0 800 307 555
0 800 307 555

Як повернути картку з терміналу Ощадбанку

Покрокова інструкція на особистому досвіді редактора «Фінанси.ua»

Ідея поповнити картку Ощадбанку в неділю вранці виглядала доволі привабливо. Не потрібно бігти до терміналу в робочий день. Але насправді бігати в робочі дні довелося.

Я забув картку в терміналі Ощадбанку. З'ясувалося це біля каси «Леруа Мерлен»: дістав гаманець, картки немає. Так я став учасником квесту «Що робити, якщо картка Ощадбанку залишилася в терміналі».

Подумаєш, забув. За десять років обслуговування в Приватбанку термінали двічі не повертали картку. Обидва рази проблему вирішував дзвінок у «Консьєрж-сервіс». Картку перевипускали, і це все протягом тижня. У «Приваті» в будь-який момент можна було дізнатися про свою картку все.

Тут же телефоную в контакт-центр Ощадбанку. Блокую картку, з'ясовую, як бути далі. Виявляється, в найближчому відділенні можна забрати свою картку без перевипуску. Після запитання, де це можна зробити, дізнаюся, що «найближче» відділення – це те, в якому знаходиться нещасливий термінал. Мовляв, інкасатори дістануть картку і передадуть у відділення.

У понеділок знаходжу на сайті банку контакти відділення, телефоную, кілька разів там не знімають трубку. У контакт-центрі повторюють номер телефону з сайту і запевняють, що інформація про картку – тільки у відділенні. Після чергового запитання, дізнаюся, що картка може бути у відділенні, а може – і в якомусь місці, куди її привезуть інкасатори. «Це – відділення нового типу», – додав оператор.

Трубку як і раніше не знімають, у вівторок зранку їду на місце.

«Нового типу» – це відділення Ощадбанку з ремонтом, електронною чергою і сидіннями. Розповідаю свою історію. "Вам потрібно звертатися в службу безпеки», – впевнено говорить менеджер. І дає папірець з адресою і номером телефону. Трубку ніхто не бере. Вираховую відстань на смартфоні. Від Великої Васильківської, 116 до Антоновича, 105 – близько 700 метрів. Через п'ять хвилин приходжу до відділення, служба безпеки на другому поверсі. У кімнаті – три суворих чоловіка. Моєї картки немає, коли буде інкасація терміналу, не знають. Від запропонованого номера телефону відмовляюся. Я так і не зрозумів, навіщо в Ощадбанку телефони.

Додаю до повсякденного маршруту Антоновича, 105. У середу картки немає, коли інкасація терміналу, не знають. У четвер – те саме.

Інкасатори привезли картку в п'ятницю. Потрібно написати стандартну заяву, роздруковану форму видають. Номер картки, паспорт, реєстрація. П'ять хвилин часу – картка у мене.

Намагаюся розблокувати в «Ощад 24/7», не виходить. Заблокував через кол-центр, телефонуй також туди. Через кол-центр дорожче. За розблокування з картки списали 30 гривень. В інтернет-банку було б 10.

Покрокова інструкція

  1. Заблокуйте картку через інтернет банкінг.
  2. Не телефонуйте в контакт-центр. Ідіть до відділення, яке ближче до терміналу або банкомату, де забули картку. З'ясуйте у менеджера, куди її привезуть після інкасації.
  3. Рушайте у відділення, в яке привезуть картку та з'ясуйте, на коли заплановано інкасацію.
  4. Заберіть картку.

Забравши картку, попросіть прес-службу Ощадбанку дати офіційну інструкцію. Прислали ту саму, яку отримав на власному досвіді.

При інкасації пристрою картка буде вилучена. Після цього співробітник банку зв'яжеться з клієнтом і повідомить, де її можна отримати. Картка видається співробітником банку клієнту тільки після проведення ідентифікації власника картки згідно з пред'явленим паспортом або документом, що його замінює.

ПРЕС-СЛУЖБА ОЩАДБАНКУ