Чим замінити російські сервіси телефонії
Доступні аналоги
Російські сервіси телефонії не були так широко представлені на нашому ринку, як CRM системи або конструктори сайтів, проте деякі російські компанії все ж таки надавали послуги українському бізнесу.
Російські послуги телефонії: CallbackHunter, Callibri, Mango АТС, Oktell, Скорозвон, Naumen можна змінити українськими. Докладніше розповімо у цій статті.
Навіть якщо ви ніколи не користувалися або не розумієте, чи потрібна вам подібна послуга, то наш огляд теж може вам стати в пригоді.
Більше корисних статей – в нашому телеграм-каналі. Підпишіться, щоб не пропустити нічого цікавого.
Послуги телефонії потрібні бізнесу, який обслуговує клієнтів по телефону: консультує, приймає замовлення, відповідає на претензії. Звичайно, якщо в день ви приймаєте 5-10 дзвінків, то автоматизувати процес може бути недоцільно.
Але якщо клієнтів, які телефонують у вашу компанію, більше — автоматизація телефонного обслуговування і заощадить час, і підвищить дохід.
Базовими послугами сервісів можна назвати такі:
Віртуальна АТС
Базова послуга. Всі телефонні: номери як реальні, так і віртуальні – зв'язуються в єдину систему. Це дозволяє управляти спілкуванням з клієнтами: вхідними та вихідними дзвінками, записувати розмови, аналізувати ефективність, автоматизувати роботу.
Співробітники можуть відповідати на дзвінки, передзвонювати тим, кому не змогли відповісти,
IVR (Ай Ві Ар)
Простими словами, це автовідповідач з умовами, що налаштовуються. Наприклад, у неробочий час можна записати вітання та пообіцяти передзвонити завтра, а у разі, якщо всі співробітники зайняті, повідомити традиційне «ваш дзвінок дуже важливий для нас…». Але головне – користувача можна відразу направити до потрібного фахівця, запропонувавши зробити вибір «якщо ви хочете…, натисніть один».
Call Tracking (Колл Трекінг)
Це послуга, яка допомагає зрозуміти, які канали реклами приносять дохід, а які ні. Кому потрібна послуга Call Tracking? Будь-якій компанії, в якій рішення приймаються на основі даних. Тобто усім, хто хоче вигравати у конкурентів.
Приклад: клієнт перейшов на ваш сайт із контекстної реклами та зателефонував до відділу продажу. Без Call Tracking ви не знатимете, звідки він прийшов на сайт, оскільки зв'язку між сайтом та телефоном користувача немає.
Call Tracking працює так: кожному новому відвідувачу сайту буде показано інший номер телефону, і його перехід на сайт буде пов'язаний у системі з дзвінком. Так в аналітиці продажів відобразиться джерело.
Наскрізна аналітика
Корисна функція, якщо ви хочете точно знати, де заробляєте гроші, а де втрачаєте. Система зв'язує всі дані про дії клієнта в єдине ціле.
Дозволяє аналізувати реальні дані, а не припускати і вгадувати: яка саме реклама або який рекламний канал приніс прибуток/збиток.
Як правило, пропонується інтеграція зі сторонніми послугами або свій сервіс.
Callback (Колл Бек)
Це спеціальний віджет для сайту, який мотивує потенційного клієнта зв'язатися з вашим відділом продажів, просто натиснувши на кнопку на кшталт «Ми вам передзвонимо».
На практиці наявність такої кнопки справді дещо підвищує конверсію у дзвінки та у продажі, щоправда, не для всіх видів бізнесу, але протестувати її варто.
Власна CRM
Деякі оператори пропонують власні системи управління, що дозволяє не підключати сторонні рішення. Якщо така функція є, нею точно потрібно скористатися (за винятком випадків, коли ви вже користуєтеся CRM і вас це влаштовує).
Рейтинг Google my Business – 4,9
streamtele.com
Віртуальна АТС, IVR запис розмов, автоматизовані розсилки SMS або Viber, Call Tracking і кнопка зворотного дзвінка.
