0 800 307 555
0 800 307 555
Сенс Банк

Сенс Банк

Отзывы о Сенс Банк

Сергій 

14 марта 2025 г.

Найнезручніший банк та додаток з усіх якими я користувався. Відключити постійні надокучливі сповіщення про їх нікому не потрібні пропозиції неможливо технічно. І це не моя здогадка, це мені відповіли представники банку. Можна відключити Push-сповіщення в загальному, але при цьому автоматично підключається СМС інформування, очевидно що платно. Якби не зарплатна карта, ніколи б і нікому не порекомендував би цей банк. Постійні надокучливі дзвінки з колл центрів з пропозиціями кредитів та тупих послуг, незручний додаток, та технічні проблеми - це все що потрібно знати про цей банк.

Віктор 

10 марта 2025 г.

Після закінчення валютного депозиту, обміну на грн. та переказа мною депозитних коштів на власні рахунки до моно та приватбанку без жодних пояснень СЕНС банком заблоковані всі рахунки та розірваний договір про обслуговування. Жодних пояснень не надано, кошти декілька років зберігалися на депозиті та були переведені до іншого банку.

13 марта 2025 г.

Розуміємо, що блокування рахунків викликає незручності та негативні емоції, і ми завжди відкриті до діалогу та готові допомогти у вирішенні подібних питань 🤝 Згідно з внутрішніми процедурами ризикоорієнтованого підходу, банк здійснює аналіз активності клієнтів та дійсно може заблокувати картки й відмовити у їх розблокуванні без зазначення причини у разі присвоєння неприйнятно високого ризику внаслідок проведеного аналізу 😔 Ознайомитися з можливими підставами такого рішення можна тут: 🔗 https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554 Разом із тим, ми уважно ставимося до кожного випадку та розглядаємо його індивідуально. Враховуючи інформацію та підтверджуючі документи, які ви оперативно надали, після додаткового аналізу банком було переглянуто рішення щодо блокування. З задоволенням інформую, що за результатами розгляду питання ділові відносини було поновлено, а рахунки розблоковані 🙌🏻 Ви знову можете безперешкодно користуватися картками та всіма послугами банку. Дякую вам за розуміння та оперативність в наданні інформації, радий і надалі вас бачити частинкою нашої Sense-сім'ї 💙 З найкращими побажаннями Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️

Евгений 

21 февраля 2025 г.

Кирило, а як так виходить, що ви клієнту не повідомляєте реальні відсотки? те що ви описали - шахрайство. в мене є сума боргу. я її закрив, разом з відсотками, ви просто вже не можете їх списувати, тому що я повернув вам кошти.

5 марта 2025 г.

Вітаю! Додам до пояснення колеги, пана Кирила, що відсотки за користування кредитними коштами нараховуються щодня на суму боргу, а списуються лише один раз — в день, коли у вас розрахункова дата 😇 Тобто, відсотки нараховуються за попередній період, коли ви користувалися кредитними коштами, і саме за цей час вони й списуються, а не навпаки — спочатку нараховуються відсотки, а потім ви вже користуєтесь коштами, як за щось, що вже було сплачено 😉 Образно, ви повернули банку тіло кредиту, а відсотки за користування ще ні, оскільки вони ще не встигли списатись. Вони будуть списані після внесення вами коштів, але жодних зайвих чи додаткових відсотків ви не сплатили, адже суть в тому, що ви не сплачуєте "наперед", ви сплачуєте вже по факту списання відсотків 💙 Ми ні в якому випадку не приховуємо нарахування відсотків, ви можете побачити повну суму у вашу розрахункову дату 🙏 Якщо у вас ще залишились запитання - будь ласка, зверніться до нас на help@sensebank.com.ua, залюбки допоможемо вам розібратися! Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧

Евгений 

21 февраля 2025 г.

