Оранта
Водій виявився нормальний, визнав провину. В нього була цивілка в Оранті. Спочатку не вірив, що щось вийде, але реально через 20 днів виплатили компенсацію. Плюс — ніякого хамства й футболення. Хай тримають рівень.
Cтрахова компанія Оранта: 9 років довіри і ось як вона обертається 3 травня 2025 року сталося ДТП. Європротокол оформлений. Усе чітко, відповідно до закону. І я щиро вірила, що моя страхова компанія ОРАНТА, з якою я 9 років разом, нарешті покаже себе в дії. Та я помилилася. Додзвонитися до компанії нереально. Години очікувань, холодні голоси, байдужість. Коли все ж вдається прорватися ніхто не хоче відповідати по суті. Грубі, непривітні, вічно не при справах. Я тут ні до чого, Це Київ вирішує, єдине, що чую від співробітників. Авто потерпілого на експертизу направили лише через тиждень. І далі 5 тижнів мовчання. Жодної інформації. Натомість щоденні дзвінки з ОРАНТИ, різні люди просять мене (я винуватець) зробити фото авто, яке я вже трохи підфарбувала (і це через практично півтора місяці після ДТП!). Хоча в мене були фото з місця події. Фото надіслала. Видно, що машина ремонтувалася частково пошкодження проступають, фарба інша, без ґрунтовки. Але цього виявилося замало. 07.07.2025 нарешті отримали відповідь. Ні, не дзвінок, не офіційний лист, не пояснення. Просто відмова. Без причини. Без аргументів. Аж поки ми самі не дозвонились і не дізнались: Характер пошкоджень не відповідає механізму події. Тобто через те, що я не сиділа біля авто півтора місяця, і трохи підфарбувала кузов, мені відмовляють у виплаті? Чи в чому причина ? А відповідальний співробітник кидає у відповідь: Я тут ні до чого. Це Київ. Я просто при сторонах. 12 років я за кермом. 9 років клієнт ОРАНТИ. За цей час я щороку вкладала гроші у ваш продукт, вірячи, що коли щось станеться ви мене не кинете. Але ви кинули. Не через суму. А через своє ставлення. Через системну байдужість, відсутність відповідальності і повне ігнорування клієнта. Ви не страхова компанія. Ви статистика, яка красиво говорить на словах і абсолютно гнила на ділі. Ваша репутація будується не рекламами, а ось такими історіями. І моя історія не поодинока. Мені шкода не грошей. Мені шкода 9 років довіри.
Після ДТП перелякалась, бо раніше не мала справ зі страховими. Але оператор Оранта усе пояснив дуже спокійно, запропонував зручний час для огляду. Результат — кошти прийшли, машину відремонтувала.
Мав справу з кількома страховими, але Оранта відрізняється нормальним ставленням до клієнта. Жодного разу не ігнорували звернення, завжди можна додзвонитися. Так, оформлення справи зайняло час, але все вирішили в межах розумного.
Приїхав у відділення Оранта в м.Чернігів без попереднього запису, був черговий день. Спочатку злився, бо довелося трохи чекати, але співробітниця була дуже уважна: усе пояснила, навіть допомогла з додатком на телефоні. Добре, що не відмахнулися, а поставились по-людськи.
На слизькій дорозі в дощ виїхав на узбіччя, де стояло авто. Зробили фото, склали протокол. Усі документи надіслав у компанію Оранта — і вони компенсувала ремонт. Сервіс дуже лояльний і зрозумілий.
Клієнт Оранти спричинив аварію,проїхавши на червоне світло, в відділенні заповнили всі документи через 30днів компанія виплатила 30 000гр., що майже хватило купити запчастини для ремонту а за працю по відновленню автомобіля грошей нема, на заяву про перегляд суми відшкодування пройшло 45 днів,по телефону який дали в відділенні неможливо дозвонитися, справа 25-14-8202, я потерпіла особа, мабуть якщо не буде відповіді буду звертатися до суду
Оформлювали автоцивілку через сайт оранта— усе швидко й без зайвих дзвінків. Через два місяці сталося ДТП за участі мого авто. Заповнили європротокол, зареєстрували заяву на виплату. Приємно вразило, що не затягували — виплата прийшла через 14 днів. Окремо дякую оператору Світлані за терплячі пояснення, коли я 10 разів питала одне й те саме.
Мене вразило, що автоцивілку можна оформити за кілька хвилин у Viber, без дзвінків і зустрічей. Дуже сучасний підхід, економить купу часу. Рекомендую Оранта всім, хто цінує простоту.
Купував поліс онлайн на сайті Оранта– трохи загубився, подзвонив на гарячу лінію, і мені реально допомогли без “перепрошую, зараз з’єднаю”. Це вже плюс. Ще не було страхових випадків, але перше враження хороше.