Сенс Банк
Завжди була впевнена, що репутацію будь-якій організації створюють люди і цього разу, нажаль, з останнім візитом розчарувалась у вашому банку. По-перше нахабне спілкування співробітника з клієнтом, яке геть виходить за рамки професійної етики. По-друге: якщо банк вирішив йти шляхом штучного створення дефіциту валюти - то потрібно попереджати завчасно тих, хто взяв талон і досить тривалий час відсидів у черзі, щоб нарешті потрапити до каси і почути спочатку, що валюти немає, а потім сказати, що вона є "старого образца - будете покупать?". По-третє: на всі можливі питання, як реалізувати мою мотивацію у придбанні валюти - ніякої адекватної відповіді не почула навіть від менеджера. І до всіх можливих алгоритмів дій у даному випадку мені доводилось ставити уточнюючі питання. Таке враження наче я прийшла і мільйон доларів готівкою попросила))). І у четверте - непрошена порада та ідея, за яку мені не заплатять для компанії яка можливо хоча б свій власний час цінує: реалізуйте у своєму чудо-теоміналі функцію з неактивною опцією "валютні операції" у тому випадку, коли співробітники на власний розсуд вирішили сьогодні не продавати валюту, або вона ж дійсно скінчилась, або хоча б поставте спеціально навчену людину (якщо всі такі зайняті), яка буде уточнювати запит вхідного клієнта і одразу повідомляти про відсутність коштів, щоб не гаяти час один одного. Час - це гроші, тож давайте поважати ресурси кожного.
Пані Юліє, дякуємо за зворотній зв'язок щодо роботи нашого відділення. Нам дуже прикро, що у вас склались такі враження від візиту. І ми дуже хочемо розібратись у ситуації та стати краще, тому будемо вдячні, якщо ви поділитесь із нами деталями на help@sensebank.com.ua. В листі, будь ласка, вкажіть ваші дані (ПІБ та номер телефону, що вказано у системі банку), інформацію про відділення банку, куди ви звертались (адреса, назва чи його номер). В темі вкажіть номер звернення 6704837. Чекаємо на ваш лист, щоб стати краще у майбутньому З повагою, Андрій
Крайне недовольна работой банка. Просто хочется навсегда от вас избавиться. Как и у всех с началом войны, возникли проблемы, в первую очередь сокращение на работе, естественно денег платить не было за кредит. Так за первый год из моего долга в 40000 грн, я стала должна 120000??? Как так??? И оказывается , что только в вашем банке услуга реструктуризации - это новый кредит, а не распределение оплаты по старому. Так ещё с большими процентами. Часть долга я оплатила, а часть не могу. Так как денег совсем нет. Работы нет. И платить я больше не собираюсь. Если сойдёмся с вами на общем знаменатели, то хорошо. Но проценты, которые вы насчитали во время войны, я платить не собираюсь. В приложение зайти не могу. Связать с оператором невозможно.
Дякуємо за ваш відгук і розуміємо ваші емоції. Нарахування відсотків регулюється умовами договору, і, на жаль, можливості відмовитися від їх сплати немає. Однак, ми рекомендуємо звернутися до нашого відділу роботи з простроченою заборгованістю за номером 0800 50 17 99 або в месенджера https://sense.top/viber_chat https://sense.top/cb — фахівці допоможуть знайти варіанти врегулювання ситуації та узгодити взаємоприйнятне рішення. З повагою, Денис
Заблокували карту без причини. І заморозили гроші на три дні. Крутять клієнтські гроші.
Нам дуже прикро, що у вас склались такі враження про нашу роботу😢 Банк ніколи не блокує картки просто так, для кожного блокування є свої причини. І якщо так сталось, що рахунок заблокований, то ваші кошти залишаються на ньому та чекають на вас. В жодному випадку їх ніхто і ніде не "крутить". Щоб ми могли у всьому розібратись, будь ласка, напишіть нам на help@sensebank.com.ua. В листі, будь ласка, вкажіть ваші дані (ПІБ та номер, що вказаний в системі банку) та додайте короткий опис ситуації З повагою, Андрій
Я ветеран войны, и это единственный банк который одобрил мне кредит подж Еоселя, спасибо вам, приятно что есть хоть один банк не думает ТОЛЬКО о своей выгоде
Добрий день 👋 Ми безмежно раді, що у вас залишились такі емоції після знайомства з банком та нашими продуктами. Дякуємо вам, що знайшли час поділитись своїм досвідом з нами. Впевнені, що подальша співпраця з нами залишить після себе не одну приємну згадку 😉 З повагою, Андрій
Ставлю 1* за некомпетентність у консультації з картки Red Cash. Мені подзвонив менеджер, запропонувала цю картку. Сказала, що вона аналогічна до кредитних, якими я розраховуюся по терміналу: тобто, якщо я вношу до розрахункової дати всі витрачені кредитні кошти, то я нічого не сплачую (в мене зазвичай є відсоток в межах 15-20 коп). Єдина відмінність: я маю знімати кредитні кошти з картки Red Cash. Що я і зробила і поповнила всі зняті кредитні кошти до розрахункової дати... При цьому я декілька разів запитала чи буде якась комісія чи %, на що мені сказали "ні". Чомусь менеджер не вважала за потрібне сказати, що на кожну зняту кредитну гривню мені щодня нараховується 0,102% ( в моєму випадку, на 50 тис грн я платила 51 грн щодня). Про це я дізналася, коли отримала виписку з вимогою погасити заборгованість! Ця некомпетенція мене просто вбила!!! Навіщо ви пропонуєте продукт постійним клієнтам, обманюючи?!! Моя вина ж в тому, що я не прочитала договір і зняла по факту не потрібні на той момент мені кошти! Але ж і два менеджери, консультуючи мене, навіть на заїкнулися про ці щоденні 0,102%! Як постійний клієнт, що з вашим банком вже років 10, я дуже розчарована таким відношення!
