині вже важко згадати, хто був першим: ідея виявилась настільки привабливою, що швидко поширилась банками.

Finance.ua вивчив, які реферальні програми зараз діють на ринку.

Відкриття карток банку новими клієнтами

Основна мета реферальної програми — залучення нових клієнтів до банку. З розвитком мобільних банківських застосунків відпала потреба для потенційного клієнта відвідувати відділення та витрачати від однієї до двох годин на відкриття рахунку.

Тепер достатньо встановити мобільний банківський застосунок на смартфон чи інший гаджет, авторизуватися через портал «Дія» та відкрити картковий рахунок із можливістю отримання віртуальної або, за бажанням, пластикової картки.

Як же працює реферальна програма? Клієнту банк генерує у своєму мобільному застосунку спеціальне реферальне посилання (за яким, до речі, банк миттєво ідентифікує, хто саме запросив нового клієнта. — Ред.). Це посилання клієнт може відправити хоч усім своїм знайомим з телефонної книги або поділитися ним через один з месенджерів: Viber, Telegram або WhatsUp. Деякі клієнти з метою залучення якомога ширшого кола нових клієнтів розміщують подібні посилання на сторінках інтернет-форумів.

За кожного нового клієнта, який встановив мобільний застосунок, зареєструвався, отримав картку і активував її, банки платять від 50 до 150 гривень (залежно від банку. — Ред.). Разом з цим, якщо для одних банків достатньою умовою буде просто активація нової картки, іншим необхідно, щоб клієнт розрахувався новою карткою у торговій мережі чи інтернеті. Наприклад, на суму від 100 гривень. Це задля того, щоб впевнитися, що клієнт реально почав користуватися новою карткою.

Щодо кількості клієнтів, яких можна запросити за допомогою подібного реферального посилання, у різних банків підхід дуже відрізняється.

Наприклад, у абанк кількість запрошених клієнтів не обмежується, тобто можна запрошувати хоч по 100 нових клієнтів щомісяця. А ось у Банк Альянс можна запросити не більше 10 нових клієнтів кожного місяця.

Відрізняється і максимальна сума, яку клієнт банку може заробити за запрошення нових клієнтів за реферальною програмою. Гідний варіант у того ж таки абанк — тут максимальний бонус залежить лише від кількості запрошених клієнтів.

Реферальна програма в абанк є досить вигідною

Відкриття зарплатних карток

Банки дуже зацікавлені не лише у збільшенні кількості нових клієнтів, а й у залученні певних груп клієнтів. Однією з таких груп є клієнти, які отримують заробітну плату на рахунок у банку. Це дозволяє банку мати стабільний потік грошових коштів на рахунок клієнта і означає, що клієнт — платоспроможний.

Раніше була дуже поширена практика, коли великі державні банки — ПриватБанк, Ощадбанк, Укргазбанк, запрошували на обслуговування підприємства. У працівників цих підприємств не було іншого вибору, ніж отримувати зарплатні картки у банку, який вибрали не вони, а головний бухгалтер підприємства. Але зараз ситуація змінюється, і люди мають можливість самостійно обирати банк, куди надходитиме їхня заробітна плата.

Деякі банки почали активно розвивати реферальні програми, спрямовані на залучення саме так званих «зарплатних» клієнтів.

Наприклад, подібна програма діє у ПУМБ. Якщо клієнт відкриє за таким реферальним посиланням картковий рахунок і налаштує на нього отримання зарплати, то після надходження першої зарплати від роботодавця на цей рахунок ПУМБ виплатить йому ще 300 грн. А після ще двох місяців отримання заробітної плати ще 200 грн. Тобто за три місяці клієнт, що отримуватиме тут зарплату, матиме змогу отримати бонус до 500 грн.

Відкриття рахунків ФОП

Ще однією групою, яку банки дуже хотіли б бачити серед своїх клієнтів, є фізичні особи-підприємці (ФОП). Деякі банки виплачують за відкриття рахунку ФОП чи юридичної особи від 150 до 550 грн як тому, хто запросив, так і тому, хто відкрив рахунок.

Так, наприклад, ВСТ Банк пропонує своїм клієнтам запрошувати друзів відкривати рахунки ФОП «Онлайн» і обіцяє за кожен випадок відкриття рахунку ФОП за реферальним посиланням виплатити 500 грн винагороди.

Плюс ще 50 грн і клієнту, що запрошує, і новому запрошеному клієнту буде нараховано за оформлення «Картки з кешбеком». Водночас кількість друзів, яких можна запросити, банк не обмежує.

***

Банки розуміють, що не варто витрачати багато коштів на рекламу, яка не завжди дає результат. Та кошти вкладені у реферальні програми, працюють безвідмовно. Отже, саме за розвитком і розширенням нових реферальних програм майбутнє у напрямі розширення клієнтських баз.

ET: 0.343 s, MEM: 22.0 MB