0 800 307 555
0 800 307 555

FinAwards-2023: як нагороджували найкращих зі світу фінансів

Фотозвіт

У Києві відбулася шоста церемонія нагородження FinAwards – щорічної всеукраїнської премії, що визначає найкращі фінансові продукти, клієнтські сервіси, IT-впровадження та фінтех-проєкти, а також найуспішніших і найефективніших топменеджерів фінансових компаній.
Зміст

Засновниками премії FinAwards є портали Finance.ua та Мінфін (холдинг Treeum).

Це вже другий рік поспіль, коли церемонія відбувається у воєнних умовах.


Головна нагорода премії FinAwards. Цьогоріч її колір зі звичного золотого змінили на колір сталі, що символізує стійкість і незламність

Нагороди звично розділилися на три сектори: банки, МФО, страхові компанії. Також цьогоріч організатори ввели позаконкурсні категорії. Розповімо докладніше про переможців.

Банки

Стійкий банк

Наші колеги з сайту Мінфін проводять щоквартальну оцінку діяльності банків на підставі інформації з офіційних і відкритих джерел. Вони досліджують показники, що характеризують стійкість банків до стресів і лояльність вкладників: враховується якість активів, ліквідність, можливість зовнішньої підтримки, приріст вкладів, платіжна репутація тощо. На базі цього унікального дослідження й визначили трійку стійких банків.

Трійка переможців:

  • третє місце – Креді Агріколь Банк;
  • друге місце – Райффайзен Банк, який до того п’ять років поспіль посідав першу сходинку на п’єдесталі стійких банків;
  • перше місце – Укрсиббанк.


Керівниця медіабізнесу Treeum Надія Квітка нагороджує переможців

«Для Укрсиббанку перемога в номінації FinAwards 2023 «Стійкий банк» — це результат насамперед відданої команди, а також прагнення довгострокового позитивного внеску для подальшого відновлення та сталого розвитку економіки України, довіри клієнтів та повної підтримки акціонерів.

У 2022 році ми використали попередній досвід COVID-19, щоб продовжувати обслуговувати наших клієнтів як у наших відділеннях, так і через канали віддаленого обслуговування: банкомати, інтернет платформи UKRSIB online та UKRSIB business. Посилили наші цифрові рішення віддаленого обслуговування в чудовій комбінації з мережею відділень банку», – розповів голова правління Укрсиббанку Лоран Дюпуш.

Народний банк

Переможця в цій номінації також визначає унікальний рейтинг сайту Мінфін, який побудований виключно на базі відгуків відвідувачів про якість обслуговування в банках. На позицію банку в рейтингу впливають лише відгуки клієнтів.

Переможна трійка розподілилася в такий спосіб:

  • третє місце – sportbank;
  • друге місце – monobank;
  • перше місце – А-Банк.


Юрій Кандауров, голова правління А-Банку, отримав нагороду з рук Надії Квітки, керівниці медіабізнесу Treeum

Що цікаво, monobank п’ять років поспіль посідав першу сходинку в рейтингу народних банків, але цьогоріч поступився позицією.

Керівник напряму «Операційний центр» А-Банку Антон Забутний каже, що стати народним улюбленцем їм допоміг підхід, який команда використовує для реагування на скарги чи зауваження клієнтів:

«При отриманні скарги ми в режимі онлайн аналізуємо процес на наявність проблеми. Основне правило – це масштабувати сигнал, тобто не розглядати його на рівні одного клієнта. За будь-якою скаргою є рішення – зміна наявного процесу або побудова нового».

Банкір року

Цьогоріч з найвищою кількістю балів від експертів та безперечною підтримкою голосування на сайті це звання отримав співзасновник monobank Олег Гороховський.

Звання банкіра року Гороховський отримує вже вдруге. Перший раз був у 2020 році.

Найкраща кредитна картка

У номінації на звання найкращої кредитної картки брали участь банківські платіжні картки, доступні для масового сегмента клієнтів із середнім і нижчим за середній рівень доходу, за якими на запит клієнта або за замовчуванням встановлені кредитні ліміти на здійснення платіжних та касових операцій.

За першість змагалися 15 карток від українських банків:

  • третє місце посів sportbank зі своєю карткою sport.
  • друге місце дісталося Чорній картці від monobank.
  • беззаперечну перемогу виборола кредитна картка всеМОЖУ від банку ПУМБ.

