Не советую. Шарашкина контора. Советуюю Монобанк, Пумб все честно понятно.
Отвратительный банк! Никому не советую! Оплачивала крупную покупку через интернет-приложение,сняли со счета ( ещё и кредитного) сумму два раза в размере 11880 грн каждая,и уже в течение 2 недель не возвращают и каждый день кормят завтраками ,что вернут. Деньги сняли через три дня после покупки без моего подтверждения! Просто кошмар!!!
Для зняття депозиту МОНО в цьому банку вимагають програму ДІЯ (без варіантів)
Дуже професійний та доброзичливий до клієнтів персонал... Кожного разу йду з відділення номер 10 міста Львів з гарним настроєм....
По перше мобільний додаток - це жах суцільний! Дизайн з 2010 року, функціонал обмежений максимально, порівняно з функціоналом моно чи приват - це тільки для перевірки балансу.Друге - це звязок з оператором - в них настільки кончена та застаріла ІТ інфраструктура, що звязатися можна лише через вайбер чи телеграм. Навіть звичайного чату немає.Третє - це сайт, він просто кончено лагаєт (тормозить). Іноді просто не завантажуються сторінки.Четверте що стало крапкою і я закрив карту, це спроба отримати виписку по карті п отранзакціі. Ці невдахи присилають її тільки на ЕМЕЙЛ КАРЛ, і для того треба пройти три етапи верифікації , навіть якщо в тебе відкритий додаток. Бо в цьому паторочному банку у функціоналі як додатку так у власному кабінеті на сайті НЕМАЄ функціоналу для отримання виписки. Я бажаю щоб це банк закрився, бо з таким рівнем він не достойний на існування! Карту закрив, додаток видалив, дякую!А ще одне - вайс перекази (за кордну) йдуть сутки, в пріваті це 20 хвилин)
Гірше банку нема. Кошти за реквізитами переховуваються 3 дні, кажуть такі регламенти. Платіжки не друкуються з мобільного додатку. Навіть в відділенні банку сказали, їхати в місто в якому відкривався рахунок для отримання, а то не можуть їх знайти. Нікому не раджу цей банк.
Була клієнтом банку 2 роки. Залишилась незадоволеною відділенням № 76 ПуАТ "КБ"Акордбанк" в м. Київ на Майдані Незалежності, 2. Обслуговували молоді фахівці Кажанов С.А. та Сахно К.С. Із-за їх некомпетентності втратила грошові кошти на поточному рахунку банку. 29.12.2023 року економіст мене не обслугував, а порадив прийти 01 січня 2024 року, а коли прийшла до банку, щоб отримати кошти в сумі 158 гривень, мені сказали, що їх вже забрав банк за послуги. Якби в банку працювали професіонали, то гроші я б отримала 29.12.2023. Раджу банки, які знаходяться поруч на Хрещатику - Приватбанк та ПУМБ. Там економісти думають за клієнтів та завжди дають корисні пораді
Жахливий банк. Зі своєї запрл.картки здійснила переказ в суботу. Зазвичай у всіх сучасних банках, переказ займає небільше 15 хвилин, мій же завис. Після того як пройшло більше півтори години, зателефонувала в службу підтримки, де мені повідомили, що до понеділка кошти будуть в обробці. Ви серьйозно? Якийсь минулий вік🤬
Відділення у м.Рівне: все чітко та професійно. Був приємно здивований. Відділенню респект.