Всіх вітаю! Я думаю всі і так вже знають, що сенс банком не треба користуватись, але я нагадаю — видаліть додаток і пошліть сенс банк.Вмене була і є кредитна картка цього банку. В минулому місяці, я повністю її закрив (я так гадав). В їх додатку є «загальна заборгованість», є «кредитний ліміт» з всією сумою. Я вніс на карту повну суму до закриття і трохи більше, на всяк випадок. І що Ви гадаєте? Вони нарахували мені відсотки і сказали, що просто не показують в додатку їх))) А що саме цікаве, відсотки від якої суми вони рахували?)) Коли я вніс кошти і повністю закрив карту… Як Вам там парцюється?))

21 февраля 2025 г.

Вітаю! Нарахування відсотків за користування кредитними коштами відбувається щодня від суми заборгованості протягом всього терміну її наявності, а списуються вони одноразово, в розрахункову дату по картці. Ви їх можете вільно бачити у застосунку в історії операцій за фактом списання, або ж сформувавши виписку по рахунку, де вони постійно відображаються та включені в загальну суму заборгованості 👀 Для закриття рахунку необхідно повністю погасити заборгованість, в тому числі і нараховані за період користування кредитними коштами відсотки. У разі, якщо на момент подачі запиту на закриття дані відсотки не були погашені, після того, як вони автоматично спишуться в розрахункову дату по картці відповідно виникне заборгованість, яку необхідно погасити для успішного завершення закриття рахунку ✅ Якщо потрібна допомога або консультація з будь-яких питань стосовно наших продуктів та послуг, не соромтеся звертатися до нас у підтримку. Це можна зробити напряму з нашого застосунку через кнопку у лівому верхньому куті 😉 Ми завжди будемо раді все детально роз'яснити та допомогти вам 💙 З повагою Банківський лицар Кирило 🛡️

Марія 

20 февраля 2025 г.

Через помилку працівника з мене була знята комісія у розмірі 1700 грн, яка була списана при отриманні готівки з рахунку ФОП. При замовленні готівки в мобільному додатку інформація про комісію не була чітко зазначена на ЖОДНОМУ з етапів оформлення. Більше того, під час звернення до працівника банку мені було повідомлено, що зняття з ФОП буде таким самим, як і з білої картки, тільки швидше в оформленні. На питання про можливу комісію мене не було попереджено про її наявність. Лише після списання коштів і самостійного пошуку інформації я дізналася про тариф у 2%, який не був донесений до мене належним чином. Вважаю це неналежною комунікацією зі сторони банку та введенням клієнта в оману. Працівник банку не мав приховувати важливу інформацію, що безпосередньо впливає моє фінансове рішення. Я просила переглянути ситуацію і повернути суму комісії, оскільки я була введена в оману співробітником банку та через це понесла необґрунтовані фінансові витрати. Банк, звісно, переклав усю відповідальність на мене, заявивши, що я сама повинна була знайти інформацію в прихованих посиланнях та здогадатися, що співробітники можуть надавати некоректну інформацію і не знати всіх нюансів своєї роботи. У результаті замість зняття коштів без комісії з мене списали гроші фактично ні за що. Це не поодинокий випадок. Враження, що співробітники банку працюють перший день – некваліфіковані відповіді, відсутність володіння інформацією, а спілкування в чаті банку нагадує діалог із дітьми: безліч орфографічних помилок, відповіді українською мовою, набраною на російській розкладці, недоречні запитання. Обіцяють надати відповідь за п’ять робочих днів, через десять робочих днів мені доводиться знову нагадувати про себе, після чого працівники банку знову відкладають відповідь на три робочих дні. Навіщо тоді взагалі встановлювати дедлайни, якщо ви їх не дотримуєтесь? Хотіла оформити кредит на бізнес – отримала відповідь, що зі мною зв’яжуться наступного дня. День минув – ніхто не подзвонив. Загалом, це банк із максимально некомпетентним сервісом. При першій можливості зміню його, адже кожне звернення до персоналу перетворюється на проблему. Працювала з багатьма банками, і тільки з цим постійно виникають труднощі. Чую те саме від кожного, хто мав справу з цією установою. Якщо у вас є можливість не працювати з ними – не працюйте. Збережіть свої нерви.

