Мы подобрали 30 карт для вас
Чому не можу додзвонитися до оператора?
Картка виглядає топово. Але схоже я її "недостоїн". Інші банки дають кредитний ліміт, а райф - не хоче )
27 ноября 2025 г.Добрий день! Вадиме, нам шкода, що відсутність кредитної пропозиції викликала у Вас такі емоції. Цінуємо кожного клієнта і прагнемо, щоб співпраця з нами була максимально комфортною. Хочемо пояснити, що рішення про надання кредитного ліміту залежить від багатьох об’єктивних факторів, серед яких: рівнень доходу, стабільність надходжень та кредитна історія. Зміни в цих показниках можуть відкрити нові можливості і ми одразу повідомимо Вас про це. Рекомендуємо час від часу переглядати актуальні пропозиції у застосунку "MyRaif" у розділі "Кредити". Сподіваємось, що найближчим часом з’явиться пропозиція, яка буде цікавою саме для Вас. З повагою і турботою, фахівець Оксана.
Вадим є бажання оформити кредитну карту.
21 октября 2025 г.Пане Вадиме, дякуємо вам за питання 😇 Раді, що ви обираєте зручність та комфорт, адже мати додаткову фінансову подушку завжди спокійніше 🙌🏻 Оформити кредитну картку можна при наявності індивідуальної пропозиції від банку, знайти її можна у розділі "Продукти", в блоці "Швидкі дії та функції" 🙌🏻 Якщо ж пропозиції наразі немає, то ви можете звернутись до нашого відділу з оформлення продуктів за номером 0 800 50 35 30, колеги залюбки допоможуть вам підібрати найкращу пропозицію, графік їх роботи пн-нд з 9:00 до 19:00 👌🏻 А також у нашому застосунку Sense SuperApp ви можете заповнити анкету на збільшення кредитного ліміту 👌🏻 Знайти її можна у розділі "Продукти", вгорі у пошуку введіть слово "ліміт" і з переліку оберіть "Збільшити кредитний ліміт" — заповніть анкету й очікуйте, протягом 24 годин буде рішення 😊 У разі позитивного рішення, ви отримаєте сповіщення, якщо ж відповіді не надійде, то продовжуйте активно користуватись нашими продуктами, ліміт може буде переглянутий пізніше 👌🏻 Ваш друг та помічник, Володимир 💎
