Просто жах а не банк.В додаток не можна увійти,банкомати або не працюють або грошей немає.Не рекомендую нікому.
ніяк, нуль, самий кончений банк в Україні.
Не банк - а суцільний жах. Тут 1 зірка - це вже занадто багато для оцінки їх роботи. Зацікавленість в клієнтах нульова. Зокрема "менеджерки" 38 відділення (Київ, вул.Вишгородська) Чернуха Лілія та Бабуріна Ірина до людей відносяться зверхньо, ніколи не відповідають на дзвінки, жодної інформації щодо діючих процесів (на запит клієнта) не надають. Єдине, що вміють казати - "Очікуйте". Коли накосячать починають казати "я вам все говорила, це ви мене не слухали". Раджу банку ввести обов'язковий запис розмов ваших працівників з клієнтами, бо менеджери вважають, що вони найрозумніші і можуть хитрувати як хочуть. Хоча, таких працівників банку вартувало б тримати подалі від роботи з клієнтами, якщо банк зацікавлений мати адекватний імідж в очах людей. Коли нарешті вдається додзвонитися до менеджера - відповіді не надають, але дозволяють собі збити дзвінок, коли не хочуть спілкуватися далі. Люди, які читають тут відгуки і вагаються звертатися в цей банк чи ні - ОДНОЗНАЧНЕ НІ! Шукайте інший банк. Не витрачайте свої час та гроші на цю установу. P.s.: коли пишеш негативний відгук на гугл-картах, впровж 1-2 днів поверх цього відгука з'являється кілька позитивних відгуків, написаних на прохання працівників банку, які так красиво "підчищають" свої невиконані робочі обов'язки.
Найгірший банк . Не рекомендую! Це жах . Якщо хочете собі зіпсувати настрій і день , тоді вам в цей банк ! Вирішення питання займає цілий день . Тупий банк і найгірший ! Будете за цей банк кажіть обходити стороною !
Дуже неприємна ситуація коли знімаєш в банкоматі Укргазбанку кошти, а банк кошти не віддає, а з рахунку їх списує. Банк навіть не потурбувався виправити цю ситуацію. Я залишилась без знятих коштів. Дуже погана оцінка роботи банку. Взагалі не раджу банкомати цього безвідповідального банку.
Навіть не хочеться псувати нерви і витрачати час, щоб довго розписувати, наскільки це жахливий банк. Бути їх клієнтом - це мазохізм. На жаль, на роботі зобов'язали там отримувати зарплату
Одним словом – «ЖАХ». Нікому не раджу цей банк.Суцільне знущання над клієнтом.Хочу поділитись відгуком, щодо закриття рахунку в банку в котрому, вже більше 2 років не отримую жодного зарахування (бо був зарплатний проект, а я вже не працюю).Мені близько 70 років, і я знаходжусь за межами України.Отже звернувся я із необхідністю закриття рахунку, бо 2ва роки сплачую обслуговування за те чим не користуюсь.Подзвонив в колл-центр, отримав інструкції, щодо подачі заявки на закриття рахунку!Мені через два дні подзвонили, і при розмові протягом 7-10 хвилин, запитали, все що хотіли.У продовження розмови мені надіслали пакет документів: заява на закриття, анкета (опитувальник), інструкцію щодо процедури підпису через КЕП / Дія підпис.Заява, пів біди, що вона передбачає моє місцезнаходження на території України, для закордонних даних типової форми не передбачено (виправив, не проблема).Саме головне анкета: ОПИТУВАЛЬНИК КЛІЄНТА – ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ - і перший пункт: 1. Особа, яка відкриває рахунки (власник рахунку) / укладає договори/проводить разову операцію без відкриття рахунку, та пункт 7:7. Зазначте джерела надходження коштів та інших цінностей на рахунки (в тому числі тих, що очікуються)Ви зараз серьезно? Ця анкета НА ВІДКРИТТЯ РАХУНКУ, а не закриття.Але ж я хочу закрити рахунок, тому як для «мудрих» людей, заповнив її, підписав як просили, а це для мене не дуже легко було зробити!, але ж наразі зробив.Відправив файли, написав коли зручно пройти відеоверефікацію, і отже дзінка я не отримав, я зазначав зручний для мене час.А отримав лист, де мені зазначили, про те що не вистачає такої інформації:- Вкажіть коректно адресу (м. Київ зазначено у пункті «область»)- Дайте відповіді на питання 7, 8Оновіть дати заповнення документів. Дата заповнення та дата підпису мають співпадати.Тобто при закритті з мене вимагають (повторююсь) заповнення даних:питання 7, та питання 8: 7. Зазначте джерела надходження коштів та інших цінностей на рахунки (в тому числі тих, що очікуються) 8. Зазначте джерела походження власних коштівАле навіть на ці дебільні питання, я зазначив відповіді у анкеті.Шановне, керівництво, вельмешановного оновленого УКРГАЗБАНКу, навчіть нарешті працювати своїх підлеглих!.Зверніть увагу, що в такий не простий час для нас зараз, Ваші працівники не намагаються спростити вирішення найпростіших питань, а навпаки ускладнюють.Зробіть шаблони документів для різних випадків та ситуацій, і дайте в роботу своїм підлеглим.Бо використовувати форми, що були створені 15 та більше років тому, при тому що ви себе називаєте оновлений УКРГАЗБАНК (ЕКО Банк).Таке враження, що у вас і працівники лишились саме 20 років тому.На дворі 21 сторіччя, люди в космос літають, у вас є всі данні людини на етапі відкриття, отримайте слова паролі, верифікацію на мобільний телефон, відеоверефікацію, та закривайте по адекватній процедурі рахунки, а не по принципу 2000 років.
Хочу оформить
Ісп служба вам подала документи три неділі назад для відкриття поточного рахунку. Ніяких результатів до цього часу! Якщо б ми так воювали як ви працюєте- то грошь ціна нам була би!!!
Взагалі не розумію,як може існувати такий банк!Найгіршого не зустрічала.Працівники не компетентні,надають неправдиву інформацію.Пін код на зміну картки чекала більше місяця,так як втратили документи.Взагалі постійно проблеми маю з цим банком!!!!