0 800 307 555
0 800 307 555

5 корисних застосунків для автоматизації вашого бізнесу

Вони істотно полегшать процеси роботи для компанії

Застосунки для автоматизації бізнесу стають невіднятною частиною стратегії, допомагаючи організаціям управляти клієнтськими взаєминами, оптимізувати робочі процеси та підвищувати продуктивність.
Зміст

Автоматизація корисна, якщо співробітники в процесі допускають занадто багато помилок, але разом із цим вони є досить кваліфікованими. Таке буває за надмірного масиву монотонних завдань.

Коли ручні процеси починають займати стільки часу, що це вже безпосередньо впливає на загальну прибутковість підприємства — тоді саме час вводити програмні рішення, які ми запропонуємо в цій статті.

Що можуть ці застосунки

Загалом, автоматизація бізнесу полягає в упровадженні програмної системи, яка автоматизує типові процедури, такі як складання і виписування документів, а також контроль виконання облікових та складських операцій за допомогою сучасних алгоритмів. Ці нововведення значно підвищують ефективність роботи підприємства.

Програма автоматизації дозволить спростити та пришвидшити такі активності в організації:

  • керування продажем;
  • реєстрація та обробка замовлень;
  • створення завдань, призначення відповідальних співробітників та контроль виконання;
  • бухгалтерська звітність та моніторинг фінансів;
  • облік складу;
  • управління рекламною діяльністю та опрацювання лідів;
  • аналіз даних та формування звітів за різними напрямками діяльності компанії;
  • управління взаємовідносинами з клієнтами.

Окремо сходинку тут посідають клієнти, а точніше — робота з ними. Річ у тому, що автоматизація і стандартизація бізнес-процесів дає змогу побудувати ефективну комунікацію з клієнтами та забезпечує безперервний діалог між відділами компанії. Як результат, зберігає клієнтів та збільшує прибутковість.

5 сервісів для вашої автоматизації бізнесу

CRM-система NetHunt

Вона є надійною CRM для всієї команди. Заявки з усіх каналів, організація бази даних, воронка продажу, автоматизація бізнес-процесів, задачі й контроль за ефективністю команди — все в одній системі. NetHunt CRM — це надзвичайно гнучка система, яка адаптується під процеси й особливості компанії, а не навпаки.

NetHunt CRM дає змогу відстежувати шлях клієнта від першого контакту до закриття угоди в єдиному інтерфейсі. З цією CRM-системою бізнеси можуть:

  • збирати й швидко обробляти заявки з усіх джерел;
  • зберігати всю історію взаємодії з клієнтами в єдиному місці;
  • будувати воронки продажу й відстежувати прогрес угоди на кожному етапі;
  • будувати надійні прогнози продажу;
  • автоматизувати процеси: створювати сутності у CRM, автоматичні ланцюжки листів, розподіляти заявки між менеджерами, призначати завдання, надсилати нагадування тощо;
  • оцінювати найефективніші канали залучення лідів;
  • контролювати ефективність команди продажу.

Окрім того, у NetHunt ніколи не залишають клієнта сам на сам із запитаннями. Для певних тарифних планів передбачено особистого менеджера з розвитку, який завжди буде на зв'язку, щоб переконатися, що клієнт отримує максимум від системи та досягає очікуваних результатів.

Щодо цін, то NetHunt CRM адаптувала ціни для потреб українського ринку. Ба більше, NetHunt CRM підтримує неприбуткові організації, пропонуючи їм спеціальну програму: перші шість місяців користування CRM безплатно, а потім — знижку 50% на подальше використання.

ATC-система Zadarma

Безкоштовна віртуальна АТС Zadarma – готове рішення для телефонізації офісу. Не потрібно купувати дороге обладнання та прокладати телефонні лінії, мережа вже створена і знаходиться на серверах оператора, а ви користуєтесь телефонією за допомогою інтернету. Створити офіс або робоче місце можливо у будь-якій точці світу.

Віртуальна АТС Zadarma з'єднає усіх співробітників в єдину мережу, створюючи ефективний інструмент комунікації з клієнтами та партнерами.

Джерело – Zadarma

АТС дозволяє під'єднати будь-яку кількість телефонних номерів в зручних для клієнтів регіонах (наразі покриття Zadarma – 100 країн світу. – Ред.) і направляти дзвінки на потрібних співробітників. За допомогою АТС можна отримати наступні можливості:

  • запис і статистика дзвінків — допоможуть контролювати менеджерів і аналізувати дзвінки;
  • переадресація, голосова пошта, повідомлення про пропущені;
  • привітання під час вхідного дзвінка, багаторівневе голосове меню — підвищать престиж і спростять робочий процес;
  • аналітика розмов та розпізнавання мови;
  • приймання дзвінків за номером, на який телефонують;
  • направлення вхідних дзвінків на відповідального менеджера — ви можете вказати номери клієнтів, або напрямки під час дзвінків з яких виклик буде надходити конкретному менеджерові;
  • чорний список — якщо ви маєте необхідність обмежити вхідні дзвінки з певного номера;
  • робочі години та автовідповідач — у неробочі години ви можете налаштувати автовідповідач з переадресацією на голосову пошту.

