ІНГО
Не дивлячись на неоднозначні відгуки в інеті щодо страхових компаній в цілому, і мого, досить непростого випадку з дтп (... 588), - хотів би сказати таке.Ігно - вище всяких похвал! Моє спасибі всім і кожному у Компанії Інго, хто допомагав мені у врегулюванні мого питання. У мене була звичайнісінька «автоцивілка». Але до мене ставилися трепетно і шанобливо, ніби я мав «повне КАСКО».Скажу чесно, начитавшись всякого-різного в інеті по страхових компаніях, я з сумом брався за рішення мого випадку. Але, будучи людиною чесною, уважною та відповідальною, я був зворушений ставленням до мене. Я був і в офісі Інго – на висоті! І багатьох-багатьох моїх спілкуваннях по телефону - просто вище за всякі похвали! Молодці усі! Однозначно – найкращі! Справжні професіонали своєї справи!Тепер, коли справа моя закрита, хочу сказати всім і кожному, хто звертається до страхових компаній: Будьте гранично ввічливими, чесними і уважними, - і з боку страхових компаній Ви отримаєте абсолютно те, що Вам належить, і необхідно. Безумовно, краще без страхових випадків. Але – це життя, і воно часом завдає нам часом неприємного клопоту. І в цьому всьому скажу відверто – від нас самих все і виходить.А Інго, повторюся – респект і величезне Спасибі! Ви найкращі! І якщо є у нас в Україні такі Компанії як Інго, то все буде добре!Успіхів усім! Ігор_Київ
Дякуємо за високу оцінку роботи наших менеджерів! Звертайтесь, завжди раді допомогти
Найгірше, що може з Вами статись у сфері страхування - це Інго. Якщо є змога, обходьте їх 10 дорогою. Батько був постраждалою стороною, за 2 місяці ніхто не звʼязався, не перепитав обставини, після численних телефонних дзвінків, приходу, дали висновок про те, що ушкодження були до моменту ДТП, наявність свідків, підтвердження з боку сторони-винуватця ролі не грають. Загальне враження - знущання, слухати ніхто не хоче, задача - максимально утриматись від виплати. Відповідь на все одна - ідіть оскаржуйте.
Звичайна страховка з ринку щоб не штрафували патрулі
Дякуємо за відгук! Звертайтесь - допоможемо обрати вам найкращий захист
У мене позитивні враження про взаємодію з ІНГО по страхуванню майна. 4.05.2025 сталася страхова подія - прильот шахеда прямо під вікна нашої квартири. 9 травня о десь 18й годині подала перші документи, а 22го травня подала ті обов'язкові документи, що лишилися та на 6й календарний день отримала компенсацію на карту. Чи відповідають вони ринковим? Так. Також було комфортно взаємодіяти з усіма представниками компанії: від контакт-центру до відділу компенсації. Було приємно, що у важкі часи тобі хочуть допомогти порадою та перерахувати швидше кошти. ☀️🌟
Дякуємо за високу оцінку роботи нашої команди! Звертайтесь – ми завжди поруч
Доброго дня сьогодні вранці була на огляді у лікаря гінеколога по полісу, в мене було виявлено кісту 5см, яку терміново потрібно лікувати в іншому випадку потрібно буде операційне втручання. Подавши Вам на стрпхову перелік препаратів об 11:00 1.05. Страхова повністю мене ігнорувала і не надавала зворотнього звязку, зателефонувавши на гарячу лінію о 16:00 тільки в цей момент почали розглядати моє ранішнє звернення, Ваш оператор повідомив мені що ліки мені не покриють тому що це по її словам "ліки для профілактики болючої менструації " В мене встановлений діагноз "КІСТА ПРАВОГО ЯЄЧНИКУ, БІЛЬШЕ 5СМ" На що прозвучала категорична відмова у виписці ліків, також мені було вранці у лікаря відмовлено у покритті УЗД та забору аналізів, за що я оплачувала самостійно. Мені потрібні ці ліки для відслідковування КІСТИ як вона себе буде поводити і чи потрібно буде хірургічне втручання!!! Страхова ІНГО відмовляється покривати мені лікування, з чого зроблені висновки що для страхової ІНГО вигідно щоб застрахована особа не змогла отримати нормально покриття страховки, Ваше страхування тільки для галочки для Вас щоб вам платили за страхування, яке не працює зовсім, і ви не покриваєте взагалі нічого!!!!
