0 800 307 555
0 800 307 555

Що таке CPA-мережі, як в них працювати

І скільки можна заробити

Сьогодні ми обговоримо цікавий напрям онлайн заробітку, про який більшість людей можуть навіть не здогадуватись чи не сприймати як можливе джерело прибутку, але зрештою ви напевно скажете: «А що, так можна було?». А ми відповімо: «Так, можна». Що ж, давайте ближче до деталей.
Зміст

Існує багато способів заробітку онлайн, щоправда, більшість з них є в кращому разі «сірими». Але є абсолютно легальний, «білий» спосіб отримання додаткового відчутного доходу, який потребує знань та постійного розвитку – інтернет-реклама.

СРА-мережа – це платформа, на якій взаємодіють між собою рекламодавець (наприклад, інтернет-магазин) і вебмайстер, фахівець із залучення цільового трафіку (блогер, власник сайту ррс-фахівець).

Вони працюють по ключовій моделі партнерського маркетингу – Cost Per Action: якщо залучена вебмайстром на сайт рекламодавця аудиторія зробила очікувану Цільову Дію (покупка товару, залишена заявка, інстал), рекламодавець виплачує вебмайстру раніше обумовлену «вартість за дію».

Співпраця рекламодавців та вебмайстрів грунтується на Партнерській програмі, або Офері від рекламодавця. Ця програма – деталізовані умови/правила/заборони/винагороди/штрафи, що регулюють роботу вебмайстра з залучення трафіку і яких необхідно суворо дотримуватись.

З іншої сторони офер є також інструментом чи набором інструментів, з допомогою яких вебмайстер взагалі може працювати з цим рекламодавцем: реферальне посилання, список «мінус слів», банери, креативи й інші речі, необхідні для інтернет-реклами.

Ви дізналися про вебмайстра та рекламодавця, а тепер розкажемо роль партнерської мережі.

Роль партнерської мережі

Саме завдяки СРА-мережі рекламодавець може розмістити свою партнерську програму на платформі та рекламуватись, а вебмайстер, своєю чергою, завдяки СРА-мережі може дізнатись про програму та почне залучати трафік для рекламодавця.

Далі СРА-мережа забезпечує безперервний технічний трекінг взаємодії по трафіку та результатах для обох аудиторій, рекламодавців і вебмайстрів. Платформа партнерського маркетингу контролює та проводить взаєморозрахунки, супроводжує/консультує партнерів, врегульовує спірні ситуації та багато іншого.

Головне питання яке потрібно собі поставити та визначити: «Як та ким ви хочете бути в роботі з СРА-мережею: рекламодавцем чи вебмайстром? А можливо взагалі не обирати, а стати й рекламодавцем (якщо маєте проєкт) й вебмайстром.

Варіанти цільових дій

Тим часом розглянемо більше інформації про CPA, про напрямки та про тих, хто може співпрацювати з СРА-мережами.

В такій моделі інтернет-реклами рекламодавець (замовник) сплачує вебмайстрам (виконавцям) винагороду за певні дії користувачів на сайті рекламодавця.

І такими діями можуть бути:

  • Cost Per Sale – оплата за фактично сплачене замовлення на товари чи послуги;
  • Cost Per Lead – оплата за лід, відправлену заявку з контактною інформацією, оплата за від потенційного клієнта, який проявив цікавість до вашого продукту або послуги);
  • реєстрація на сайті;
  • заповнення анкети;
  • участь в опитуванні;
  • перехід на сторінку;
  • завантаження програми;
  • установка мобільного застосунку.

CPA-мережі підійдуть бізнесу, який націлений на широку географію покриття, займається масовим виробництвом і має конкурентну ціну.

Це можуть бути:

  • інтернет-магазини;
  • туристичні фірми;
  • сервіси з продажу квитків
  • онлайн-школи тощо.

А ось компаніям, які пропонують вузькопрофільні товари, або мають модель роботи B2B – CPA-мережі допоможуть мало.