Татьяна 

18 февраля 2025 г.

Банком недавольна. Не рекомендую

18 февраля 2025 г.

Нам прикро, що у вас склались такі враження про нашу роботу 😢 Ми дуже хочемо стати краще для вас, тому будемо вдячні, якщо ви поділитесь із нами більш детальніше ситуацією, котра вплинула на враження про банк. Напишіть, будь ласка, нам на help@sensebank.com.ua. В листі вкажіть ваші дані (ПІБ та номер телефону), а також короткий опис ситуації. Чекаємо на ваш лист 😊 З повагою, Андрій

Тетяна 

15 февраля 2025 г.

Класс работает

17 февраля 2025 г.

Вдячні за ваш відгук 😊 Будемо і надалі працювати, щоб дарувати вам позитивні емоції від співпраці 💙 Банківський лицар Кирило 🛡️

Марія 

13 февраля 2025 г.

Жахлива робота.Прочекала весь свій обід і так і не попала. Номер чека 008. в центрі м Львова біля ратуші знаходиться відділення. Весь перший поверх, а саме три робочі місця порожні. Працює одна рецепція- це позор!!!

17 февраля 2025 г.

Розуміємо, як прикро витрачати обідню перерву на очікування, коли кожна хвилина на вагу золота. Для нас важливо, щоб кожен клієнт отримував швидке й комфортне обслуговування, і ми вже працюємо над тим, щоб усе стало краще. Справді, зараз у нас не вистачає ще кількох менеджерів, але вже посилюємо команду – новий спеціаліст уже приєднався, і поступово ситуація зміниться на краще. Колеги стараються на повну, навіть працюють без обіду, щоб допомогти якомога більшій кількості клієнтів. Але розуміємо, що цього все одно може бути замало. Дякуємо, що поділились своїм досвідом. Це важливий сигнал для нас, щоб зробити сервіс ще якіснішим. Сподіваємось, що наступного разу візит буде легким, швидким і комфортним. І, звісно ж, без черг 😊💙 Ваш друг і помічник, Володимир 💎

Віталій 

9 февраля 2025 г.

Після вторгнення зателефонували та запропонували перерохувати кредит на новий в телефонному режимі. Нарахували якісь відсоток зверху та запропонували гарний відсоток по комісії. На той час був приємно вражений турботою. На разі сплачую 3597.13 обовязковий платіж з них 2107.55грн за кассове обслуговування + 489.45грн відсоток за користування кредитом а на саме тіло йде 1000.13грн. Намагався з ними домовитися на якісь більш лояльні умови але все марно. Нікому не раджу зв'язувати себе з цим банком . У знайомого кредит в ПриватБанк. Там поставилися з розумінням на стільки шо він радить друзям ПриватБанк. Я в свою чергу нікому не раджу сенс банк! Робіть свій вибір зважено.

10 февраля 2025 г.

Так, дійсно, після початку повномасштабного вторгнення, наш банк пропонував клієнтам реструктуризацію діючих кредитних договорів, щоб зменшити фінансове навантаження та допомогти розібратись із заборгованістю. У вашому випадку, банком було запропоновано найвигідніший варіант реструктуризації, щоб максимально допомогти із погашенням кредиту. Щодо вашого договору, то протягом терміну його дії є фіксована % ставка — 4,99% річних на весь строк кредиту та щомісячна комісія (% від первісної суми кредиту): 1 рік: 0,1% щомісяця; 2 рік: 1% щомісяця; 3 рік і далі: 1,5% щомісяця. (тобто від 25 місяця і до кінця строку дії кредиту — щомісячна комісія = 1,5%). Зі свого боку ми повністю розуміємо вас, що в поточних умовах не завжди можливо вносити платіж більше мінімального😢 Але це єдиний на сьогодні варіант, щоб збільшити частину на погашення тіла кредиту та пришвидшити його закриття. Оформлений вами договір є найоптимальнішим варіантом для погашення, який на сьогодні може запропонувати наш банк. З повагою, Андрій

Наталія 

6 февраля 2025 г.

