Банк Глобус
Два рази блокували рахунок через підозрілу активність. Перший раз питання вирішили за день після купи дзвінків і скріншотів, другий тягнувся тиждень, був змушений користуватися запасною карткою, бо до власних грошей доступу просто не було.Глобус Банк дуже неприємний досвід((( коли твої кошти фактично заморожені, а підтримка реагує повільно.
Володимире, вітаємо👋🏻 Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам дуже прикро, що у вас склалося негативне враження під час користування послугами нашого банку. Будь ласка, надайте ваші контактні дані або зверніться до нас у будь-який зручний спосіб, щоб ми могли зв’язатися з вами та надати зворотний зв’язок: пошта - info@globusbank.com.ua або у месенджерах: Telegram — t.me/GLOBUSBANK_bot Viber — у пошуку введіть Глобус Банк Мessenger- messenger.com/t/globusbank Перепрошуємо за завдані незручності та будемо вдячні за можливість детальніше розібратися в ситуації.
Зайшов у Глобус Банк, бо картка просто перестала працювати.У підтримці сказали йти у відділення. Прийшов, відстояв чергу, виявилось, що картку заблокували для перевірки. Розблокували, але без нормальних пояснень, типу «так буває». Таке собі((( осад лишився та й часу з’їв багато
Степане, вітаємо👋🏻 Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Ми хочемо розібратися у вашій ситуації детальніше, тому просимо надати ваші контактні дані задля уточнення деталей: пошта - info@globusbank.com.ua або у месенджерах: Telegram — t.me/GLOBUSBANK_bot Viber — у пошуку введіть Глобус Банк Мessenger- messenger.com/t/globusbank
Було все чудово до тих пір поки я не зміг користуватися кредитних лімітом ,в той день мені бисро заблокували рахунок бо їм стало не вигідно тримати такого клієнта , я подав у банк довідку що я військовий і вони мені відразу заблокували рахунок, виявляється коли ти стаєш військовим тебе вже перестають вважати людиною ,хоч я кошти гасив завчасно і жодного боргу за мною не було , банк не достойний поваги з мого боку ,бо на моєму боці може опинитися будь хто і ще ми ще цих ,,******** захищаємо"
Сергію, вітаємо👋🏻 Ми вдячні кожному Захисникові України! Щоб детальніше розглянути ваше звернення та надати відповідь, просимо звернутися до нашої служби підтримки або залишити свої контактні дані. Ви можете написати нам у зручний для вас спосіб: пошта - info@globusbank.com.ua або у месенджерах: Telegram — t.me/GLOBUSBANK_bot Viber — у пошуку введіть Глобус Банк Мessenger- messenger.com/t/globusbank
Сервіс нормальний, але інколи підтримка здається мало клієнтоорієнтованою, особливо коли виникають проблеми з переказами
Тетяно, вітаємо👋🏻 Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією та отримали негативний досвід. Ми хочемо детально розібратися у тій ситуації, що виникла, тому просимо надати ваші контактні дані для уточнення деталей пошта - info@globusbank.com.ua або у месенджерах: Telegram — t.me/GLOBUSBANK_bot Viber — у пошуку введіть Глобус Банк Мessenger- messenger.com/t/globusbank Ми постійно вдосконалюємося для вас, тому цінуємо зворотній звʼязок!!🧡
При спробі вивести кредитні кошти — комісія зростає до 4 %, це трохи неприємно для частих переказів.
Павло, вітаємо 👋🏻 Дякуємо, що поділилися своїм досвідом та залишили відгук. Комісія за зняття чи переказ коштів за рахунок кредитного ліміту становить 4%. З тарифами картки ви можете ознайомитися в мобільному застосунку GlobusPlus або на нашому сайті за посиланням: https://globusplus.ua/credit-cards/globusplus Якщо виникнуть додаткові питання, будемо раді допомогти.
Стафф в банке перфетто, но тех поддержка задница. Набрали школьников а те по бета версии решили повыделываться. Идентификация проходит то голову вправо, то в лево, то моргни, и все без толку.
Валентине, вітаємо👋🏻 Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією та отримали негативний досвід. Вже отримали необхідні дані для зв’язку з вами задля вирішення проблеми. З вами сконтактують найближчим часом!
У підтримки ніколи, нічого неможливо з'ясувати! Некомпетентні взагалі! Вчора, до прикладу, не змогли пояснити, чому не відображається транзакція за покупку в продуктовому. Щось бекають-мекають про оновлення, про трошки почекати і т.д. Перед цим була аналогічна ситуація у жінки, там вже по комуналці не відображалося. Керівництво банка Глобус, дайте вказівку, щоб якесь навчання провели вашим співробітникам, а також полагодьте відображення платежів у додатку!
Сергію, вітаємо👋🏻 Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Ми слідкуємо, щоб наші клієнти завжди були задоволені наданими послугами, тому хотіли б детальніше розібратися у вашій ситуації. Просимо надати ваші контактні дані для уточнення деталей і зворотного зв’язку на пошту info@globusbank.com.ua або у месенджерах: Telegram — t.me/GLOBUSBANK_bot Viber — у пошуку введіть Глобус Банк Мessenger- messenger.com/t/globusbank
Постійно маю якісь трабли із покупками на закордонних сайтах з картки Глобус банку( То не по тому курсу порахують, то не нараховують кешбек! Не закривала тут картку тільки через можливість отримувати кешбек за такі покупки. У підтримку телефонувала вже три рази, годують обіцянками щось там з'ясувати і надати відповідь. Чекаю вже 2 тижні!
Добрий день. Прохання надати відповідь на відгук: Марино, вітаємо👋🏻 Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Ми б хотіли детальніше розібратися у вашій ситуації, тому просимо надати ваші контактні дані для уточнення деталей і зворотного зв’язку на пошту info@globusbank.com.ua або у месенджерах: Telegram — t.me/GLOBUSBANK_bot Viber — у пошуку введіть Глобус Банк Мessenger- messenger.com/t/globusbank
Не надають змоги закрити картку віддалено, кажуть що можна тільки в відділенні. При тому що карта відкривалась через додаток. Компромісні варіанти, як от відправити заяву завірену електронним підписом ігноруюють. Сервіс на рівні районного ощадбанку середини нульових, не рекомендую!
Олександре, вітаємо👋🏻 Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Хочемо уточнити, що картку відкриту в застосунку, можна закрити онлайн. Після вашого звернення в службу підтримки вам одразу надали відповідну інформацію та прийняли заяву на віддалене закриття картки. Ми завжди працюємо над тим, щоб сервіси були максимально зручними, і шкодуємо, якщо виникло непорозуміння.
Подобається обслуговування в Глобус банку. У відділенні дівчата швиденько зі всіма питаннями допомагають, завжди привітні та ввічливі. Застосунок мені зрозумілий та зручний, добре, що не пхають туди зайвого, як деякі. Бажаю і надалі тримати рівень!
Іване, вітаємо👋🏻 Вдячні за теплі слова та пишаємося нашими колегами. Ми й надалі працюватимемо над тим, щоб застосунок був ще зручнішим для вас. Дякуємо, що обираєте нас!