0 800 307 555
0 800 307 555

Рейтинг мікрофінансових організацій України (2018)

Хто найкраще видає онлайн-кредити на картку

Finance.ua склав унікальний рейтинг мікрофінансових організацій – компаній, що видають онлайн-кредити на картку. У чому унікальність цього рейтингу? В його клієнтоорієнтованості. Ми не стали оцінювати розмір активів МФО, обсяги виданих ними кредитів, не порівнювали процентну ставку, яка у всіх приблизно на одному рівні. Для нас були важливі зручність і якість обслуговування в компаніях, їх відкритість для своїх клієнтів.
  • Чому ми це зробили?

    Тому що онлайн-кредити стали досить популярною послугою. МФО зруйнували монополію банків на ринку кредитування. Армія онлайн-позичальників постійно зростає, як і інтерес до послуги з боку потенційних клієнтів. І люди хочуть знати, де можна отримати найякісніше обслуговування.

  • Що і як ми рахували?

    Ми сформували список компаній, чиї сайти перебувають на перших 10 сторінках пошукача Google за запитом «онлайн-кредит на картку». З них ми відсіяли тих, хто:

    • кредитує тільки підприємців;
    • працює не по всій країні, а, наприклад, тільки по Києву;
    • онлайн видає тільки другий кредит, а за першим доведеться їхати в офіс.

    У підсумку вийшов список з 43 мікрофінансових організацій, яких ми оцінювали за 5 ключовими критеріями.

    1. Доступність і актуальність інформації на сайті

    Важливо, щоб на сайті МФО були позначені всі умови кредитування. Клієнт повинен розуміти, у скільки йому обійдеться кредит, що його чекає, якщо його не виплачувати, й інші нюанси. Ми вивчили сайти всіх компаній, де шукали інформацію про: штрафні санкції, а також процентні ставки, строки і комісії за першим і наступним кредитами (у багатьох компаній перший кредит – пільговий, інші обійдуться дорожче). Наявність даних за кожним з цих пунктів додає до рейтингу МФО 4,28 бала.

    2. Якість обслуговування в контакт-центрі

    Ми тричі телефонували в компанії і ставили кілька елементарних запитань: розмір процентної ставки, чи потрібен поручитель, строк кредитування тощо. При цьому ми оцінювали: час очікування дзвінка, якість та швидкість надання інформації. До уваги також бралися наявність онлайн-чату і цілодобової клієнтської підтримки. За кожен з перерахованих пунктів компанія отримувала від 1 до 5 балів.

    3. Кількість каналів погашення позики

    За кожним з учасників рейтингу уточнювалося, чи можна погасити кредит: в особистому кабінеті профілю користувача на сайті, в касах банків, за допомогою терміналів самообслуговування та інтернет-банкінгу. За кожен з доступних способів компанія отримувала 7,5 бала.

    4. Наявність програм лояльності

    Враховувалася лояльність як до нових клієнтів (видача першого кредиту під 0,01%), так і до постійних (збільшення строку і суми кредитування, зниження процентної ставки). За кожну з програм МФО отримувала 7,5 бала.

    5. Можливість за бажання отримати кредит офлайн

    Суть послуг МФО саме в онлайн-кредитуванні, але для деяких особливо консервативних позичальників важливо мати можливість приїхати в офіс, поспілкуватися з менеджером, підписати кредитний договір. Компанії, у яких вона є, отримали додаткові 10 балів.

Оформити
 
Оформити
Сайт30,0
Підтримка30,0
Погашення15,0
Лояльність15,0
Оффлайн0,0
Лідер майже у всіх категоріях. Єдиний недолік – немає офлайн-кредитування
 
Оформити
Сайт30,0
Підтримка24,2
Погашення15,0
Лояльність15,0
Оффлайн0,0
На сайті немає вимог до позичальників. Немає офлайн-кредитування. На відповідь оператора можна чекати більш ніж 1 хвилину
 
Оформити
Сайт30,0
Підтримка25,0
Погашення11,3
Лояльність7,5
Оффлайн10,0
Немає онлайн-чату, можливості погашення в інтенет-банках і програми лояльності для постійних клієнтів
 
Оформити
Сайт21,4
Підтримка25,0
Погашення11,3
Лояльність15,0
Оффлайн10,0
На сайті не відображається процентна ставка, з 3-х дзвінків в контакт-центр успішними були 2, немає можливості погашення в інтенет-банках
 
