0 800 307 555
0 800 307 555
Аркс

Аркс

2,77

Відгуки про Аркс

  • 3 грудня 2025 р. о 15:01

    До того,як стався страховий випадок,жив з надією,що страхова компанія завжди допоможе.Зараз знаю,що на страхову компанію ні коли не варто розраховувати.

    Аркс
    4 грудня 2025 р. о 09:26

    Дякуємо за відгук. Нам дуже прикро, що у Вас склалося таке враження, адже з Вами постійно велася комунікація щодо необхідності надання документів, передбачених умовами Договору. На жаль, страхова компанія їх не отримала. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК АРКС

  • 26 вересня 2025 р. о 17:06

    Володимир Ведмідь, постраждала сторона, подія 19.06.25. Станом на 26.09.25 нічого не виплачено, рішення немає, ігнор повний з боку страхової. Жах. Просто ігнор. Всі документи подано. 096 966 9000

    Аркс
    30 вересня 2025 р. о 13:30

    Дякуємо за зворотній зв'язок. Згідно з даними з Вами зконтактували 18.07.2025р та повідомили попередню суму страхового відшкодування, розраховану на підставі огляду експерта. Оскільки Вас не влаштувала сума, був назначений додатковий огляд експерта. Також було запропоновано надіслати Вашу електронну адресу для надсилання розрахунку і бланку заяви на виплату (на жаль, електронної пошти ми не отримали). На даний момент очікуємо від Вас адресу електронної скриньки та документи (котрі попередньо Вам озвучили). З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»

  • 12 вересня 2025 р. о 20:28

    Вітаю, була ситуація коли терміново була потрібна страховка, допомогли швидко, якісно, проконсультували та дистанційно оформили-все супер!

    Аркс
    15 вересня 2025 р. о 09:31

    Щиро дякуємо Вам за відгук та відмінну оцінку! Нам дуже приємно, що Ви залишилися задоволені роботою нашої команди! З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»

  • 15 серпня 2025 р. о 23:35

    Хочу доповнити свій попередній відгук. Я розумію на скільки важко керівникам, прослідкувати за усім що відбувається в їх компаніях. І в даному випадку СЕО Андрію Перетяжку сильно не позаздриш. Тому що усі бачать посаду, та мало хто розуміє який об'єм роботи і відповідальності до цієї посади додається. А тим більше коли ця компанія входить до всесвітньо відомої fairfax financial holdings limited і слово репутація для неї не пустий звук.По факту, виявилось що все не на стільки погано як здалося на перший погляд. Принаймні відділ контролю якості сервісу СК АРКС точно працює справно. За що їм окрема подяка. Звісно, було б краще якби такі негативні ситуації взагалі не виникали і їх не доводилося виставляти на загал. Адже все можна було вирішити без зайвих "нервів" і "гойдалок". Проте добре що в ARX є працівники які здатні все виправити. Наше питання закрито позитивно. Дякую.

    Аркс
    18 серпня 2025 р. о 15:24

    Вітаємо! Перепрошуємо за спричинені незручності та дякуємо за довіру. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК АРКС

  • 11 серпня 2025 р. о 12:23

    Трохи дорогувато, хоча коли до цього востаннє оформлювався в іншій страховій, і курс, і інфляція були іншими, тому, можливо, зараз усюди ціни піднялися. А так, загалом, наче нормальна компанія

    Аркс
    12 серпня 2025 р. о 12:35

    Дякуємо за зворотній зв'язок! Бережіть себе та своїх рідних. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС».

