ГоловнеВалютаКредитиКредитні карткиСтрахуванняДепозитиМетали

Новий

  • Код банку (МФО)
  • 305062
  • ЕДРПОУ
  • 19361982
  • Ліцензія НБУ
  • 112, 01.11.2011

Про банк

З 01.09.2017р. розпочато ліквідацію.

БАНК «НОВИЙ» повідомляє про прийняття 26 червня 2017р. позачерговими загальними зборами акціонерів АКБ «НОВИЙ» рішення про припинення здійснення банківської діяльності без припинення юридичної особи відповідно до ст.2 Закону України «Про спрощення процедур реорганізації та капіталізації банків» від 23.03.2017р. №1985 – VIII. Банк попереджає клієнтів, що внаслідок прийняття цього рішення буде припинено обслуговування операцій за платіжними картками платіжних систем VISA та MasterCard.

ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «АКЦІОНЕРНИЙ КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «НОВИЙ» був створений в квітні 1992 року як товариство з обмеженою відповідальністю Комерційний банк «Новий». 8 грудня 1992 банк був перереєстрований в акціонерне товариство Акціонерний комерційний банк «Новий». Відповідно до Закону України «Про акціонерні товариства», 19 жовтня 2009 року банк зареєстрований як ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «АКЦІОНЕРНИЙ КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «НОВИЙ» з головним офісом у м Дніпропетровську. За професійну двадцятирічну діяльність на ринку банківських послуг, банк став універсальною фінансовою установою. В даний час, банк обслуговує 3000 корпоративних клієнтів і понад 15 тисяч фізичних осіб. Банк представлений 10-ма відділеннями. Багаторічний досвід дозволяє банку постійно покращувати бізнес-процеси і системи контролю, надаючи якісні банківські послуги на сучасному рівні. Одним з головних завдань банку є вдосконалення традиційних і впровадження інноваційних фінансових інструментів і банківських технологій. Банківська ліцензія №112 від 01 листопада 2011 року. Банк є членом Фонду гарантування вкладів фізичних осіб. Банк пропонує повний спектр класичних банківських послуг. Особливістю банку є індивідуальне ставлення до клієнтів, оперативне прийняття рішень, зважена тарифна і процентна політика, кваліфікований персонал. Стратегічне завдання банку полягає в підвищенні конкурентоспроможності Банку на ринку, забезпеченні довгострокового успіху, стабільної довіри, благополуччя і комфорту клієнтів і партнерів. У своїй діяльності банк дотримується таких цінностей, як професіоналізм, оперативність і взаєморозуміння у вирішенні будь-яких питань, що забезпечують інтереси клієнтів і партнерів.