Оформити
Сайт30,0
Підтримка29,2
Погашення7,5
Лояльність15,0
Оффлайн0,0
Немає можливості погашення в інтенет-банках і касах банківських відділень, немає офлайн-кредитування
 
Оформити
Сайт30,0
Підтримка29,2
Погашення15,0
Лояльність7,5
Оффлайн0,0
З 3-х дзвінків успішними були 2, чекати на відповідь можна більше, ніж 1 хвилину, консультант не зміг відповісти на деякі запитання, немає програми лояльності для нових клієнтів і офлайн-кредитування
 
Оформити
Сайт30,0
Підтримка25,0
Погашення11,3
Лояльність15,0
Оффлайн0,0
Немає цілодобової підтримки, можливості погашення в інтенет-банках і офлайн-кредитування
 
Оформити
Сайт25,7
Підтримка25,0
Погашення15,0
Лояльність15,0
Оффлайн0,0
На сайті немає даних про штрафні санкції, немає цілодобової підтримки, немає офлайн-кредитування
 
Оформити
Сайт30,0
Підтримка19,2
Погашення11,3
Лояльність7,5
Оффлайн10,0
З 3-х дзвінків в контакт-центр успішними були 2, на відповідь можна чекати більш ніж хвилину. Немає цілодобової підтримки, програми лояльності для постійних клієнтів, не можна погасити кредит в касах банків
 
Оформити
Сайт30,0
Підтримка25,0
Погашення15,0
Лояльність7,5
Оффлайн0,0
На сайті немає даних про процентну ставку за другою позикою. З 3-х дзвінків в контакт-центр успішними були 2. Немає цілодобової підтримки, онлайн-чату, програми лояньності та офлайн-кредитування
 
Оформити
Сайт21,4
Підтримка25,0
Погашення11,3
Лояльність7,5
Оффлайн10,0
На сайті немає даних про штрафні санкції, зазначена на ньому процентна ставка актуальна тільки для першого кредиту. Не можна погасити кредит в касах банків, немає цілодобової підтримки і програми лояльності для постійних клієнтів
 
Оформити
Сайт25,7
Підтримка18,3
Погашення15,0
Лояльність15,0
Оффлайн0,0
На сайті немає даних про штрафні санкції. За двома з трьох дзвінків в контакт-центр на відповідь довелося чекати більш ніж хвилину, один дзвінок просто скинули. Немає цілодобової підтримки і офлайн-кредитування
 
Оформити
Сайт30,0
Підтримка25,0
Погашення11,3
Лояльність7,5
Оффлайн0,0
Немає цілодобової підтримки, можливості погасити кредит в терміналах самообслуговування, програми лояльності для нових клієнтів і офлайн-кредитування
 
Оформити
Сайт30,0
Підтримка14,2
Погашення11,3
Лояльність7,5
Оффлайн10,0
З 3-х дзвінків в контакт-центр успішними були 2, консультант не зміг відразу відповісти на всі запитання. Немає цілодобової підтримки, можливості погашення в інтенет-банках і програми лояльності для нових клієнтів
 
Оформити
Сайт17,1
Підтримка25,0
Погашення15,0
Лояльність15,0
Оффлайн0,0
На сайті немає даних про штрафні санкції, конкретно не вказана процентна ставка. Немає цілодобової підтримки та офлайн-кредитування
 
Оформити
Сайт25,7
Підтримка20,0
Погашення11,3
Лояльність15,0
Оффлайн0,0
Зазначена на сайті процентна ставка актуальна тільки для першого кредиту. Немає цілодобової підтримки, онлайн-чату, можливості погашення в інтенет-банках і офлайн-кредитування
 
Оформити
Сайт21,4
Підтримка27,5
Погашення15,0
Лояльність7,5
Оффлайн0,0
Зазначена на сайті процентна ставка актуальна тільки для першого кредиту. В одному з трьох дзвінків в контакт-центр на відповідь чекали більш ніж хвилину. Немає програми лояльності для нових клієнтів і офлайн-кредитування
 
Оформити
Сайт30,0
Підтримка25,0
Погашення15,0
Лояльність0,0
Оффлайн0,0
З 3-х дзвінків в контакт-центр успішними були 2. Немає цілодобової підтримки, програми лояльності та офлайн-кредитування
 
Оформити
Сайт21,4
Підтримка25,0
Погашення15,0
Лояльність7,5
Оффлайн0,0
Процентна ставка не відображається в % (тільки в грн). Немає цілодобової підтримки, програми лояльності для постійних клієнтів і офлайн-кредитування
 