«Якщо чесно сказати, ми не покращували умови наших продуктів, але за цей рік і не погіршили їх, якщо дивитися на весь інший ринок. Ми змогли витримати. По кредитці у нас дуже лояльні умови: великий грейс-період і дуже низький процент зараз по ринку. Тому ми й змогли посісти перше місце», – коментує перемогу директор департаменту-трайбу некредитних продуктів ПУМБ Дмитро Коваль.

Найкраща платіжна картка

У цій номінації брали участь картки типу classic або standart, які дозволяють здійснювати платежі виключно на ту суму, яка внесена на поточний рахунок в банку. Водночас картка може бути оформлена будь-якому клієнту та не передбачає будь-яких спеціальних умов обслуговування (не акція, не зарплатний проєкт, не пенсійна картка).

Усього було представлено 20 карток. Трійка лідерів розподілилася в такий спосіб:

  • третє місце – Біла картка від monobank;
  • друге місце – Картка для виплат від ПриватБанку;
  • перше місце – всеКАРТА від ПУМБ.

«Ця картка у нас повністю безкоштовна для клієнтів. По ній немає жодних тарифів ні за зарахування грошей, ні за вивід коштів. Ми змогли витримати та не змінювати умови, хоча було складно», – розповів директор департаменту-трайбу некредитних продуктів ПУМБ Дмитро Коваль.


СМО компанії Credit7 Юлія Морарь вручає нагороду директору департаменту-трайбу некредитних продуктів ПУМБ Дмитру Ковалю

Найкраща преміальна картка

У цій номінації беруть участь комплексні пропозиції банків для заможних клієнтів, з рівнем доходу істотно вищим за середній, які передбачають видачу преміальних карток, а також індивідуальне обслуговування та наявність привілеїв Lifestyle підтримки: консьєрж сервіс, сервіси в аеропортах, дисконтні програми сорту luxury тощо.

За першість у номінації змагалися 18 карток. Трійка лідерів така:

  • третє місце – пакет Platinum від monobank;
  • друге місце – пакет Infinite від банку Конкорд;
  • перше місце – пакет Craft Black від Кредобанку.

«Три місяці тому ми впровадили новий преміальний сервіс і маємо вже добрі результати – понад три тисячі клієнтів і майже мільярд гривень залишків на рахунках. Нас найвище оцінили в конкурсі FinAwards завдяки індивідуальному підходу та нестандартним рішенням у банківській системі. Craft Banking – це інша культура сприйняття клієнта та побудова взаємовідносин із ним», – каже перший заступник голови правління Кредобанку Войцєх Тарасюк.


Керівниця медіабізнесу Treeum Надія Квітка вручає нагороду директору Київського регіону АТ «Кредобанк» Олексію Кучеру

Найкраща програма лояльності

Одна з номінацій конкурсу присвячена програмам лояльності, які пропонують банки своїм клієнтам. Саме лояльне ставлення змушує клієнта залишатися з конкретним банком.

Загалом у номінації були представлені 10 банків. Трійка лідерів така:

  • «бронзу» між собою поділили Укрсиббанк (програма лояльності «Екстра») і Банк Власний Рахунок (програма лояльності «Власний рахунок»);
  • «срібло» дісталося програмі винагород Cash’U Club Сенс Банку;
  • «золото» ж забрав monobank з програмою кешбеку або миль, пропозиціями від партнерів, реферальною програмою, розділом «Нагороди».


Керівниця медіабізнесу Treeum Надія Квітка (праворуч) і заступниця голови правління АТ «Універсал Банк» Юлія Акуленко (ліворуч)

Після повномасштабного вторгнення росії monobank – один з небагатьох банків, який зберіг нарахування кешбеку. Щоправда, відсотки значно знизили й поки не будуть їх підіймати.

«Ми спостерігаємо за ринком. Звісно, ми дуже хочемо знову мотивувати клієнтів витрачати, щоб збирати кешбек, але поки складно прогнозувати [чи зростатимуть відсотки по кешбеку]», – уточнила Акуленко.

Найкращий мобільний банк

Цьогорічні переможці:

  • третє місце – Сенс Банк;
  • друге місце – ПриватБанк;
  • перше місце – monobank.