Можлива оренда всіх видів номерів телефону, включаючи безкоштовні 0800 та міжнародні.
Особливості
З цікавих сервісів варто відзначити мобільний додаток Stream Phone, який дозволяє співробітнику працювати з мобільного телефону. І Stream Guard – систему обліку та контролю робочого часу співробітника з функцією оповіщення про небезпечну поведінку. Обидва сервіси оплачуються окремо і в стандартний пакет не входять.
Інтеграція
- CRM: StreamCRM, OneBox, SalesDrive, IJI IT та спеціалізовані системи CleverBox CRM та iMed.
Готових до використання інтеграцій не так багато, як в конкурентів. Але можна пов'язати потік даних із Stream Telecom через сервіс Apix-Drive, де вже є понад 200 інтеграцій.
Якщо клієнт ще не використовує систему CRM, можна використовувати пропозицію «з коробки» — власну StreamCRM. Але слід зазначити, що до мінімального пакету послуг вона не включена.
Ціни
Мінімальний пакет послуг для 5 робочих місць та двох номерів телефону коштує 200 грн на місяць. Можна докупити робоче місце за 15 грн на місяць і додатковий телефон за 50 грн.
До цієї вартості не входять додаткові послуги. Наприклад, запис вітання або зміну налаштувань потрібно буде сплатити окремо.
Розширений пакет функцій коштує 375 грн, а професійний — 650 гривень на місяць.
Рейтинг 4,8 у Google my Business
ringostat.com
Достатньо відомий в Україні сервіс телефонії. Надає послуги телефонії вже 9 років, при цьому вартість сервісів дещо вища, ніж у конкурентів.
Особливості
Ringostat пропонує спеціалізовані рішення для окремих видів бізнесу: для забудовників, автодилерів, продавців автозапчастин, стоматологічних клінік, інтернет-магазинів та інших.
«Розумний» Callback сервіс вміє показувати номери телефонів залежно від країни та міста клієнта, що актуально, коли бізнес працює у кількох географічних регіонах.
Ringostat Smart Phone – ще один «розумний» сервіс. Допомагає менеджеру зібрати всю інформацію про клієнта. Його історію запитів. Підказати подальші дії. Наприклад, за даними, скільки часу і на яких сторінках провів користувач, можна визначити його потреби.
Важливо відзначити наявність хоч і платного, але власного модуля наскрізної аналітики. Що не вимагатиме інтеграцій зі сторонніми сервісами.
Ціни
Ringostat не продає послуги пакетами, клієнт може обрати потрібну кількість сервісів за допомогою калькулятора послуг. Кожен із них має свою ціну.
- Віртуальна АТС – $33 на місяць, за умови оплати на рік
- Коллтрекінг — $49 (оренда номерів оплачується окремо)
- Callback віджет – $33
- Наскрізна аналітика – $33
- Ringostat Smart Phone – $33
Але за умови купівлі кількох послуг відразу, компанія надає знижки. Чим більше послуг у пакеті, тим вища знижка. Так можна заощадити від 30 до 54%.
Існує безкоштовний 14-денний період.
Інтеграція
- Маркетинг: HubSpot, Woopra, Google Analytics, Kiss Metrics, Infobip
- CRM: Pipedrive, OneBox, SalesDrive, Zoho, SalesForce
- Реклама: GoogleAds, Facebook, Instagram
- Конструктори сайтів та маркетплейси: Хорошоп, Prom
- Месенджери: Telegram, Facebook Messenger, Viber
Через сервіс інтеграцій ApixDrive можна зв'язати Ringostat з більш ніж 240 іншими програмами, якщо серед запропонованих інтеграцій не знайдеться потрібної.
Спеціальна пропозиція
В умовах війни Ringostat нараховує 3 тис. гривень на рахунок клієнтів на два місяці. Також надає волонтерам, медикам, ЗСУ та територіальній обороні IP телефонію безкоштовно.