Оформити
Сайт30,0
Підтримка20,0
Погашення11,3
Лояльність7,5
Оффлайн0,0
Немає цілодобової підтримки, можливості погашення в касах банків, онлайн-чату, програми лояльності для нових клієнтів і офлайн-кредитування
 
Оформити
Сайт30,0
Підтримка15,0
Погашення7,5
Лояльність15,0
Оффлайн0,0
Непросто додзвонитися в контакт-центр. Немає можливості погашення в інтенет-банках і касах банків, також немає офлайн-кредитування
 
Оформити
Сайт21,4
Підтримка19,2
Погашення15,0
Лояльність0,0
Оффлайн10,0
На сайті немає даних про штрафні санкції, зазначена процентна ставка актуальна тільки для першого кредиту. З 3-х дзвінків в контакт-центр успішним був тільки 1. Немає цілодобової підтримки і програми лояльності
 
Оформити
Сайт30,0
Підтримка15,0
Погашення11,3
Лояльність7,5
Оффлайн0,0
Немає цілодобової підтримки, онлайн-чату, можливості погашення в касах банків, програми лояльності нових клієнтів і офлайн-кредитування
 
Оформити
Сайт30,0
Підтримка25,0
Погашення7,5
Лояльність0,0
Оффлайн0,0
Немає цілодобової підтримки, можливості погашення в інтернет-банках і касах банків, програми лояльності та офлайн-кредитування
 
Оформити
Сайт30,0
Підтримка25,0
Погашення7,5
Лояльність0,0
Оффлайн0,0
Немає цілодобової підтримки, можливості погашення в інтернет-банках і касах банків, програми лояльності та офлайн-кредитування
 
Оформити
Сайт25,7
Підтримка14,2
Погашення15,0
Лояльність7,5
Оффлайн0,0
На сайті немає даних про штрафні санкції та повної інформації щодо умов надання другого кредиту. З 3-х дзвінків в контакт-центр успішним був тільки 1. Немає онлайн-чату, цілодобової підтримки, програми лояльності для нових клієнтів і офлайн-кредитування
 
Оформити
Сайт30,0
Підтримка19,2
Погашення11,3
Лояльність7,5
Оффлайн0,0
Після замовлення дзвінка на сайті обіцяють передзвонити за 30 секунд, але чекати доводиться близько хвилини. Немає цілодобової підтримки, можливості проконсультуватися в популярний меседжерах, погашення в інтернет-банках, немає програми лояльності та офлайн-кредитування
 
Оформити
Сайт12,8
Підтримка20,0
Погашення15,0
Лояльність0,0
Оффлайн0,0
На сайті немає даних про штрафні санкції. Також не вистачає інформації про умови кредитування. З 3-х дзвінків в контакт-центр успішними були 2. Консультант не зміг відразу відповісти на питання про величину процентної ставки. Немає цілодобової підтримки і програми лояльності
 
Оформити
Сайт25,7
Підтримка20,0
Погашення11,3
Лояльність0,0
Оффлайн0,0
На сайті немає даних про штрафні санкції і онлан-чату. Немає можливості погашення через інтернет-банкінг, програми лояльності та офлайн-кредитування
 
Оформити
Сайт25,7
Підтримка20,0
Погашення11,3
Лояльність0,0
Оффлайн0,0
На сайті немає даних про штрафні санкції і онлан-чату. Немає цілодобової підтримки, можливості погашення через інтернет-банкінг, програми лояльності та офлайн-кредитування
 
Оформити
Сайт25,7
Підтримка20,0
Погашення11,3
Лояльність0,0
Оффлайн0,0
Зазначена на сайті процентна ставка актуальна тільки для першого кредиту. З 3-х дзвінків в контакт-центр в 2-х на відповідь довелося чекати більш ніж хвилину. Немає цілодобової підтримки, програми лояльності, офлайн-кредитування та підтримки в популярних месенджерах
 
Оформити
Сайт30,0
Підтримка9,2
Погашення7,5
Лояльність0,0
Оффлайн10,0
1-й дзвінок в контакт-центр – відповіли відразу, 2-й – чекали більш ніж хвилину, 3-й – не додзвонилися. Немає цілодобової підтримки, онлайн-чату і підтримки в популярних месенджерах. Немає можливості погашення через термінали самообслуговування і в інтернет-банкінгу. Також немає програми лояльності
 