За словами Юлії Акуленко, з-поміж інших мобільних банків monobank вирізняє їхня любов до клієнтів, а також швидкість, з якою банк зростає. За 2022 рік monobank збільшив клієнтську базу з 5 млн до 6,7 млн осіб.

Провідні технології та інновації

У цій номінації були представлені банки та компанії, які протягом 2022-2023 років впровадили нові технологічні розробки, що дозволили оптимізувати процеси та створити додаткову цінність для клієнтів: підвищили якість обслуговування, скоротили час операцій, дали доступ до нових сервісів тощо.

Усього за першість боролися 17 претендентів. Трійка лідерів цього року така:

  • третє місце посів monobank з проєктами: сервіс накопичення «Банка», Благо-Ялинка, Expirenza;
  • друге місце дісталося КонкордБанку з проєктами: мобільний еквайринг у смартфоні, QR-термінал;
  • беззаперечним лідером з проєктами «Термінал», сервіс «Каса» (ПРРО), сервіс «Поповнення на касі», сервіс «Готівка на касі», Інвойсинг, Електронна звітність, Бюджет став ПриватБанк.

«Нам знадобилося менш як 45 днів для того, щоб перенести всі ІТ-процеси в хмару та запустити всі програми та сервіси з хмарного середовища. На другий день після повномасштабного вторгнення запустили програми для підтримки наших клієнтів – роздрібних та бізнесу. Також впроваджуємо сучасні цифрові технології для максимального швидкого розгляду й обробки кредитних заявок, щоб кредити були найбільш доступними бізнесу», – розповіли Finance.ua в ПриватБанку.

Найкращий банк для клієнтів МСБ

У цій номінації беруть участь банки, які надають комплексне банківське обслуговування для клієнтів малого та середнього бізнесу (зокрема ФОП), включаючи такі послуги як розрахунково-касове обслуговування, кредитування на розвиток бізнесу, можливість використання дистанційних систем управління рахунками для ведення підприємницької діяльності.

В номінації були представлені 17 банків.

Третє місце посів Ощадбанк. На другому опинився торішній переможець цієї номінації – ПУМБ. А першість здобув ПриватБанк, який обслуговує понад 68% українських підприємців.


CEO компанії MyСredit Владислав Білан (праворуч) вручає нагороду керівнику департаменту малого бізнесу ПриватБанку Руслану Кисельову

«Ми змінюємо процеси та модель ризик-менеджменту, впроваджуємо сучасні цифрові технології для максимального швидкого розгляду та обробки кредитних заявок, щоб кредити були найбільш доступними бізнесу.

У 2023 році ПриватБанк планує збільшити обсяги фінансування українського малого та середнього бізнесу щонайменше на 35% і залишитися надійним джерелом фінансування бізнесу, насамперед аграріїв та критично важливих галузей економіки», – розповіли нам у банку.

Найкращий кредит готівкою

У номінації беруть участь пропозиції від банків щодо видачі кеш-кредитів у сумі від 10 тис. грн, та які доступні для будь-якого нового клієнта без довідки про доходи (тільки паспорт, ІПН).

Номінувалися на премію 8 банків. Трійка переможців така:

  • третє місце дісталося торішньому переможцю номінації – Банку Львів;
  • друге місце посів ПУМБ з кредитом «всеЯСНО»;
  • а от пальма першості за найкращі умови кредитування дісталася готівковому кредиту «На Старт» від Ідея Банку.

«Ми виводили цей продукт на ринок, таргетуючи такий цільовий сегмент, як нові клієнти. На час його впровадження була найнижча відсоткова ставка на ринку (зараз 65% річних. – Ред.). Це класичний кеш-кредит, де не потрібно називати, на яку ціль його взято – чи то ремонт, чи придбання техніки, чи навчання. Максимальна сума — до 300 тис., термін до 36 місяців. Зараз ми йдемо більше в технологічний розвиток, всі наші послуги поступово мігрують в мобільний застосунок», – розповів журналістам начальник управління маркетингу Ідея Банку Артур Цвинтарний.


