0 800 307 555
0 800 307 555
Сенс Банк

Сенс Банк

Отзывы о Сенс Банк

Татьяна 

10 января 2025 г.

На той момент коли почалася війна У мене був кредит на 106000,я їм користувалася.З кредитною історією у мене було все впрядку.Платити кредит не мала можливості.Тоді банк сам почав підвищувати кредитний ліміт і списувати його на погашення щомісчної оплати і так кожного місяця.Мені працівники банку багато раз пояснювали, що йде урахування військового часу , не списуються відсоткі і не діють штрафні санкції.Але ж я точно знаю що військове положення не враховувалось.Мені це сказав сам працівник банку. Тут проста матиматика.До війни я сплачювала 6000гривень як шомісячний платіж ,туди входили і відсоткі.В час війни банк сам підвищював мені ліміт на 6000 і списував його на погашення щомісчної оплати,в цю суму знову і входили відсоткі.А штрафувати банк мене не мав права.Тому штрафні санкції сюди не входять.Ліміт підвищювали борг ріс,списання також,і це у військлвий час.Я просила у чаті щоб у мене приняли скаргу,забороняла користуватися моїми данними і картой.Зверталася у відділення щоб мені хробили перерахунок. Але мене ніхто не чув. Борг виріс з 106000гр до 245000гр лише за рік.Діло у тому що у мене на лютий 2022 рік було ще 2 кредитних карти. І з ціми банками не було ніякіх проблем.Ці банкі дійсно врахували військовий час не нараховували відсоткі і не включали штрафні санкції.Коли сума заборгованості виросла до 245000 мені запропонував банк процедуру Прощення боргу, я погодилась,і знов зіткнулась з неповагою як до клієнта.Оплати я здійснювала вчасно,навіть виплатила на місяць раніше. Тобто свої умови договору я виконала. Неодночасно звоню на глрячю лінію,хожу у відділення і всі працівникі говорять що свої умови я виконала , у мене все в порядку.А банк свої умови нашого кредитного договору номер 500787300 не виконує.Він призупинив свою діяльність спочатку до листопада,грудня 2024року, а тепер пише що до лютого, березня2025р.Борг росте знову.Як шо банк вирішує свої питання то чому я повинна постраждати від цього.Знову борг росте , а це противозаконно.Обіцянкі не потрібні.Потрібні дії.Видайте людині довідку і вирішуйте свої питання. На моє питання чі можу я погасити ту сумму яку банк мені повинен поостити 98000гр.Консультант горячої лінії відповіла що ні, треба платити всю сумму що вже зросла 117000.Це повна неповага до клієнта.Тому я прошу Вас допомогти розібратися з моїм питанням. Зробіть перерахунок і видайте мені довідку про погашення кредиту.

13 января 2025 г.

Доброго дня, пані Тетяно! Ми розуміємо, що ситуація з вашим кредитом викликає у вас занепокоєння, і нам прикро, що ви відчули неповагу під час обслуговування. 😔 Хочемо зазначити, що згідно з чинним законодавством та умовами договору, на період дії військового стану пеня та штрафи за прострочення платежів дійсно не нараховуються. Однак комісія та відсотки за кредитом продовжують списуватися в стандартному режимі, оскільки ці умови залишаються незмінними відповідно до кредитної угоди. Саме це могло призвести до зростання загальної заборгованості. Щодо запропонованої процедури прощення боргу, ми розуміємо, що для вас це було важливим рішенням, і шкодуємо, що процес викликав у вас незадоволення. Очікуємо, що розгляд вашого запиту щодо прощення відбудеться у лютому-березні 2025 року. Розуміємо, наскільки це важливо для вас, і щиро перепрошуємо за затримку в розгляді вашого запиту. Причина у тому, що адаптація та впровадження нових внутрішніх процесів виявилися більш тривалими, ніж очікувалося. Банк активно працює над вирішенням цього питання та повідомить вас про будь-які оновлення.

Оксана 

7 января 2025 г.

Самий жахливий банк України

8 января 2025 г.

Пані Оксано, дякуємо вам за зворотний зв'язок стосовно нашої роботи та послуг, які ми надаємо. Для нас важливо отримувати фідбек від наших клієнтів — найціннішого нашого активу 🫶🏻 Прикро, що досвід користування нашим банком для вас виявився негативним, а наша робота не змогла змінити вашу думку на позитивну 😔 Ми прагнемо розвиватись в усіх напрямках, аби наші клієнти отримували сервіс найвищої якості й досвід, що базується на коректній роботі банку та його співробітників 🙌🏻 Ми завжди готові допомогти у будь-якій ситуації, тому якщо у вас є відкриті питання, то напишіть до нас на пошту help@sensebank.com.ua, й вкажіть ваші дані та суть питання — ми залюбки все проаналізуємо та допоможемо вам розібратись 💙 Ваш друг та помічник, Володимир 💎

Олександр 

29 декабря 2024 г.

Хочу замовити карту хамелеон

30 декабря 2024 г.