Окрім ATC, Zaradma також має й власну безкоштовну CRM-систему – Teamsale. ATC Zadarma повністю інтегрована з CRM Teamsale, а також інтегрується з іншими популярними CRM-системами.

Джерело – Zadarma

Для інтеграторів СРМ та компаній що займаються маркетингом та автоматизацією бізнесу є Партнерська програма з різними варіантами співпраці (реферальне посилання або кабінет Дилера). Винагорода Партнера не обмежена в часі, нараховується стільки часу, скільки клієнт буде використовувати сервіс zadarma.com.

За допомогою адаптивного налаштування, CRM підходить для різних сегментів бізнесу. Є можливість кастомізації: створення власних ярликів, тегів, додавання або приховування віджетів. Завдяки управлінню командою ви маєте змогу встановлювати обмеження для співробітників різних ланок.

CRM легко підлаштовується під ваші задачі. Наприклад, можна змінити розташовані на головній сторінці віджети, в яких показана корисна інформація за поточними справами. Віджети можна приховувати/відображати, а також переміщувати на сторінці. До списку віджетів входять: клієнти, мої/нові ліди, завершені/прострочені/поточні завдання, дзвінки.

Щодо використання метрик для оцінки ефективності, то в Zadarma спираються на такі критерії:

  • кількість вхідних, вихідних, пропущених дзвінків;
  • кількість оброблених дзвінків за оператором;
  • порівняння статистики періоду 1 з періодом 2 (загальний трафік, географія дзвінків);
  • коллтрекінг для аналізу ефективності рекламних каналів;
  • розпізнавання мови та аналітика розмов для контролю якості роботи співробітників: стоп-слова, швидкість мови, вимова скрипту, перебивання;
  • доступні фільтри за користувачами та часом, дізнайтесь хто з користувачів Teamsale найбільше активний за дзвінками, аналізуйте кількість дзвінків та їхню тривалість.
У Zadarma пропонуються спеціальні умови для великих підприємств та кол-центрів залежно від щомісячних затрат в сервісі.
 
На сайті є можливість замовити популярні тарифні пакети залежно від регіону дзвінків. Якщо все ж вам знадобиться якась допомога, то служба підтримки 24/7 готова відповісти на будь-які питання щодо роботи сервісу. Звернення можливе за допомогою цілодобового онлайн чату або тікет-системи (для технічних або фінансових питань).

CRM-система KeepinCRM

Ця система пропонує функціонал, який закриває майже всі потреби малого та середнього бізнесу в Україні. Від А до Я, наприклад від роботи з постачальниками, до роботи з маркетингом. У системі можна автоматизувати та структурувати декілька напрямів роботи компанії:

  1. Роботу з лідами та клієнтами
  2. Роботу з угодами
  3. Роботу з постачальниками
  4. Маркетингові процеси

Якщо дивитись основні можливості KeepinCRM, то це:

  1. Повноцінна робота з лідами та клієнтами – повна історія взаємодії з контрагентом, збір інформації з усіх джерел, сегментація, автоматизація, чіткий контроль воронки продажів, обмеження доступу на основі працівника або філій, мультиворонки та багато іншого
  2. Функціональна робота з угодами будь-якого направлення – декілька воронок продажу, індивідуальні етапи, автоматизація та валідації під кожен етап або будь-яке поле, підтримка роботи з товарами та послугами, контроль переходів між етапами, автоматичні завдання / SMS / Email, нотатки, історія дзвінків, файли та багато іншого
  3. Зручний тайм-менеджмент – повноцінні завдання, які можна створювати автоматично або в ручному режимі для кожної угоди, ліда або клієнта, контроль дати завершення, нагадування, чек-листи, чати
  4. Взаєморозрахунки з постачальниками – можливості, аналогів яких в інших системах немає. Повноцінне ведення закупівель, повернень постачальнику, контроль оплат або переплат. Унікальне та зрозуміле рішення, яке отримало багато схвальних відгуків і стало одним з найбільш популярних модулів KeepinCRM
  5. Всі необхідні функції для роботи з товарами – закупівлі, інвентаризації, накладні переміщення, автоматичне списання, бронювання, повернення, декілька складів, декілька цін, автоматичні правила, штрихкоди, етикетки, підтримка модифікацій, генератори YML та ще понад 100 доступних інструментів для роботи зі складом
  6. Управлінські фінанси – контроль оплати по угодах, авансові платежі, інтеграції з банками, декілька гаманців, індивідуальні категорії доходів та витрат, управлінські звіти, мультивалютність, заплановані витрати або доходи. Повноцінне ведення фінансів як по угодах та і внутрішніх платежах. Зручна статистика та можливість порівняння
  7. Ведення документів – генерація в 1 натиснення будь-яких документів: рахунки, акти, товарні накладні, договори, додатки та інші потрібні первинні документи, які створюються та економлять багато часу менеджера
  8. Внутрішня комунікація – внутрішні чати між працівниками, зовнішні чати з клієнтами, відправлення файлів, реакції, групи, індивідуальні чати, сповіщення, відмітка працівника в коментарях. Все що необхідно для корпоративного спілкування та підтримки клієнтів
  9. Дзвінки – інтеграція з усіма популярними АТС, прослуховування дзвінків, фільтрація, дзвінок з KeepinCRM в одне натиснення, автоматичне створення картки ліда, клієнта, угоди або завдання, повна історія дзвінків, мультиакаунтність.

