Банк жахливий. З зарплатної карти зникають кошти, карта входить в незрозумілий мінус. Телефонуєш на гарячу лінію, сказати нічого не можуть. Ми вам перетелефонуємо, очікуйте.
Нереально дозвонитись. Жахливий сервіс. Гіршого банка не бачила
Самий жахливий банк.
Банк надійний, гроші з депозиту отримала без проблем, але час від часу є черги у відділенні.
Курс долара в Крадіагреколь — як рулетка: що на сайті, що у відділенні — завжди різний
Жахливий банк. Тиждень не можу вирішити питання про закриття рахунку по причинії, що банк через 2 дні після закриття нарахував коміссію. Звідки - не відповідають. Погасити - ніяк (бо рахунок закритий). Що робити - тиждень кидають від кол-центру в чат і зворотньо. Як вирішити питання - не говорять. Треш якийсь на пустому місці.
Хочу поділитися неприємним досвідом з мобільним додатком Креді Агріколь. Після чергової спроби оновити додаток він просто завис і перестав працювати. Не вдалося ні завершити оновлення, ні увійти заново — додаток зависає на стартовому екрані або взагалі не відкривається.
Абсолютний кам'яний вік. 1. Плутанина з сервісами. Назви настільки невиразні, що важко зрозуміти, для чого вони: СА+, Інтернет банкінг, CA+Pro, Corpex підприємцям чи/або/та юр. особам. 2. Процес логіну надповільний за будь-яких умов: більше 40 секунд на авторизацію, ще й викидає після 5 хвилин. 3. Вхід у веб-систему за допомогою QR-коду веде в Google Play Store, а не у встановлений додаток CA+. 4. Веб-інтерфейс кабінету чорно-білий з нульових років н.е. 5. Якщо не користуєтеся системою тривалий час, вам дзвонитимуть з банку й проситимуть проводити транзакції час від часу, щоб “не заморозили рахунки”. 6. Якщо на ваш ФОП рахунок має прийти копійчина, то крім стандартних документів (контракт, інвойс) кожен раз треба подавати папірець-заяву з підписом та тими ж самими даними, інакше зарахування не відбудеться. 7. Електронні міжнародні платежі мають свої години роботи, як в сільському магазині.
Чесно кажучи, дуже засмутився, коли не зміг додзвонитися до довідкового центру саме тоді, коли це було мені вкрай потрібно. Уявіть тільки - термінове питання, а зв’язку немає ні телефоном, ні через Viber чи Telegram. Це викликало справжнє розчарування та стрес.Радий, що ситуацію все ж вдалося виправити. Але сподіваюся, подібне більше не повториться. Для нас, клієнтів, доступ до підтримки - це не розкіш, а необхідність.
Креді Агріколь Банк виявився для мене джерелом постійних проблем та розчарувань. Їхні приховані комісії — це окрема історія. Банк майстерно маскує додаткові платежі, які "вилізають" у найнесподіваніший момент.