Добрий день, пане Олександре 👋 Дякуємо за вашу зацікавленість продуктами банку 🤗 Для оформлення картки Cameleon достатньо встановити наш застосунок Sense SuperApp та пройти коротеньку реєстрацію у ньому, під час якої ви зможете обрати потрібну вам картку. Ось за цим посилання можете ознайомитись із покроковою інструкцією щодо оформлення картки у нашому застосунку https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4402854621330 З повагою, Андрій

Юлія 

27 декабря 2024 г.

Завжди була впевнена, що репутацію будь-якій організації створюють люди і цього разу, нажаль, з останнім візитом розчарувалась у вашому банку. По-перше нахабне спілкування співробітника з клієнтом, яке геть виходить за рамки професійної етики. По-друге: якщо банк вирішив йти шляхом штучного створення дефіциту валюти - то потрібно попереджати завчасно тих, хто взяв талон і досить тривалий час відсидів у черзі, щоб нарешті потрапити до каси і почути спочатку, що валюти немає, а потім сказати, що вона є "старого образца - будете покупать?". По-третє: на всі можливі питання, як реалізувати мою мотивацію у придбанні валюти - ніякої адекватної відповіді не почула навіть від менеджера. І до всіх можливих алгоритмів дій у даному випадку мені доводилось ставити уточнюючі питання. Таке враження наче я прийшла і мільйон доларів готівкою попросила))). І у четверте - непрошена порада та ідея, за яку мені не заплатять для компанії яка можливо хоча б свій власний час цінує: реалізуйте у своєму чудо-теоміналі функцію з неактивною опцією "валютні операції" у тому випадку, коли співробітники на власний розсуд вирішили сьогодні не продавати валюту, або вона ж дійсно скінчилась, або хоча б поставте спеціально навчену людину (якщо всі такі зайняті), яка буде уточнювати запит вхідного клієнта і одразу повідомляти про відсутність коштів, щоб не гаяти час один одного. Час - це гроші, тож давайте поважати ресурси кожного.

27 декабря 2024 г.

Пані Юліє, дякуємо за зворотній зв'язок щодо роботи нашого відділення. Нам дуже прикро, що у вас склались такі враження від візиту. І ми дуже хочемо розібратись у ситуації та стати краще, тому будемо вдячні, якщо ви поділитесь із нами деталями на help@sensebank.com.ua. В листі, будь ласка, вкажіть ваші дані (ПІБ та номер телефону, що вказано у системі банку), інформацію про відділення банку, куди ви звертались (адреса, назва чи його номер). В темі вкажіть номер звернення 6704837. Чекаємо на ваш лист, щоб стати краще у майбутньому З повагою, Андрій

Анна 

24 декабря 2024 г.

Крайне недовольна работой банка. Просто хочется навсегда от вас избавиться. Как и у всех с началом войны, возникли проблемы, в первую очередь сокращение на работе, естественно денег платить не было за кредит. Так за первый год из моего долга в 40000 грн, я стала должна 120000??? Как так??? И оказывается , что только в вашем банке услуга реструктуризации - это новый кредит, а не распределение оплаты по старому. Так ещё с большими процентами. Часть долга я оплатила, а часть не могу. Так как денег совсем нет. Работы нет. И платить я больше не собираюсь. Если сойдёмся с вами на общем знаменатели, то хорошо. Но проценты, которые вы насчитали во время войны, я платить не собираюсь. В приложение зайти не могу. Связать с оператором невозможно.

24 декабря 2024 г.

Дякуємо за ваш відгук і розуміємо ваші емоції. Нарахування відсотків регулюється умовами договору, і, на жаль, можливості відмовитися від їх сплати немає. Однак, ми рекомендуємо звернутися до нашого відділу роботи з простроченою заборгованістю за номером 0800 50 17 99 або в месенджера https://sense.top/viber_chat https://sense.top/cb — фахівці допоможуть знайти варіанти врегулювання ситуації та узгодити взаємоприйнятне рішення. З повагою, Денис

Тарас 

22 декабря 2024 г.

Заблокували карту без причини. І заморозили гроші на три дні. Крутять клієнтські гроші.

23 декабря 2024 г.

Нам дуже прикро, що у вас склались такі враження про нашу роботу😢 Банк ніколи не блокує картки просто так, для кожного блокування є свої причини. І якщо так сталось, що рахунок заблокований, то ваші кошти залишаються на ньому та чекають на вас. В жодному випадку їх ніхто і ніде не "крутить". Щоб ми могли у всьому розібратись, будь ласка, напишіть нам на help@sensebank.com.ua. В листі, будь ласка, вкажіть ваші дані (ПІБ та номер, що вказаний в системі банку) та додайте короткий опис ситуації З повагою, Андрій

Тельман 

21 декабря 2024 г.

Я ветеран войны, и это единственный банк который одобрил мне кредит подж Еоселя, спасибо вам, приятно что есть хоть один банк не думает ТОЛЬКО о своей выгоде

23 декабря 2024 г.

