Сенс Банк
Російські корні цього банку, мабуть, даються взнаки.
Ужасный банк, свои доллары снять невозможно, ездишь как дурак два раза в месяц. В течении года.Это банк с которым не хочется иметь ничего общего. Собственный вкад невозможно забрать
Не вірте в те, що за 5 хв відкривають картку, то далеко не 5 хв. Мені картковий рахунок так і не відкрили, написали щось пішло не так, зверніться до відділення банку.
Это не банк ,это зборище ******,безграмотных сотрудников! Цены выше крыши за квитанции, расчет кредитками других банков нет! Получить копию квитанции до 30 дней плюс 150 гривен.
Отримати квитанцію за проведеною операцією можна абсолютно безкоштовно в нашому мобільному застосунку Sense Super App — зазвичай цього цілком достатньо для підтвердження платежу ✨ Якщо ж вам потрібен документ з додатковими деталями (наприклад, з зазначенням окремих деталей операції або даних отримувача), така довідка є платною, її вартість становить 150 грн. Оплатити можна будь-якою карткою, навіть іншого банку, під час замовлення довідки через контакт-центр 😉 Якщо ж жодної додаткової інформації не потрібно — стандартну безкоштовну квитанцію можна легко згенерувати у застосунку або звернутися до нашої чат-підтримки. Наші колеги завжди раді допомогти й надати вам найкращий сервіс 💙🙌🏻 Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Добрый день. Хочу заказать карту.
Віртуальну картку можна легко й безкоштовно оформити просто в нашому мобільному застосунку Sense Super App 😎 Якщо вам вже виповнилось 18 років, ви можете оформити кредитно-дебетову картку Caméléon за цим посиланням: 👉 https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4402854621330 Для клієнтів від 16 років також доступна дебетова пакетна картка: 👉 https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360018083840 Окрім цього, у застосунку ви знайдете ще кілька варіантів карток — оберіть саме ту, яка найкраще підходить вам 😉 Перед оформленням обов’язково ознайомтесь з тарифами та умовами обслуговування 🙏🏻 Будемо щиро раді вітати вас у нашій дружній Sense-спільноті 💙 Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Моя історія дуже проста, в мене був кредит в Моно банку та кредитна лінія у Сенсі, я платив все було гаразд до того моменту як мені не подзвонила дівчинка та не запропонувала перекредитуватись, умови було наче норм та я погодився. Я за кредит плачу 15 числа кожного місяця, про що і повідомив менеджера, вона сказала все ок я їй повірив і ми все зробили і уявіть моє здивування коли 28 числа мені приходить повідомлення що я маю сплатити по кредиту до 06 числа, я телефоную у банк і мені кажуть що по договору ви маєте платити до 06 і все, я їм казав що іх оператор казав інше що це обман та мене просто послали (до речі вони підтвердили що є запис розмови і дійсно їх менеджер таке казала, та це ні на що не вплинуло). Мені порадили заплатити на місяць в перед та таким чином в мене не буде проблем з датою оплати І уявіть моє здивування коли мені через пів року прийшло повідомлення що я маю оплатити кредит до 06 числа, я телефоную їм і мені новий оператор каже що я маю платити кожного місяця до 06 числа і на перед оплачувати не можна. І він пропонує перекредитуватись на нову дату. Я погоджуюсь (це коштувало мені 4,5% від суми кредиту це не безкоштовно) і мені просто блокують карту з ними поповненими грошима для переакредитації, без пояснень, я телефоную на гарячу лінію мені нічого не пояснюють кажуть що карта заблокована і все, і пропонують закрити карту і гроші вивести на зарплатну карту без комісій і без проблем, ок я погоджусь і уявіть моє здивування коли я зранку відкриваю додаток в мене висить два кредити, а грошей не має,(в банк не несе жодної відповідальності за це) якщо це читає хтось із різних структур які знаю як наказати банк за такі дії та мої нерви, напишіть мені чи зв’яжіться зі мною, буду радий допомозі.
