0 800 307 555
0 800 307 555

Сервіси ПриватБанку, які точно сподобаються бізнесу

Як працювати ефективніше

ПриватБанк без перебільшення можна назвати найдосвідченішим серед українських банків для бізнесу. Постійний контакт з підприємствами усіх розмірів і галузей та експертиза, здобута протягом десятиліть роботи з ними, зробили його не просто обслуговуючим банком, а, скоріш, партнером. Тим, хто розуміє нагальні потреби компаній і пропонує їм ефективні рішення. Мова, зокрема, про сервіси в рамках послуги «Еквайринг». Просто підключивши їх і працюючи в звичному для себе режимі, підприємці можуть, наприклад, збільшити об’єми продажів, скоротити витрати на інкасацію та отримати багато інших бонусів. Не віриться? Судіть самі.

«Готівка на касі» 

Цей сервіс дозволяє покупцю зняти готівку з карток Visa та Mastercard на касі торгової точки (за допомогою POS-терміналу). Зняти можна до 6000 гривень, попередньо щось придбавши в магазині. Вартість покупки неважлива. Сервіс працює у магазинах більшості великих українських рітейлерів, таких як «Сільпо», «Фора», Fozzy, «АТБ» Аврора, Varus, Novus, Сім23, Thrash! та інших.

Він вигідний як для покупців, так і продавців. Перші у разі потреби отримують зручну можливість зняти готівку прямо на касі магазину, де вони щоденно купують продукти. Не потрібно шукати банкомат і стояти в черзі до нього.

Щодо продавців, то перелік їх переваг більший. Вони:

  • мінімізують витрати на інкасацію через зменшення обсягів готівки на касах;

  • збільшують продажі, адже сервісом можуть скористатися лише клієнти, які здійснюють покупки;
  • отримують лояльних клієнтів, адже тим буде запропоновано сервіс, який добре зарекомендував себе в країнах ЄС, таких, як Польща, Чехія, Німеччина тощо.

Протягом 2022 року завдяки «Готівці на касі» покупці отримали на руки більше 18 мільярдів гривень. До сервісу було підключено більше 90 компаній, а доля сервісу у порівнянні з видачею готівки в банкоматах зросла до 3,4%. На початку повномасштабного російського військового вторгнення він відіграв суттєву роль у забезпеченні населення готівкою.

«Оплата частинами» 

Добре знайомий сервіс і покупцям, і продавцям. «Оплата частинами» працює як безвідсоткова розстрочка. За допомогою неї можна розбити ціну товару на кілька платежів рівними сумами. Максимально на 24 місяці (або 25 платежів з урахуванням першого). Про кількість платежів банк домовляється з кожним магазином окремо.

Перевага від використання сервісу для покупця зрозуміла — він може придбати річ, значно полегшивши навантаження на свій гаманець. Це особливо відчутно, коли мова йде про дорогі покупки. А з 1 липня 2023 року до кінця року комісія у випадку списання регулярного платежу за рахунок кредитних коштів становитиме 0%. Вигода для продавця в тому, що навіть недешеві речі стають для покупців доступними. Відповідно це відповідно збільшує об’єм продажів, середній чек та прибуток.

Аби зробити розстрочку більш зручною і доступною, ПриватБанк створив ще один сервіс — «Інвойс». Завдяки йому рахунок на купівлю товару через «Оплату частинами» або «Миттєву розстрочку» (платна розстрочка від ПриватБанку) можна виставити клієнту прямо в Приват24. Тобто навіть невеличкі торгові точки, у яких немає POS-терміналів, можуть пропонувати своїм клієнтам зручні розстрочки від ПриватБанку.

Чайові cashless 

Цікавий сервіс для кафе, ресторанів та інших компаній зі сфери обслуговування. Він дозволяє отримувати чайові від клієнтів безготівково через POS-термінал. Працює дуже просто. Під час розрахунку працівник закладу після введення сум замовлення та чайових спочатку проводить через термінал свою картку, на яку планує отримати чайові, а потім картку клієнта. Після цього останньому до оплати буде запропонована загальна сума разом із чайовими, яка і буде списана з картки після авторизації.

Підключається послуга просто. Після її замовлення банк оновлює програмне забезпечення POS-термінала, після чого в ньому з’являється функція «Оплата з чайовими».

Українці, які масово відмовляються від готівкових коштів, отримують можливість зручним способом віддячити працівників улюбленого закладу за якісне обслуговування. А ті в свою чергу отримують додаткову мотивацію для того, щоб ще більше вдосконалювати сервіс і, відповідно, отримувати ще більше чайових. Cashless-чайовими вже користуються майже 24 000 ресторанів і кафе.