Рейтинг за відгуками Google my Business – 4,3
binotel.ua
Набір пропонованих сервісів має такий вигляд:
- Віртуальна АТС
- Call Tracking
- Callback віджет
- Smart CRM – власна CRM система
- PocketLine — мобільний додаток для роботи із сервісами компанії
- Binotel Wire — програма для збору статистики з мобільних телефонів співробітників
- Call Center – модуль керування Кол-центром
Особливості
Серед особливостей варто виділити можливість працювати із системою з мобільного телефону. Власну CRM систему, і багато готових інтеграцій.
Ціни
Пакет Lite включає лише базовий набір послуг, доступ для 6 співробітників та підключення 3 телефонів, але й коштує лише 300 грн на місяць.
Вартість додаткового телефонного номера +40 грн на місяць, а доступу для співробітника +15.
У пакеті Pro (10 співробітників та 6 номерів) вже доступна CRM, Call Tracking та Callback віджет та програма Wire.
Тобто мінімальний пакет послуг не дозволить отримати доступ до важливих для бізнесу сервісів. Варто одразу орієнтуватися на вартість Pro – 550 грн на місяць.
Пакет Enterprise фактично відрізняється від попередньої пропозиції кількістю підключених номерів — 50 та співробітників 10. Коштуватиме він при цьому 1500 грн на місяць.
Тестовий період, як і в конкурентів — 14 днів, натомість декларується «Money back», повернення грошей протягом місяця, якщо з якихось причин клієнт залишиться незадоволеним.
Інтеграція
- Маркетинг: HubSpot, Woopra, Google Analitics, Kiss Metrics, Infobip
- CRM: Microsoft Dynamics, Terrasoft, Pipedrive, OneBox, SalesDrive, Zoho, KeepinCRM, Perfectum та ще безліч варіантів
- Реклама: GoogleAds, Facebook, Instagram
- Конструктори сайтів та маркетплейси: Weblium, Хорошоп, Prom
Рейтинг за відгуками Google my Business – 4,3
phonet.ua
Компанія пропонує повний спектр послуг телефонії для бізнесу: віртуальна АТС, журнал дзвінків, управління викликами, голосові вітання та сценарії, Call-Tracking, віджет зворотного дзвінка для сайту і, звичайно, аналітика всіх даних системи.
Особливості
Власна міні CRM Teler із базовим функціоналом. Дозволяє керувати клієнтською базою та переглядати дані про угоди.
Ціни
Вартість мінімального пакету послуг – 239 за місяць (з урахуванням 30% знижки). У пакет входить: 3 телефонні номери та ліцензії для 6 користувачів.
Розширений пакет послуг за 479 грн на місяць включає 10 номерів, ліцензії для 6 користувачів та інтеграцію CRM.
Додатковий номер можна підключити за 40 грн на місяць, а додаткове робоче місце за 20.
Є пробний період на 14 днів. Також доступні пропозиції для великих компаній
Інтеграція
- CRM: KeepinCRM, OneBox, SalesDrive, Terrasoft, Odoo, Iterios та інші сервіси
- Підтримка клієнтів: Zendesk
Nextel — достатній функціонал та доступні ціни. Знижка 50% за промокодом – stopwar.
Vega telecom — базовий функціонал Віртуальної АТС, статистика та міні-CRM від 359 гривень на місяць, Call Tracking та віджет Callback. Можна придбати окремо або у бізнес-пакеті.
Voiptime — обіцяють безкоштовно перевести з будь-якої російської системи за добу. Вартість ліцензії воєнного часу $0,99 за користувача, а також CRM система на 2 місяці безкоштовно.
Lirax — віртуальна АТС, Call Tracking та власна CRM система, від 300 грн на місяць.
Автоматизація процесів – це хороша практика для будь-якого бізнесу: і великого, і малого.
Більшість компаній з нашого списку надає безкоштовний пробний період. Скористайтеся цими пропозиціями, щоб самостійно протестувати та зрозуміти, як віртуальна телефонія може допомогти вашому бізнесу.