Chief of Business Development компанії «Є-гроші» Михайло Яковенко вручив нагороду начальниці Відділу продажів цифрових продуктів Департаменту цифрового банкінгу АТ «Ідея Банк» Кристині Каденюк

Найкращий депозит

У номінації були представлені банківські вклади у гривні, строком на 12 місяців, із щомісячною виплатою відсотків та без можливості дострокового розірвання, які не є акційною пропозицією.

Загалом за першість змагалися 27 банківських пропозицій. Трійка переможців цьогорічного конкурсу наступна:

  • «бронза» дісталася депозиту «Максимум» від Юнекс Банку;
  • «срібло» отримав депозит «Вільна Земля» від Банку Львів;
  • «золото» забрав Банк Глобус з депозитом «Накопичувальний».


Директор департаменту роздрібного бізнесу Банку Глобус Дмитро Замотаєв з нагородою і керівниця медіабізнесу Treeum Надія Квітка

«Запорукою успіху депозитних продуктів є максимальна простота умов та процедури їх оформлення. Саме в цьому напрямку банк і продовжує постійно розвивати та доопрацьовувати власні депозитні продукти. Так, минулого року банк реалізував можливість повністю дистанційного оформлення будь-якого депозиту в мобільному застосунку GlobusPlus.

Також, зважаючи на складні часи та вимушену міграцію населення, банк дозволив клієнтам-власникам депозитів знімати безкоштовно кошти в будь-якому банку України, взявши всі супутні витрати на себе», – розповіли Finance.ua в Банку Глобус.

Найкраща рекламна кампанія

В цій номінації представлені банки, які запустили у 2022-2023 роках творчу рекламу, що запам’ятовується, і як результат вона дозволила досягти хороших показників у підвищенні впізнаваності бренду, виведенні нового продукту та/або призвела до істотного зростання відвідуваності сайту, збільшення продажів.

Претендентів було сім. Переможцями стали:

  • третє місце – Банк Львів з комунікаційною кампанією «Герої економічного фронту»;
  • друге місце – monobank з рекламою сервісу «Благодійна Банка»
  • перше місце – ПриватБанк з рекламною кампанією «ПриватБанк працює далі (Стабільність)».

Найкращий керівник маркетингу

У номінації беруть участь керівники, які відповідають за маркетингову стратегію компаній, що продемонстрували успішні проєкти у 2022-2023 роках. Це може бути: виведення на ринок нового продукту, підвищення впізнаваності бренду в показниках, яскрава рекламна кампанія, реалізація цікавого соціального проєкту, розвиток нових каналів комунікації з клієнтами тощо.

Усього за першість змагалися 9 претендентів. Трійка переможців цьогоріч така:

  • на третьому місці – директорка з маркетингу ПриватБанку Вікторія Губіна;
  • на другому місці – маркетинг-директорка ПУМБ Ксенія Сікорська;
  • на першому місці – chief marketing officer в monobank Анатолій Рогальський.

Найкращий керівник роздрібного бізнесу

А в цій номінації взяли участь керівники роздрібного бізнесу банків (члени Правління, директори департаментів, начальники управлінь, відділів, регіональні керівники), завдяки чиїм ідеям, рішенням, управлінського досвіду банк досягнув хороших показників у 2022 році у роздрібному бізнесі.

Це може бути: приріст обсягів валових премій, платежів, кредитного, депозитного портфелів, скорочення кількості непрацюючих кредитів, приріст кількості співробітників і представництв, розвиток мережі, оптимізація процесів.

Трійка цьогорічних лідерів розподілилися так:

  • «бронзу» отримав член правління ОТП Банку Олег Клименко;
  • «срібло» дісталося Антону Тютюну – заступнику голови правління Ощадбанку, відповідальному за роздрібний бізнес;
  • головна ж нагорода премії відійшла члену правління з питань роздрібного бізнесу ПриватБанку Дмитру Мусієнку.


Член правління з питань роздрібного бізнесу ПриватБанку Дмитро Мусієнко з нагородою і CEO Treeum Валерія Луньова

«Це нагорода нашої команди, бо саме вона і є ПриватБанк. Безумовно, усім успіхам банк завдячує своїм працівникам. В багатьох містах наші працівники працювали до глибокої ночі, разом з Нацполіцією інкасували термінали самообслуговування, щоб видати людям гроші. До слова, після деокупації Херсона у листопаді ми вже відновили роботу 6 відділень. Жоден український банк не зробив це з такою швидкістю», – розповів Finance.ua Мусієнко.