Юлія, щиро перепрошуємо за цю ситуацію. Нам дуже прикро, що консультація, яку ви отримали, була недостатньо коректною, і це спричинило для вас незручності. Ми цінуємо, що ви довіряєте нам уже 10 років, і нам важливо, щоб ви завжди залишалися задоволені співпрацею з нами 💙 Дійсно, за умовами картки Red Cash, на зняті кредитні кошти щоденно нараховується стандартна відсоткова ставка, а пільгового періоду по картці не передбачено. Нам дуже шкода, що під час консультації менеджери не пояснили цей момент більш детально. Інформацію вже передали відповідальним підрозділам — працюємо над тим, щоб такі ситуації не повторювались 🙌🏻 Щодо компенсації відсотків, на жаль, ми не можемо виконати ваше прохання, оскільки умови продукту передбачають ці нарахування відсотків. Проте ми хочемо, щоб ваш досвід із нами був лише позитивним, і будемо раді допомогти вам у майбутньому з будь-якими питаннями або пропозиціями 😊 Ще раз перепрошуємо за цю ситуацію і щиро дякуємо, що залишаєтеся з нами вже стільки років. З повагою, Володимир 💎
... очень трудно заказать доставку за рубеж, а цена отправки неоправдано выросла. По сравнению с Приватбанком отправка в пять раз дороже. Пенсионерам нет никаких скидок. Мы же хотим быть в Европе, так перенимайте и хороший опыт. Приват отправляет бесплатно. Почему с сентября отправка выросла почти вдвое? Мой отзыв не понравится, но вы виноваты сами!
Вітаю! Насправді, замовити доставку можна доволі швидко та просто через наш чат) Колеги з радістю вам допоможуть на всіх етапах! Стосовно ціни - рішення про зміну в тарифах приймається банком в односторонньому порядку, на що впливає багато факторів. Щоб написати до нас у Чат підтримки, для початку, будь ласка, оберіть зручний для вас канал зв'язку: ◾ Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport ◾ Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання) Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧
Це вже втретє ! Я залишаю відгук!! Кошти з рахунку зникли, співробітники сенс банку вже 12 днів не можуть з'ясувати причину мінусу на моєму рахунку! Сьогодні вже вимагать погасити заборгованість , при цьому офіційної відповіді де поділися кошти я так і не отримала. Консультанти перекидають питання один на одного! І "годують" очікуванням 4-5 робочих днів! Сьогодні вже 12й робочий день!!!
Анна, вітаю Для нас дуже важливо, щоб ваше питання було якнайшвидше вирішене, і ми зробимо все можливе для цього Мені дуже прикро, що ви отримали негативне враження при вирішенні ситуації 😥️ Можливо, що мінус виникає через арешт, якщо він наявний, але необхідно перевірити детальніше Будь ласка, для розв'язання даного питання напишіть нам на пошту help@sensebank.com.ua Лицар підтримки Кирило 🛡️
Сенс банк не несе відподальність за кошти, що знаходяться на рахунках. Тут два варіанти: система безпеки сенс банку не захищена від шахраїв, або сенс банк сам шахрай і обкрадає клієнтів!
Доброго дня. Хочу написати відгу. Перекинула грощі за кредит, банк їх загубив. Зв'язатися з співробітником банка не можливо, це жах!!! Хоча б для того щоб надати квитанцію, що підтверджує оплату, а потім вони мені будуть нараховувати відсотки!!!
Добрий день, Юліє! Впевнені, що кошти нікуди не губились, але для аналізу нам потрібно більше інформації. Хочу вам допомогти, тому напишіть до нас на пошту help@sensebank.com.ua й вкажіть, будь ласка, ваші дані та коротко суть ситуації — я зі свого боку зроблю все, аби ваше питання розв'язати 💙 Зауважу, що наша підтримка завжди готова допомогти й доступна 24/7. Щоб написати до нас у Чат підтримки, для початку, будь ласка, оберіть зручний для вас канал зв'язку: ◾ Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport ◾ Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання) ◾ Чат підтримки в Instagram: https://ig.me/m/sensebank.official А також ви можете звернутись до нашого контакт-центру за номером 0 800 50 35 30 😊 Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Доброго дня. З мого рахунку зникли кошти, на рахунку мінус! На питання де поділися мої гроші, ніхто з співробітників банку(і Святошинського відділення) відповіді не дає. Хто може вирішити це питання?
Добрий день! Мене звати Валерія, я агентка Sense Bank 💙 Звучить як дуже неприємна ситуація( Я хочу допомогти вам та розібратися - напишіть, будь ласка, нам на пошту help@sensebank.com.ua, і при зверненні уточніть ваші ПІБ та номер телефону, щоб я змогла переглянути детальніше) Дуже чекатиму! Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