ГоловнеВалютаКредитиКредитні карткиСтрахуванняДепозитиМетали

НК БАНК

  • ЕДРПОУ
  • 20026740
  • Ліцензія НБУ
  • 109, 16.11.2011

Про банк

З 09.03.2017 - прийнято рішення про початок процедури ліквідації. З 20.01.2017 - запровадженно тимчасову адміністрацію.

21 вересня 1993 року Національним банком України зареєстровано Фермерський земельний акціонерний банк за № 198 у формі закритого акціонерного товариства. Рішенням загальних зборів акціонерів від 05 вересня 1995 року банк був реорганізований у відкрите акціонерне товариство. Згідно рішення загальних зборів акціонерів від 20 березня 2006 року (Протокол №12) назву ВІДКРИТЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО “ФЕРМЕРСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ АКЦІОНЕРНИЙ БАНК” було змінено на ВІДКРИТЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО “БАНК НАРОДНИЙ КАПІТАЛ “, який є його правонаступником (скорочена назва ВАТ «НК БАНК»). Згідно рішення Загальних зборів акціонерів від 15 вересня 2009 року (Протокол №18) ВІДКРИТЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО „БАНК НАРОДНИЙ КАПІТАЛ”, у зв’язку з приведенням своєї діяльності у відповідність з нормами Закону України Про акціонерні товариства, змінив найменування на ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО “БАНК НАРОДНИЙ КАПІТАЛ” (надалі - Банк), яке виступає правонаступником по всіх правах і зобов'язаннях ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА БАНК НАРОДНИЙ КАПІТАЛ. Банк має банківську ліцензію на право надання банківських послуг № 109 від 16.11.2011 року. Банк пропонує різноманітні, сучасні фінансові інструменти, що допомагають організаціям домогтися комерційного успіху, а людям - підвищити рівень добробуту. В основі роботи Банку – висока якість обслуговування, партнерські відносини з клієнтами, надання послуг, що відповідають сучасним потребам ринку. Стратегічною метою розвитку АТ ,,НК БАНК” на даному етапі діяльності є забезпечення зростання регулятивного капіталу, розширення мережі банку і спектру виконуваних операцій та, на цій основі, закріплення на ринку і забезпечення стабільної, прибуткової діяльності. АТ "НК БАНК" є універсальним, орієнтованим на надання широкого спектру банківських послуг; прагне бути присутнім всюди, де активно працюють його клієнти, розвиває орієнтовану на клієнтів банківську культуру; захищає інтереси клієнтів всіма законними засобами; дотримується чинного законодавства, етичних та моральних норм і правил чесного ведення бізнесу; безумовно виконує всі свої зобов'язання; дорожить своєю репутацією і репутацією своїх клієнтів та акціонерів.