Ситуація склалася у відділенні на Соборності 1, .При оформленні карти по виплаті заробітної плати, обов'язковою умовою є нав'язування кредитної карти . Що і сталося безпосередньо зі мною , оператор 2 категорії Юлія Луценко , звісно запропонувала дану карту , з перспективою її заблокувати потім ,але щоб відбувся процес активації зробила активацію даної картки поповненням рахунку мобільного. Так я вперше маю справу з даним банком і не знала їх умови -вимоги ,бо як мені сказали ,що потім закрийте і не буде проблем ,я вчасно не зреагувала да дану опцію ,хоч прохання чи потреби поповнення від мене безпосередньо не було, не прозвучало. Наразі тепер маю -150грн по кредитній карті ,який звісно потрібно погасити. Тому попереджаю всіх ,хто буде користуватись послугами даного банку , дуже уважно відслідковуйте всі дії і слова операторів, які зацікавлені заробити на вас ,бо це їхні бонуси. І будьте готові ,що перед вами ніхто навіть не вибачиться за ситуацію ,яка склалася.Бо від мене були звернення і на гарячу лінію, і була розмова з головним економістом відділення, результату 0. Тому сподіваюсь ,що мій відгук вбереже когось від контактування з Sens Bank, і від стресу комунікації і взаємодії з даним банком ,адже нам його вистачає і так. А рейтинг всьому підтвердження.(

11 февраля 2025 г.

Щиро вдячні вам за те, що поділились цією ситуацією, адже комфорт при взаємодії з нашим банком та впевненість у ньому — це найкраще підтвердження успішності нашої роботи! Звісно, що оформлення картки має бути зручним та зрозумілим процесом для клієнта, без нав'язування зайвих послуг, проте ми розуміємо всю ситуацію в країні й готові стати зручним фінансовим помічником для наших клієнтів, а тому регулярно пропонуємо нові й нові акційні пропозиції, а також різноманітні пропозиції щодо кредитування, адже впевнені, що кращого часу для виконання мрії ніж зараз — просто немає ⭐ Наш банк готовий запропонувати клієнтам як оформлення кредитної картки, так і готівкового чи споживчого кредиту — все для виконання мрії або розв'язання власних фінансових питань 🤔 Пропозиції з кредитування надходять як у мобільному застосунку Sense SuperApp, так і через наших співробітників відділень чи відділу з кредитування, тому ситуація цілком можлива, адже наша робота максимально якісно та змістовно познайомити вас з нашими продуктами 👌🏻 Щодо активації картки та списання коштів – звичайно, такі моменти мають пояснюватися клієнту заздалегідь, щоб не виникало несподіваних витрат, а мета й обов'язок спеціаліста повідомити про всі умови, про всі тонкощі та нюанси користування тим, чи іншим продуктом банку. Розумію, що ситуація викликала у вас розчарування, і щиро шкода, що вам довелося з цим зіштовхнутися. Відкритість та чесність у відгуках важливі, адже це дає змогу покращувати наш сервіс 😊 Якщо ви зверталися на гарячу лінію та до співробітників відділення, але питання залишилося невирішеним, ми готові додатково розглянути вашу ситуацію детальніше. Будемо вдячні, якщо ви надішлете ваші контакти та деталі по цій ситуації на нашу пошту help@sensebank.com.ua 🙌🏻 Ваш друг та помічник, Володимир 💎

Данные проверены Finance.ua 14.03.2025
Данные проверены Finance.ua 14.03.2025
Finance.uaБанки УкраиныСенс БанкОтзывы о Сенс Банк