Добрий день 👋 Ми безмежно раді, що у вас залишились такі емоції після знайомства з банком та нашими продуктами. Дякуємо вам, що знайшли час поділитись своїм досвідом з нами. Впевнені, що подальша співпраця з нами залишить після себе не одну приємну згадку 😉 З повагою, Андрій

Юлія 

11 декабря 2024 г.

Ставлю 1* за некомпетентність у консультації з картки Red Cash. Мені подзвонив менеджер, запропонувала цю картку. Сказала, що вона аналогічна до кредитних, якими я розраховуюся по терміналу: тобто, якщо я вношу до розрахункової дати всі витрачені кредитні кошти, то я нічого не сплачую (в мене зазвичай є відсоток в межах 15-20 коп). Єдина відмінність: я маю знімати кредитні кошти з картки Red Cash. Що я і зробила і поповнила всі зняті кредитні кошти до розрахункової дати... При цьому я декілька разів запитала чи буде якась комісія чи %, на що мені сказали "ні". Чомусь менеджер не вважала за потрібне сказати, що на кожну зняту кредитну гривню мені щодня нараховується 0,102% ( в моєму випадку, на 50 тис грн я платила 51 грн щодня). Про це я дізналася, коли отримала виписку з вимогою погасити заборгованість! Ця некомпетенція мене просто вбила!!! Навіщо ви пропонуєте продукт постійним клієнтам, обманюючи?!! Моя вина ж в тому, що я не прочитала договір і зняла по факту не потрібні на той момент мені кошти! Але ж і два менеджери, консультуючи мене, навіть на заїкнулися про ці щоденні 0,102%! Як постійний клієнт, що з вашим банком вже років 10, я дуже розчарована таким відношення!

15 декабря 2024 г.

Юлія, щиро перепрошуємо за цю ситуацію. Нам дуже прикро, що консультація, яку ви отримали, була недостатньо коректною, і це спричинило для вас незручності. Ми цінуємо, що ви довіряєте нам уже 10 років, і нам важливо, щоб ви завжди залишалися задоволені співпрацею з нами 💙 Дійсно, за умовами картки Red Cash, на зняті кредитні кошти щоденно нараховується стандартна відсоткова ставка, а пільгового періоду по картці не передбачено. Нам дуже шкода, що під час консультації менеджери не пояснили цей момент більш детально. Інформацію вже передали відповідальним підрозділам — працюємо над тим, щоб такі ситуації не повторювались 🙌🏻 Щодо компенсації відсотків, на жаль, ми не можемо виконати ваше прохання, оскільки умови продукту передбачають ці нарахування відсотків. Проте ми хочемо, щоб ваш досвід із нами був лише позитивним, і будемо раді допомогти вам у майбутньому з будь-якими питаннями або пропозиціями 😊 Ще раз перепрошуємо за цю ситуацію і щиро дякуємо, що залишаєтеся з нами вже стільки років. З повагою, Володимир 💎

Лина 

10 декабря 2024 г.

... очень трудно заказать доставку за рубеж, а цена отправки неоправдано выросла. По сравнению с Приватбанком отправка в пять раз дороже. Пенсионерам нет никаких скидок. Мы же хотим быть в Европе, так перенимайте и хороший опыт. Приват отправляет бесплатно. Почему с сентября отправка выросла почти вдвое? Мой отзыв не понравится, но вы виноваты сами!

12 декабря 2024 г.

Вітаю! Насправді, замовити доставку можна доволі швидко та просто через наш чат) Колеги з радістю вам допоможуть на всіх етапах! Стосовно ціни - рішення про зміну в тарифах приймається банком в односторонньому порядку, на що впливає багато факторів. Щоб написати до нас у Чат підтримки, для початку, будь ласка, оберіть зручний для вас канал зв'язку: ◾ Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport ◾ Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання) Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧

Анна 

10 декабря 2024 г.

Це вже втретє ! Я залишаю відгук!! Кошти з рахунку зникли, співробітники сенс банку вже 12 днів не можуть з'ясувати причину мінусу на моєму рахунку! Сьогодні вже вимагать погасити заборгованість , при цьому офіційної відповіді де поділися кошти я так і не отримала. Консультанти перекидають питання один на одного! І "годують" очікуванням 4-5 робочих днів! Сьогодні вже 12й робочий день!!!

10 декабря 2024 г.

Анна, вітаю Для нас дуже важливо, щоб ваше питання було якнайшвидше вирішене, і ми зробимо все можливе для цього Мені дуже прикро, що ви отримали негативне враження при вирішенні ситуації 😥️ Можливо, що мінус виникає через арешт, якщо він наявний, але необхідно перевірити детальніше Будь ласка, для розв'язання даного питання напишіть нам на пошту help@sensebank.com.ua Лицар підтримки Кирило 🛡️

Данные проверены Finance.ua 14.01.2025
Данные проверены Finance.ua 14.01.2025
Finance.uaБанки УкраиныСенс БанкОтзывы о Сенс Банк