  • 9 серпня 2025 р. о 15:56

    Позитивні відгуки накручено співробітниками і знайомим з даної страхової.Не вірте. Все обман і розвод.Не отримаєте ви своїх виплат. Вам вигадають 1000 причин аби нічого не виплатити.Мали каско "класік" за 85000 грн, в якому включено ризики від пошкодження 3-тіми особами.На авто припаркованому біля будинку, вранці коли йшов на роботу, виявив подряпини. Поїхав на роботу на іншому авто (бо ж запізнювався). Будучи вже на роботі, я знайшов номер страхової і зателефонував щоб повідомити про подію. Розповів що авто лишив на місці поді і що дружина вдома, на випадок якщо потрібно надати доступ до авто.І почалось. Замість того щоб пояснити що я маю робити мені сказали ОК, ми все зафіксували, все добре, нічого більше робити не потрібно. А згодом повідомили що виплат не буде. Причина - "А ви не з місця події зателефонували і не в ту ж саму секунду як побачили подряпини. І не викликали поліцію щоб засвідчити факт." Тобто, вони вам спочатку, нічого не пояснюючи, кажуть що все ОК (щоб пройшло кілька днів і ви вже не могли виконати умови договору), а потім вигадають 1000 причин аби нічого не заплатити. Якби їх оператор одразу мені повідомила що потрібно викликати поліцію, я б так і зробив. Тим паче що дружина була поруч біля авто. Тим паче у них в договорі прописано що страховик зобов'язаний консультувати клієнта при настанні події. Але ж ні, про це а ні слова. Ніяких консультацій.І ще раз, не чекайте що вам хтось щось пояснить що і як робити коли ви зателефонуєте на їхню гарячу лінію. Все націлено на те щоб нікому нічого не виплачувати. Уся ця шарашкіна контора працює тільки на те щоб вас максимально кинути. Скажу більше. Нам навіть договір при оформленні на руки не дали, щоб не дай бог нічого не вичитали.Я вже потім, після "події" витребував з них той договір у електронному вигляді. Вони там стільки "води" понаписували щоб вам голову заморочити, сам чорт ногу зломить. Я 4 години його читав, поки дочитав до кінця і все одно половини не допетрав. Все розраховано на те, щоб клієнт не міг розібратися у тих бреднях.Кришує їх агріколь банк. Принаймні, саме цей банк впарив нам їх при оформлені кредиту.Якщо мені ще хоч колись доведеться брати у них кредити, то буду вимагати іншу страхову. Що стосується Аркса, то ці крахобори нас вже "нагріли". Благо там сума не велика, до 10 000 грн. Але вас вони взавтра (не дай бог яка аварія), кинуть на сотні тисяч. І не кажіть що я вас не попереджав. Обходьте цю фірму рога і копита десятою дорогою. Моя вам порада.

    Аркс
    13 серпня 2025 р. о 11:37

    Вітаємо! В першу перепрошуємо за затримку з відповіддю, спричинену аудитом на всіх етапах врегулювання. Найближчим часом очікуйте дзвінка від спеціаліста щодо даного випадку. Дякуємо за розуміння. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК АРКС

  • 5 серпня 2025 р. о 09:23

    Впервые зашла на сайт страховой компании и была приятно удивлена, всё выглядит современно, интуитивно понятно и удобно. Нужно было оформить туристическую страховку, на сайте есть калькулятор, который сразу показывает стоимость. Рекомендую!

    Аркс
    5 серпня 2025 р. о 16:03

    Дякуємо за зворотній зв'язок та позитивну оцінку! Дякуємо, що скористалися нашими послугами. Бажаємо гарного Вам відпочинку. Бережіть себе та своїх рідних. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС».

  • 23 липня 2025 р. о 12:49

    нічого особливого, але проблем не виникало з цією страховою

    Аркс
    6 серпня 2025 р. о 13:20

    Дякуємо за зворотній зв'язок! Якщо Ви мали досвід співпраці з нами – вкажіть, будь ласка, номер договору/справи. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС».

  • 7 липня 2025 р. о 14:06

    Оформлення в АРХ зручне і онлайн, але на гарячу лінію важко додзвонитися.

    Аркс
    7 липня 2025 р. о 14:32

    Дякуємо за зворотній зв'язок! Якщо Ви мали досвід співпраці з нами – вкажіть, будь ласка, номер договору/справи. Середній час очікування становить 10 секунд. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС».

  • 27 червня 2025 р. о 11:19

    Користувалась страховкою ARX — оформлення онлайн зручне, все швидко і зрозуміло. Але коли стався страховий випадок, довелося трохи побігати з документами, і виплату чекала майже два місяці. Загалом компанія виглядає надійно, але бюрократії вистачає, не для тих, хто хоче “все й одразу”.

    Аркс
    27 червня 2025 р. о 12:06

    Дякуємо за зворотній зв'язок! Кожна справа унікальна та може потребувати різний період часу. Зазвичай всі справи врегульовуються дистанційно. На жаль, при публікації відгука, Ви не вказали жодних даних для ідентифікації, що допомогло б нам перевірити випадок та викладену Вами інформацію. Будемо Вам дуже вдячні за уточнення цих даних тут або можете надіслати інформацію на пошту Info@arx.com.ua. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС».

Показати ще
Сторінка 1 з 3