Добрий день, Ольго! Страхова компанія не відмовляється покривати лікування без належних підстав і нам шкода, що ви отримали відмову. При цьому фахівці страхової компанії приймають рішення щодо покриття витрат на обстеження, лікування застрахованій особі виключно на підставі висновку лікаря і обов’язково в рамках умов діючого Договору страхування. З повагою, СК ІНГО
Сьогодні оформлювала страховий поліс на 15 днів на авто,яке зареєстроване в Литві та звернулася до Анастасії.Хочу від душі подякувати їй за компетентну роботу та уважність,професіоналізм ,та порекомендувати її,як висококваліфікованого спеціаліста.Все чітко і ясно пояснила,чекала мої документи.Дякую страховій компанії ІНГО за співпрацю .Успіхів та процвітання ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️.З повагою Natalia Dorohan.Vilnius.
Дякуємо за Ваш відгук! Звертайтесь, із задоволенням допоможемо обрати найкращу програму страхування.
Двічі подавав документи на відшкодування абонементу в різних тренажерних залах, і двічі отримав відмову. Причина? Їх постійно щось не влаштовувало в документах, хоча всі необхідні папери були подані в повному обсязі. Складається враження, що компанія просто шукає привід не виконувати свої зобов’язання.Даремно витрачений час і нерви. Більше взаємодіяти з цією страховою бажання не має.
Добрий день! На зв'язку відділ клієнтського сервісу СК ІНГО, ми індивідуально розглядаємо звернення і скарги клієнтів . Будь ласка, напишіть нам на пошту quality@ingo.ua і зазначте номер поліса і контактні дані. Ми ретельно розберемо вашу скаргу і повідомимо про результат.
Не компанія, а кантора якась. Суми рахують в рази заниженою до вартості ремонту. Весь процес відбувається дуже довго. Консультанти не компетентні в своїх знаннях та обов'язках щодо врегулювання питань. Запропонували написати заяву на перерахунок відшкодування незалежним експертом, перерахували на ще нижчу суму, яка і є остаточною. Не рекомендую
Вітаємо! Прикро, що у вас склалось таке враження. Страхова компанія ІНГО відповідає вимогам Національного банку України щодо прозорості структури власності, дотримання нормативів платоспроможності, достатності капіталу та ризиковості операцій, дотримання вимог щодо ділової репутації страховика, його власників та керівників. Ми працюємо у відповідності до Закону «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів», За договорами, укладеними в 2024 році, страхова компанія оцінює розмір збитку на підставі акту оцінювача або за домовленістю з потерпілим. При цьому вартість деталей, що підлягають заміні, зменшується на розмір коефіцієнту фізичного зносу, в залежності від віку автомобіля та умов його експлуатації. при врегулюванні збитків за договорами ОСЦПВ витрати завжди відшкодовуються з урахуванням фізичного зносу транспортного засобу та франшизи.
*****. Ніколи не платіть кошти цій конторі!!! Інго свідомо занижує сумму відшкодування при ДТП. Ніколи нічого не купуйте у цієї контори.Інго зробила незалежну експертизу сумми відшкодування у свого кишенькового недоексперта. Ціни на деталі були взяті найнижчі які можна знайти. Через тиждень цих деталей в продажі немає, а слідуюча ціна на декілька тисяч більша. Крім того частина деталей в розрахунку сумми збитку була взята не оригінальна. Мало того, що загальна ціна пошкоджених деталей вийшла майже в два рази менша, так цей считака порахував ремонт і покраску не всих деталей. Після поданої до них претензії, Інго знов замовила експертизу. Дорахували ремонт і покраску, а от з ціною запасних частин їх все влаштовує.Це просто *****.
Вітаємо! Завжди прагнемо чесної та прозорої оцінки збитків, тому хотіли би розібратися в ситуації. Будь ласка, надішліть номер справи та контакти для зворотного зв'язку на quality@ingo.ua. Усе перевіримо
Компанія шахраїв занижає виплати страхових випадків до не реальних цін
Евгений, добрий день! Якщо ви маєте скаргу на роботу компанії, просимо написати на пошту quality@ingo.ua номер вашого полісу та деталі справи для проведення перевірки. З повагою, СК ІНГО