Арсенал Страхування
Обслуживание на уровне нуля, да еще и невероятно высокие тарифы.
Виплатили все, але затягували як могли. Спілкування з клієнтом має бути більш чемним
Потрібно попрацювати над сервісом та підтримкою клієнтів. У компанії є свої плюси, але в цілому це, в кращому випадку, середньо на тлі інших страхових.
Після того, як я подав заяву на страховий випадок, вони почали затягувати процес виплати, вимагаючи безліч додаткових документів і доказів. Кожного разу, коли я дзвонив, щоб дізнатися про статус моєї заяви, отримував тільки обіцянки про "перевірку"
Це просто жах коли люди під час війни стягують Бабло а це 64800,ти це оплачуєш а коли звертаєшся зі страховим випадковом потім беруть і і УМИСНО!!!! Описують різні страхові випадки знаючи що це може трапитись в одну мить як пояснював водій!!! Це просто Шахраї, але дивує що вони молоді люди у яких є родини і діти таке дивує ще більше!!!! Схаменіться йде війна оцініть і віддайте людям належне, вони це оплатили!!! Ви просто люди без сорому ! Це майбутнє нації???, Ви ховаєтесь від мобілізації тай ще дурите , сподіваючись отримати Три Срібних на премію для себе!!!! Ошукуючи тисячи громадян України. Це Дно!, Ця компанія варта бути на дні завдяки Сергію Романенко, та Руслану Дмитровичу, дякую Богові що вони мені трапилисЯ вперше за 45 років, таких Шахраїв я ще не бачила!
В час, коли банато людей в пошуках роботи, в кол центрах цієї СК працють не професіональні та хамовиті жіночки. Звідки береться зверхній тон? Пропозиції пошукати лікаря самій? Керівництво, зверніть увагу, будь ласка
дуже дорого, треба переглянути політику цін, чи хоча б давати нормальні знижки людям
На гарячій лінії працюють справжні хами, дозволяє собі розмовляти на "ти" з клієнтом, зверхнім тоном, немає поваги до людей
Наче все не погано зроблено на перший погляд і сайт, і спілкуються з тобою чемно, але коли захворіла, то починається: "зараз з тим проблема", "того немає", "чекайте", тощо. Не рекомендую!
Дорого! Сервіс поганий, словом, не рекомендую