Переможці в категорії «Банки»

Номінація

Перше місце

Друге місце

Третє місце

Стійкий банк

Укрсиббанк

Райффайзен Банк

Креді Агріколь

Народний банк

А-Банк

monobank

sportbank

Банкір року

Олег Гороховський, співзасновник monobank

Найкраща кредитна картка

ПУМБ

monobank

sportbank

Найкраща платіжна картка

ПУМБ

ПриватБанк

monobank

Найкраща преміальна картка

Кредобанк

Конкорд Банк

monobank

Найкраща програма лояльності

monobank

Сенс Банк

Укрсиббанк / Банк Власний рахунок

Найкращий мобільний банк

monobank

ПриватБанк

Сенс Банк

Провідні технології та інновації

ПриватБанк

Конкорд Банк

monobank

Найкращий банк для клієнтів МСБ

ПриватБанк

ПУМБ

Ощадбанк

Найкращий кредит готівкою

Ідея Банк

ПУМБ

Банк Львів

Найкращий депозит

Банк Глобус

Банк Львів

Юнекс Банк

Найкраща рекламна кампанія

ПриватБанк

monobank

Банк Львів

Найкращий керівник маркетингу

Анатолій Рогальський,

Chief marketing officer в monobank

Ксенія Сікорська, маркетинг-директорка ПУМБ

Вікторія Губіна, директорка з маркетингу ПриватБанку

Найкращий керівник роздрібного бізнесу

Дмитро Мусієнко, член правління з питань роздрібного бізнесу ПриватБанку

Антон Тютюн, заступник голови правління Ощадбанку, відповідальний за роздрібний бізнес

Олег Клименко,

член правління ОТП Банку

Надійний партнер для бізнесу. Рекомендовано Мінфін

Прокредит Банк

МФО

Найкраща МФО онлайн

У номінації боролися за звання найкращої мікрофінансові компанії, які видають мікропозики через інтернет без прив’язки до живого офісу. Важливою умовою було й те, щоб ці компанії мали ліцензію на видачу кредитів без претензій на відкликання з боку регулятора, а також видали не менше 20 тис. мікропозик за останні 3 місяці.

Третє місце посіла Moneyveo, умови якої дозволяють брати позику до 25 тис. грн (для нових клієнтів), а максимальний термін кредитування становить 20 днів (з можливістю продовження дисконтного періоду).

«Срібло» у номінації отримала Credit7. Максимальна сума (для нових клієнтів) у цієї МФО становить 15 тис. грн, максимальний термін кредитування – до 365 днів.

На першому місці опинилася CreditPlus. Максимальна сума (для нових клієнтів) – 15 тис. грн, а максимальний термін кредитування – до 365 днів.


Chief Marketing Officer компанії CreditPlus Іван Підвисоцький з керівницею медіабізнесу Treeum Надією Квіткою

«Після початку повномасштабної війни, попит на кредитування впав. Але ми одні з перших знову почали кредитувати та підтримувати наших клієнтів. Поведінка користувачів за цей час трохи змінилася – я вважаю, що вони стали більш відповідальними. Також позичальники почали якісніше оцінювати, навіщо їм потрібні кредитні кошти, і середні чеки змінилися в меншу сторону. Серед наших клієнтів багато людей з Харкова, Херсона тощо. І відповідно до звільнення наших територій, ми починали кредитувати ці регіони», – розповів у коментарі Finance.ua Chief Marketing Officer компанії CreditPlus Іван Підвисоцький.

Найкраща МФО офлайн

У номінації брали участь мікрофінансові компанії, які видають мікропозики через офіси/точки продажів, мають ліцензію на видачу кредитів без претензій на відкликання з боку регулятора, а також видали не менше 20 тис. мікропозик за останні 3 місяці.

«Золото» від журі та всіх, хто віддавав свій голос під час голосування, отримала компанія ШвидкоГроші. Ось за якими умовами вона видає позики:

  • максимальна сума (для нових клієнтів): 30 тис. грн;
  • максимальний термін кредитування: 3 міс.;
  • кількість точок/офісів: 90 відділень.


