0 800 307 555
0 800 307 555

Медичний асистанс і страховка: як підготуватися до першого дзвінка

Ключове, що варто знати за напрямком добровільного медичного страхування

Лікування дешевим не було ніколи, особливо, якщо йдеться про приватні клініки, але й тут вихід є. Йдеться про добровільне медичне страхування (ДМС), яке захищає вас від чималої кількості проблем зі здоров’ям. У цьому матеріалі Finance.ua розповідає, як себе підготувати до першого дзвінка з медичним асистансом, якщо у вас договір медичного страхування.
Зміст

До речі, на Finance.ua також можна залишити заявку на отримання медичного страхування для співробітників. Займає буквально декілька хвилин вашого часу.

Що таке ДМС і для чого воно потрібне

Перш за все, медичне страхування — це ваша гарантія якісної медичної допомоги в приватних клініках по всій Україні в будь-який час. Це коли вам більше не потрібно стояти в чергах і страхова компанія покриває ваші витрати в разі: екстреної та амбулаторної допомоги, а також у необхідності придбання медикаментів.

Зокрема, ДМС покриває чимало проблем зі здоров’ям — від травм та отруєння, до гострого захворювання та нещасних випадків.

Оформити ДМС можуть люди від народження й до 75 років. Перевагою оформлення ДМС є й те, що воно працює під час війни.

Експерти відзначають, що ДМС точно треба оформляти для екстреної допомоги та стаціонару. Фахівці наголошують на тому, що існують такі випадки, коли оформлення ДМС на 20−30 тис. грн/рік покриває лікування на декілька сотень тисяч гривень.

Окрім того, ДМС покриває навіть й онкологічні випадки — тут страховка може коштувати від 100 до 500 євро. Важливо враховувати, що діяти вона починає лише через шість місяців після її оформлення. Якщо йдеться про оформлення ДМС на інші випадки, то тут термін становить 10−12 днів.

Медичний асистанс: його роль та підготовка до дзвінка

Одну з ключових ролей у ДМС відіграє асистанс. Почнемо з того, що саме медичний асистанс проводить вас від початку до кінця за всіма питаннями, пов’язаними зі здоров’ям.

Мається на увазі: підбір правильної клініки та підбір правильного лікаря. Це все робиться та організовується таким чином, аби вам не прийшлося десять разів ходити до лікувального закладу й абсолютно все ви б мали змогу вирішити з першого разу.

Раніше люди чекали коли відкриється лікарня, аби зранку зателефонувати до неї та розповісти про свої проблеми зі здоров’ям. Перевагою ж медичного асистансу є те, що зателефонувати до нього можна 24/7.

Асистанс зробить усе так, аби за мінімальну кількість візитів і часу вам вдалося закрити своє питання по здоров’ю.

Перший дзвінок. Про що варто не забути

1. Якщо ви вже зателефонували до медичного асистансу, треба чітко вказувати лікарю-координатору свої симптоми, за якими вже він надає вузькопрофільного фахівця.

Також тут стають у пригоді й мобільні застосунки, які можуть допомогти розв’язати проблему, якщо людина про неї не хоче говорити телефоном.

2. Окрім того, коли ми звертаємось до асистансу, потрібно розуміти, в яку саме клініку ви б хотіли записатися.

Попередньо рекомендуємо дізнатися, яка саме клініка знаходиться поруч з вашим будинком або роботою. В яку саме аптеку потім треба буде піти та забрати медикаменти, і до цього питання від координатора також треба бути готовим.

3. У жодному випадку не потрібно самому собі встановлювати діагнози, адже за цим треба звертатися до лікарів. Від вас необхідні лише симптоми. І тут ви вже можете направляти координатора, аби за ними він відправив вас до вузькопрофільного спеціаліста, який і встановить вам діагноз. І вже за ним вам буде покриватися лікування.

Наприклад, якщо ви телефонуєте з біллю в животі… Координатор за протоколом буде йти й визначить, що це, наприклад, апендицит. У разі болю в животі, координатор за протоколом має вас відправити до хірурга. Тут ви можете скоординувати асистанс і сказати: в мене апендициту вже немає, операція була, це точно не він. Тож, тут варто сказати, що ви щось не те з’їли та це, відповідно, отруєння. Тоді вже це зовсім до іншого лікаря.

4. Якщо у вас виникли питання щодо того, до якої саме страхової варто звертатися для оформлення ДМС, то тут у пригоді й стане наш сервіс, де ви можете залишити заявку на це і ми відберемо для вас найкращі компанії.

5. Ключове, на що треба звертати увагу під час вибору страхової — кількість застрахованих осіб, ключові партнери, з якими має договір компанія, мобільний застосунок, бо так значно простіше контактувати з медичним асистансом та чи є у компанії власний контакт-центр, чи в неї все на аутсорсі.

Річ у тому, якщо компанія цінує свою репутацію, то вона повинна мати саме свій контакт-центр. Ну і коли ви вже обрали страхову, то перед підписанням контракту уважно ознайомтеся з договором, бо як і всюди для вас можуть виплисти «сюрпризи», коли на теорії ви думали про одне, а на практиці виявилося все трошки інакше.

Детальніше про ДМС, як його оформити, основні переваги та що саме воно покриває, ви можете дізнатися за цим посиланням на YouTube-каналі Finance.ua-Страхування.

У цьому відео ми глибоко занурюємося в усі нюанси, з якими може стикнутися кожен, хто вирішив скористатися цим видом страхування.

Окрім того, обговорюємо, як ДМС дозволяє передати фінансові ризики на страхову компанію, забезпечуючи доступ до якісної медичної допомоги в будь-який час та як уникнути ситуацій, коли, заплативши за страховку ви отримуєте такі ж послуги, як і за безкоштовною медициною.

Відео також відповідає на питання про можливість покриття дорогих операцій та лікування хронічних захворювань користуючись з ДМС.