Чому вигідно працювати з СPA мережею

Працювати за CPA-моделлю – це Win-Win-Win: вигідно й компаніям-рекламодавцям, й вебмайстрам, й партнерським мережам.

Рекламодавцю не потрібно залучати покупців чи шукати сайти для розміщення рекламних блоків. Ця функція покладається на CPA-мережу, яка безпосередньо взаємодіє з власниками сайтів і фахівцями із залучення платного трафіку.

Оплата проводиться на вигідних для всіх учасників умовах. Рекламодавець оплачує послугу лише тоді, коли клієнт вчинив цільову дію, погоджену для співпраці (наприклад, оплачене замовлення, після якого пройшло 14 днів на повернення).

Рекламодавці часто не можуть працювати з деякими видами трафіків (вебмайстрами) напряму, тому що це вимагає додаткових ресурсів, технологій, зміни бізнес-процесів – їм значно простіше і дешевше працювати через партнерську мережу.

Тому з допомогою СРА-платформи рекламодавець має змогу пропрацювати такі джерела трафіку: кешбек-сервіси, програми лояльності, промокодні ресурси, деякі інші види сайтів та методів залучення цільової аудиторії.

Як почати співпрацювати з CPA-мережею

Ми проаналізували різні мережі, та як приклад вирішили розглянути українську мережу SalesDoubler.

Процес співпраці простий:

  1. Компанія (рекламодавець) спільно з фахівцем СРА-мережі домовляються про майбутні умови співпраці – рекламодавець вирішує скільки готовий платити за конкретну дію і які види трафіку потрібні. Далі представник платформи рекомендує умови, які будуть привабливими для вебмайстрів, зважаючи на наявні партнерські програми у конкурентів по певному сегменту.

  2. СРА-мережа підписує Договір і оформлює інформацію від рекламодавця у партнерську програму, підключає до неї вебмайстрів, які зі свого боку приводять на сайт замовника аудиторію, отримуючи винагороду за кожну обумовлену цільову дію, зроблену залученими користувачами.
  3. Далі проводиться звірка отриманих результатів та оцінка ефективності роботи, здійснюється пошук шляхів до масштабування результатів.

Для рекламодавця вигода очевидна: офер запускається по моделі CPA та працює по атрибуції Last Cookie Wins. Це означає, що винагороду отримає той вебмайстер, за чиїм посиланням користувач перейшов перед здійсненням цільової дії (покупкою). Рекламодавець сплачує тільки за доконану дію, коли вже сам, наприклад, отримав кошти від покупця.

Окрім того, завдяки CPA-мережам рекламодавець може повернути до себе клієнта, якщо не втримав його. Через високу конкуренцію це стало теж важливою ціллю – не лише залучати нових, а й утримувати чи знову зацікавлювати клієнта купувати товари, чи послуги саме в цього рекламодавця.

В CPA-мережах зібрані сотні партнерських програм різних компаній за різноманітними напрямками, а також є тисячі партнерів-вебмайстрів, які зможуть підвищити результати вашого проєкту.

Рекламодавцю достатньо залишити заявку на сайті щодо зацікавленості у співпраці, а вебмайстру достатньо один раз зареєструватися в системі, щоб почати роботу відразу з декількома партнерами. Мережа постійно оновлює доступні програми, роблячи їхні умови привабливішими для фахівців із залучення трафіку.

Вебмайстром може стати хто завгодно, хто має хист та вміння залучати трафік на офер (партнерську програму) рекламодавця.

Партнерські програми та вертикалі

Офер – це пропозиція партнера в CPA-мережі. Усі вони об’єднуються за загальним критерієм, який називають бізнес-вертикаллю.

Основні вертикалі серед яких вебмайстер може обрати саме той офер, на який націлений його трафік:

  • E-commerce & Services – інтернет-магазини та сервіси.

