Креді Агріколь Банк
Висловлюю безмірну подяку відділенню банку на вул. Гоголя ,154 в м.Миргороді за чуйність, увагу, терпіння та професіоналізм виявлене в обслуговуванні клієнта. Працюють там хороші відзивчиві люди. Керівник досвідчена та чуйна людина відділення чисте, завжди приємно зайти в банк.Вдячна Креді Агріколь, і рада працювати з цим банком.
Самий гірший банк! Після звільнення забрали кошти на розгляд, тому що в системі щось наплутали. Місяць!!! Обіцяють та не повертають кошти зароблені трудом. Кожний перекладає , по телефону кажуть йдіть до відділення, у відділенні кажуть звʼяжіться до підтримки по телефону, навіщо там консультанти?! Заради краси чи вирішувати проблеми або тощо.?!
Вже давно не користуюся картою, немає можливості ні закрити рахунок онлайн ні відключити непотрібне СМС-сповіщення без відвідування відділення. Це була зарплатна карта, яку відкривала компанія, так, але не пригадую момент, коли давала згоду чи підключала це беззмістовне сповіщення. З додатком теж було багато труднощів (як-от "зависання" коштів між рахунками на декілька днів тощо). + сповіщення в додатку працювали абсолютно випадково, - могло наступного дня після зарахування спрацювати.
Без мого відома закрили депозитний рахунок, залишок коштів перевели на поточний і беруть комісію за обслуговування. При цьому рахунок заблокований через не оновлення данних. Кошти зняти не можливо але комісію до поки не закінчаться кошти.
Самый худший банк Украины.Мелительность,некомпетентность,скудность услуг,убогое моб.приложение.Избегайте иметь дело с этим "банком"
Зіткнувся з неприємною ситуацією, перебуваючи за кордоном. Через наявність автокредиту, де банк виступає вигодонабувачем, виплату страхового відшкодування застрахованого випадку дозволили направити лише на сервісний ремонт. Враховуючи, що можливості приїхати в Україну для ремонту наразі немає, гроші фактично пропали. Банк відмовився розглянути інші варіанти вирішення ситуації.Крім цього, умови кредиту в договорі не були повністю прозорими. Перед підписанням стало відомо про завищене КАСКО на 2%, з якого банк, очевидно, отримує вигоду, а також про страхування життя в розмірі 2−3%.Загалом досвід із банком залишив виключно негативне враження через відсутність гнучкості, прозорості та клієнтоорієнтованості.
15 років обслуговування і за два дня так впасти в очах клієнта. На лінії не додзвонитись 2 дні!!! Пишеш їм наберіть ви, є ряд питань, ні, дзвонити не будуть. Буду змінювати банк. Оператор Варвара, вдячна за небажання бути клієнтоорієнтовною
Была вчера в отделении банка, могу сказать что там работают очень хорошие люди. Я пришла немного нервная, но они спокойно выслушали, помогли с решением проблемы, большое спасибо за понимание!
хороший інтернет додаток у банку, все інше середне, немає що виділити
Це вже повне лайно!!!!Ваш банк - це суцільна підстава!!!!!!Через ваші технічні роботи, постійні проблеми, я о 00:29 , знаходячись в іншому місті, не можу обміняти валюту в додатку і відповідно розрахуватися за готель!!!!!Ви самий відстійний банк!!!!Це ваша турбота про клієнта???? Це так ви називаєте себе успішним банком??????Ви відстій ПОВНИЙ!!!!!!!Ваша служба підтримки - це марне витрачання мого часу!!!!!Навіть всіх нецензурних слів не вистачить, щоб висловити мій гнів!!!!!!!!!