Вітаю, в мене настав страховий випадок.Надали допомогу.Виявили розбіжності в заявленому захворюванні та наданні допомоги.Лікарі чеської лікарні зависили прайс.Мені повернули частину грошей та виправили інвойс ,про що сповістив.Після чого вже два дні намагаюсь зв'яхатись з Жеребко Катериною заступником начальника відділу відшкодувань.Фахівцю напрявляв електронні листи, та повідомлення в вайбер, телеграм.Склалося дуже нагативне враження про роботу компанії.Маю намір залишити заоротній звязок на платформі hotline та google,офіційній сторінці fb.,Зі скріншотами переписки з співробітником компанії.Особисто я більше не маю наміру користуватись надалі послугами компанії, хоча є потреба продлити договір страхування.Бажаю Вам підбирати клієнтоорієнтованих співробітників.З Повагою Віталій ПОДГОРНИЙ!