Сенс Банк
Самый отстойный банк,5 раз звонила ничего не решает,
Найгірший банк України
Добрий день, пане Павле! Нам дуже прикро, що співпраця з нашим банком залишила після себе негативні враження🥲 Ми дуже хочемо виправити цю ситуацію та покращити вашу думку про Sense Bank. Тому будемо дуже вдячні, якщо ви більш детально поділитесь інформацією листом до нас на help@sensebank.com.ua. У листі, будь ласка, вкажіть ваші дані та короткий опис проблеми. З повагою, Андрій 💙
Хочу замовити карту
Також тільки негативні емоції, навіть не можливо з'єднатися з оператором, щоб вирішити питання
Пані Валентино, доброго вам дня! Дякуємо за ваш зворотній зв'язок. Нам дуже прикро, що у вас залишились негативні враження після співпраці з нами. Тому будемо дуже вдячні, якщо ви більш детально розповісте нам, що саме трапилось. Так ми зможемо виправити ситуацію та максимально допомогти вам. Напишіть, будь ласка, нам на help@sensebank.com.ua: у листі вкажіть ваші дані та короткий опис проблеми. Зробимо все можливе, щоб допомогти вам та вирішити ваше питання якнайшвидше З повагою, ваш помічник Андрій💙
Добрый вечер. Открыл дебетовую карту white. За услуги 50 грн буду платить только после авторизации карты или с первого дня?
Вітаю вас! І дякую за ваше запитання 🤗 Отже, перше списання комісії виконується за повний місяць після оформлення нового пакету послуг. Тобто, комісія за перший місяць не стягується. Також нагадаю, що плати за пакет послуг не буде, якщо: за всіма рахунками в рамках пакета буде виконуватися 10 і більше покупок в місяць; або загальна сума покупок за картками з пакета перевищить 2 500 грн.; або залишок коштів на всіх рахунках в банку буде перевищувати 50 000 грн. Якщо жоден з цих параметрів не буде виконаний — плата становитиме 50 грн. Якщо ж у вас виникнуть додаткові запитання по умовам та тарифам картки, будемо раді вам відповісти у нашому чаті підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport 💙 Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Не советую связываться с этой шарашкиной конторой ! Заблокировали карту , причину не озвучили. По видеосвязи сказали , ваш остаток средств мы вам вернем на другой счёт и связь прервалась . После этого пыталась с ними связаться пол дня , связалась и они сказали , что банк решение поменял и я могу забрать свои средства только в отделении банка через месяц!!! Очень интересно , почему именно через месяц?? На это мне внятно не ответили . Сказали , что мои средства меня будут ждать ))) А у меня есть другое логичное объяснение этой ситуации !! Банк просто решил попользоваться месяц этими средствами . Если хотите сохранить свои нервные клетки , не связывайтесь !! Также попросила отправить на имейл официальный документ от службы безопасности банка , который заблокировал мою карту . На законодательном уровне , я имею права знать почему карту заблокировали !! Но им видимо закон не писан!
Пані Юліє, доброго вам дня! Прикро, що співпраця з нами залишила після себе негативні емоції🥲 Я хотів би також додати, що, згідно з пунктом 4.3 Договору про банківське обслуговування, банк може заблокувати картки і відмовити у їх розблокуванні без зазначення причини. Прошу вас ознайомитись з переліком можливих причин тут: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554 Отримати залишок коштів можна лише після повного закриття вашого рахунку в системі банку, на що піде 30 днів. Саме тому колеги вам і називали такий термін. Хочу вас запевнити, що вашими коштами ніхто користуватись не буде. Вони перебувають на вашому балансі та очікують на повне закриття рахунку, після чого ви зможете їх отримати. З повагою, Андрій 💙
а как можно убрать даже одну звездочку ??? Служба поддержки отвечает исключительно заготовленными фразами - и никаких изменений
Пане Павле, доброго дня! Щиро шкодую, що контакт із Sense Bank викликав у вас негативні емоції. Ми хочемо розібратись та виправити цю ситуацію. Якщо ви ще не отримали відповіді, будь ласка, напишіть про неї на пошту help@sensebank.com.ua (тема листа - "Відгук Finance.ua"). Ми залюбки допоможемо вам і спробуємо змінити ваше враження про банк на краще. Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Служба безопасности игнорирует и отказывает всем подряд , люди находятся на другой стороне земли и ОНИ не могу помочь или пойти на уступки 0 из 10!!!!!!!!!
Добрий день, пане Євгенію! Шкода, що контакт з банком викликав у вас негативні емоції. 🥲 Нам би дуже хотілось змінити вашу думку про нас на краще, тому будемо вдячні, якщо ви напишете нам на help@sensebank.com.ua. У листі, будь ласка, вкажіть інформацію про вас (ПІБ та номер телефону, що вказано в системі банку) та опишіть ситуацію, що склалась. Ми хочемо з усім розібратись, то дуже чекаємо на ваш лист. З повагою, Андрій.
Комісії по 100 грн за заборгованості в 20 грн. Не вказують при переказі з картки на карту комісії навіть при виході за ліміт (а вона має вказуватись) і так знімають комісії в оманливому вигляді окремим платежем
Добрий день, пане Сергію! Щиро шкодую, що контакт з банком викликав у вас негативні емоції. Стосовно щомісячної комісії: вона списується лише за наявності заборгованості від 20 грн на розрахункову дату. Ця маленька плата надає вам доступ до однієї з найкращих програм лояльності із 7 категоріями на вибір. Також ви додатково отримуєте кешбек 2% протягом 3 місяців після підключення на всі операції, здійснені у вихідні дні. І це ще не все — на всі покупки понад 1 000 грн маєте можливість оформити безкоштовну розстрочку на 3 місяці. Можемо впевнено стверджувати: таких умов немає у жодного іншого банку. Щодо комісії при переказі з картки на картку: після введення суми ви можете побачити комісію сервісу за цю операцію. Для деяких карток вона відсутня, через що її розмір може не відображатись. Але якщо це кредитка і операція відбувається за рахунок кредитних коштів (навіть якщо частково), то додатково може бути списано комісію у розмірі 4% (мінімум 20 грн) від суми операції. Ця комісія списується після остаточного списання суми з рахунку протягом 1-3 робочих днів. Саме тому можливий варіант, що сума комісії списується пізніше, ніж відбувається сама операція. Сергію, якщо у вас є додаткові питання, ми залюбки відповімо на них. Для цього, будь ласка, напишіть нам в чат підтримки у застосунку Sense SuperApp чи наш бот у Telegram: ◾ Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport ◾ Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання) З повагою, Андрій
разговаривал в банке по поводу вертуальной кридитки наченают дурить и сомовольно снимают деньги с другой леготной квартирной карты .даже без предупреждения .жуть.как воры
Пане Андрію, доброго дня! Шкодуємо, що досвід користування нашими послугами справив на вас негативне враження, адже у своїй діяльності Банк керується етичними принципами прозорості та відкритості. Щодо кредитної картки: якщо у вас настала розрахункова дата, то у вас можуть бути списані відсотки за користування і плата за смс-інформування (якщо послуга підключена), а також комісія за розрахунково-касове обслуговування. Всі списання відбуваються виключно згідно з тарифами вашої картки. Окремого попередження про списання не передбачено. Ми залюбки деталізуємо всі списання й пояснимо вам ситуацію по вашій картці - будь ласка, напишіть нам в чат підтримки у застосунку Sense SuperApp. А для початку оберіть зручний для вас канал зв'язку: ◾ Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport ◾ Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання) З повагою, ваш друг та помічник Володимир 💎