Нагороду у номінації вручили провідній фахівчині ШвидкоГроші з інтернет-маркетингу Вікторії Соломоненко. На фото з нею – СЕО SalesDoubler Олександр Бойко

Друге місце в номінації посіла Slon Credit, а третє – FinX.

Стійка МФО

Під час церемонії назвали й переможця в особливих позаконкурсних номінаціях від SalesDoubler. Однією з них стала «Стійка МФО».

«Це звання отримала компанія, яка однією з перших відновила кредитування на деокупованих територіях. І за це їм від мене особистий респект. Минулого року вони також дуже плідно працювали зі своїм скорингом, і ми це відчули», – пояснив СЕО SalesDoubler Олександр Бойко.

Переможцем у цій номінації стала Money4you.


Директор Money4you Олег Кузьмінов з нагородою у спецномінації разом із СЕО SalesDoubler Олександром Бойком

Найкраща МФО за якістю обслуговування клієнтів

Ця номінація – позаконкурсна. Вона відображає якість і зручність обслуговування в компаніях, які видають онлайн-кредити на картку. Експерти порівняли та визначили, у кого з фінансових компаній цей процес організований краще.

Пальма першості відійшла компанії Credit Kasa, друге та третє місце посіли CreditPlus і Є-гроші, відповідно.


Директор за маркетингу Credit Kasa Віталій Соловйов (ліворуч) з нагородою. Разом з ним на сцені – СЕО SalesDoubler Олександр Бойко

Найкращий клієнтський сервіс

Члени журі оцінювали наявність мобільного застосунку, підтримку 24/7, швидкість роботи підтримки та розв’язання питань клієнта через месенджери та телефон, наявність програм лояльності та багато інших критеріїв.

Загалом у номінації були представлені 12 мікрофінансових компаній.

Перше місце посіла Credit Kasa.

«Ми дбаємо про прозорість, швидкість та коректне ставлення до клієнта на всіх етапах обслуговування: проста форма анкети, використання BankID, що спрощує та прискорює процес ідентифікації, мінімізація кількості дзвінків клієнту, швидкий розгляд заявки. Також важливим є надання доступу до грошей 24/7 і автоматичні процеси для повторних клієнтів», – прокоментував Віталій Соловйов.

Друге місце посіла Credit7, а третє – CreditPlus.

Найкращий продукт МФО

У номінації брали участь пропозиції щодо кредитування від мікрофінансових компаній на термін понад 30 днів та на суму понад 10 тис. грн.

Усього за першість змагалися 13 МФО.

Найкращим став продукт від МФО Slon Credit – «Комфортний».


Юлія Стасюк, директорка з маркетингу Slon Credit, з нагородою від FinAwards разом із CEO SalesDoubler Олександром Бойком

Друге та третє місце відповідно посіли компанії Є-Гроші з кредитним продуктом «Лайтовий» та CreditPlus з продуктом Plus 365.

Найкраща рекламна кампанія

У номінації брали участь МФО, які у 2022-2023 запустили креативну рекламу, що запам’ятовується, що дозволило досягти хороших показників у підвищенні впізнаваності бренду, виведенні нового продукту та/або призвело до істотного зростання відвідуваності сайту, збільшення продажів.

Третє місце посіла CreditKasa з рекламою «Не розрахували/Не вписались/Не дотягнули».

Друге місце дісталося MyCredit з кампанією «Все буде Україна!».

Перше ж місце посіла компанія CreditPlus, яка представила рекламну акцію «Будь на зв’язку».

Найкращий керівник маркетингу

У номінації брали участь керівники, що відповідають за маркетингову стратегію компаній, які продемонстрували успішні проєкти у 2022-2023.

У трійці лідерів опинилася Анастасія Чернишова, директорка з маркетингу компанії Money4You.

Друге місце присудили Івану Підвисоцькому, Chief Marketing Officer компанії CreditPlus.

А пальма першості номінації дісталася Серафимі Неході, директорці з маркетингу SpaceCrew Finance: MyCredit (Україна), ClickCredit (Україна та Польща), OnCredit (В’єтнам та Шрі-Ланка).


Переможниця номінації Серафима Нехода (ліворуч) з керівницею медіабізнесу Treeum Надією Квіткою (праворуч)

Найкращий CEO МФО

У номінації брали участь топменеджери фінансових компаній (це може бути як управитель власним бізнесом, так і найманий керівник. – Ред.) мікрофінансових компаній, під керівництвом яких у 2022 році компанія досягла значних якісних показників розвитку.