Оформити
Сайт30,0
Підтримка15,0
Погашення11,3
Лояльність0,0
Оффлайн0,0
З 3-х дзвінків в контакт-центр успішними були 2. Немає цілодобової підтримки, можливості погашення через інтернет-банкінг, програми лояльності та офлайн-кредитування
 
Оформити
Сайт17,1
Підтримка20,0
Погашення11,3
Лояльність7,5
Оффлайн0,0
На сайті немає даних про штрафні санкції, процентна ставка не відображається в % (у грн). Немає підтримки в популярних месенджерах, цілодобової підтримки і можливості погашення через інтернет-банкінг. Немає програми лояльності
 
Оформити
Сайт30,0
Підтримка9,2
Погашення15,0
Лояльність0,0
Оффлайн0,0
З 3-х дзвінків в контакт-центр успішними були 2, консультант не зміг відразу відповісти на деякі запитання. Немає підтримки в популярних месенджерах, цілодобової підтримки, онлайн-чату, програми лояльності та офлайн-кредитування
 
Оформити
Сайт30,0
Підтримка5,0
Погашення11,3
Лояльність7,5
Оффлайн0,0
З 3-х дзвінків в контакт-центр успішними були 2. Немає підтримки в популярних месенджерах, погашення через інтернет-банкінг, цілодобової підтримки, онлайн-чату, програми лояльності для нових клієнтів і офлайн-кредитування
 
Оформити
Сайт12,8
Підтримка24,2
Погашення3,8
Лояльність0,0
Оффлайн10,0
На сайті немає даних про штрафні санкції, процентні ставки і максимальну суму першого кредиту. 1-й дзвінок в контакт-центр – відповіли відразу, 2-й – був поганий зв'язок, 3-й – не додзвонилися. Немає цілодобової підтримки, можливості погашення через термінали самообслуговування, Інтернет-банкінг і каси банків
 
Оформити
Сайт30,0
Підтримка9,2
Погашення11,3
Лояльність0,0
Оффлайн0,0
1-й дзвінок в контакт-центр – відповіли відразу, 2-й – чекали більш ніж 4-х хвилини, 3-й – не додзвонилися. Немає цілодобової підтримки, онлайн-чату, підтримки в популярних месенджерах, можливості погашення в касах банків, програми лояльності та офлайн-кредитування
 
Оформити
Сайт17,08
Підтримка15,0
Погашення15,0
Лояльність0,0
Оффлайн0,0
На сайті немає даних про процентну ставку за першим кредитом, а також максимальний строк і суму наступних позик. Немає цілодобової підтримки, онлайн-чату, підтримки в популярних месенджерах, офлайн-кредитування і програми лояльності
 
Оформити
Сайт21,4
Підтримка16,7
Погашення3,8
Лояльність0,0
Оффлайн0,0
На сайті немає даних про процентну ставку. З 3-х дзвінків в контакт-центр в 2-х довелося чекати з'єднання більш ніж хвилину. Немає онлайн-чату і підтримки в популярних месенджерах. Немає можливості погашення через термінали самообслуговування, Інтернет-банкінг і каси банків. Немає програми лояльності та офлайн-кредитування
 
Оформити
Сайт17,1
Підтримка5,0
Погашення11,3
Лояльність7,5
Оффлайн0,0
На сайті немає даних про штрафні санкції, процентна ставка не відображається в % (у грн). Три рази не змогли додзвонитися в контакт-центр. Немає онлайн-чату, цілодобової підтримки, офлайн-кредитування та програми лояльності для нових клієнтів. Немає можливості погашення через інтернет-банкінг
 
Оформити
Сайт17,1
Підтримка15,0
Погашення7,5
Лояльність0,0
Оффлайн0,0
На сайті немає даних про штрафні санкції та процентну ставку. Немає онлайн-чату, цілодобової підтримки і підтримки в популярних месенджерах. Немає можливості погашення через термінали самообслуговування та інтернет-банкінг. Немає програми лояльності та офлайн-кредитування
 
Оформити
Сайт25,7
Підтримка5,0
Погашення3,8
Лояльність0,0
Оффлайн0,0
На сайті немає даних про процентну ставку за другим кредитом. З 3-х дзвінків в контакт-центр успішними були 2. Немає онлайн-чату, цілодобової підтримки і підтримки в популярних месенджерах. Немає можливості погашення через термінали самообслуговування, каси банків та інтернет-банкінг. Немає програми лояльності та офлайн-кредитування