PZU Україна
Компанія виконала свої зобов’язання, претензій до страхової немає. У наш час це вже виглядає як щось виняткове - коли просто діють чесно. Тому ставлю заслужені 5 балів.
У страхової немає мобільного додатка? Серйозно? Зайшов на їхній сайт і зрозумів, що компанія в бік діджиталізації взагалі не дуже рухається
Самая обычная страховая компания - не лучше и не хуже других. Если что-то и выделять, то из плюсов - наличие большого количества отделений, а из минусов - операторы не всегда могут быстро и правильно дать ответ или какие-либо разъяснения
Потрапив у ДТП, стояв припаркований, з клієнтом PZU, Пошкодженно задню частину із зміщенням. Спочатку все було добре – швидко отримав першу виплату, нажаль без пояснень, просто перевели кошти. Після заяви про отримання розрахунку від PZU, виявилося, що вартість запчастин нижча у два- три рази, і це без урахування зносу. Після другої заяви про перерахунок виплати і надання мною реальної вартості запчастин, майже самих дешевих, і проханням дати контакти, де можна придбати запчастини по цінам в їх розрахунках – провели перерахунок. Але вартість запчастин майже не змінилася, інформації про контакти не надали. Подав третю заяву – на яку вже не відповіли. Вийшло, що мені пошкодили автомобіль, і тепер я повинен доплатити близько 80% за запчастини для ремонту, порахували у два- три рази менше, та ще й знос 70%. Не розумію – для чого таке страхування, щороку сплачуєш, в результаті - сам ремонтуй за свій кошт і витрачай свій час.
Не могу ничего сказать о выплатах или о том, как быстро страховая рассматривает случаи, так как ничего не происходило. Могу отметить приятный и профессиональный персонал при оформлении страховки — быстро и качественно, отличный сервис!
Оминайте цю страхову стороною, занижують суму виплат
Нікому не раджу робити страховку у PZU! Повівся на їхні обіцянки пільгової вартості страховки, дійсно виходило мені дешевше ніж у інших. Оформлення і оплата були онлайн. Спеціаліст, яка надавала консультацію, обіцяла, що одразу документи пришлють на пошту. Пройшло два дні, документи не надіслали. Телефоную у підтримку, шукають мене у базі і не знаходять!! Для вирішення проблеми кажуть їхати у фізичне представництво. У нашому місті воно одне і працює з 10 до 18 з понеділка по п'ятницю. Тепер я маю взяти відгул на роботі, втратити заробіток, витрачати час і пальне, бо страхова недбало ставиться до своєї роботи!
Чергові байдужі бюрократи! Мета страхової PZU максимально затягувати строки і занижувати суми виплат! Декілька днів провести у боротьбі з їхніми "спеціалістами", пояснюючи ситуацію, щоб все ж таки прийняли пакет документів на компенсацію, лежачи при цьому у лікарні! Потім тижнями на неї чекати і отримати мізерну суму! Ось такий мій досвід, який нікому пережити не побажаю!
Мені як потерпілій стороні в наслідок ДТП, де було повністю пошкоджено основні ворота, хвіртка, бетонний паркан 4,5м.п, виконали перше нарахування відшкодування в розмірі 15% відсотків від необхідної суми коштів на відновлення. Після моєї «Заяви» на виконання незалежної експертизи, перерахували суму компенсації, вона склала 30% від суми необхідної на відновлення пошкодженої огорожі. Хоча я декілька разів звертався з заявами і надавав документальні докази суттєвої різниці невідповідності розрахункових цін і витрат вказаних в незалежній оцінці. Тому виникає єдина думка що PZU та "незалежна експертизавони" працюють в зговорі і по такій схемі суттєво занижують суми виплат. А далі наперед знаючи як працює наша недосконала судова система, дослівно: «якщо вас щось не влаштовує, ідіть звертайтесь в суд».
Байдужість , некомпетентність і невихованость операторів контактної лінії не додають позитивного враження про компанію вцілому.