Зайшла у відділення банку, і до мене майже одразу почали говорити підвищеним тоном. Я спочатку навіть розгубилась, бо давно такого не відчувала. Можливо, у працівниці був поганий день, але це не моя проблема. Неприємно. Я навіть досі не розумію, що так розлютило працівницю. Збираюся написати скаргу.
Лілія, вітаємо 👋🏻 Нам прикро, що ви отримали негативний досвід під час відвідування нашого відділення Прохання надати більш детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації та зворотнього зв’язку. Дякуємо за відгук.
Не зміг розрахуватись карткою у магазині, хоча кошти були на картці. Говорив з контакт-центром, сказали що можливо якісь тех. проблеми, чи з зв'язком проблеми, чи з чіпом, крч. я так зрозумів що це просто шаблоні фрази. Через пару годин спробував знову розрахуватись і все вийшло. Я вже думав може карточки почали блокувати, але видно дійсно просто якісь технічні проблеми були, але всеодно приємного мало.
Віктор, вітаємо 👋🏻 Нам прикро, що ви отримали негативний досвід під час користування нашими послугами. Щоб з'ясувати причини чому так сталось, прохання надати детальну інформацію та контактні дані для уточнення інформації та зворотнього зв’язку.
Відкрив кредитну картку, щоб отримувати кеш бек, по кеш беку тут плюс, конкурентний банк, але всього 500грн кеш беку на категорію тут мінус. При цьому поставили ліміт 23500грн, тобто не хватитить цього ліміту щоб 2 місяця отримати кеш бек 500грн. Я в додатку пробував підняти ліміт на грудень, але мені його знизили. Пишу на підтримку там ніхто не знає чому, пишу що платоспроможний, можу надати виписку по зарплатній картці, та й банк сам може запросити мою кредитну історію, питання не вирішене.
Вітаємо 👋🏻 Нам прикро, що ви отримали негативний досвід під час користування нашим мобільним застосунком. Щодо зміни ліміту, то при запиті зміни ліміту в застосунку необхідно вказувати суму з урахуванням діючого ліміту. Наразі ваш кредитний ліміт збільшено. Щиро сподіваємось, що сервіс, що надаватиметься Банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід. Дякуємо за відгук!
Не завжди, але зазвичай приємні працівники у цьому банку, завжди допомагають. Додзвонитись на гарячу лінію не проблема, не потрібно довго чекати, лише один раз були якісь перебої з зв'язком.
Дякуємо за відгук. Щиро сподіваємось, що сервіс, який надаватиметься банком в майбутньому буде оцінений вами максимальною кількістю зірочок)
Не можу знайти на сайті банку інформацію про купівлю металів, так важко написати?? По цьому питанню я маю зараз дзвонити-писати банку, я не розумію, невже це так важко зазначити на сайті?!
Ніна, вітаємо👋🏻 На сайті відсутня інформація щодо даної послуги в зв'язку з тим, що вона не надається. Дякуємо за відгук.
Потрібно було терміново переказати кошти, думаю через інтернет банкінг перекажу, вибиває помилку, спробував через хв 10, знов помилка. На вулицю виходити не дуже хочеться, але що робити, мені потрібно було через пів міста добиратись у відділення, у свій вихідний витратив купу часу.
Валерій, вітаємо👋🏻 Дякуємо за відгук. Нам прикро, що ви отримали негативний досвід під час користування послугами банку. Щоб ми могли перевірити ситуацію, надайте, будь ласка, більш детальну інформацію та контактні дані для зворотного звʼязку.
Дуже недооцінений банк, 5 з 5. Персонал і сервіс - клас! У відділенні швидко замінили картку і проконсультували з інших питань. Дякую!
Не рекомендую никому! Не предупредив заблокировали карты с деньгами теперь не могу вернуть потому что в моем городе нет отделения банка, а в онлайн они не могут. Все банки могут закрывать счета онлайн а они не могут, короче осталась без денег. Администрация должна решать что-то это не по моей вине у нас в городе нет отделения это ваши проблемы, ну людей оставлять без копья это зачем
Вітаємо👋🏻 Нам прикро, що Ви отримали негативний досвід при користуванні нашою карткою. Наші спеціалісти вже надали Вам зворотній зв’язок. Дякуємо за Ваш відгук.
Я військовий не раджу ні кому цей банк скидувались на коробку на військову машину і вони заблокували.......
Вітаємо👋🏻 Нам прикро, що Ви отримали негативний досвід під час користування нашою карткою. Наші спеціалісти наразі повідомили про успішне вирішення ситуації. Щиро сподіваємось, що сервіс, який надаватиметься банком в майбутньому, компенсує цей неприємний досвід.
Давно користуюсь карткою Глобусу і все подобається, одна з кращих карток, яка в мене була. Сподіваюсь, що буде працювати закордоном, точної інформації не знайшла на сайті банку і це до речі маленький мінус, бо в наш час коли багато людей їдуть закордон було б не погано, щоб на сайті банку був розділ з інформацією для клієнтів банку, які закордоном (можливо така інформація і є, але я не знайшла, бо вона десь схована, що теж не дуже добре)
Марина, вітаємо! Дякуємо за приємний відгук. Картки Банку Глобус працюють закордоном. Окрім того, за покупки закордоном нараховується кешбек по обраним вами категоріям. Також для зручності ви можете відкрити валютні картки. Детальніше про них можна дізнатись за посиланням: https://globusplus.ua/credit-cards/usd-eur . В разі виникнення додаткових питань, ви можете звернутись до нашої служби підтримки, яка радо допоможе знайти відповідь на всі ваші питання.