Джерело – KeepinCRM

KeepinCRM оновлюється кожного тижня. Якщо це великі та складні модулі, наприклад «Виробництво», то обирається певна кількість клієнтів, з якими тестуються ці модулі, та які надають фідбек про те що зручно / не зручно або потрібно додати, щоб модуль став кращим та ефективним в користуванні. Такі тестування можуть тривати протягом одного місяця. Також може створюватися функціонал індивідуально під компанію.

У KeepinCRM віддають перевагу універсальності. Система працює та створюється як конструктор та не має прив'язки до якогось типу бізнесу. Саме через універсальність в налаштуваннях ця система підходить багатьом, але в ідеалі, аби в ній було понад п’ять працівників.

Джерело – KeepinCRM

KeepinCRM налаштовується індивідуально під кожного клієнта, а служба підтримки за потреби допомагає в детальних розборах бізнес-процесів та їхніх налаштувань. Якщо взяти джерела по яких клієнт може зв'язатись з нами, для отримання відповідей на свої запитання, то вони досить широкі:

  • Зателефонувати на будь-який контактний номер
  • Написати на info@keepincrm.com
  • Створити звернення в тікет-системі
  • Написати на Viber
  • Написати в онлай-чаті на сайті

З багатьма нашими клієнтами ми сформували чудові взаємовідносини. До прикладу ми досить часто зідзвонюємось, допомагаємо в налаштуваннях або в обговоренні бізнес-завдань. Це все приносить свої результати, оскільки є багато компаній, які з компанією майже з початку створення.

В системі є 2 типи тарифів:

  1. Безкоштовний для 1-го користувача – обмежені можливості, але їх достатньо для тих хто починає свій бізнес і вже потребує базових функцій CRM-системи.
  2. Розширений тариф – 299 грн за 1 користувача в місяць.

Також у KeepinCRM доступні пакетні пропозиції, а для благодійних фондів компанія надає свою CRM безкоштовно на будь-яку к-сть користувачів.

CRM-система Creatio

Ця платформа об’єднала велику кількість інструментів для ефективної роботи в одному місці. Окрім докладної бази клієнтів та їхніх історій взаємодії з компанією, сервіс пропонує швидкий та продуктивний обмін інформацією всередині організації, зручне зберігання та швидкий доступ до неї, простий документообіг як внутрішній, так і зовнішній, а також інструменти для планування маркетингових кампаній, управління та структуризації товарів компанії, контроль за продажем, аналітика та інші корисні можливості.

Конектор додатків та сервісів Apix-Drive

Він здатен за короткий час поєднати всі сервіси, які ви використовуєте для роботи. Просте автоматизоване передавання в таблиці від Google або вашу CRM даних потенційних клієнтів із рекламного кабінету Facebook/Instgram, заявок, замовлень і зворотних дзвінків, інформування менеджерів у Telegram, інші месенджери та трекери завдань про нових потенційних клієнтів, передавання та автоматична зміна статусів, інформування про залишки на рахунках рекламних кабінетів — це далеко неповний перелік інтеграцій та можливостей автоматизації, які надає український конектор Apix-Drive.

Ціни на впровадження застосунків для бізнесу

Ціни на підписку на застосунки для автоматизації бізнесу в Україні можуть значно відрізнятися залежно від функціональності програми, обсягу послуг та потреб користувача. Важливо також враховувати можливі додаткові витрати на налаштування, навчання персоналу та підтримку.

Загалом, вартість залежить від декількох факторів. Основними є:

  • обсяг інформації;
  • кількість користувачів;
  • сторонні або вбудовані інструменти, які компаніявже використовує або тільки планує;
  • необхідність зберігати дані в хмарному сховищі;
  • стандарти безпеки;
  • запити на підтримку та навчання персоналу.

На вартість впливає й термін роботи версії, адже річна підписка дешевша за місячну. Також на це можуть впливати додаткові користувачі, адже деякі компанії надають знижку в разі якомога більшої кількості залучених осіб.

Загалом, їхня середня ціна становить близько 250-2000 грн/особа. Іноді можна під'єднати пакет на декількох користувачів і, як наслідок, суттєво заощадити. Загалом, система саме і працює за принципом: чим більше осіб, тим дешевше.

Деякі платформи можуть пропонувати різні тарифні плани, які відрізняються за своєю ціною та функціональністю. Наприклад, для малих підприємств можуть бути доступні бюджетні плани, в той час, як для великих корпорацій можуть існувати преміальні та розширені варіанти підписки.