  • Extensions & Software – офери з оплатою за встановлення розширень для браузерів, плагінів або оновлень для програм.
  • Finance – усе, що пов’язано з грошима: мікрокредити, депозити, бінарні опціони тощо.
  • Sweepstakes – розіграші призів та лотереї.
  • Travel – усе, що пов’язано з подорожами: купівля турів, квитків, бронь готелів, прокат автомобілів тощо.
  • Physical goods – офери на різний вжиток: дитячі іграшки, постіль, побутова техніка, галантерея, аксесуари, одяг, взуття.
  • Adult – офери зі сфери 18+.
  • Betting – букмекерські офери на приймання ставок.
  • Crypto – офери на купівлю/торгівлю криптовалютами.
  • Dating – офери від сайтів знайомств.
  • Gambling – онлайн-казино.
  • Games – офери на встановлення мобільних та десктопних онлайн-ігор.
  • Nutra – офери від виробників і дистриб’юторів товарів для краси та здоров'я.

Загалом вертикалі, що стосуються продажу товарів, такі як Nutra, Physical goods, Services та інші, можна об’єднати в одну – E-commerce.

Чому за приклад ми обрали саме SalesDoubler

SalesDoubler – топова українська CPA-мережа, що працює на ринку з 2012 року. Компанія стала лідером у фінансовій вертикалі, активно працює з e-commerce сегментом та сервісами, вертикаллю криптовалюти.

E-commerce запустили ще в далекому 2013 році, але згодом припинили розвиток цієї ніші, щоб зосередитися на фінансовій вертикалі та стати там лідерами. Сьогодні, 11 років потому, – мережа значно виросла, стала топ-1 у Fintech-вертикалі та відновила вертикаль E-commerce.

Наразі в мережі можна знайти офери від багатьох рекламодавців, ось деякі з них:

У SalesDoubler повідомили Finance.ua, що впродовж 2023 року запустяться ще понад 20 партнерських програм в E-commerce, які будуть доступні в кабінеті для вебмайстрів. Ексклюзивні пропозиції можна також відстежувати в телеграм-каналі компанії.

«Вертикаль E-commerce цікава тим, що має невичерпний потенціал, велику кількість гравців на ринку, широкий список гео та можливість працювати з великою кількістю джерел трафіку», – кажуть в компанії.

Компанія створила Starting Kit, завдяки якому кожен вебмайстер може детально вивчити вертикаль E-commerce та зрозуміти, як працювати з нею та вибрати саме той сегмент оферів, який буде цікавий та результативний.

Також завдяки Starting Kit ви можете детально ознайомитись, як пройти реєстрацію, як вибрати напрямки та що необхідно зробити для того, щоб почати працювати.

Хочемо звернути вашу увагу, що SalesDoubler виплачує гроші вебмайстрам у такий спосіб:

  • ФОП, ТОВ, Wire Transfer, Capitalist – без комісії;

  • на картку – комісія складе 2% від суми;
  • Paypal – 5% від суми;
  • USDT – 2% від суми.

Мінімальна сума для виведення:

  • 3000 UAH;

  • 100 USD;
  • 80 EUR;
  • 42000 KZT;
  • 100 USDT;
  • 2000 MXN;
  • 100 CAD;
  • 85 GBP.

Криптовалютний метод виплати доступний для винагород отриманих тільки за міжнародними чи криптовалютними оферами. Відповідні реквізити налаштовуються в профілі.

На прикладі SalesDoubler зрозуміло, що співпраця з CPA-мережами може приносити реальні гроші. Партнерські програми стануть ідеальним джерелом додаткового доходу для власників сайтів з великою аудиторією, популярних блогерів, адмінів телеграм-каналів, і, звісно, гарним додатковим каналом залучення покупців товарів/послуг для рекламодавців. З активним розвитком вертикалі E-commerce у SalesDoubler можливостей заробити з’явилося більше.

Компетентні та оперативні афіліейт менеджери допоможуть зі стартом рекламних кампаній, надавши покрокові детальні консультації.

Приєднуйтесь та заробляйте!