0 800 307 555
0 800 307 555
Всі страхові компанії
СК Респект

СК Респект

Відгуки про СК Респект

Зоряна 

12 листопада 2025

Навіть не поворушили пальцем аби допомогти! НІКОМУ не раджу звертатись!

Антон 

24 вересня 2025

Ми отримали відповідь від страхової компанії, що згідно з умовами договору наявний пункт винятку:5.2.14. Страховик не оплачує витрати на будь-які медичні перевезення, стаціонарне лікування, невідкладну (швидку) медичну допомогу, не організовану та/або не узгоджену із спеціалізованою службою Страховика (Асистансом) або із Страховиком.Тому витрати маєте понести самостійно. Просто вдумайтесь! Это не страховая, а *******. Не пользуйтесь их услугами, они все равно найдут 100 причин не выплатить.

Валентина 

20 липня 2025

Це жахливо. Не страхова, а ***. У відпустці стало погано, сильний спазм у животі та температура. Написали у страхову і пішли до лікаря. І ось така відповідь. Не підлягає страховому випадку, бо хронічні хвороби, які були ще у своїй країні, не підлягають страховому випадку. У чоловіка немає хронічних хвороб і у країні проживання ніколи не було. Страхова компанія Респект сама вирішила, що це хронічна хвороба, щоб нічого не покривати. Тому не сподівайтеся на диво. За все доведеться платити самостійно. Страхові просто заробляють на тому, що люди купують страховий поліс. Просто вирішили самі, що це хронічне захворювання

Людмила 

07 липня 2025

Довелося звернутися до страхової компанії при настанні страхового випадку. В спілкуванні з ботом немає відчуття що тебе взагалі чують! НЕ РЕКОМЕНДУЮ дану страхову компанію! Відмовили покривати страховий випадок, а саме витрати на ліки, посилаючись на те що застрахована особа має песель і відповідно право на безкоштовну медичну допомогу. Так, але право це НЕ обов'язок і якщо застрахована особа отримує безкоштовну консультацію, то витрати на ліки покриває самостійно! Тому майте на увазі, обираючи цю страхову компанію, кили з песелем ви звернетесь в стоматолонічну приватну клініку з гострои зубним болем, чи в офтальмолонічну клініку чи до приватного лора при гострому отиті, страхова НЕ покриє вам понесені вами витрати! В Польщі щоб отримати консультацію вузького спеціаліста доводиться чекати від 2 місяців! І трсу скориставшись платними послугами приватних клінік ви, при наявності песеля, НЕ відшкодуєте ні копійки в цій страховій компанії!

Вікторія 

27 квітня 2025

Хочу поділитися своїм негативним досвідом співпраці зі страховою компанією Респект. Оформила туристичний поліс, сподіваючись на надійний захист у випадку хвороби. Однак коли через 4 дні після початку дії поліса звернулася за допомогою через високу температуру, компанія відмовила у виплаті.Причиною відмови стало посилання на пункт 5.2.13 правил страхування: нібито мій випадок не підпадає під поняття невідкладної медичної допомоги. Вважаю таке трактування умов договору несправедливим, адже висока температура може бути симптомом серйозного захворювання і потребує невідкладної консультації лікаря.Рекомендую потенційним клієнтам уважно читати всі умови договору і бути готовими до того, що навіть у разі реальної потреби страхова компанія може відмовити у допомозі.

Виктор 

03 листопада 2024

Очень печально. На заявку головокружение заложенные уши и кашель ответили, не критично, не покроем. На вопрос как определили, нашли отмазку, что не прошло 5 дней, но соврали что с даты покупки, а не оформления. Тупо развод. Не рекомендую категорически.

Жанна 

30 вересня 2024

Перебувала з дитиною в Польщі, потрапили на швидку з температурою і кишковою інфекцією. Медичний асистент пропонувала приватну клініку, але ситуація була така, що не хотілось втрачати час. Коли прочитала відгуки тут думала нічого не компенсують ( але сьогодні отримала кошти! Процес відправки документів і очікування результату зайняло десь місяць часу

Святослав 

27 серпня 2024

Перебували з грудною дитиною в іншій країні. Дитині майже одразу після приїзду стало погано. Були змушені звернутися до швидкої допомоги. У лікарні зробили аналізи та поставили крапельницю. Страхова компанія відмовилася гарантувати візит. Апеляцію розглядають вже більше місяця, усіма способами намагаються затягнути процес і просять відправляти одні й ті самі документи як в цифровому, так і в паперовому вигляді.Дуже не рекомендую, найгірший спосіб взаємодії зі страховою компанією.Перебували з грудною дитиною в іншій країні. Дитині майже одразу після приїзду стало погано. Були змушені звернутися до швидкої допомоги. У лікарні зробили аналізи та поставили крапельницю. Страхова компанія відмовилася гарантувати візит. Апеляцію розглядають вже більше місяця, усіма способами намагаються затягнути процес і просять відправляти одні й ті самі документи як в цифровому, так і в паперовому вигляді.Дуже не рекомендую, найгірший спосіб взаємодії зі страховою компанією.Перебували з грудною дитиною в іншій країні. Дитині майже одразу після приїзду стало погано. Були змушені звернутися до швидкої допомоги. У лікарні зробили аналізи та поставили крапельницю. Страхова компанія відмовилася гарантувати візит. Апеляцію розглядають вже більше місяця, усіма способами намагаються затягнути процес і просять відправляти одні й ті самі документи як в цифровому, так і в паперовому вигляді. Дуже не рекомендую, найгірший спосіб взаємодії зі страховою компанією.

Анна 

19 серпня 2024

З дитиною в Болгарії трапився страховий випадок. Написала в асистанс у вотсап (передбачено договором), описала Номер полісу, Прізвище, країну, скарги. Відповіли майже через добу з проханням надати купу документів, в тому числі інформацію, яку я вже надавал

Роман 

22 жовтня 2023

Все викладене тут є моїм особистим оціночним судженням, власною думкою про співпрацю з страховою компанією та/або асистуючою компанією: Нова асіст спілкуються РОСІЙСЬКОЮ(скарга подана). Звертатись лише в НовАст і лише по тел і лише 24 год від поч симптом. НовАст повідомила, що відшкод коштів по схемі: повернення в Укр і протягом 15 днів звернутись з чеками до найбл. офісу. Потрібно збирати по максимуму документи, завіряти їх ЕЦП, заповняти чатбот, від руки писат історію випадку. Звернувся з гострим станом, 3 год жодних інструкцій, поїхав сам на швидку. Вартість: 52Є огляд + 24Є ліки. В компенсації відмовили, бо лікар вказав початок симптомів 4 дні тому. Я був не в тому стані, щоб перевіряти документи. На мою думку процес повідомлення і надання деталей про випадок дуже складний, вимагає багато часу від клієнта та навиків ЕЦП, чатботи. В інших СК набагато простіше відшкодов кошти або їм оплач візити по схожій ціні поліса. Не бачу сенсу до них навіть звертатись, скупий платить двічі

Дані перевірені Finance.ua 26.11.2025
ГоловнаСтрахові компаніїСК РеспектВідгуки про СК Респект