Дякую вам за звернення! Звернулася до вас в особисті повідомлення на іншому форумі, проте, на жаль, не отримала відповіді 😣 Тому, поясню стосовно вашої ситуації надалі тут 🙌 Коли ви оформлюєте договір кредитний чи за кредитною карткою, у відповідний день у вас встановлюється розрахункова дата. Розрахункова дата за кредитом — це дата, в яку у вас списуються щомісячні платежі, та виставляється сума, яку вам потрібно внести до наступної дати протягом місяця (крайні строки — за 3-5 днів до розрахункової дати) Образно, у вас може бути оформлений договір від 5 числа, і вам щомісяця потрібно вносити кошти саме до цієї дати. У вашому випадку, ви зазначали, що вносите кошти 15 числа, тоді вони встигнуть розподілитися до 5 числа, але, це не означає, що ваша розрахункова дата переміщується на 15 число Розрахункова дата залишається сталою, та може змінитися тільки у випадку, якщо ви оформите новий договір 🙌 Надалі, ви зазначаєте, що вам пропонують оформлення нового договору, зі зміною дати — в такому випадку, як вже пояснювала вище, у вас змінюється та сама розрахункова дата, до якої потрібно внести щомісячний платіж. Коли ви оформлюєте грошовий кредит, для можливості використати кошти банк може запропонувати вам зарахування на вже наявну або нову картку. Залежно від обраної вами картки, на неї перераховується сума кредитних коштів, які ви вже можете використовувати на власні потреби 😉 Отже, ви спочатку оформили один договір, вам зателефонували, запропонували оформити інший договір, коштом якого ви можете погасити ваш старий кредит. А за умовами нового кредиту, вносити кошти, але за кращими умовами 🙏 У вашому випадку, це не реструктуризація старого договору, шляхом оформлення нового, а безпосередньо повністю новий кредит. Тож, у вас залишається старий непогашений договір, та новий, кредитні кошти за який ви вже отримали на вашу карту Ви вже надалі можете використати ці кошти для погашення вашого попереднього договору, та вносити платежі лише за новим Ситуація дійсно може здаватися заплутаною, проте, запевняю, що в діях банку не було прихованих мотивів Сподіваюся, що я змогла допомогти зрозуміти, що саме сталося у вашій ситуації, але, якщо ви хочете ознайомитись з більш деталізованим поясненням — будь ласка, зверніться до нас в особисті повідомлення, або ж в чат 🤍 Залюбки відповім на всі ваші питання! Валерія
сьогодні оформляв картку перед оформленням картки я пройшов повну верифікацію з 1 оператором.після того до мене подзвонив інший оператор для звірення даних з попередньою анкетою.в мене начались питання таке відчуття що від працівника поліції для чого вам потрібна карта ,чи використовуйте ви кредитний ліміт ,запитали номер батьків хоча я повнолітній, мені 23 роки.без мого відома подзвонили до батьків начали розпитувати, де я працюю ,яка моя заробітня плата .тобто це пряме випитував особистої інформації в третіх осіб. після цього мені мало прийти підтвердження для закінчення реєстрації в додатку воно не пройшло і мені оператор сказав, шо всю процедуру потрібно почати заново. Тобто я потратив 2 години свого часу спілкувався з 1 оператором потім 2-й 2-й оператор без мого відомо подзвонив до моїх батьків запитаннями де він працює яка його заробітня плата і ці питання звучали не таким чином як для анкети таким чином типу зрівняти з тим що відповів я і відповіли мої батьки. Коли я запитав для чого оператор запитує особисту інформацію в 3-й осіб мені просто надіслали шаблон щодо погодження при реєстрації на обробку персональних даних це вся відповідь оператора яку він зміг надати. Вважаю що цей банк не достойний ніяких клієнтів