Наприклад, збільшення частки ринку, хороші фінансові показники, впровадження інноваційних технологій, виведення компанії на нові ринки тощо.

Переможцем у номінації став Владислав Білан, директор компанії MyCredit.


CEO MyCredit Владислав Білан з нагородою

Він також розповів, як змінився профіль клієнтів і поділився декотрими планами:

«Якщо ж говорити про клієнтів – вони зараз стали відповідальнішими. Раніше була певна категорія людей, які брали позику на розваги. Зараз у більшості зменшилися очікування і їм не до розваг – вони беруть невеликі суми та краще їх повертають.

Наразі перед нами стоять серйозні виклики, можливо, з боку майбутнього регулювання від Нацбанку. Тому ми, як більшість компаній на ринку, хочемо розпочати діалог з регулятором на компромісних умовах, щоб і користувачам було комфортно, і нам».

Переможці в категорії «МФО»

Номінація

Перше місце

Друге місце

Третє місце

Найкраща МФО онлайн

CreditPlus

Credit7

Moneyveo

Найкраща МФО офлайн

ШвидкоГроші

Slon Credit

FinX

Стійка МФО

Money4you

Найкраща МФО за якістю обслуговування клієнтів

Credit Kasa

CreditPlus

Є-гроші

Найкращий клієнтський сервіс

Credit Kasa

Credit7

CreditPlus

Найкращий продукт МФО

Slon Credit

Є-Гроші

CreditPlus

Найкраща рекламна кампанія

CreditPlus

MyCredit

CreditKasa

Найкращий керівник маркетингу

Серафима Нехода, директорка з маркетингу SpaceCrew Finance

Іван Підвисоцький, Chief Marketing Officer компанії CreditPlus

Анастасія Чернишова, директорка з маркетингу компанії Money4You

Найкращий CEO МФО

Владислав Білан, директор компанії MyCredit

Адаптивний МФО-партнер. Рекомендовано SalesDoubler

ZeCredit

Надійний партнер для бізнесу. Рекомендовано SalesDoubler

SelfieCredit

Страхові компанії

Найкращий страховий продукт воєнного часу

У цій номінації найкращою визначалася компанія, яка розробила та вдосконалила свої продукти під час повномасштабної війни – з 24 лютого 2022 року до моменту нагородження, щоб захистити своїх клієнтів від ризиків, пов’язаних з військовим конфліктом.

У цій номінації не було другого чи третього місця – лише одне.

З максимальною кількістю балів і голосів із сайту перемогла програма страхування «Каско Patriot» від страхової компанії VUSO.

Найкращий продукт страхової компанії: каско

Під час FinAwards визначили найкращий продукт страхової компанії у сегменті каско.

Переможцем у номінації стала ПрАТ «СК «Арсенал Страхування». Вона може похвалитися підтримкою клієнтів 24/7, а рівень страхових виплат у 2022 склав 48,60%.


Отримував престижну відзнаку Сергій Авдєєв, голова правління «СК «Арсенал Страхування». Разом з ним на сцені – Дар’я Горбач, керівниця відділу продажів напрямку страхування Finance.ua

Не менш важливим показником для визначення переможців є максимальний вік авто, до якого страхують за каско – тут він становить 10 років.

«Срібло» отримала страхова компанія ARX (рівень страхових виплат у 2022 – 49,83%), а «бронзу» – СК Universalna (32,8%).

Найкращий продукт страхової компанії: ДМС

Також визначили найкращих у сегменті добровільного медичного страхування. Цьогорічні лідери:

  • третє місце – Європейський страховий альянс;
  • друге місце – ІНГО;
  • перше місце – Universalna.

Найкращий клієнтський сервіс

Перше місце у номінації посіла СК ARX. У компанії кажуть, що клієнтський сервіс є стратегічним напрямком їхньої діяльності. Оскільки компанія – частина міжнародного холдингу, стандарти обслуговування лежать в основі всієї діяльності.

