Сенс Банк
Доброго дня. З мого рахунку зникли кошти, на рахунку мінус! На питання де поділися мої гроші, ніхто з співробітників банку(і Святошинського відділення) відповіді не дає. Хто може вирішити це питання?
Добрий день! Мене звати Валерія, я агентка Sense Bank 💙 Звучить як дуже неприємна ситуація( Я хочу допомогти вам та розібратися - напишіть, будь ласка, нам на пошту help@sensebank.com.ua, і при зверненні уточніть ваші ПІБ та номер телефону, щоб я змогла переглянути детальніше) Дуже чекатиму! Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧
В банку працюють некомпетентні співробітники куча запитань а 0 відповіді,питання моє з яким я звернулася було не вирішено 10 днів я намагалася вирішити моє питання на що співробітники гарячої лінії мені так і не допомогли,якась кантора а не банк.
Добрий день, пані Надіє! Мені дуже прикро чути, що у вас залишилися негативні враження після звернення до нашого банку :( Чи зможете, будь ласка, розповісти детальніше про свою ситуацію? Дуже хочу розібратися, та допомогти вам 💙 Розпишіть, що саме сталося та обов’язково вкажіть свої дані, щоб могли вас знайти. Написати нам можете на help@sensebank.com.ua 😉 Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧
Чому так довго не присилають анкету на пошту на підпис? Через це не можна активувати картку.
Вітаю вас, пані Яно 💙 Якщо я правильно вас зрозуміла - то на пошту вам мала надійти анкета для оновлення даних, яку вам потрібно підписати, та відправити на офіційну пошту банку ccd@sensebank.com.ua. Колеги відправляють лист одразу на ваш email. Лист міг не надійти якщо ви змінювали ел. адресу, або ж він міг потрапити у "Спам" Спробуйте перевірити, будь ласка) Якщо вже все перевірили - та проблема залишилася актуальною, я раджу вам звернутися до нашого відеочату) Додаю для вас інструкцію - як звернутися до відеочату: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/8168236255378 - без авторизації в застосунку https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/6105882228114 - в авторизованому застосунку Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧
Постоянно задерживают деньги,которые я получаю от пенсионного,то есть крутят детские деньги
Добрий день, пані Ірино! Дякуємо за ваш відгук. Хочемо вас запевнити, що банк не затримує зарахування коштів. Як тільки фінансування та списки одержувачів надходять до банку, ми відразу зараховуємо кошти на ваш рахунок. У разі затримок радимо звернутися до організації, яка здійснює виплати, щоб уточнити стан відправлення. Зазвичай зарахування займає від 1 до 3 робочих днів після надходження фінансування до банку. З повагою, Ваш вартовий підтримки, Денис.
Хочу оплатити борги сина, телефонувала кілька раз, "помічниця" голосова гикає, нічого не добилася
Добрий день, пані Оксано Щоб дізнатися інформацію за договором вашого сина, ви можете звернутись до найближчого відділення банку. У відділенні ви зможете уточнити суму та дату платежу, а також суму для повного закриття кредиту. Для цього у вас при собі має бути ідентифікаційний документ (оригінал паспорту) або його наявність в застосунку ДІЯ), а також потрібно буде вказати ПІБ та дату народження позичальника і один з документів: *кредитний договір клієнта; *квитанція про оплату; *пам'ятка з реквізитами для погашення Знайти найближче відділення ви можете за посиланням https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/9159664480658 у нашій Базі Знань для клієнтів З повагою, Андрій
Хочу замовити картку хамелеон
Ярославе, дякуємо за вашу зацікавленість нашими продуктами 😊 Будемо раді бачити вас серед наших клієнтів, і щоб це сталось якнайшвидше ви можете оформити картку онлайн прямо у нас у застосунку Sense SuperApp, щоб зробити це вам потрібні актуальні документи в Дія і трішки вільного часу 😉 Додаю інструкцію з оформлення картки: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4402854621330 А щоб мати можливість розраховуватись карткою навіть за відсутності телефону можна замовити пластикову картку на відділення/поштомат Нової Пошти, це безкоштовно і доступно виконати онлайн 🙌🏻 Інструкцію із замовлення можна переглянути за посиланням https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360021072739 Впевнені, що вже найближчим часом зможете оцінити нашу картку Хамелеон та застосунок Sense SuperApp 💙 Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Самый отстойный банк,5 раз звонила ничего не решает,
Пані Юліє, добрий день. Нам дуже прикро, що у вас склались такі враження від співпраці з банком. Нам дуже хочеться змінити вашу думку про нас на краще, тому будемо вдячні, якщо ви більш детальніше розповісте нам про проблему. Напишіть нам, будь ласка, на help@sensebank.com.ua. В листі вкажіть ваші дані (ПІБ та номер телефону) та короткий опис ситуації. Чекаємо на ваш лист, щоб якнайшвидше розібратись та допомогти вам З повагою, Андрій
Найгірший банк України
Добрий день, пане Павле! Нам дуже прикро, що співпраця з нашим банком залишила після себе негативні враження🥲 Ми дуже хочемо виправити цю ситуацію та покращити вашу думку про Sense Bank. Тому будемо дуже вдячні, якщо ви більш детально поділитесь інформацією листом до нас на help@sensebank.com.ua. У листі, будь ласка, вкажіть ваші дані та короткий опис проблеми. З повагою, Андрій 💙
Хочу замовити карту
Також тільки негативні емоції, навіть не можливо з'єднатися з оператором, щоб вирішити питання
Пані Валентино, доброго вам дня! Дякуємо за ваш зворотній зв'язок. Нам дуже прикро, що у вас залишились негативні враження після співпраці з нами. Тому будемо дуже вдячні, якщо ви більш детально розповісте нам, що саме трапилось. Так ми зможемо виправити ситуацію та максимально допомогти вам. Напишіть, будь ласка, нам на help@sensebank.com.ua: у листі вкажіть ваші дані та короткий опис проблеми. Зробимо все можливе, щоб допомогти вам та вирішити ваше питання якнайшвидше З повагою, ваш помічник Андрій💙