Корисні сервіси від ПриватБанку
Як фіскалізація бізнесу може зробити його ефективнішим
Втім, це не проблема, якщо ви — клієнт ПриватБанку і користуєтесь його еквайрингом. Це цілий комплекс простих та зручних сервісів, і деякі з них здатні не тільки скоротити витрати на фіскалізацію, але й адаптувати її під поточні потреби бізнесу, зробити його зручнішим та ефективнішим. Що це за сервіси і як вони працюють?
«Термінал» — сервіс, який дозволяє приймати оплату банківськими картками через смартфон. Він існує у вигляді додатку і може перетворити на POS-термінал смартфон на базі операційної системи Android 8.0 і вище, та бути обладнаним NFC-модулем.
Оплата відбувається так само, як і через класичний POS-термінал: продавець вводить суму в мобільному додатку, клієнт підносить банківську картку або телефон із електронним гаманцем ApplePay/GooglePay, відбувається обмін даними, і після підтвердження транзакції з‘являється повідомлення про її успішність. Єдина відмінність в тому, що POS-терміналом виступає смартфон продавця.
Як це стосується запровадження РРО (реєстраторів розрахункових операцій)? Додаток «Термінал» має програмне забезпечення для фіскалізації чеків. Тож, за бажанням, продавець може активувати функціонал програмного РРО в особистому кабінеті, після чого усі операції буде зареєстровано та передано до Державної фіскальної служби. А покупці зможуть отримати розрахункові чеки на e-mail або в месенджері (Viber, Telegram, WhatsApp).
Тобто кожен продавець, який користується «Терміналом», отримує від цього подвійну користь.
Перше — він заощаджує на придбанні POS-терміналу. Ним стає смартфон, який сьогодні є у кожного. Продавець, кур‘єр, водій або інший співробітник, який доставляє товар або надає послуги від імені компанії, може встановити додаток на свій смартфон, а підприємець надасть йому права приймати платежі в особистому кабінеті «Термінал». Абонплата за використання мобільного додатку також не стягується. Діє тільки базова комісія з еквайрингу за платіж за всіма картками.
Друге — він отримує можливість приймати оплату картками. Це важливо, банківська картка давно стала частиною фінансового життя більшості українців, тому що вона спрощує процес оплати. Не передбачити такий спосіб оплати означає викликати здивування у багатьох потенційних покупців.
Сам додаток завантажується за хвилину, а реєстрація в особистому кабінеті займає не більше 15 хвилин. Не потрібно жодних паперових договорів і відвідування відділень.
В усіх перевагах «Терміналу» переконалися особисто вже понад 26 000 підприємців, які прийняли 4,4 мільйони платежів на загальну суму понад 2,4 мільярди гривень.
«Каса» — ще один сервіс ПриватБанку, який вирішує проблему відсутності РРО, спрощує прийом платежів та дозволяє заощаджувати на касовому обладнанні. Це сучасний продукт 2 в 1: POS-термінал на Android із функцію касового апарату (із вбудованим програмним РРО), плюс онлайн-кабінет, який спрощує взаємодію з банком.
POS-термінал дозволяє приймати та фіскалізувати платежі, а в онлайн-кабінеті можна, не відвідуючи податкову службу, реєструвати торговельні точки, нові каси та касирів, додавати товарні позиції та стежити за продажами в режимі онлайн.
Цей зручний варіант для підприємців, які працюють у роздрібній торгівлі, продуктових магазинів, кав'ярень, салонів краси. А також тих, чий бізнес передбачає виїзд до клієнтів: доставка їжі, ремонт техніки на дому, клінінг тощо.
Вартість користування «Касою» окремо не тарифікується банком, отже немає жодних додаткових витрат.
Сервісом вже користуються майже 4 000 підприємців. Середня кількість фіскальних операцій, які відбуваються за допомогою «Каси» на добу, — 18 600. Загалом, із моменту старту проєкту їх було проведено понад 6,5 мільйонів на загальну суму майже 1,7 мільярдів гривень.
Незважаючи на розв‘язану росією жорстоку війну і її наслідки для економіки України, мережа еквайрингу ПриватБанку показує позитивну динаміку та продовжує зростати. Хоча на початку широкомасштабного вторгнення кількість активних POS-терміналів знизилась на понад 70%, за підсумками минулого року їх кількість загалом зросла на 10% і перевищила 244 000 штук, а обсяг транзакцій у 2022 році сягнув 551 мільярда гривень, що на 18% більше, ніж у 2021-му.
Ці цифри говорять про дві речі. Перша — українські компанії починають оговтуватись та пристосовується до реалій військового часу. Друга — сервіси ПриватБанку дійсно затребувані серед підприємців. Вони полегшують ведення бізнесу, роблять його зручнішим та ефективнішим. Воно й не дивно, адже ПриватБанк активно співпрацює з бізнесом вже чверть століття, досконало знає його потреби, має досвід роботи з компаніями з усіх галузей.
Крім того, банк готовий йти на зустріч клієнтам та підтримати їх у складні часи. Вартість еквайрингу – один із прикладів. У березні 2022 року, відразу після початку широкомасштабного вторгнення, ПриватБанк зробив його безкоштовним (замість 1,8%), в травні тариф становив 0,6%, а з вересня минулого року діє поточний тариф в 1,3%. Завдяки цьому за рік клієнти банку заощадили майже 3,8 мільярди гривень. Це гроші, які пішли на виплати заробітних плат, збереження штату, розвиток.
Завдяки еквайрингу від ПриватБанку, будь-які компанії, незважаючи на розмір та галузь, можуть працювати легко, зручно і, головне, прозоро. В тому числі, не турбуватись про норми законодавства щодо фіскалізації торгових операцій.