«Компанія ще задовго до пандемії почала розвивати онлайн-сервіси, що дало змогу обслуговувати клієнтів під час війни безперебійно. Те, що наше каско працює за кордоном, спростило життя багатьом українцям, бо вони мають змогу захистити авто від негараздів. Для клієнтів Зеленої картки компанія впровадила додатковий сервіс «Автоконсьєрж» — це інформаційна та технічна допомога клієнтам за кордоном у режимі 24/7 рідною мовою.

Також ми запропонували клієнтам відстрочки в оплаті премії, збільшили до 3 місяців терміни повідомлення про збитки, врегульовували збитки без документів поліції, зняли обмеження на врегулювання збитків за європротоколом – тобто, зробили багато такого, що взагалі не передбачено договорами страхування», — кажуть представники ARX.

Найкращий СЕО страхової компанії

Під час церемонії обрали і найкращого СЕО страхової компанії. За це звання боролися четверо представників різних СК.

Звання найкращого отримав Андрій Артюхов – голова Правління ПрАТ «Страхова компанія VUSO».


Голова Правління ПрАТ «Страхова компанія VUSO» Андрій Артюхов з нагородами у номінаціях «Найкращий СЕО страхової компанії» та «Найкращий страховий продукт воєнного часу»

Переможці в категорії «Страхові компанії»

Номінація

Перше місце

Друге місце

Третє місце

Найкращий страховий продукт воєнного часу

VUSO з продуктом «Каско Patriot»

Найкращий продукт страхової компанії: каско

Арсенал Страхування

ARX

Universalna

Найкращий продукт страхової компанії: ДМС

Universalna

ІНГО

Європейський страховий альянс

Найкращий клієнтський сервіс

ARX

Арсенал Страхування

Universalna

Найкращий СЕО страхової компанії

Андрій Артюхов, голова правління ПрАТ «Страхова компанія VUSO»

Особливі номінації

Цьогоріч організатори вирішили ввести позаконкурсні номінації, щоб зокрема відзначити тих, хто втримав і стабілізував економічний фронт.

Так, Національний банк отримав нагороду в категорії «Фінансова стабільність країни», Укрзалізницю нагородили за «Залізну стабільність країни», а Укрпошта стала «Логістичною стабільністю країни».

Також організатори відзначили платформу єДопомога, як надійну цифрову платформу допомоги українцям. Завдяки платформі можна отримати гроші від держави, залишити заявку на допомогу або ж запропонувати підтримати інших у забезпеченні харчами, одягом, ліками тощо.

Назва категорії

Переможець

Соціально відповідальний бізнес

ТЗОВ «РЕГНО ІТАЛІЯ УА»

Соціально відповідальний бізнес

ТОВ «ТД РИГА ХЛІБ»

Соціально відповідальний бізнес

Фермерське господарство «Матвєєв»

Фінансова стабільність країни

Національний банк України

Залізна стабільність країни

Укрзалізниця

Логістична стабільність країни

Укрпошта

За внесок в стійкість фінансового ринку

НАБУ

За внесок в стійкість небанківського фінансового ринку

ВАФК

Надійна цифрова платформа допомоги українцям

єДопомога

Допомагали провести FinAwards-2023

ПриватБанк – один з найтехнологічніших банків України. Задає тренди та тенденції банківського ринку та впевнено стоїть на захисті фінансового фронту України.

Цьогоріч ПриватБанк підтримав позаконкурсну номінацію на підтримку соціально відповідального бізнесу.

Найпопулярніший бренд чилійського вина – Casillero del Diablo. Кожні 4 секунди у світі продається пляшка Casillero del Diablo.

Casillero del Diablo продається у 135 країнах світу і є одним із найуспішніших у світі чилійським винним брендом у сегменті преміальних вин.

Є такий рейтинг – The World’s Most Admired Wine Brands. Concha y Toro (виробник Casillero del Diablo) кожного року входить у його топ-10 зі своїми винами. Бренди, які потрапляють до нього в список, обираються Академією світових покупців напоїв та винними експертами Drinks International.

Також на 21 щорічній премії у 2020 році Wine Star Awards від американського видання Wine Enthusiast, вино Casillero del Diablo посіло перше місце.

Конкорд Банк – український банк з духом фінансово-технічних інновацій. Цей банк першим серед недержавних банків запустив інтернет-еквайринг Concord Pay з опціями від Apple Pay та Google Pay.