Дякуємо вам за детальний відгук 🙏 Ми уважно проаналізували вашу ситуацію й дуже шкодуємо, що у вас залишилися негативні враження від нашого сервісу 😥 Дійсно, зазвичай процедура оформлення кредитної картки проходить швидко та без додаткових труднощів, якщо всі дані в заявці заповнені коректно та не потребують додаткового підтвердження. Проте в окремих випадках, коли виникають питання щодо вказаної інформації, ми можемо зв’язуватися з клієнтом повторно, а також із контактною особою, яку клієнт зазначає під час заповнення заявки. Це стандартна практика, яка допомагає банку впевнитися в достовірності даних і захистити клієнтів від можливих непорозумінь в майбутньому. Щодо повторного проходження процедури — зазвичай все працює стабільно з першого разу, але, на жаль, у вашому випадку з технічних причин запит для завершення реєстрації не був успішно доставлений, хоча наш співробітник його коректно надіслав 😔 У таких ситуаціях єдиним рішенням дійсно є повторне проходження процедури. Ми розуміємо, як це неприємно й незручно, тому щиро перепрошуємо за ці незручності. Наразі ми працюємо над тим, щоб такі випадки більше не траплялися. Вдячний, за те, що поділились своїм досвідом, сподіваюсь, що після мого пояснення ситуація стала більш зрозумілою. Якщо матимете запитання або потрібна допомога — ми завжди на зв’язку та раді допомогти 💙 Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Хочу віртуальну картку
Оформити віртуальну картку можна безкоштовно у нашому мобільному застосунку Sense Super App 😎 З 18 років доступно оформити кредитно-дебетову картку Сaméléon: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4402854621330 Або ж можна з 16 років оформити дебетову пакетну картку: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360018083840 Також існують ще кілька карток, доступних для оформлення, з якими ви зможете ознайомитись у застосунку 😉 Під час оформлення обов'язково ознайомтесь з тарифами та умовами обслуговування карток 🙏🏻 Будемо раді бачити вас частинкою нашої дружньої Sense-сім'ї 💙
Нерекомендую! Найважливіший банк! Маючи карту укрсиббанку скооперируючись мене навіть не попередили а просто знімали з рахунку за некористування кожного місяця 100грн - на моє звернення так і відповіли : "так знімали б поки на тому рахунку був 0 коштів а потім повідомили що будуть враховувати з іншої картки. А сьогодні зранку взагалі мовчки пропало з рахунку 818грн ( з'ясувала тільки тому що після кожного розрахунку в магазині звіряю залишок карти) Зв'язавшись з гарячою лінією адекватної інформації не дочекалася досі!
Пані Тетяно, дякуємо що поділились своїм досвідом. Ми завжди шукаємо шляхи для покращення нашого сервісу, і ваш відгук також допоможе з цим😊 Справа у тому, що з вашої були списання плати за обслуговування неактивного рахунку. Неактивним вважається картковий рахунок, за яким більш як 180 днів від дати останнього робочого дня поточного місяця не проводилися фінансові операції. Фінансові операції — це операції, що пов’язані зі зміною балансу рахунку, які проведені за вашою ініціативою (поповнення картки, зняття готівки, перекази та платежі). Щоб уникнути таких списань у майбутньому, достатньо раз на кілька місяців робити операцію карткою, щоб рахунок надалі залишався активним. Щодо списання такої плати з іншого вашого рахунку, то такого б не було. Плата знімається саме з цього неактивного рахунку і в мінус не списується. Тобто як би на момент списання на балансі було б лише 5 грн, то системою були б списані ці кошти і все. На жаль, поки що не передбачено інформування за такими списання, але ми робимо все можливе для виправлення ситуації у майбутньому. Щодо балансу картки, то хочемо вас запевнити, що кошти просто так нікуди не зникають. Щоб ми могли все детально перевірити, будь ласка, напишіть нам у чат із застосунку банку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport або у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання). У чаті можна буде вас авторизувати та допомогти розібратись.
Самий хужий банк із всіх банків
Прикро, що співпраця з нашим банком залишила після себе такі емоції😔 Зі свого боку ми хочемо зробити все можливе, щоб стати краще та змінити вашу думку про нас на краще. Тому будемо вдячні, якщо ви більш детальніше поділитесь ситуацією, що склалась на help@sensebank.com.ua. У листі, будь ласка, вкажіть ваші ПІБ та номер телефону, а також додайте опис проблеми. Чекаємо на ваш лист 😊